ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
21 жовтня 2015 р. справа № 804/10097/14
Суддя Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду Добродняк І.Ю. перевіривши відповідність вимогам Кодексу адміністративного судочинства України апеляційну скаргу Лівобережної об'єднаної державної податкової інспекції м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 24 вересня 2014 року у справі №804/10097/14
за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Укрелектромонтажснаб
до Лівобережної об'єднаної державної податкової інспекції м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області
про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-
ВСТАНОВИВ:
Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 24 вересня 2014 року адміністративний позов товариства з обмеженою від повільністю Укрелектромонтажснаб задоволено.
Не погодившись з рішенням суду, відповідач подав апеляційну скаргу.
Статтею 187 Кодексу адміністративного судочинства України визначені вимоги до апеляційної скарги.
Так, ч.6 ст. 187 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.
Відповідачем в супереч вищезазначеному не надано доказів на підтвердження сплати судового збору за подання апеляційної скарги.
Суд апеляційної інстанції вважає за необхідне зазначити, що спір носить майновий характер (полягає у скасуванні податкових повідомлень-рішень).
Відповідно до ч.2 ст.87 КАС України, розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом. Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України "Про судовий збір" від 8 липня 2011 року №3674-VI.
Згідно з приписами ч.1 ст. 9 Закону України Про судовий збір судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.
Згідно ст.4 Закону України "Про судовий збір", судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Станом на 05 жовтня 2015 року (дата звернення скаржника до суду з апеляційною скаргою) розмір мінімальної заробітної плати, визначеної Законом України "Про державний бюджет України на 2015 рік", становить 1218 грн.
У відповідності до підпункту 2 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір", в редакції від 01.09.2015, ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду - 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
З урахування того, що ставка, яка підлягала сплаті при поданні позовної заяви, дорівнює 3611,38 грн. (Закон №3674-VI в редакції від 23.10.2013), ставка за подання апеляційної скарги на постанову суду становить 3972,85 грн. (3611,38 грн.*110%=3972,85 грн.).
Отже, відповідач під час звернення до суду апеляційної інстанції повинен був сплатити судовий збір у розмірі 3972,85грн.
Стосовно поданої відповідачем заяви про звільнення від сплати судового збору на підставі ст.88 Кодексу адміністративного судочинства України, у зв'язку з відсутності грошових коштів на кошторисах, суд апеляційної інстанції зазначає наступне.
Питання звільнення від сплати судового збору врегульовані ст. 88 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до ч.1 ст. 88 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Таким чином, суд під час вирішення питання стосовно звільнення від сплати судового рішення повинен виходити з майнового стану особи.
Поданий відповідачем лист від 03.09.2015 №27418/8/04-64-10-05 не може бути доказом відсутності грошових коштів, оскільки з нього не можливо встановити у повному обсязі наявність грошових коштів у відповідача, як то можливо встановити за допомогою кошториса видатків.
Стосовно посилання відповідача на постанову Верховного Суду України від 30.06.2015 №21-598а15, суд апеляційної інстанції зазначає наступне.
Посилаючись на рішення Верхового Суду України з даного питання, а також вказуючи на те, що до 01.09.2015 року органи Державної податкової служби було звільнено від сплати судового збору, відповідач вважає, що він не повинен сплачувати судовий збір за подання апеляційної скарги. Суд відхиляє доводи скаржника, з огляду на те, що на момент звернення до суду з апеляційною скаргою згідно чинної редакції Закону України "Про судовий збір" органи Державної фіскальної служби не звільнені від сплати судового збору. Постановою ВСУ від 30.06.2015 у справі №21-598а15, на яку посилається відповідач, вирішено питання щодо сплати судового збору відносно іншої категорії спорів, в яких пільги зі сплати судового збору обумовлені предметом спору, а не особою, що звертається до суду. Існування пільг щодо сплати судового збору для органів державної податкової служби згідно попередньої редакції Закону України "Про судовий збір", не є підставою для звільнення від сплати судового збору.
За таких обставин вважаю, що апеляційна скарга не відповідає вимогам ст. 187 КАС України, оскільки відповідачем не сплачено судовий збір у розмірі та порядку передбаченому чинним законодавством.
Згідно ч.3 ст.189 КАС України, до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.
На підставі викладеного, суд вважає необхідним апеляційну скаргу залишити без руху та надати особі, яка звернулась з апеляційною скаргою строк для усунення недоліків апеляційної скарги.
Керуючись ст. ст. 108, 187, 189 КАС України, -
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Лівобережної об'єднаної державної податкової інспекції м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 24 вересня 2014 року у справі №804/10097/14 залишити без руху.
Надати тридцятиденний строк з дати отримання цієї ухвали для усунення недоліків шляхом подання до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду:
документу про сплату судового збору у розмірі та порядку, передбаченому чинним законодавством, або документального підтвердження неможливості сплати судового збору;
Судовий збір сплатити за такими реквізитами:
- Отримувач: УДКСУ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області
- Рахунок отримувача: 31217206781004;
- КБКД 22030001;
- Код з ЄРДПОУ: 37989274;
- Банк отримувача: ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області м.Дніпропетровська;
- Код банку отримувача (МФО): 805012.
Ухвала набирає законної сили у відповідності зі ст. 254 КАС України.
Ухвала може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України в порядку ст. 212 КАС України.
Суддя: І. Ю. Добродняк
Суд | Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.10.2015 |
Оприлюднено | 11.11.2015 |
Номер документу | 53241985 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Добродняк І.Ю.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Добродняк І.Ю.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Потолова Ганна Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Потолова Ганна Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні