№ 760-17906-15-к
(№1-кс-760-5651-15)
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30.09.2015 року слідчий суддя Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС ВКР СУ ФР МГУ ДФС ЦО з ОВП ОСОБА_2 , погоджене прокурором відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням і підтримання державного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 - про призначення документальної позапланової виїзної перевірки, на підставі матеріалів досудового розслідування за № 32015100110000041 від 13.02.2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України,
ВСТАНОВИВ:
До суду надійшло клопотання про тимчасовий доступ до документів, яке обґрунтовується тим, що слідчим управлінням фінансових розслідувань МГУ ДФС - Центрального офісу з ОВП проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 32015100110000041, відносно службових осіб ТО В « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код за ЄДРГІОУ НОМЕР_1 ), за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. З ст. 212 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код за СДРГІОУ НОМЕР_1 ) при ввезенні на митну територію України тютюнової сировини, яка була використана для виготовлення регулятору росту рослин « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що відповідно до п. 215.1 ст. 215 Податкового кодексу не належить до підакцизних товарів, в порушення п.п. 213.3.6 п. 213.3 ст. 213 Податкового кодексу України не сплатили акцизний податок в сумі 6 092 800,00 гри., що підтверджується експертним дослідженням «Дослідницького інформаційно-консультаційного центру» від 06.02.2015 № 1-06/02/2015-до.
В ході досудового розслідування встановлено, що службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код за ЄДРГІОУ НОМЕР_1 ) у період 2014 - 2015 придбавалась фільтропалочка ацетатна у ПП « ОСОБА_4 » (код за ЄДРТТОУ НОМЕР_2 ), виготовлена із цигаркового паперу (товарна позиція 4813 згідно з УКТ ЗЕД), який ввезений на територію України в порушення вимог ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».
Встановлено, що службові особи ПП « ОСОБА_4 » (код за ЄДРГІОУ НОМЕР_2 ) у період 2014-2015 проводили фінансово-господарські операції в режимі «Імпорт» цигаркового паперу (код товару 48132000 згідно з УКТ ЗЕД), відповідно до митних декларацій № 100250005/2014/098462, № 100250005/2014/098467, № 100250005/2015/107273, № 100250005/2015/107274, № 100250005/2015/108078.
Згідно статті 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» імпорт або придбання паперу цигаркового, що відноситься до товарної позиції 4813 згідно з УКТ ЗЕД ( 584а-18) (крім товарної підкатегорії 4813 1.0 00 00), фільтрів для промислового виробництва сигарет: фільтрогталочки ацетатні (трубки з волокон ацетату целюлози, вкриті цигарковим папером), що відносяться до товарної підкатегорії 5601 22 90 00 згідно з УКТ ЗЕД (крім фільтрів як готових . виробів, що призначені для реалізації кінцевим споживачам в окремій споживчій упаковці та не можуть використовуватися для промислового виробництва сигарет), може здійснюватися лише суб`єктами господарювання, які мають ліцензію на право виробництва тютюнових виробів.
Згідно листа ДФС № 15922/7/99-99-03-17 від 30.04.2015 встановлено, що ПП « ОСОБА_4 » (код за ЄДРГІОУ НОМЕР_2 ) за період з 01.01.2007 по 29.04.2015 ліцензія на право виробництва тютюнових виробів не видавалась.
Таким чином, у слідства є підстави вважати, що ПП « ОСОБА_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за період, який досліджувався здійснювало сумнівні фінансово-господарські операції в режимі « ІНФОРМАЦІЯ_3 », у зв`язку з чим виникла необхідність у при значенні документальної позапланової перевірки щодо законності переміщення товарів через митний кордон України, у тому числі ввезення товарів на територію вільної митної зони.
Документальна позапланова виїзна перевірка ПП « ОСОБА_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) є необхідною, оскільки іншим чином встановити порушення W митного законодавства України та суму завданих збитків державі або відсутність порушень чинного законодавства та суми збитків не являється за можливе.
В зв`язку із зазначеним слідчий просив про задоволення клопотання, також слідчий просив розглянути клопотання без виклику службових осіб ПП « ОСОБА_4 », у зв`язку з тим, що виклик в судове засідання призведе до передчасного розголошення відомостей, які безпосередньо стосуються суті кримінального провадження та процесуальних дій, які заплановано провести з метою збирання доказів.
В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав та просив про його задоволення.
Заслухавши пояснення слідчого, вивчивши та дослідивши матеріали клопотання і кримінального провадження, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню, з наступних підстав.
Відповідно до ч. 1 ст. 345 Митного кодексу України (далі - МКУ) документальна перевірка - це сукупність заходів, за допомогою яких органи доходів і зборів переконуються у правильності заповнення митних декларацій, декларацій митної вартості та в достовірності зазначених у них даних, законності ввезення (пересилання) товарів на митну територію України або на територію вільної митної зони, вивезення (пересилання) товарів за межі митної території України або за межі території вільної митної зони, а також своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів.
Частиною 3 ст. 345 МКУ визначено, що органи доходів і зборів мають право здійснювати митний контроль шляхом проведення документальних виїзних (планових або позапланових) та документальних невиїзних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи щодо:
1) правильності визначення бази оподаткування, своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів;
2) обгрунтованості та законності надання (отримання) пільг і звільнення від оподаткування;
3) правильності класифікації згідно з УКТ ЗЕД товарів, щодо яких проведено митне оформлення;
4) відповідності фактичного використання переміщених через митний кордон України товарів заявленій меті такого переміщення та/або відповідності фінансових
і бухгалтерських документів, звітів, договорів (контрактів), калькуляцій, інших документів підприємства, що перевіряється, інформації, зазначеній у митній декларації, декларації митної вартості, за якими проведено митне оформлення товарів у відповідному митному режимі;
5) законності переміщення товарів через митний кордон України, у тому числі ввезення товарів на територію вільної митної зони або їх вивезення з цієї території.
Під час проведення документальної перевірки посадові особи органу доходів і зборів повинні реалізовувати визначені МКУ повноваження виключно в обсязі, необхідному для з`ясування питань перевірки (ч. 4 ст. 345 МКУ).
Результати перевірки оформлюються актом (довідкою) та є підставою для самостійного визначення органом доходів і зборів суми податкового зобов`язання підприємства щодо сплати митних платежів, застосування заходів, передбачених законами України (ч. 6 ст. 345 МКУ).
У разі виявлення органом доходів і зборів під час проведення перевірки ознак порушень митних правил або контрабанди посадові особи органу доходів і зборів вживають передбачених законом заходів (ч. 7 ст. 345 МКУ).
Відповідно до ч. 7 ст. 346 МКУ документальною позаплановою виїзною перевіркою вважається перевірка підприємства, яка не передбачена планами роботи органу доходів і зборів і може проводитися за наявності хоча б однієї з таких обставин:
1) центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і мигну політику, в порядку контролю здійснено перевірку матеріалів документальної перевірки, проведеної органом доходів і зборів, і виявлено невідповідність висновків акта перевірки Вимогам законодавства або неповне з`ясування під час перевірки питань, що повинні бути з`ясовані під час перевірки для винесення об`єктивного висновку щодо дотримання підприємством вимог законодавства з питань державної митної справи. Проведення такої позапланової документальної виїзної перевірки може ініціюватися центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, тільки за умови, що стосовно посадових осіб органу доходів і зборів, які проводили таку перевірку, розпочато службове розслідування або кримінальне провадження. У такому разі центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, визначає орган доходів і зборів, що проводитиме таку перевірку;
2) виявлено факти або отримано документальну інформацію, які свідчать про порушення підприємством вимог законодавства з питань державної митної справи, якщо підприємство не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов`язковий письмовий запит органу доходів і зборів протягом 10 робочих днів з дня отримання такого запиту;
3) підприємством не подано в установлений строк митну декларацію;
4) розпочато процедуру припинення підприємства (крім перетворення), порушено провадження у справі про визнання підприємства банкрутом;
5) підприємством подано в установленому порядку органу доходів і зборів заперечення до акта перевірки або скаргу на прийняте за її результатами податкове повідомлення-рішення, в яких вимагається повний або частковий перегляд результатів відповідної перевірки чи скасування прийнятого за її результатами податкового повідомлення-рішення і зазначаються обставини, які не були досліджені під час перевірки та об`єктивний розгляд яких неможливий без проведення перевірки. Така перевірка проводиться виключно з питань, що стали предметом оскарження.
Зважаючина на зазначене вбачається, що документальна позапланова виїзна перевірка ПП « ОСОБА_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) є необхідною, оскільки іншим чином встановити порушення митного законодавства України та суму завданих збитків державі або відсутність порушень чинного законодавства та суми збитків не являється за можливе, а тому клопотання підлягає задоволенню.
Виходячи із вищезазначеного та керуючись ст. ст. 91-93, 110, 369-372 КПК України, суддя,-
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити.
Призначити позапланову документальну виїзну перевірку ПП « ОСОБА_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з питань дотримання вимог митного законодавства України в режимі «Імпорт» цигаркового паперу (код товару 48132000 згідно з УКТ ЗЕД) за період з 01.01.2014 по дату постановлення ухвали, а саме 30. 09. 2015 року.
Проведення перевірки доручити співробітникам ІНФОРМАЦІЯ_4 .
Організацію виконання ухвали покласти на ІНФОРМАЦІЯ_5 .
Про результати перевірки та вжиті заходи повідомити СУ ФР МЕУ ДФС - ЦО з ОВН у термін передбачений законодавством України.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 30.09.2015 |
Оприлюднено | 21.03.2023 |
Номер документу | 53127722 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Солом'янський районний суд міста Києва
Бобровник О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні