Постанова
від 27.10.2015 по справі 804/13383/15
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 жовтня 2015 р. Справа № 804/13383/15 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Ніколайчук С.В.

при секретарі судового засідання Федуркіній А.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у місті Дніпропетровську адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 міжрайонного прокурора Дніпропетровської області в інтересах держави в особі: ОСОБА_1 районної державної адміністрації Дніпропетровської області, Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області до Державного реєстратора прав на нерухоме майно ОСОБА_1 міськрайонного управління юстиції Дніпропетровської області ОСОБА_2, ОСОБА_1 міськрайонного управління юстиції Дніпропетровської області, третя особа - Приватне підприємство "ТЕХСЕРВІС" про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ :

31.08.15р. ОСОБА_1 міжрайонний прокурор Дніпропетровської області в інтересах держави в особі: ОСОБА_1 районної державної адміністрації Дніпропетровської області, Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державного реєстратора прав на нерухоме майно ОСОБА_1 міськрайонного управління юстиції Дніпропетровської області ОСОБА_2, ОСОБА_1 міськрайонного управління юстиції Дніпропетровської області, третя особа - Приватне підприємство "ТЕХСЕРВІС", в якому з урахуванням уточненого адміністративного позову, просить суд :

1. Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби ОСОБА_1 міськрайонного управління юстиції Дніпропетровської області ОСОБА_2 №20202881 від 23.03.2015 про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки кадастровий номер 1223282500:01:003:1001, розташованої на території Знаменівської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області, за приватним підприємством В«ТЕХСЕРВІСВ» (ідентифікаційний код 25517342).

2. Зобов'язати ОСОБА_1 міськрайонне управління юстиції Дніпропетровської області внести до Державного реєстру прав на нерухоме майно запис про скасування державної реєстрації прав оренди земельної ділянки кадастровий номер 1223282500:01:003:1001, розташованої на території Знаменівської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області, за приватним підприємством В«ТЕХСЕРВІСВ» (ідентифікаційний код 25517342).

В обґрунтування позовних вимог прокурор посилався на те, що державним реєстратором ОСОБА_1 міськрайонного управління юстиції ОСОБА_2, в порушення вимог ст. ст. 24, 28-1 Закону України В«Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяженьВ» (в редакції від 05.03.2015), прийнято рішення про державну реєстрацію прав та їх обмежень №20202881 від 23.03.2015 та проведено державну реєстрацію права оренди ПП В«ТЕХСЕРВІСВ» на земельну ділянку (кадастровий номер1223281500:01:003:1001), розташованої на території Знаменівської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області, при невідповідності заявлених прав документам, що їх посвідчують, наявності розбіжностей щодо об'єкту оренди, що містяться у Державному земельному кадастрі, а також невідповідності суттєвих умов договору, які були подані на реєстрацію.

Ухвалою суду від 23.09.15р. відкрито провадження по справі №804/13383/15 та призначено справу до розгляд у відкритому судовому засіданні на 16.10.15р.

Ухвалою суду від 16.10.15р. розгляд справи зупинено до 27.10.15р.

Представник позивача ОСОБА_1 районної державної адміністрації Дніпропетровської області подав до суду клопотання про розгляду справи без участі його представника.

Представник відповідача-2 подав до суду клопотання про розгляд справи без його участі його представника.

Представник третьої особи, про дату, час та місце розгляду адміністративної справи належним чином повідомлений в судове засідання не з'явився.

Відповідач-1 Державний реєстратор прав на нерухоме майно ОСОБА_2, яка одночасно є представником співвідповідача ОСОБА_1 міськрайонного управління юстиції Дніпропетровської області, в судове засідання не з'явилась надала до суду пояснення, в яких проти позовних вимог заперечувала, зазначивши, що подані керівником ПП В«ТЕХСЕРВІСВ» ОСОБА_3 на реєстрацію документи містили всі необхідні відомості, оскільки ця інформація містилась в наданих договорі оренди земельної ділянки та в Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, а відтак відсутні підстави для запиту інформації на підставі п.8-1 ч.2 ст.9 Закону України В«Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяженьВ» . Зазначені дії державного реєстратора також узгоджуються з роз'ясненням Міністерства юстиції України 02.04.2015р. за вих№ 13- 32/114. Крім того, зазначає, що посвідчений договір містить усі істотні вимоги договору оренди землі, передбачені ст. 15 Закону України В«Про оренду земліВ» № 161-XIV від 6 жовтня 1998 року (зі змінами станом на 12.02.2015р.). Таким чином, стверджує, що подані на реєстрацію керівником ПП В«ТЕХСЕРВІСВ» документи цілком відповідали вимогам діючого законодавства, в зв'язку з чим в подальшому і була проведена державна реєстрація права власності на земельну ділянку за державою в особі ОСОБА_1 районної державної адміністрації та державна реєстрація іншого речового права - права оренди земельної ділянки за ПП В«ТЕХСЕРВІСВ» .

Але ознайомившись з доданими до адміністративного позову матеріалами та після проведеного працівниками правоохоронних органів допиту вважає, що надані на державну реєстрацію документи були сфабриковані чи підроблені. Проте, на момент реєстрації державному реєстратору було про це невідомо, оскільки остання не є фахівцем з проведення експертно-криміналістичних досліджень підроблених документів, які надаються на реєстрацію. Додатково звертає увагу суду, що відповідно до абз. 2 п. 6 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2013 року № 868, відповідальність за достовірність відомостей, які містяться у документах, поданих для проведення державної реєстрації прав, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, несе заявник.

Відповідно до ч. 4 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин або без повідомлення ним про причини неприбуття розгляд справи не відкладається і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Частиною 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Згідно ч. 4 ст. 122 КАС України особа, яка бере участь у справі має право заявляти клопотання про розгляд справи за її відсутності.

Враховуючи вищенаведене, клопотання позивача про розгляд справи за його відсутності в порядку письмового провадження, те, що відповідач-1,2 та третя особа були повідомлені про розгляд справи у порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України, відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, строки розгляду і вирішення справи, визначені ст. 122 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за необхідне розглядати справу у письмовому провадженні за відсутності представників сторін за наявними у справі доказами відповідно до ч. 4, 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають частковому задоволенню з наступних підстав:

19.03.2015 р. до Реєстраційної служби ОСОБА_1 міськрайонного управління юстиції з заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень звернувся директор приватного підприємства В«ТЕХСЕРВІСВ» ОСОБА_3 для державної реєстрації договору оренди земельної ділянки (кадастровий номер 1223282500:01:003:1001), загальною площею 37,9324 га, розташованої на території Знаменівської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області, від 20.12.2012 укладеного з ОСОБА_1 районною держаною адміністрацією для сільськогосподарського призначення строком на 15 років з правом пролонгації.

Відповідно до тексту договору від 20.12.2012 підставою для його укладення є розпорядження голови ОСОБА_1 районної державної адміністрації №933-р-12 від 07.12.2012 В«Про затвердження ПП В«ТЕХСЕРВІСВ» проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки на умовах орендиВ» .

До заяви ОСОБА_3 надав оригінал договору оренди земельної ділянки, копію розпорядження голови ОСОБА_1 районної державної адміністрації№933-р-12 від 07.12.2012 В«Про затвердження ПП В«ТЕХСЕРВІСВ» проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки на умовах орендиВ» , копію витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ-1200805212014 від 23.05.2014, та інші документи.

Позивач вважає, що державним реєстратором ОСОБА_1 міськрайонного управління юстиції ОСОБА_2, в порушення вимог ст. ст. 24, 28-1 Закону України В«Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяженьВ» (в редакції від 05.03.2015), прийнято рішення про державну реєстрацію прав та їх обмежень №20202881 від 23.03.2015р. та проведено державну реєстрацію права оренди ПП В«ТЕХСЕРВІСВ» на земельну ділянку (кадастровий номер 1223282500:01:003:1001), розташованої на території Знаменівської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області.

Надаючи правову оцінку правомірності рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби ОСОБА_1 міськрайонного управління юстиції Дніпропетровської області ОСОБА_2 № 20202881 від 23.03.2015р. про державну реєстрацію прав оренди земельної ділянки кадастровий номер 1223282500:01:003:1001, розташованої на території Знаменівської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області, за приватним підприємством В«ТЕХСЕРВІСВ» (ідентифікаційний код 25517342), суд зазначає наступне.

Офіційна публікація тексту Закону України В«Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяженьВ» ( в редакції від 05.03.2015р) вперше відбулась в газеті В«Голос УкраїниВ» від 24.03.2015р. № 52 і положення цього Закону в новій редакції набули чинності 25 березня 2015 року. А реєстрація права власності на земельну ділянку за ОСОБА_1 районною державною адміністрацією та право оренди вказаної земельної ділянки за Приватним підприємством В«ТЕХСЕРВІСВ» проведені державним реєстратором 23 березня 2015р., тобто до набрання чинності нової редакції Закону.

Разом з тим, в п.8-1 ч.2 ст.9 Закону України В«Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяженьВ» в редакції від 05.03.2015р. та в попередній редакції зазначено відповідно, що В«під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені в установленому порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які відповідно до чинного на момент оформлення права законодавства проводили таке оформлення, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для реєстрації прав та їх обтяжень, якщо такі документи не були подані заявником або якщо документи, подані заявником , не містять передбачених цим Законом відомостей про правонабувача або про нерухоме майноВ» (нова редакція); В«під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та зареєстровані в установленому порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які відповідно до чинного на момент реєстрації законодавства проводили таку реєстрацію, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для реєстрації прав та їх обтяжень, якщо такі документи не були подані заявником або якщо документи, подані заявником , не містять передбачених цим Законом відомостей про правонабувача або про нерухоме майноВ» (попередня редакція ).

Тобто в Законі чітко вказано, що державний реєстратор при проведенні державної реєстрації прав, які виникли та оформлені в установленому порядку до 1 січня 2013 року запитує необхідну для реєстрації прав та їх обтяжень інформацію від відповідних органів лише в тому разі , якщо такі документи не були подані заявником або якщо документи, подані заявником, не містять передбачених цим Законом відомостей про правонабувача або про нерухоме майно.

Також Міністерством юстиції України 02.04.2015р. за вих № 13- 32/114 начальникам головних територіальних управлінь Міністерства юстиції України в областях та місті Києві надано роз'яснення В«Щодо застосування положень Закону України від 05 березня 2015 року № 247-VIII В«Про внесення змін до деяких законів України щодо уточнення повноважень нотаріусів та особливостей реєстрації похідних речових на земельні ділянки сільськогосподарського призначенняВ» , відповідно до якого В«у разі коли заявником разом з документами , необхідними для проведення державної реєстрації похідного речового права на земельну ділянку сільськогосподарського призначення, подається документ, що підтверджує виникнення права власності на відповідну земельну ділянку та/або витяг з Державного земельного кадастру, в якому міститься інформація , необхідна для проведення державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку, державний реєстратор або нотаріус проводить державну реєстрацію права власності на підставі цих документівВ» .

Судом під час розгляду справи встановлено, що подані керівником ПП В«ТЕХСЕРВІСВ» ОСОБА_3 на реєстрацію документи містили всі необхідні відомості, оскільки ця інформація містилась в наданих договорі оренди земельної ділянки та в Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, що свідчить про відсутність підстав для запиту інформації на підставі п.8-1 ч.2 ст.9 Закону України В«Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяженьВ» .

Однією з підстав для відмови в державній реєстрації договору оренди, а також для визнання договору недійсним відповідно до закону, є відсутність у договорі оренди землі однієї з істотних умов, передбачених статтею 15 Закону України В«Про оренду земліВ» в редакції, станом на момент вчинення реєстраційних дій 23.03.2015 року.

Разом з тим, під час судового розгляду встановлено, що встановити наявність в договорі оренди землі всіх істотних умов, передбачених статтею 15 Закону України В«Про оренду земліВ» , державний реєстратор не мала можливості, оскільки відсутні істотні умови передачі у заставу та внесення до статутного фонду прав оренди земельної ділянки.

Відповідно до вимог п.4 ст. З Закону України «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (в редакції від 06.02.2015) права на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до набрання чинності цим Законом, визнаються дійсними у разі відсутності їх державної реєстрації, передбаченої цим Законом, за таких умов: якщо реєстрація прав та їх обтяжень була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, або якщо на момент виникнення прав та їх обтяжень діяло законодавство, що не передбачало обов'язкової реєстрації таких прав та їх обтяжень.

Таким чином, державним реєстратором, рішення про державну реєстрацію прав та їх обмежень №20202881 від 23.03.2015 прийнято в порушення вимог п.8-1 ч.2 ст. 9, ч. 4 ст. 15, ч. З ст. 17 Закону України «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (в редакції від 05.03.2015), оскільки під час проведення державної реєстрації прав, які виникни та оформлені в установленому порядку до 1 січня 2013 року. ОСОБА_4 інформацію від органів виконавчої влади, які відповідно до чинного на момент оформлення права законодавства проводили таке оформлення, не запитала, та відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, відповідність відомостей про нерухоме майно, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах перед проведенням реєстраційної дії не встановила.

Статтею 2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачено, що державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - це офіційне визнання та підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Частиною першою статті 10 Закону України «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами та доповненнями) встановлено, що Державний реєстр прав містить відомості про зареєстровані права і обтяження, суб'єктів прав, об'єкти нерухомого майна, документи, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав. Невід'ємною складовою частиною Державного реєстру прав є база даних про реєстрацію заяв і запитів та реєстраційні справи.

Згідно ч.1 ст.182 Цивільного кодексу України - право власності та інші речові права на нерухомі речі, обтяження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації.

Ст. 126 Земельного кодексу України передбачено, що право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Відповідно до ч.2 ст.26 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» у разі скасування на підставі рішення суду рішення про державну реєстрацію прав до Державного реєстру прав вноситься запис про скасування державної реєстрації прав.

В п.1 наказу Міністерства юстиції України від 02.04.2013 року № 607/5 «Про заходи щодо взаємодії органів державної реєстрації прав та їх посадових осіб» зазначено те, що державна реєстрація, скасування державної реєстрації прав на нерухоме майно та скасування записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно проводиться у випадках подання рішення суду, що набуло законної сили.

Пунктом 2.6. наказу Міністерства юстиції України від 12.12.2011 року № 3502/5 «Про затвердження Порядку прийняття і розгляду заяв про внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та скасування записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» встановлено, що для внесення записів про скасування державної реєстрації прав, скасування записів Державного реєстру прав заявник нодає рішення суду про скасування рішення державного реєстратора, що набрало законної сили, та копії документів, визначених у пункті 2.3 цього розділу.

Таким чином, єдиною умовою скасування державної реєстрації права власності, обтяження та іншого речового права є рішення суду, яке набрало законної сили.

Отже, враховуючи відсутність державної реєстрації права оренди ПП «ТЕХСЕРВІС» на зазначену земельну ділянку, яке начебто виникло у нього до 01.01.2013 на підставі договору оренди землі від 20.12.2012, таке право у розумінні ст.3 Закону України «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень» є недійсним, що свідчить про відсутність правових підстав для прийняття рішення про проведення його державної реєстрації.

Крім того, судом відповідно до інформації ОСОБА_1 районної державної адміністрації встановлено, що розпорядження голови ОСОБА_1 райдержадміністрації щодо виготовлення технічної документації, передачу в оренду земельних ділянок на території Новомосковського району на користь ПП В«ТехсервісВ» (ЄДРПОУ 25517342) в базі даних програми В«Облік ОДА 2003В» та автоматизованій системі діловодство В«ДОК ПРОФ 2.0В» не знайдено. В секторі правового забезпечення ОСОБА_1 РДА відсутні договори оренди земельних ділянок, укладених між райдержадміністрацією та ПП В«ТЕХСЕРВІСВ» (ЄДРПОУ 25517342). Запис про укладення таких договорів оренди в журналі реєстрації договорів оренди відсутній.

ОСОБА_1 міжрайонною прокуратурою з ОСОБА_1 райдержадміністрації витребувано оригінали розпорядження голови ОСОБА_1 райдержадміністрації №1023-р-12 від 26.12.2012 та матеріалів, на підставі яких воно прийнято, вивченням змісту якого встановлено, що фактично воно не стосується ПП В«ТехсервісВ» .

Також вивченням змісту копії витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ-1200805212014 від 23.05.2014р., який було подано представником ПП В«ТЕХСЕРВІСВ» для проведення державної реєстрації договору оренди земельної ділянки від 20.12.2012, встановлено, що державну реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером 1223282500:01:003:1001 проведено управлінням Держземагентства у ОСОБА_1 районі Дніпропетровської області лише 23.10.2013, на підставі технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель державної власності сільськогосподарського призначення (за межами населених пунктів) на території Новомосковського району, розробленої ДП В«Дніпропетровський інститут землеустроюВ» , що фактично виключає факт формування та державної реєстрації вказаної земельної ділянки станом на момент прийняття розпорядження №933-р-12 від 07.12.2012 та укладення договору оренди 20.12.0212. Однак, в порушення вимог ст. 50 Закону України В«Про землустрійВ» технічна документація із землеустрою щодо відведення вищевказаної земельної ділянки ПП В«ТЕХСЕРВІСВ» фактично не виготовлялась, та рішень райдержадміністрацією про надання дозволу на її виготовлення та затвердження не приймались.

Зазначені обставини та норми права у сукупності свідчать про протиправність рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби ОСОБА_1 міськрайонного управління юстиції Дніпропетровської області ОСОБА_2 № 20202881 від 23.03.2015р. про державну реєстрацію прав оренди земельної ділянки кадастровий номер1223282500:01:003:1001, розташованої на території Знаменівської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області, за приватним підприємством В«ТЕХСЕРВІСВ» (ідентифікаційний код 25517342); необхідність його скасування; та зобов'язання ОСОБА_1 міськрайонного управління юстиції Дніпропетровської області внести до Державного реєстру прав на нерухоме майно запис про скасування державної реєстрації права оренди зазначеної спірної земельної ділянки.

Таким чином, позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 2, 8-12, 69, 71, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 міжрайонного прокурора Дніпропетровської області в інтересах держави в особі: ОСОБА_1 районної державної адміністрації Дніпропетровської області, Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області до Державного реєстратора прав на нерухоме майно ОСОБА_1 міськрайонного управління юстиції Дніпропетровської області ОСОБА_2, ОСОБА_1 міськрайонного управління юстиції Дніпропетровської області, третя особа - Приватне підприємство "ТЕХСЕРВІС" про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії - задоволити.

Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби ОСОБА_1 міськрайонного управління юстиції Дніпропетровської області ОСОБА_2 №20202881 від 23.03.2015 про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки кадастровий номер 1223282500:01:003:1001, розташованої на території Знаменівської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області, за приватним підприємством В«ТЕХСЕРВІСВ» (ідентифікаційний код 25517342).

Зобов'язати ОСОБА_1 міськрайонне управління юстиції Дніпропетровської області внести до Державного реєстру прав на нерухоме майно запис про скасування державної реєстрації прав оренди земельної ділянки кадастровий номер 1223282500:01:003:1001, розташованої на території Знаменівської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області, за приватним підприємством В«ТЕХСЕРВІСВ» (ідентифікаційний код 25517342).

Апеляційна скарга на постанову суду подається до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії повного тексту постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова суду, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя ОСОБА_5

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.10.2015
Оприлюднено04.11.2015
Номер документу53019073
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/13383/15

Постанова від 27.10.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

Ухвала від 23.09.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

Ухвала від 16.10.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

Ухвала від 07.09.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні