Ухвала
від 27.10.2015 по справі 820/2808/15
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 жовтня 2015 р.Справа № 820/2808/15 Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі

Головуючого судді: Бондара В.О.

Суддів: Кононенко З.О. , Калитки О. М.

за участю секретаря судового засідання Вовченко І.В

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю "Гриф" на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 01.09.2015р. по справі № 820/2808/15

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Гриф"

до Харківської міської ради, Управління Держземагентства у м.Харкові Харківської області треті особи Державне підприємство "Харківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою", Комунальне підприємство " Міський інформаційний центр"

про визнання дій протиправними та скасування витягу,

ВСТАНОВИЛА:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРИФ" ( далі - позивач) звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Харківської міської ради, Управління Держземагенства у місті Харкові Харківської області ( далі - відповідачі) треті особи: Державне підприємство "Харківський науково дослідний та проектний інститут землеустрою", Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр", в якому з урахуванням уточнень просить суд: визнати протиправною бездіяльність Харківської міської ради, яка полягає у не перевірці даних витягу №245 від 08.11.2013 р. із технічної документації земельної ділянки за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 295-Б (кадастровий номер 6310136300:08:021:0029) та скасувати Витяг із технічної документації про нормативно-грошову оцінку №245 від 08.11.2013 р. виданий Управлінням Дерземагенства у м. Харкові Харківської області.

Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 01.09.2015 року у задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "ГРИФ" до Харківської міської ради, Управління Держземагенства у місті Харкові Харківської області, треті особи: Державне підприємство "Харківський науково дослідний та проектний інститут землеустрою", Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр" про визнання дій протиправними та скасування витягу - відмовлено.

Позивач, не погодившись з постановою суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій просить суд постанову суду першої інстанції скасувати, ухвалити нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги

В обґрунтування апеляційної скарги позивачем зазначено, що судом першої інстанції неправильно застосовані та порушено норми матеріального та процесуального права

Сторони в судове засідання не з'явились, були повідомлені належним чином.

Апеляційна скарга розглядається відповідно до ч. 1 ст. 41 КАС України, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

27.10.2015 року від представника Товариства з обмеженою відповідальністю "ГРИФ" через канцелярію суду надійшло клопотання про перенесення розгляду справи у зв"язку з розглядом іншої справи в Дзержинському Суді м. Харкова, яке не підлягає задоволенню у зв"язку з тим, що представником Товариства з обмеженою відповідальністю "ГРИФ" 06.10.2015 року вже було заявлене клопотання про перенесення розгляду справи у зв"язку з розглядом іншої справи в Кобеляцькому районному суді Полтавської області, яке було задоволено судом та розгляд справи перенесено на 27.10.2015 року.

Частиною першою статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що адміністративна справа має бути розглянута і вирішена протягом розумного строку, але не більше місяця з дня відкриття провадження у справі, якщо інше не встановлено цим Кодексом.

Відповідно до ч.2 ст. 49 Кодексу адміністративного судочинства України, особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши, в межах апеляційної скарги постанову суду першої інстанції та доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Як було встановлено судом першої інстанції та знайшло своє підтвердження під час апеляційного розгляду, Рішенням Харківської міської ради від 28.09.2005 № 170/05 ТОВ "Гриф", надано в оренду строком до 01.12.2030 р. земельну ділянку по вул. Клочківській, 259-Б, загальною площею 0,0246 га.

На підставі вказаного рішення між Харківською міською радою та ТОВ "Гриф" укладено договір оренди землі від 02.08.2007 за № 140767100085.

Згідно з пунктом 5 вказаного договору нормативна грошова оцінка вказаної земельної ділянки на період експлуатації становить 205976 гривень (двісті п'ять тисяч дев'ятсот сімдесят шість гривень).

На адресу ТОВ "ГРИФ" 19.09.2014 року надійшов позов, в якому прокурор Дзержинського району міста Харкова в інтересах держави в особі Харківської міської ради просить господарський суд Харківської області прийняти рішення про внесення зміни до договору оренди землі від 02.08.2007 року № 140767100085, укладеного між Харківською міською радою та ТОВ фірмою "Гриф", шляхом визнання укладеної додаткової угоди до вказаного договору оренди землі у запропонованій Харківською міською радою редакції.

Нова редакція договору передбачала, збільшення орендної плати з 10716,96 грн. на рік до 24014,31 грн. на рік. Вказане збільшення вартості орендної плати Харківська міська рада обґрунтовує тим, що відповідно до рішення від 25.09.2013 року №1269/13 "Про затвердження Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 2013 рік", плата за землю здійснюється з 01.01.2014 року на підставі даних "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 року".

Було додано розрахунок нової орендної плати, складений на підставі Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №245 від 08.11.2013 року, сформованого Управлінням Держземагенства у місті Харкові. Згідно вказаного Витягу нормативна грошова оцінка земельної ділянки (кадастровий номер 6310136300:08:021:0029) загальною площею 0,0246 га. складає 428827 грн.

Позивач не погоджується з даними, зазначеними у Витязі, вважає, що відповідачем застосовано локальні коефіцієнти, які не відповідають діючому законодавству.

Відмовляючи у задоволенні позову судом першої інстанції зроблено висновок, що встановлені Управлінням Держземагентства у місті Харкові у Витязі з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №245 від 08.11.2013 року коефіцієнти повністю відповідають вимогам чинного законодавства, при наданні витягу управлінням Держземагенства у м. Харкові Харківської області додержано всі вимоги діючого законодавства, а сам витяг є законним та обґрунтованим. Також судом першої інстанції зазначено, що до повноважень Харківської міської ради не входять обов'язки щодо перевірки даних витягу №245 від 08.11.2013 року із технічної документації земельної ділянки за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 259-Б, а тому і відсутній факт її бездіяльності.

Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції, виходячи з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, Рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013 №1209/13 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р.

Відповідно до п. 1.1. вказаного рішення затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 291,18 гри., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013 та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.

Пунктом 2 вказаного рішення встановлено, що це рішення вводиться в дію з моменту оприлюднення в установленому порядку, а нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р. застосовується з 01 січня 2014 року.

Попередня вартість 1 кв. м землі у місті Харкові була визначена станом на 01.01.2007 на підставі рішення Харківської міської ради від 25.12.2007 р. № 335/07 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року", рішень Харківської міської ради від 27.02.2008 року № 42/08 "Про затвердження "Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року" та була введена в дію з 01.03.2008 року.

Рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 № 1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013" встановлено (п. 2, п. 3), що плата за землю на підставі даних "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013" вводиться в дію з 01.01.2014 року.

У відповідності до пунктів 2.1-2.3 цього рішення визначено, що Департамент земельних відносин на підставі п. 4 ст. 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" є власником програмного комплексу "Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013", здійснює загальну координацію робіт з визначення орендної плати за землю в місті Харкові згідно з рішенням 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 "Про затвердження "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013", здійснює розрахунки розміру орендної плати за землю та безпосереднє виконання робіт з укладання договорів оренди землі та додаткових угод до них, веде моніторинг виконання умов договорів оренди землі.

Так, Управління Держземагентства у місті Харкові Харківської області надає інформацію про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки у формі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки згідно з чинним законодавством (пункт 2.2 рішення).

Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр" є користувачем програмного комплексу "Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013" за договором з Департаментом земельних відносин, надає доступ до зазначеного програмного комплексу управлінню Держземагентства у м. Харкові Харківської області для надання витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки, Департаменту земельних відносин для перевірки даних, що містяться у витягах, та виконання інших функцій у межах повноважень та Департаменту самоврядного контролю за використанням та охороною земель для здійснення відповідних контрольних повноважень (пункт 2.3 рішення).

Також, з матеріалів справи вбачається, що відповідно до пункту 3.10. Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів затвердженого спільним наказом Держкомзему, Мінагрополітики, Мінбудархітектури та УААН від 27.01.2006 року № 18/15/21/11 зареєстрованим в Мінюсті 05.04.2006 року №388/1226, вартість одного квадратного метра земельної ділянки певного функціонального використання (Цн) визначається з урахуванням територіально-планувальних, інженерно-геологічних, історико-культурних, природно-ландшафтних, санітарно-гігієнічних та інженерно-інфраструктурних особливостей місця її розташування в межах економіко-планувальної зони за формулою Цн = Цнз х Кф х Км3.

Значення коефіцієнта Км3 визначається щодо кожного населеного пункту, виходячи з його особливостей. При встановленні значення локального коефіцієнта для окремої земельної ділянки можливо встановлювати його значення на основі визначення частки площі, яку займає цей фактор на земельній ділянці. Установлення частки площі здійснюється переважно шляхом використання ГІС-технологій та електронних цифрових карт масштабу, не меншого, ніж 1:10000, - для міст з чисельністю населення понад 100 тис. чол. та 1:5000 - для інших населених пунктів.

Так, для обчислення Км3 враховувати локальні фактори, наведені в додатку 1, табл. 3.7, при цьому добуток пофакторних оцінок не повинен бути нижче 0,50 і вище 1,50.

Розрахунок значення коефіцієнтів КмЗ (локальні фактори) при наданні витягу з нормативної грошової оцінки окремих земельних ділянок у місті Харкові здійснюється із застосуванням програмного комплексу "Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013" в автоматизованому режимі, що є використанням ПС-технологій.

Аналіз викладеного свідчить, що Управління Держземагентства не розраховує та не впливає на значення вказаного коефіцієнту.

Значення коефіцієнтів КмЗ (локальні фактори) було розраховано розробниками Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013р. та затверджено вищевказаним рішенням Харківської міської ради №1209/03 від 03.07.2013 року і внесено до програмного комплексу.

Враховуючи той факт, що земельна ділянка (кадастровий номер 6310136300:08:021:0029) знаходиться в зонах з різними коефіцієнтами, то загальний коефіцієнт відрізняється від коефіцієнтів, затверджених Харківською міською радою.

У відповідності до 206 Земельного кодексу України встановлено, що використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.

Згідно з підпунктом 14.1.136 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Відповідно до ст. 15 Закону України "Про оцінку земель" встановлено, що підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Згідно зі ст. 20 Закону України "Про оцінку земель" встановлено, що дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

У відповідності до ст. 23 Закону України "Про оцінку земель", технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.

Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин є Державне агентство земельних ресурсів України (далі - Держземагенство), яке відповідно до пункту 2 Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, є правонаступником Державного комітету України із земельних ресурсів.

Відповідно до ч.1 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень, а згідно з ст. 73 цього Закону акти ради сільського, селищного, міського голови, голови районної вмісті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ( у разі створення) ради, прийняті в межах наданих повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів вважає необґрунтованим та безпідставним твердження позивача про невідповідність значення коефіцієнтів "зони магістралей підвищеного містоформувального значення" та "санітарно-захисні зони", "зони забруднення атмосферного повітря", які зазначені у оспорюваному витязі значенням, які затвердженні рішенням Харківської міської ради №1209/13 від 03.07.2013 року для даних коефіцієнтів, оскільки законодавством визначено випадки, коли значення локального коефіцієнту для окремо взятої ділянки може відхилятися від значення такого коефіцієнту затвердженого рішенням міської або селищної ради.

Також, колегія суддів зазначає, що значення коефіцієнтів КмЗ (локальні фактори) визначаються спеціальною програмою в автоматизованому режимі, без ручного втручання людини.

Щодо посилання позивача на те, що під час формування витягу № 245 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (кадастровий номер 6310136300:08:021:0029) було неправомірно застосовано коефіцієнт "зони пішохідної доступності до громадських центрів" та безпідставним посилання позивача на довідку видану 06.03.2006 року № 1293/06 колегія суддів зазначає.

Як вбачається з матеріалів справи, технічна документація з нормативно-грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 року була розроблена Державним підприємством "Харківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" та пройшла державну експертизу, яка була проведена Державним агентством земельних ресурсів України, що підтверджується Висновком державної експертизи землевпорядної документації від 07.06.2013 року № 405-13.

03 липня 2013 року Харківська міська рада прийняла рішення № 1209/13 "Про затвердження "Технічної документації з нормативно грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 року".

Так, ст. 18 Закону України "Про оцінку земель", визначено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення проводиться не рідше ніж один раз на 5 - 7 років.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій".

Колегія суддів зазначає, що на відміну від нормативно-грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 6310136300:08:021:0029 станом на 06.03.2006 року, яка була оформлена довідкою №1293/06, на яку посилається позивач, Технічна документація з нормативно-грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 року була розроблена згідно з Порядком нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, який затверджений наказом Державного комітету Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук від 27.01.2006 року №18/15/21/11, який набрав чинності 16 квітня 2006 року.

Таким чином, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що встановлені у Витязі з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 245 від 08.11.2013 року локальні коефіцієнти повністю відповідають вимогам чинного законодавства.

Щодо використання комп'ютерного комплексу "Нормативно-грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013" за наявності ліцензії та сертифікату відповідності даного програмного комплексу нормам чинного законодавства, колегія суддів зазначає.

Програмний комплекс "Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013" не відноситься до видів продукції, яка може становити небезпеку для життя та здоров'я людини, тварин, рослин, а також майна та охорони довкілля, передбачених ст. 9 Закону України "Про підтвердження відповідності", а тому не потребує обов'язкового підтвердження відповідності в законодавчо регульованій сфері з видачею сертифікату, як то передбачено статтею 11 цього Закону.

У зв'язку з чим, як вбачається з пояснень представника Харківської міської ради у письмових поясненнях, сертифікація програмного комплексу "Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013" не проводилась.

Процедура використання в органах виконавчої влади комп'ютерних програм як об'єктів авторського права визначена Порядком використання комп'ютерних програм в органах виконавчої влади, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2003 р. N1433.

Відповідно до пункту 2 цього Порядку ліцензія на використання комп'ютерної програми (далі - ліцензія) - письмове повноваження на використання комп'ютерної програми певним способом і за певних умов, надане особою, що має виключне право видавати відповідний дозвіл;

ліцензійні примірники комп'ютерної програми - примірники комп'ютерної програми, які розповсюджуються і використовуються в обсягах і у спосіб, визначені у ліцензії.

Пунктом 6 зазначеного Порядку передбачено, що придбання органами виконавчої влади комп'ютерних програм здійснюється з урахуванням потреби. При цьому придбаваються виключно ліцензійні примірники таких програм або примірники програм вільного використання, які повинні бути забезпечені документацією, що підтверджує правомірність їх використання згідно з ліцензією або належність до комп'ютерних програм вільного використання.

Як вбачається з матеріалів справи, рішенням 20 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 24.10.2012р. № 894/12 "Про заходи щодо виконання Постанови Верховної Ради України від 06.09.2012 № 5215-УІ про зміну і встановлення межі міста Харкова" комунальне підприємство "Міський інформаційний центр" було визначено замовником робіт за рахунок власних коштів підприємства на розроблення Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова з урахуванням нової межі міста. Виконавцем зазначених робіт є ДП "Харківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" (вул. Космічна, 21, м. Харків, 61145, Ліцензія Держземагенства України серія АД № 076157).

У відповідності із Законом України "Про державну експертизу землевпорядної документації" було проведено державну експертизу розробленої технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова та отримано відповідний висновок Держземагенства України від 07.06.2013 № 405-13.

Так, рішенням 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання №1209/13 від 03.07.2013 була затверджена "Технічна документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013".

Рішенням 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання №1269/13 від 25.09.2013 був затверджений "Порядок впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013".

Пунктом 2.1 вищевказаного Порядку №1269/13 від 25.09.2013 зазначено, що Департамент земельних відносин на підставі п. 4 ст. 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" є власником програмного комплексу "Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013".

Пунктом 2.3 вищевказаного Порядку №1269/13 від 25.09.2013 зазначено, що Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр" є користувачем програмного комплексу "Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013" за договором з Департаментом земельних відносин, надає доступ до зазначеного програмного комплексу управлінню Держземагентства у м. Харкові Харківської області для надання витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки, Департаменту земельних відносин для перевірки даних, що містяться у витягах, та виконання інших функцій у межах повноважень та Департаменту самоврядного контролю за використанням та охороною земель для здійснення відповідних контрольних повноважень.

Програмний комплекс "Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013" Харківською міською радою та її виконавчими органами не придбавався. Розробником її є комунальне підприємство "Міський інформаційний центр", у якого вона знаходиться в користуванні. Зазначена програма не призначена для розповсюдження будь-яким способом. Використання її здійснюється виключно шляхом надання доступу через онлайн-сервери. Коло осіб, які мають доступ до програмного комплексу визначено Порядком впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013.

Так, повноваження на використання комп'ютерної програми певним способом і за певних умов та коло осіб, що мають виключне право використовувати цю програму та доступу до неї наведено в рішенні 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 25.09.2013 №1269/13. За таких умов відсутні підстави для ліцензування програмного комплексу "Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013".

Таким чином, колегія суддів зазначає, що встановлені Управлінням Держземагентства у місті Харкові у Витязі з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №245 від 08.11.2013 року коефіцієнти повністю відповідають вимогам чинного законодавства, при наданні витягу управлінням Держземагенства у м. Харкові Харківської області додержано всі вимоги діючого законодавства, а сам витяг є законним та обґрунтованим.Також до повноважень Харківської міської ради не входять обов'язки щодо перевірки даних витягу №245 від 08.11.2013 року із технічної документації земельної ділянки за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 259-Б, а тому і відсутній факт її бездіяльності.

Згідно частини першої статті 11 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно із частини першої статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

В силу ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Враховуючи викладене, позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "ГРИФ" - необґрунтовані, безпідставні та задоволенню не підлягають.

Доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують.

Відповідно до ч.1 ст.195 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції може вийти за межі доводів апеляційної скарги в разі встановлення під час апеляційного провадження порушень, допущених судом першої інстанції, які призвели до неправильного вирішення справи.

Відповідно до ст. 200 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

З огляду на вищевикладене, постанова суду ухвалена з дотриманням норм процесуального права, у відповідності до вимог норм матеріального права, тому колегія суддів вважає, що підстав для її скасування немає.

Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, п.1 ч.1 ст. 199, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст.206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Гриф" залишити без задоволення.

Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 01.09.2015р. по справі № 820/2808/15 залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання ухвали у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя (підпис)Бондар В.О. Судді (підпис) (підпис) Кононенко З.О. Калитка О.М. Повний текст ухвали виготовлений 02.11.2015 р.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.10.2015
Оприлюднено06.11.2015
Номер документу53115260
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/2808/15

Ухвала від 20.03.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Ухвала від 27.10.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Бондар В.О.

Ухвала від 28.09.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Бондар В.О.

Ухвала від 20.03.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Постанова від 01.09.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні