Дата документу 08.10.2015 Справа № 554/12994/15-к
Справа №554/12994/15-к
Провадження №1-кс/554/6440/2015
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
08 жовтня 2015 року м.Полтава
Слідчий суддя Октябрського районного суду м.Полтави ОСОБА_1 :
при секретарі ОСОБА_2
за участю старшого слідчого ОСОБА_3
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого СВ ПМУ УМВС України в Полтавській області майора міліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів та їх вилучення по кримінальному провадженню №12015170010000335 від 02 жовтня 2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.364-1 КК України , -
В С Т А Н О В И В :
08 жовтня 2015 року в провадження судді надійшло клопотання старшого слідчого СВ ПМУ УМВС України в Полтавській області майора міліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором прокуратури м. Полтави юристом 2 класу ОСОБА_4 якому прохали: надати старшому слідчому СВ ПМУ УМВС України в Полтавській області ОСОБА_3 , співробітникам УПЗСЕ УМВС України в Полтавській області за дорученням слідчого тимчасовий доступ до оригіналів документів та їх вилучення, які знаходяться у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 , зокрема: наказ № 1 про облікову політику АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у 2014 році від 02 січня 2014 року; банківські документи за 2014-2015 роки; виписка з Колективного договору ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на 2013-2015 роки; договори про повну індивідуальну матеріальну відповідальність з інженером відділу забезпечення ЕЗЧ ОСОБА_5 від 15 вересня 2010 року, інженером ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_6 від 10 вересня 2010 року, начальником відділу ВЕД ОСОБА_7 від 15 вересня 2010 року, економіста планово-економічного відділу ОСОБА_8 від 06.10.2006 р., інженера ОМТС ОСОБА_9 , економіста ОСОБА_10 , інженера ВМТЗ ОСОБА_11 від 07.10.2013 р., провідного інженера ОМТС ОСОБА_12 ; посадові інструкції на працівників за № ДМ-20501-01, № ДИ-20503-02, № ДИ-20504-02, №ДИ-20506-01, № ДИ-20507-01, № ДИ-302-01, № ДИ-306-03 економиста по ценам; регламент роботи Тендерного комітету; регламент платіжного процесу в концерні « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; система менеджмента якості МК-7.4-02 «Организация закупок»;процедура ПР-7.4-20-01 «Организация закупок»; система менеджмента якості МК-7.4-01 «Выбор и оценка поставщиков»; процедура ПР-7.4-20-02 «Выбор и оценка поставщиков»;процедура ПР-6.1 .-10-04 «Положение о бюджетном планировании на предприятиях концерна «Укрросметалл»; наказ №20 от 20.03.2013 року генеральної дирекції Концерна « ІНФОРМАЦІЯ_3 » «Об утверждении изменений и дополнений к Регламенту платежного процесса в концерне «Укрросметалл»»; наказ №192 від 29.05.2015 р. «Про введення в дію обов`язкових процедур на вимогу концерну «Укрросметалл»; договора поставки за 2014-2015 роки, укладені АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ОДО « ІНФОРМАЦІЯ_12 ». ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ЧП « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_28 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_29 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_31 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_33 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_34 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 », ТОВ ВП « ІНФОРМАЦІЯ_37 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_21 », НДОП « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_38 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_39 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_40 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_29 ». ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 », ПВКП « ІНФОРМАЦІЯ_44 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 », ТОВ ТД « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 », ТОВ ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_47 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ ВМЗ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 », ОДО « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_49 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_50 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 ». ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 », специфікації та додатки до них;-документи, що підтверджують поставку товарів, робіт, послуг за договорами укладеними АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ОДО « ІНФОРМАЦІЯ_12 ». ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ЧП « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_28 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_29 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_31 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_33 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_34 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 », ТОВ ВП « ІНФОРМАЦІЯ_37 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_21 », НДОП « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_38 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_39 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_40 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_29 ». ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 », ПВКП « ІНФОРМАЦІЯ_44 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 », ТОВ ТД « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 », ТОВ ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_47 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ ВМЗ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 », ОДО « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_49 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_50 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 »; реєстр постачальників «критично важливої» продукції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » затверджене директором 04.09.2014 року, підготовлене начальником ВМТЗ ОСОБА_13 03.09.2014 р.; паспорт по постачальникам на 2014 рік без затвердження та узгодження директором; пояснювальні записки ОСОБА_5 від 31.08.2015 з додатками документів; пояснювальна записка ОСОБА_7 від 27.08.2015 з додатками документів; графік курсу долара за 2014 рік; реєстр «єдиних» постачальників АТ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » затверджене директором 20.06.2014; паспорт по постачальникам на 2015 рік затверджене директором, 02.02.2015року, погоджено начальником ВМТЗ ОСОБА_13 та директором дирекції по закупкам ОСОБА_14 ; зразок аналізу необхідності та ціни придбання ТМЦ по постачальнику; виписка з процедури «Організація закупок» по визначенню закупки в єдиного постачальника; відомість по партіях товарів на складах (бухгалтерський облік ЕЗЧ) за 2014 рік з вказуванням альтернативного постачальника, ціни альтернативи та коментарію про неможливість вказати ціну, цінність замовлення, вид постачальника та інші коментарії; відомість по партіях товарів на складах (бухгалтерський облік ЕЗЧ) за 2014 рік та 1 півріччя 2015 р. з вказуванням підстави для укладення договору (специфікації) та обґрунтування формування та зміни ціни; зразок протоколу тендерних торгів на придбання товару від 16.06.2015р.із запитом пропозицій; зразок тендеру на закупку листа в серпні 2015 р. із запитом пропозицій; аналіз цін придбання ТМЦ ЕЗЧ за 2014 рік в порівнянні з середньо виваженою ціною одиниці товару; рух грошових коштів за 2014-2015 роки по ЕЗЧ в розрізі контрагентів; відомість по партіях товарів на складах (бухгалтерський облік ЕЗЧ) за 2014 рік в розрізі постачальників та номенклатури; договір № 174340 на участь в інформаційно-аналітичній та торгово-
операційній системі від 24.06.2014 р. з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_57 »; Акт вхідного контролю № 1 від 10.02.2014 р. з розрахунком вартості 48 штампованих заготовок; Акт № 113 прийому продукції по якості від 23.10.2014 р. з накладною та розрахунком вартості; Акт № 112 прийому продукції по якості від 23.10.2014 р. з накладною та розрахунком вартості; Звіт про аудит відділу МТС від 21 серпня 2014 року; Наказ № 491 від 18.11.2014 «Про проведення ідентифікації напівфабрикатів та заготовок в турболопатковому цеху і передачі їх в відділ логістики; програма 1С8-Підприємство (доступ до конфігурації «управління запасами».) Примітка: конфігурація «аналіз цін» та «управління ціновою політикою» ( а саме аналіз прайс-листів постачальників-загрузка, моніторинг та порівняя цін постачальників та кокурентів, порівняння цін постачальників з ціною останньої закупки та порівняння цін різних постачальників не адаптовані); Інвентаризаційний опис ТМЦ складений на підставі наказу (розпорядження) від 01.09.2015 № 327 з бухгалтерськими документами ; Накази про призначення (звільнення) посадові інструкції, особі справи на ОСОБА_5 , ОСОБА_10 , ОСОБА_15 , ОСОБА_7 , ОСОБА_16 ; Матеріали службового розслідування за результатами комплексної перевірки бізнес одиниці енергозапчастини за період з 2014 по перше півріччя 2015 року на АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; комп`ютерну техніку, яка була закріплена за інженером з комплектування і постачання бюро матеріально-технічного постачання металів ВМТЗ ОСОБА_5 або використовувалася ним; Інші документи, які складалися, погоджувалися, підписувалися, використовувалися ОСОБА_5 , ОСОБА_10 , ОСОБА_15 , ОСОБА_7 , ОСОБА_16 . Просили розгляд клопотання проводити без представників ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
У судовому засіданні старший слідчий клопотання підтримав та просив його задовольнити.
Відповідно до ч.2 ст.163 КПК України, якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей і документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Клопотання про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час розгляду питання слідчим суддею від учасників процесуальної дії не надійшло, за ініціативою суду не здійснюється, що відповідає положенням ст.107 КПК України.
Заслухавши пояснення старшого слідчого, дослідивши матеріали справи, з метою забезпечення всебічного, повного та об`єктивного досудового розслідування, для встановлення осіб причетних до вказаного кримінального правопорушення, приходжу до висновку про задоволення клопотання.
Встановлено, що ПМУ УМВС України в Полтавській області проводиться досудове розслідування по кримінальному провадженню№12015170010000335 від 02 жовтня 2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.364-1 КК України. Встановлено, що до правоохоронних органів УМВС України в Полтавській області надійшла письмова заява від директора ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_17 про те, шо інженер з комплектування і постачання бюро матеріально-технічного постачання металів ВМТЗ ОСОБА_5 протягом 2014-2015 років використовував, всупереч інтересам ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » свої повноваження з метою систематичного отримання неправомірної вигоди від представників підприємств-постачальників заводу розташованих на території Донецької (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 , ДП « ІНФОРМАЦІЯ_58 »), Запорізької (ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_59 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 »), Київської (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_60 »), Черкаської (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 ») областей та інших контрагентів-за просування останніх по тендендерних торгах. В результаті чого, неправомірними діями ОСОБА_5 , які виразилися у порушенні чинного законодавства України, чинних на підприємстві АТ ПТМЗ внутрішніх нормативних актів, регламентів, процедур, порядків, посадових інструкцій, підприємству було завдано матеріальний збиток на загальну суму 3703347,88 гривень. Крім того, висновком судово-економічної експертизи та аудиту було встановлено, що в результаті порушення чинного законодавства України, чинних на підприємстві АТ ПТМЗ внутрішніх нормативних актів, регламентів, процедур, порядків, посадових інструкцій, підприємству завдано матеріальний збиток на загальну суму 3878783,05 гривень, у тому числі ОСОБА_5 як матеріально-відповідальною особою на суму 3703347,88 гривень, що становить 95% від суми загального матеріального збитку. Встановлено, що юридична особа АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) згідно даних витягу з ЄДР перебуває за адресою: АДРЕСА_1 . Вказане підтверджується матеріалами кримінального провадження.
Відповідно до ст.160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у ст.161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором. У клопотанні зазначаються: короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадження; можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.
На підставі викладеного, надати дозвіл на тимчасовий доступ та вилучення оригіналів, чи належним чином завірених копій документів, а саме: наказ № 1 про облікову політику АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у 2014 році від 02 січня 2014 року; банківські документи за 2014-2015 роки; Виписка з Колективного договору ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на 2013-2015 роки; договори про повну індивідуальну матеріальну відповідальність з інженером відділу забезпечення ЕЗЧ ОСОБА_5 від 15 вересня 2010 року, інженером ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_6 від 10 вересня 2010 року, начальником відділу ВЕД ОСОБА_7 від 15 вересня 2010 року, економіста планово-економічного відділу ОСОБА_8 від 06.10.2006 р., інженера ОМТС ОСОБА_9 , економіста ОСОБА_10 , інженера ВМТЗ ОСОБА_11 від 07.10.2013 р., провідного інженера ОМТС ОСОБА_12 ; -Посадові інструкції на працівників за № ДМ-20501-01, № ДИ-20503-02, № ДИ-20504-02, №ДИ-20506-01, № ДИ-20507-01, № ДИ-302-01, № ДИ-306-03 Экономиста по ценам; Регламент работи Тендерного Комітету; Регламент платіжного процесу в концерні « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; Система менеджмента якості МК-7.4-02 «Организация закупок»;Процедура ПР-7.4-20-01 «Организация закупок»; Система менеджмента якості МК-7.4-01 «Выбор и оценка поставщиков»; Процедура ПР-7.4-20-02 «Выбор и оценка поставщиков»;Процедура ПР-6.1 .-10-04 «Положение о бюджетном планировании на предприятиях концерна «Укрросметалл»; Наказ № 20 от 20.03.2013 року генеральної дирекції Концерна « ІНФОРМАЦІЯ_3 » «Об утверждении изменений и дополнений к Регламенту платежного процесса в концерне «Укрросметалл»»; Наказ № 192 від 29.05.2015 р. «Про введення в дію обов`язкових процедур на вимогу концерну «Укрросметалл»;Договора поставки за 2014-2015 роки, укладені АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ОДО « ІНФОРМАЦІЯ_12 ». ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ЧП « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_28 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_29 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_31 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_33 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_34 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 », ТОВ ВП « ІНФОРМАЦІЯ_37 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_21 », НДОП « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_38 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_39 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_40 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_29 ». ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 », ПВКП « ІНФОРМАЦІЯ_44 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 », ТОВ ТД « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 », ТОВ ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_47 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ ВМЗ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 », ОДО « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_49 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_50 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 ». ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 », специфікації та додатки до них;-Документи, що підтверджують поставку товарів, робіт, послуг за договорами укладеними АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ОДО « ІНФОРМАЦІЯ_12 ». ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ЧП « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_28 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_29 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_31 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_33 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_34 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 », ТОВ ВП « ІНФОРМАЦІЯ_37 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_21 », НДОП « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_38 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_39 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_40 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_29 ». ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 », ПВКП « ІНФОРМАЦІЯ_44 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 », ТОВ ТД « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 », ТОВ ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_47 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ ВМЗ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 », ОДО « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_49 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_50 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 »; Реєстр постачальників «критично важливої» продукції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » затверджене директором 04.09.2014 року, підготовлене начальником ВМТЗ ОСОБА_13 03.09.2014 р.; Паспорт по постачальникам на 2014 рік без затвердження та узгодження директором; Пояснювальні записки ОСОБА_5 від 31.08.2015 з додатками документів; Пояснювальна записка ОСОБА_7 від 27.08.2015 з додатками документів; Графік курсу долара за 2014 рік; Реєстр «єдиних» постачальників АТ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » затверджене директором 20.06.2014; Паспорт по постачальникам на 2015 рік затверджене директором, 02.02.2015року, погоджено начальником ВМТЗ ОСОБА_13 та директором дирекції по закупкам ОСОБА_14 ;Зразок аналізу необхідності та ціни придбання ТМЦ по постачальнику; Виписка з процедури «Організація закупок» по визначенню закупки в єдиного постачальника; Відомість по партіях товарів на складах (бухгалтерський облік ЕЗЧ) за 2014 рік з вказуванням альтернативного постачальника, ціни альтернативи та коментарію про неможливість вказати ціну, цінність замовлення, вид постачальника та інші коментарії; Відомість по партіях товарів на складах (бухгалтерський облік ЕЗЧ) за 2014 рік та 1 півріччя 2015 р. з вказуванням підстави для укладення договору (специфікації) та обґрунтування формування та зміни ціни;Зразок протоколу тендерних торгів на придбання товару від 16.06.2015р.із запитом пропозицій; Зразок тендеру на закупку листа в серпні 2015 р. із запитом пропозицій; Аналіз цін придбання ТМЦ ЕЗЧ за 2014 рік в порівнянні з середньо виваженою ціною одиниці товару; Рух грошових коштів за 2014-2015 роки по ЕЗЧ в розрізі контрагентів; Відомість по партіях товарів на складах (бухгалтерський облік ЕЗЧ) за 2014 рік в розрізі постачальників та номенклатури; Договір № 174340 на участь в інформаційно-аналітичній та торгово-
операційній системі від 24.06.2014 р. з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_57 »; Акт вхідного контролю № 1 від 10.02.2014 р. з розрахунком вартості 48 штампованих заготовок; Акт № 113 прийому продукції по якості від 23.10.2014 р. з накладною та розрахунком вартості; Акт № 112 прийому продукції по якості від 23.10.2014 р. з накладною та розрахунком вартості; Звіт про аудит відділу МТС від 21 серпня 2014 року; Наказ № 491 від 18.11.2014 «Про проведення ідентифікації напівфабрикатів та заготовок в турболопатковому цеху і передачі їх в відділ логістики; програма 1С8-Підприємство (доступ до конфігурації «управління запасами».) Примітка: конфігурація «аналіз цін» та «управління ціновою політикою» ( а саме аналіз прайс-листів постачальників-загрузка, моніторинг та порівняя цін постачальників та кокурентів, порівняння цін постачальників з ціною останньої закупки та порівняння цін різних постачальників не адаптовані); Інвентаризаційний опис ТМЦ складений на підставі наказу (розпорядження) від 01.09.2015 № 327 з бухгалтерськими документами ; Накази про призначення (звільнення) посадові інструкції, особі справи на ОСОБА_5 , ОСОБА_10 , ОСОБА_15 , ОСОБА_7 , ОСОБА_16 ; Матеріали службового розслідування за результатами комплексної перевірки бізнес одиниці енергозапчастини за період з 2014 по перше півріччя 2015 року на АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; Комп`ютерну техніку, яка була закріплена за інженером з комплектування і постачання бюро матеріально-технічного постачання металів ВМТЗ ОСОБА_5 або використовувалася ним; Інші документи, які складалися, погоджувалися, підписувалися, використовувалися ОСОБА_5 , ОСОБА_10 , ОСОБА_15 , ОСОБА_7 , ОСОБА_16 , які знаходяться у володінні ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 .
Керуючись ст.ст.107, 160-163, 166, 309 КПК України ,-
У Х В А Л И В :
Клопотання старшого слідчого СВ ПМУ УМВС України в Полтавській області майора міліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів та їх вилучення по кримінальному провадженню №12015170010000335 від 02 жовтня 2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.364-1 КК України -задовольнити.
Надати дозвіл з 08 жовтня 2015 року по 08 листопада 2015 року старшому слідчому СВ ПМУ УМВС України в Полтавській області майору міліції ОСОБА_3 на тимчасовий доступ та вилучення оригіналів, чи належним чином завірених копій документів, а саме: наказ № 1 про облікову політику АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у 2014 році від 02 січня 2014 року; банківські документи за 2014-2015 роки; Виписка з Колективного договору ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на 2013-2015 роки; договори про повну індивідуальну матеріальну відповідальність з інженером відділу забезпечення ЕЗЧ ОСОБА_5 від 15 вересня 2010 року, інженером ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_6 від 10 вересня 2010 року, начальником відділу ВЕД ОСОБА_7 від 15 вересня 2010 року, економіста планово-економічного відділу ОСОБА_8 від 06.10.2006 р., інженера ОМТС ОСОБА_9 , економіста ОСОБА_10 , інженера ВМТЗ ОСОБА_11 від 07.10.2013 р., провідного інженера ОМТС ОСОБА_12 ; -Посадові інструкції на працівників за № ДМ-20501-01, № ДИ-20503-02, № ДИ-20504-02, №ДИ-20506-01, № ДИ-20507-01, № ДИ-302-01, № ДИ-306-03 Экономиста по ценам; Регламент работи Тендерного Комітету; Регламент платіжного процесу в концерні « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; Система менеджмента якості МК-7.4-02 «Организация закупок»;Процедура ПР-7.4-20-01 «Организация закупок»; Система менеджмента якості МК-7.4-01 «Выбор и оценка поставщиков»; Процедура ПР-7.4-20-02 «Выбор и оценка поставщиков»;Процедура ПР-6.1 .-10-04 «Положение о бюджетном планировании на предприятиях концерна «Укрросметалл»; Наказ № 20 от 20.03.2013 року генеральної дирекції Концерна « ІНФОРМАЦІЯ_3 » «Об утверждении изменений и дополнений к Регламенту платежного процесса в концерне «Укрросметалл»»; Наказ № 192 від 29.05.2015 р. «Про введення в дію обов`язкових процедур на вимогу концерну «Укрросметалл»;Договора поставки за 2014-2015 роки, укладені АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ОДО « ІНФОРМАЦІЯ_12 ». ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ЧП « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_28 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_29 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_31 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_33 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_34 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 », ТОВ ВП « ІНФОРМАЦІЯ_37 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_21 », НДОП « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_38 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_39 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_40 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_29 ». ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 », ПВКП « ІНФОРМАЦІЯ_44 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 », ТОВ ТД « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 », ТОВ ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_47 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ ВМЗ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 », ОДО « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_49 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_50 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 ». ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 », специфікації та додатки до них;-Документи, що підтверджують поставку товарів, робіт, послуг за договорами укладеними АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ОДО « ІНФОРМАЦІЯ_12 ». ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ЧП « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_28 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_29 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_31 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_33 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_34 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 », ТОВ ВП « ІНФОРМАЦІЯ_37 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_21 », НДОП « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_38 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_39 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_40 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_29 ». ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 », ПВКП « ІНФОРМАЦІЯ_44 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 », ТОВ ТД « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 », ТОВ ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_47 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ ВМЗ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 », ОДО « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_49 », ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_50 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 »; Реєстр постачальників «критично важливої» продукції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » затверджене директором 04.09.2014 року, підготовлене начальником ВМТЗ ОСОБА_13 03.09.2014 р.; Паспорт по постачальникам на 2014 рік без затвердження та узгодження директором; Пояснювальні записки ОСОБА_5 від 31.08.2015 з додатками документів; Пояснювальна записка ОСОБА_7 від 27.08.2015 з додатками документів; Графік курсу долара за 2014 рік; Реєстр «єдиних» постачальників АТ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » затверджене директором 20.06.2014; Паспорт по постачальникам на 2015 рік затверджене директором, 02.02.2015року, погоджено начальником ВМТЗ ОСОБА_13 та директором дирекції по закупкам ОСОБА_14 ;Зразок аналізу необхідності та ціни придбання ТМЦ по постачальнику; Виписка з процедури «Організація закупок» по визначенню закупки в єдиного постачальника; Відомість по партіях товарів на складах (бухгалтерський облік ЕЗЧ) за 2014 рік з вказуванням альтернативного постачальника, ціни альтернативи та коментарію про неможливість вказати ціну, цінність замовлення, вид постачальника та інші коментарії; Відомість по партіях товарів на складах (бухгалтерський облік ЕЗЧ) за 2014 рік та 1 півріччя 2015 р. з вказуванням підстави для укладення договору (специфікації) та обґрунтування формування та зміни ціни;Зразок протоколу тендерних торгів на придбання товару від 16.06.2015р.із запитом пропозицій; Зразок тендеру на закупку листа в серпні 2015 р. із запитом пропозицій; Аналіз цін придбання ТМЦ ЕЗЧ за 2014 рік в порівнянні з середньо виваженою ціною одиниці товару; Рух грошових коштів за 2014-2015 роки по ЕЗЧ в розрізі контрагентів; Відомість по партіях товарів на складах (бухгалтерський облік ЕЗЧ) за 2014 рік в розрізі постачальників та номенклатури; Договір № 174340 на участь в інформаційно-аналітичній та торгово-
операційній системі від 24.06.2014 р. з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_57 »; Акт вхідного контролю № 1 від 10.02.2014 р. з розрахунком вартості 48 штампованих заготовок; Акт № 113 прийому продукції по якості від 23.10.2014 р. з накладною та розрахунком вартості; Акт № 112 прийому продукції по якості від 23.10.2014 р. з накладною та розрахунком вартості; Звіт про аудит відділу МТС від 21 серпня 2014 року; Наказ № 491 від 18.11.2014 «Про проведення ідентифікації напівфабрикатів та заготовок в турболопатковому цеху і передачі їх в відділ логістики; програма 1С8-Підприємство (доступ до конфігурації «управління запасами».) Примітка: конфігурація «аналіз цін» та «управління ціновою політикою» ( а саме аналіз прайс-листів постачальників-загрузка, моніторинг та порівняя цін постачальників та кокурентів, порівняння цін постачальників з ціною останньої закупки та порівняння цін різних постачальників не адаптовані); Інвентаризаційний опис ТМЦ складений на підставі наказу (розпорядження) від 01.09.2015 № 327 з бухгалтерськими документами ; Накази про призначення (звільнення) посадові інструкції, особі справи на ОСОБА_5 , ОСОБА_10 , ОСОБА_15 , ОСОБА_7 , ОСОБА_16 ; Матеріали службового розслідування за результатами комплексної перевірки бізнес одиниці енергозапчастини за період з 2014 по перше півріччя 2015 року на АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; Комп`ютерну техніку, яка була закріплена за інженером з комплектування і постачання бюро матеріально-технічного постачання металів ВМТЗ ОСОБА_5 або використовувалася ним; інші документи, які складалися, погоджувалися, підписувалися, використовувалися ОСОБА_5 , ОСОБА_10 , ОСОБА_15 , ОСОБА_7 , ОСОБА_16 , які знаходяться у володінні ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 .
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий судді, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Октябрський районний суд м.Полтави |
Дата ухвалення рішення | 08.10.2015 |
Оприлюднено | 21.03.2023 |
Номер документу | 53168248 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Октябрський районний суд м.Полтави
Блажко І. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні