Рішення
від 28.10.2015 по справі 325/1671/15-ц
ПРИАЗОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2/325/762/2015

325/1671/15-ц

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 жовтня 2015 року Приазовський районний суд Запорізької області у складі головуючого судді Пантилус О.П., при секретарі Цукановій Л.В., за участю прокурора Кулака С.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні в смт.Приазовське Запорізької області, справу за позовом прокурора Приазовського району Запорізької області в інтересах держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області до Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області і ОСОБА_2 про визнання незаконними та скасування розпоряджень голови Приазовської районної державної адміністрації, визнання недійсними договорів оренди земельної ділянки та повернення земельних ділянок,

ВСТАНОВИВ:

Прокурор Приазовського району Запорізької області, який діє в інтересах держави в особі головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області, звернувся із зазначеним позовом, в якому просить:

-визнати незаконними та скасувати розпорядження голови Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області: - № 390 від 13.04.2010р. "Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для ведення фермерського господарства"; - № 458 від 04.05.2011р. "Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду та надання дозволу на проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки"; - № 342 від 28.05.2012р. "Про надання земельної ділянки в оренду та встановлення орендної плати";

-визнати недійсними договори оренди земельних ділянок, укладені 28.05.2012р. між Приазовською районною державною адміністрацією та ОСОБА_2, якими передано останньому в оренду земельні ділянки загальною площею 22,00 га ріллі для ведення фермерського господарства; скасувати державну реєстрацію цих договорів і зобов'язати ОСОБА_2 повернути на користь Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області земельні ділянки: з кадастровим номером НОМЕР_2, площею 12 га, вартістю 381771,84 гривень та з кадастровим номером НОМЕР_3, площею 10 га вартістю 318143,20 гривень.

В обґрунтування заявлених вимог в позові вказано, що за заявою від 25.10.2010р. голови фермерського господарства "Микролан", створеного з 16.11.1998 року, ОСОБА_2 Приазовською районною державною адміністрацією Запорізької області прийняте розпорядження № 390 "Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для ведення фермерського господарства", яким надано дозвіл фермерському господарству "Микролан" на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 22,00 га ріллі, в оренду строком на 49 років для ведення фермерського господарства із земель Розівської сільської ради Приазовського району, яка розташована за межами населеного пункту. Також, головою Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області видані розпорядження: - 04.05.2011 року № 458 "Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду та надання дозволу на проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки", яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки ОСОБА_2 загальною площею 22,00 га, розташованої на території Розівської сільської ради за межами населеного пункту, в оренду строком на 49 років, для ведення фермерського господарства; - 28.05.2012р. № 342 "Про надання земельної ділянки в оренду та встановлення орендної плати". На підставі вищеназваних розпоряджень 28.05.2012 року між Приазовською районною державною адміністрацією та ОСОБА_2 укладені два договори оренди земельних ділянок, якими передано ОСОБА_2 в оренду на 49 років: земельні ділянки площею 12 га і 10 га ріллі, розташовані на території Розівської сільської ради Приазовського району за межами населеного пункту для ведення фермерського господарства. Договори оренди зареєстровані у відділі Держкомзему у Приазовському районі, про що у Державному реєстрі земель вчинені записи від 20.06.2012 року за №№ 232450004001449, 232450004001450. Прокурор вважає, що наведені розпорядження видані всупереч вимог ст.19 Конституції України, ч.1ст.116, ч.1,ч.2 ст.124 Земельного кодексу (ЗК) України, статей 1, 7, 8 Закону України "Про фермерське господарство", з порушенням передбаченої законом процедури формування земельного фонду вже створеного фермерського господарства, тобто без проведення земельних торгів (аукціону). Прокурор просить скасувати незаконні розпорядження голови районної державної адміністрації, керуючись ст.41, ч.3ст.43 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", ч.1ст.21 ЦК України, п.10ч.2ст.16 ЦК України; визнати договори оренди земельних ділянок недійсними на підставі ч.1ст.203, ч.1ст.215 ЦК України; повернути земельні ділянки на користь Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області, згідно зі ст.ст.387, 1212 ЦК України, ч.4ст.122 ЗК України; скасувати державні реєстрації земельних ділянок на підставі ст.ст.2, 4 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1141.

В судовому засіданні прокурор Кулак С.М. підтримав заявлені вимоги з підстав і за обставин, зазначених в позові.

Представник позивача в судове засідання не прибув, в поданій заяві начальник відділу Держгеокадастру у Приазовському районі головного управління Держгеокадастру в Запорізькій області Бордюг Т.В. просить справу розглядати за відсутності представника позивача.

Представник відповідача Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області в судове засідання не прибув, перший заступник голови РДА надав заяву, в якій просить справу розглядати без участі представника цього відповідача.

Відповідач ОСОБА_2 в судове засідання не з'явився, надав заяву, в якій, також, просить розглядати справу за його відсутності та вказав, що позовні вимоги повністю визнає і не заперечує проти повернення спірних земельних ділянок.

Заслухавши пояснення прокурора, враховуючи визнання позовних вимог відповідачем ОСОБА_2 та дослідивши письмові докази, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню виходячи з наступного.

На підставі ст. 212 ЦПК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Із досліджених судом письмових доказів встановлені наступні обставини.

Відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та довідки №24/6164 про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, фермерське господарство "Микролан" зареєстроване як юридична особа з 16.11.1998, ідентифікаційний код 20488535, місцезнаходження юридичної особи: АДРЕСА_1 (а.с.24-25).

Згідно розпорядження голови Приазовської районної державної адміністрації №390 від 13.04.2010 року "Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для ведення фермерського господарства" розглянувши клопотання фермерського господарства "Микролан" щодо відведення земельної ділянки в оренду для ведення фермерського господарства, керуючись ст.ст.17, 123, 124, ч.2ст.134, п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України, ст.11 Закону України "Про державну експертизу землевпорядної документації", надано фермерському господарству "Микролан" дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 22 га ріллі в оренду для ведення фермерського господарства із земель запасу Розівської сільської ради (а.с.15).

Голова Приазовської районної державної адміністрації розпорядженням № 458 від 04.05.2011 року, розглянувши проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки голови фермерського господарства "Микролан" ОСОБА_2 для ведення фермерського господарства в оренду та проведення нормативно-грошової оцінки земельної ділянки, приймаючи до уваги висновки до проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок погоджувальних органів, керуючись ст.ст.17, 93, 122, 123, 124, ч.2ст.134, п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України, ст.ст.5, 13 Закону України "Про оцінку землі" затвердив голові фермерського господарства "Микролан" ОСОБА_2 проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 22 га ріллі, яка розташована на території Розівської сільської ради в оренду строком на 49 років для ведення фермерського господарства. Пунктом 2 даного розпорядження надано земельну ділянку площею 22,00 га, із земель Розівської сільської ради ОСОБА_2 в оренду строком на 49 років, для ведення фермерського господарства (а.с.16).

28.05.2012 головою Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області видано розпорядження № 342 «Про надання земельної ділянки в оренду та встановлення орендної плати», пунктом 1 якого, ОСОБА_2 надана в оренду земельна ділянка площею 22 га ріллі, яка розташована на території Розівської сільської ради строком на 49 років для ведення фермерського господарства. Пунктом 2 цього розпорядження ОСОБА_2 встановлена орендна плата (а.с.17).

На підставі розпорядження голови Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області № 342, 28 травня 2012 року між Приазовською районною державною адміністрацією (орендодавцем) та головою фермерського господарства "Микролан" ОСОБА_2 укладені строком на 49 років договори оренди земельних ділянок, які знаходяться на території Розівської сільської ради Приазовського району Запорізької області, для ведення фермерського господарства:

- з кадастровим номером НОМЕР_2 площею 12 га ріллі, грошовою оцінкою 174081,70 гривень (а.с.18-20).

- з кадастровим номером НОМЕР_3 площею 10 га ріллі, грошовою оцінкою 145041,50 гривень (а.с.21-23)

Договори оренди вищевказаних земельних ділянок зареєстровані у відділі Держкомзему у Приазовському районі, про що у Державному реєстрі земель вчинені записи від 20.06.2012 (відповідно) - за № 232450004001449 і № 232450004001450.

Земельні ділянки передані за актом прийому-передачі ОСОБА_2 (а.с.23).

Відповідно до інформації начальника відділу Держземагенства у Приазовському районі Запорізької області від 15.04.2015 року, станом на день надання інформації грошова оцінка земельних ділянок з кадастровими номерами НОМЕР_2 і НОМЕР_3 складає (відповідно) - 381771,84 грн. і 318143,20 грн. (а.с.26).

Згідно довідки Приазовського відділення Приморської ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області № 949/10/8/17-15 від 02.07.2015 року спірні земельні ділянки включені до податкової декларації з плати за землю фермерського господарства "Мікролан".

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч.1 ст. 116 Земельного Кодексу (ЗК) України громадяни та юридичні особи набувають право власності та право користування земельними ділянками із земель державної та комунальної власності за рішеннями органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Відповідно до ч.1ст.124 ЗК України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.

У відповідності до ч.2 ст.124 ЗК України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу. Зокрема, не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки державної та комунальної власності або права на них, крім іншого, у разі передачі тільки громадянам земельних ділянок для ведення фермерського господарства.

Порядок набуття права власності та права користування на земельні ділянки для ведення фермерського господарства встановлений Законом України «Про фермерське господарство» в редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин (далі Закон).

Так, відповідно до частин 1,2 ст.1 Закону, фермерське господарство є формою підприємницької діяльності громадян України, які є родичами або членами сім'ї, із створенням ними юридичної особи, які виявили бажання виробляти товарну сільськогосподарську продукцію, зайнятися її переробкою та реалізацією з метою отримання прибутку на земельних ділянках наданих їм для ведення фермерського господарства, відповідно до закону.

Частинами 1 та 2 статті 7 Закону встановлено, що для отримання (придбання) у власність або в оренду земельної ділянки державної власності з метою ведення фермерського господарства громадяни звертаються до відповідної районної державної адміністрації. У заяві зазначається: бажаний розмір і місце розташування земельної ділянки, кількість членів фермерського господарства та наявність у них права на безоплатне отримання земельних ділянок у власність, обґрунтування розмірів земельної ділянки з урахуванням перспектив діяльності фермерського господарства.

Відповідно до ст.8 зазначеного Закону після одержання засновником державного акта на право власності на земельну ділянку або укладення договору оренди земельної ділянки та його державної реєстрації фермерське господарство підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом для державної реєстрації юридичних осіб.

Згідно до ст.12 Закону землі фермерського господарства можуть складатися із земельної ділянки, що належить на праві власності фермерському господарству, як юридичній особі, земельних ділянок, що належать громадянам членам фермерського господарства на праві приватної власності, земельної ділянки, що використовується фермерським господарством на умовах оренди.

Із аналізу вищевказаних норм слідує, що громадянин право на отримання земельної ділянки державної власності для ведення (створення) фермерського господарства може використати один раз, а додатково, вже після державної реєстрації фермерського господарства, громадянин для ведення цього фермерського господарства, або саме це фермерське господарство можуть отримувати земельні ділянки на конкурентних засадах через участь у земельних торгах (ч.2ст.124 ЗК України).

Але, з наведених вище та досліджених судом доказів встановлено, що ОСОБА_2 на час видання Приазовською районною державною адміністрацією Запорізької області спірних розпоряджень, укладення договорів оренди та передання земельних ділянок в оренду, був головою вже створеного фермерського господарства "Микролан", яке зареєстроване як юридична особа з 16.11.1998 року в порядку визначеному Законом.

Тобто, процедура формування земельного фонду вже створеного та зареєстрованого у відповідності до законодавства України фермерського господарства "Микролан", передача зазначеній юридичній особі, в особі голови фермерського господарства, земельних ділянок без проведення земельних торгів (аукціону) здійснені з порушенням вимог Конституції України, Земельного кодексу України (зокрема ч.2ст.124), Закону України "Про фермерське господарство", так як можливість передачі земельних ділянок державної та комунальної форми власності для ведення фермерського господарства юридичним особам, тобто після створення громадянином фермерського господарства та його державної реєстрації відповідно до вимог ст.8 Закону України "Про фермерське господарство", без проведення земельних торгів діючим законодавством України не передбачена.

Набуття особою будь якого права на земельну ділянку складає сукупність дій особи, та органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, визначених законом.

Зокрема, Земельний кодекс України передбачає наступні дії - надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, затвердження проекту, надання земельної ділянки в оренду, укладення договору оренди та його державної реєстрації і передачу земельної ділянки в користування.

В розглядаючому спорі саме такі дії, в їх сукупності, привели до порушення вимог законів щодо порядку надання земельних ділянок для ведення вже створеного фермерського господарства, а також, державних інтересів в сфері земельних відносин.

Відповідно до ст.116 ЗК України, рішення органу виконавчої влади чи місцевого самоврядування про передачу у користування земельної ділянки є необхідною передумовою виникнення права власності на земельну ділянку.

Частиною 1 статті 155 ЗК України передбачено, що у разі видання органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування акта, яким порушуються права особи щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою, такий акт визнається недійсним.

Згідно з ч.3 ст. 43 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" розпорядження голови державної адміністрації, що суперечать Конституції України, законам України, рішенням Конституційного Суду України, іншим актам законодавства або є недоцільними, неекономними, неефективними за очікуваними чи фактичними результатами, скасовуються Президентом України, Кабінетом Міністрів України, головою місцевої державної адміністрації вищого рівня або в судовому порядку.

Відповідно з ч. 1 ст. 21 ЦК України суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.

Виходячи з викладеного, видані головою Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області спірні розпорядження, які в сукупності привели до порушення порядку надання земельної ділянки в користування особі для ведення фермерського господарства, слід визнати незаконними та скасувати.

Згідно з ч.1 ст.203 Цивільного кодексу України зміст правочину не може суперечити Цивільному кодексу України, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства.

За частиною 1 ст.215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.

Таким чином, укладені на підставі незаконних розпоряджень договори оренди мають бути визнані недійсними - як такі, що не відповідають вимогам частини 1 статті 203 ЦК України.

Відповідно до ст. 216 ЦК України недійсний правочин не може створювати юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. У разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину.

Оскільки, зі змісту договору оренди випливає можливість його припинення лише на майбутнє, з огляду на встановлені судом обставини, так як за договором оренди неможливо повернути вже здійснене користування орендованою земельною ділянкою, суд вважає доцільним застосувати односторонню реституцію договору та необхідним зобов'язати відповідача ОСОБА_2 повернути земельні ділянки на користь Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області, який є розпорядником земель сільськогосподарського призначення, відповідно до ст.15, ч.4ст.122 ЗК України, Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затверджене Указом Президента України від 08.04.2011 року № 445 та постанови Кабінету Міністрів України "Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади" від 10 вересня 2014 року, яким, шляхом реорганізації (перетворення) Державного агентства земельних ресурсів України, було утворено Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, її територіальні органи, яким є позивач.

Суд вважає, що таке вирішення справи не порушує ст.1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка передбачає, що кожна фізична та юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.

При цьому, суд виходить з того, що обставини справи свідчать про те, що ОСОБА_2 не мав правомірних (справедливих) сподівань на отримання земельних ділянок в оренду без проведення земельних торгів, так як це не передбачено законом, таким чином, був обізнаний про можливість допущення правових порушень з боку публічної влади - районної державної адміністрації.

А також, обставини справи свідчать про те, що позбавлення права відповідача ОСОБА_2 орендувати зазначені земельні ділянки не порушує справедливої рівноваги між інтересами суспільства та правами цього відповідача, адже він не позбавлений права на конкурентній основі отримати право оренди зазначених земель.

Виходячи з викладеного, визнання відповідачем позову не суперечить закону, не порушує права, свободи чи інтереси інших осіб, а відтак, позовні вимоги підлягають повному задоволенню, шляхом скасування незаконних розпоряджень голови Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області, визнання недійсними договорів оренди земельної ділянки та скасування їх державної реєстрації, а також шляхом зобов'язання відповідача ОСОБА_2 повернути земельні ділянки на користь головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області.

За статтею 1 ЦПК України завданням цивільного судочинства є справедливий, неупереджений та своєчасний розгляд і вирішення цивільних справ з метою захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів осіб.

З огляду на те, що відповідачами у справі є Приазовська районна державна адміністрація, яка входить до складу державних органів що не здійснюють будь-якої господарської діяльності і не отримують прибутків, а ОСОБА_2, який є пенсіонером, учасником бойових дій та в своїй заяві про визнання позову просить суд звільнити його від сплати судового збору із-за тяжкого матеріального стану у зв'язку із несприятливими погодними умовами в поточному сільськогосподарському році та у зв'язку з цим отриманими збитками, суд, на підставі ч.3 ст. 82 ЦПК України, знаходить необхідним з урахуванням майнового стану відповідачів звільнити їх від сплати пов'язаних з розглядом справи судових витрат у виді судового збору.

Керуючись ст.ст. 10, 11, 14, 57-61, 82, 88, 209, 212-215, 218 ЦПК України, суд

ВИРІШИВ:

Позов прокурора Приазовського району Запорізької області в інтересах держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області до Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області і ОСОБА_2 про визнання незаконними та скасування розпоряджень голови Приазовської районної державної адміністрації, визнання недійсними договорів оренди земельної ділянки та повернення земельних ділянок, задовольнити.

Визнати незаконним та скасувати розпорядження голови Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області № 390 від 13.04.2010 року "Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для ведення фермерського господарства".

Визнати незаконним та скасувати розпорядження голови Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області № 458 від 04.05.2011 року "Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду та надання дозволу на проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки".

Визнати незаконним та скасувати розпорядження голови Приазовської районної державної адміністрації Запорізької області № 342 від 28.05.2012 року "Про надання земельної ділянки в оренду та встановлення орендної плати".

Визнати недійсним договір оренди земельної ділянки, загальною площею 12,00 га ріллі для ведення фермерського господарства, укладений 28.05.2012 року між Приазовською районною державною адміністрацією Запорізької області та ОСОБА_2.

Скасувати державну реєстрацію від 20.06.2012 року № 232450004001449 договору оренди земельної ділянки державної власності сільськогосподарського призначення, розташованої на території Розівської сільської ради Приазовського району Запорізької області (за межами населеного пункту) з кадастровим номером НОМЕР_2 площею 12,00 га, вартістю 381 771,84 грн., укладеного 28.05.2012 року між Приазовською районною державною адміністрацією та ОСОБА_2.

Зобов'язати ОСОБА_2 (АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1) повернути на користь Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області (юридична адреса: вул. Парамонова, 15, м. Запоріжжя, фактична адреса: вул. Українська, 50 м. Запоріжжя, ЄДРПО 39820689) земельну ділянку, розташовану на території Розівської сільської ради Приазовського району Запорізької області (за межами населеного пункту) (кадастровий номер НОМЕР_2) загальною площею 12,00 га, вартістю 381771 (триста вісімдесят одна тисяча сімсот сімдесят одна) гривня 84 коп.

Визнати недійсним договір оренди земельної ділянки, загальною площею 10,00 га ріллі для ведення фермерського господарства, укладений 28.05.2012 року між Приазовською районною державною адміністрацією Запорізької області та ОСОБА_2.

Скасувати державну реєстрацію від 20.06.2012 року за №232450004001450 договору оренди земельної ділянки державної власності сільськогосподарського призначення, розташованої на території Розівської сільської ради Приазовського району Запорізької області (за межами населеного пункту) з кадастровим номером НОМЕР_3 площею 10,00 га, вартістю 318143,20 грн., укладеного 28.05.2012 року між Приазовською районною державною адміністрацією та ОСОБА_2.

Зобов'язати ОСОБА_2 (АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер - НОМЕР_1) повернути на користь Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області (юридична адреса: вул. Парамонова, 15, м. Запоріжжя, фактична адреса: вул. Українська, 50 м. Запоріжжя, ЄДРПО 39820689) земельну ділянку, розташовану на території Розівської сільської ради Приазовського району Запорізької області (за межами населеного пункту) (кадастровий номер НОМЕР_3) загальною площею 10,00 га, вартістю 318143 (триста вісімнадцять тисяч сто сорок три) гривні 20 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.

Рішення може бути оскаржене до апеляційного суду Запорізької області через Приазовський районний суд шляхом подачі в десятиденний строк з дня проголошення рішення апеляційної скарги. Особи, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні під час проголошення рішення, можуть подати апеляційну скаргу протягом десяти днів з дня отримання копії цього рішення.

Суддя О.П. Пантилус

СудПриазовський районний суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення28.10.2015
Оприлюднено09.11.2015
Номер документу53145248
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —325/1671/15-ц

Рішення від 28.10.2015

Цивільне

Приазовський районний суд Запорізької області

Пантилус О. П.

Рішення від 28.10.2015

Цивільне

Приазовський районний суд Запорізької області

Пантилус О. П.

Ухвала від 12.10.2015

Цивільне

Приазовський районний суд Запорізької області

Пантилус О. П.

Ухвала від 05.10.2015

Цивільне

Приазовський районний суд Запорізької області

Пантилус О. П.

Ухвала від 14.09.2015

Цивільне

Приазовський районний суд Запорізької області

Пантилус О. П.

Ухвала від 07.09.2015

Цивільне

Приазовський районний суд Запорізької області

Пантилус О. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні