Постанова
від 08.11.2015 по справі 808/8596/15
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 листопада 2015 року о/об 19 год. 19 хв.Справа № 808/8596/15 м.Запоріжжя

Запорізький окружний адміністративний суд у складі колегії: головуючого судді Татаринова Д.В., судів ОСОБА_1, ОСОБА_2, при секретарі судового засідання Білоусі А.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом кандидата у депутати Запорізької районної ради Запорізької області ОСОБА_3 до Запорізької районної виборчої комісії Запорізької області, треті особи Запорізька районна організація політичної партії Всеукраїнського об'єднання «Батьківщина» та ОСОБА_4 про визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання вчинити дії,

за участю:

за участю:

представник позивача - ОСОБА_5

(довіреність НАС №534190 від 07.11.15)

представник відповідача - ОСОБА_6

(посвідчення №02713 від 06.09.15)

представник відповідача - ОСОБА_7

(довіреність №б/н від 08.11.15)

представник відповідача - ОСОБА_8

(договір №02/11/15 від 08.11.15)

представник третьої особи - ОСОБА_9

(довіреність №б/н від 01.11.15)

третя особа 2 - ОСОБА_4

(паспорт громадянина СА 185962)

представник третьої особи 2 - ОСОБА_10

(договір №07/11/15 від 07.11.15)

ВСТАНОВИВ:

06 листопада 2015 року о 17 год. 38 хв. Кандидат у депутати Запорізької районної ради Запорізької області ОСОБА_3 (надалі - позивач) звернувся до Запорізького окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Запорізької районної виборчої комісії Запорізької області (надалі - відповідач), третя особа Запорізька районна організація політичної партії Всеукраїнського об'єднання «Батьківщина» (надалі - третя особа-1) та ОСОБА_4 (надалі - третя особа-2), в якому просить:

визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо не прийняття рішення про визнання позивача обраним депутатом Запорізької районної ради Запорізької області від Запорізької районної організації політичної партії Всеукраїнського об'єднання «Батьківщина»;

зобов'язати відповідача прийняти рішення про визнання позивача обраним депутатом Запорізької районної ради Запорізької області.

Позов обґрунтовано тим, що територіальна виборча комісія відповідно до вимог частини 8 статті 86 Закону України «Про місцеві вибори» сформувала виборчий список місцевої організації політичної партії Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина», в якому депутатські мандати мали отримати: ОСОБА_9, ОСОБА_11. ОСОБА_4, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16. Проте, деякі кандидати у депутати Запорізької районної ради від Запорізької районної організації політичної партії Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина», які набрали найбільшу кількість голосів у територіальних виборчих округах, повідомили відповідача про своє одночасне обрання депутатом у одномандатному виборчому окрузі, сільським головою або депутатом в іншому багатомандатному виборчому окрузі та написали відмову від реєстрації депутатами Запорізької районної ради. Таким чином, на думку позивача, мандати депутатів Запорізької районної ради Запорізької області, обраних від Запорізької районної організації політичної партії Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» мають отримати: ОСОБА_9, ОСОБА_12, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_3. Позивач зазначає, що 05 листопада 2015 року відповідачем було прийнято постанову № 47 «Про реєстрацію депутатів Запорізької районної ради», відповідно до якої Запорізька районна виборча комісія Запорізької області постановила, зареєструвати депутатами Запорізької районної ради обраних депутатів згідно списку. У цьому Списку зазначено лише 7 обраних від Запорізької районної організації політичної партії Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» депутатів Запорізької районної ради. Позивач вказує на те, що оскільки у заяві ОСОБА_4 повідомив комісію, що його на місцевих виборах, що відбулися 25 жовтня 2015 року було також обрано депутатом у одномандатному виборчому окрузі то Запорізька районна виборча комісія Запорізької області повинна була прийняти рішення про визнання позивача обраним депутатом Запорізької районної ради Запорізької області

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив суд їх задовольнити.

Представник відповідача ОСОБА_6 проти позову заперечила частково та зазначила, що в порушення положень статті 86 Закону України «Про місцеві вибори» комісією порушено одноденний термін прийняття рішення за заявою ОСОБА_4 про відмову від представницького мандата по одномандатному окрузі, реєстрації його депутатом по багатомандатному округу та прийняття рішення про визнання обраним депутатом Запорізької районної ради наступного за черговістю кандидата, а саме ОСОБА_3 за вище вказаних обставини, а відтак визнає позовну вимогу про зобов'язати відповідача прийняти рішення про визнання позивача обраним депутатом Запорізької районної ради Запорізької області. Крім того, представник відповідача зазначила, що позивачем подано до Запорізької районної виборчої комісії Запорізької області документи для реєстрації ОСОБА_3, в якості депутата Запорізької районної ради Запорізької області, але такі документи комісією не розглянуто, оскільки ОСОБА_4 подана заява про його реєстрацію в депутати Запорізької районної ради Запорізької області.

Щодо невизнання адміністративного позову в його частині зазначає, що вказане порушення було допущено за об'єктивних причин, а саме необхідність звернення районної комісії за відповідними роз'ясненнями до Центральної виборчої комісії, а тому представник відповідача ОСОБА_6 в цій частині не вбачає бездіяльності Запорізької районної виборчої комісії Запорізької області.

В судовому засіданні представник відповідача ОСОБА_6 у задоволенні позовних вимог про визнання бездіяльності Запорізької районної виборчої комісії Запорізької області просила суд відмовити, а врешті позовних вимог адміністративний позов визнала.

Представник відповідача ОСОБА_8 в судовому засіданні проти позову заперечила у повному обсязі та просила суд відмовити у його задоволенні. Вважає, що саме ОСОБА_4 повинен бути обраним депутатом Запорізької районної ради Запорізької області, оскільки він відмовився від представницького мандату по одномандатному виборчому округу № 1 до Лукашівської сільської ради Запорізького району Запорізької області. Вказує на наявність колізії норм права визначеної частиною 11 статті 86 Закону України «Про місцеві вибори». Положення зазначеної статті Закону повинна застосовуватись якщо кандидата обрано депутатом у багатомандатному виборчому окрузі та депутатом у одномандатному виборчому окрузі за умови висування його від місцевої організації партії в обох випадках.

Представник третьої особи-1 позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив суд їх задовольнити. Погоджується з вимогами позивача викладеними в адміністративному позові.

Представник третьої особи-2 в судовому засіданні проти позову заперечила у повному обсязі та просила суд відмовити у його задоволенні.

Розглянувши матеріали справи суд встановив наступні обставини.

Основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної ОСОБА_2 Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост визначає Закон України «Про місцеві вибори» № 595-VIII від 14 липня 2015 року.

Відповідно до частини 1 стаття 2 Закону України «Про місцеві вибори» місцеві вибори є вільними та відбуваються на основі гарантованого Конституцією України та цим Законом загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.

Вибори депутатів сільських, селищних рад проводяться за мажоритарною системою відносної більшості в одномандатних виборчих округах, на які поділяється територія відповідно села (кількох сіл, жителі яких добровільно об'єдналися у сільську громаду), селища, територія утвореної відповідно до Закону України «Про добровільне об'єднання територіальних громад» об'єднаної сільської, селищної територіальної громади (далі - територія об'єднаної сільської, селищної територіальної громади) (частина 2 статті 2 Закону України «Про місцеві вибори»).

Згідно з частиною 3 статті 2 Закону України «Про місцеві вибори» вибори депутатів Верховної ОСОБА_2 Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах рад проводяться за пропорційною виборчою системою в багатомандатному виборчому окрузі за виборчими списками місцевих організацій політичних партій (далі - виборчі списки) із закріпленням кандидатів за територіальними виборчими округами, на які поділяється багатомандатний виборчий округ, що збігається з територією відповідно Автономної Республіки Крим, області, району, району в місті, територією міста згідно з існуючим адміністративно-територіальним устроєм або територією утвореної відповідно до Закону України «Про добровільне об'єднання територіальних громад» об'єднаної міської територіальної громади (далі - територія об'єднаної територіальної міської громади).

Під час судового засідання колегією суддів встановлено, що Запорізька районна організація політичної партії Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» отримала на цих місцевих виборах 23,405 % голосів та набула право на участь у розподілі депутатських мандатів у відповідному багатомандатному виборчому окрузі, отримавши 8 депутатських мандатів у Запорізькій районній раді Запорізької області.

Запорізькою районною виборчою комісією Запорізької області було визначено черговість кандидатів у депутати у виборчому списку від Запорізької районної організації політичної партії Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина».

Територіальна виборча комісія сформувала виборчий список місцевої організації політичної партії Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина», в якому депутатські мандати мали отримати: ОСОБА_9, ОСОБА_11, ОСОБА_4, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16.

04 листопада 2015 року до Запорізької районної виборчої комісії Запорізької області надійшла заява ОСОБА_4, кандидата у депутати Запорізької районної ради, про припинення іншого представницького мандата. Просить Запорізьку районну виборчу комісію зареєструвати його депутатом Запорізької районної ради Запорізької області.

Крім того, ОСОБА_4 додано до заяви повідомлення про обрання його депутатом Лукашевської районної ради Запорізької області. Також повідомляє відповідача, що він відмовляється від іншого представницького мандату по одномандатному виборчому округу №1 Лукащівської сільської ради Запорізького району Запорізької області.

Судом встановлено, що Постановою «Про реєстрацію депутатів Запорізької районної ради» №47 від 05 листопада 2015 року винесеною Запорізькою районною виборчою комісією Запорізької області постановлено зареєструвати депутатами Запорізької районної ради обраних депутатів згідно списку.

В судовому засіданні досліджено список зареєстрованих депутатів Запорізької районної ради, відповідно до якого відповідачем зареєстровано лише 7 депутатів при наявності 8 депутатських мандатів Запорізької районної організації політичної партії Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина», для реєстрації в Запорізьку районну раду.

На підставі викладеного колегія суддів дійшла висновку про необхідність задоволення позовних вимог, виходячи з наступного.

Так, частина 1 статті 86 Закону України «Про місцеві вибори» визначає, що виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, міська, районна у місті (у містах, де утворені районні у місті ради) територіальна виборча комісія на своєму засіданні на підставі протоколів про підсумки голосування в територіальному виборчому окрузі з відповідних місцевих виборів (у тому числі з позначкою «Уточнений») не пізніш як на десятий день з дня голосування установлює результати виборів депутатів у багатомандатному виборчому окрузі, про що складає протокол про результати виборів.

Право на участь у розподілі депутатських мандатів у відповідному багатомандатному виборчому окрузі набувають кандидати в депутати, включені до виборчих списків від місцевих організацій партій, що отримали п'ять і більше відсотків голосів виборців, у відношенні до сумарної кількості голосів виборців, поданих за місцеві організації партій (частина 2 статті 86 Закону України «Про місцеві вибори»).

За правилами частини 8 статті 86 Закону України «Про місцеві вибори» результатом виборів депутатів у багатомандатному виборчому окрузі є визначення в порядку черговості кандидатів у депутати від місцевих організацій партій осіб, обраних депутатами від місцевих організацій партій в кількості депутатських мандатів, отриманих місцевими організаціями партій.

Черговість кандидатів у депутати у виборчому списку від місцевої організації партії, яка відповідно до частини другої цієї статті має право на участь у розподілі депутатських мандатів у цьому окрузі, визначається рішенням виборчої комісії Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, районної у місті (у містах, де утворені районні у місті ради) територіальної виборчої комісії на підставі протоколів про підсумки голосування в територіальному виборчому окрузі з відповідних місцевих виборів шляхом формування та затвердження виборчого списку місцевої організації партії. У зазначеному виборчому списку місцевої організації партії кандидати у депутати (крім кандидата у депутати, який не закріплений за територіальним виборчим округом) розташовуються в порядку зменшення відсотку голосів виборців, поданих за відповідну місцеву організацію партії у територіальних виборчих округах, за якими були закріплені кандидати, від загальної кількості голосів виборців, поданих за всі місцеві організації партій у відповідних територіальних виборчих округах. У разі якщо отримані відсотки є рівними у кількох кандидатів у депутати, вони розміщуються у виборчому списку в порядку зменшення кількості голосів виборців, поданих у територіальному виборчому окрузі за місцеву організацію партії та відповідного кандидата.

Відповідно до частини 9 статті 86 Закону України «Про місцеві вибори» після встановлення кількості депутатських мандатів, отриманих місцевими організаціями партій, та визначення відповідно до вимог частини восьмої цієї статті черговості кандидатів у депутати у виборчих списках місцевих організацій партій територіальна виборча комісія у протоколі про результати виборів депутатів у відповідному багатомандатному виборчому окрузі з відповідних місцевих виборів також зазначає зокрема кількість депутатських мандатів, отриманих місцевими організаціями партій.

Згідно з частиною 11 статті 86 Закону України «Про місцеві вибори» визначено у разі обрання одного з кандидатів, включеного до виборчого списку від місцевої організації партії, депутатом у багатомандатному виборчому окрузі та депутатом у одномандатному виборчому окрузі, сільським, селищним, міським головою або старостою, такий кандидат вважається обраним відповідно депутатом у одномандатному виборчому окрузі, сільським, селищним, міським головою або старостою.

Кандидат у депутати, включений до виборчого списку від місцевої організації партії у багатомандатному виборчому окрузі, у разі обрання його депутатом у одномандатному виборчому окрузі, сільським, селищним, міським головою або старостою невідкладно після отримання рішення територіальної виборчої комісії про результати відповідних місцевих виборів повідомляє про своє обрання територіальну виборчу комісію, яка встановлює результати місцевих виборів по відповідному багатомандатному виборчому округу (абзац 2 частини 11 статті 86 Закону України «Про місцеві вибори»).

Судом встановлено, що ОСОБА_4 04 листопада 2015 року повідомив Запорізьку районну виборчу комісію Запорізької області про обрання його у одномандатному виборчому окрузі №1 Лукашівської сільської ради Запорізького району Запорізької області.

Абзацом 3 частини 11 статті 86 Закону України «Про місцеві вибори» визначено, що у такому разі відповідна територіальна виборча комісія протягом одного дня з дня отримання такого повідомлення або відповідного повідомлення Центральної виборчої комісії приймає рішення про визнання обраним депутатом наступного за черговістю кандидата в депутати у виборчому списку відповідної місцевої організації партії.

Згідно наведеного абзацу 1 частини 11 статті 86 Закону відсутня альтернатива вибору за яким виборчим округом повинен бути обраний кандидат у депутати. Визначено вимогу, що кандидат вважається обраним саме у одномандатному виборчому окрузі.

Абзацом 3 частини 11 статті 86 визначено вимогу до дій територіальної виборчої комісії, яка протягом одного дня з дня отримання повідомлення приймає рішення про визнання обраним депутатом наступного за черговістю кандидата в депутати у виборчому списку відповідної місцевої організації партії.

Тобто, Закон України «Про місцеві вибори» чітко встановлює обов'язок територіальної виборчої комісії прийняти рішення про визнання обраним депутатом наступного за черговістю кандидата в депутати у виборчому списку відповідної місцевої організації партії.

Відповідно до матеріалів адміністративної справи, Запорізьку районну виборчу комісію Запорізької області про обрання ОСОБА_4 у одномандатному виборчому окрузі №1 Лукашівської сільської ради Запорізького району Запорізької області, було повідомлено 04 листопада 2015 року. Проте, рішення про визнання ОСОБА_3 обраним депутатом Запорізької районної ради Запорізької області не прийнято.

Тобто, підсумовуючи вищевикладене суд вказує на те, що Запорізька районна виборча комісія Запорізької області була зобов'язана прийняти рішення про визнання ОСОБА_3 обраним депутатом наступного за черговістю кандидата в депутати у виборчому списку відповідної місцевої організації партії.

Стаття 86 Закону України «Про місцеві вибори» є нормою імперативного характеру, та не надає права обирати, а визначає обставини та наслідки дій кандидата у депутати обраного у одномандатному та багатомандатному виборчих округах та відповідної територіальної виборчої комісії.

Отже, ОСОБА_4 як такий, що обраний депутатом у багатомандатному виборчому окрузі та депутатом у одномандатному виборчому окрузі, вважається обраним відповідно депутатом у одномандатному виборчому окрузі, а тому не повинен бути зареєстрований Запорізькою районною виборчою комісією Запорізької області, як депутат Запорізької районної ради.

Висловлена позиція підтверджується також Постановою Центральної виборчої комісії № 381 від 02 жовтня 2015 року «Про роз'яснення щодо порядку реєстрації обраних депутатів Верховної ОСОБА_2 Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів та старост сіл, селищ».

Так відповідно до пункту 10 зазначеної Постанови ЦВК визначено, якщо кандидат, включений до виборчого списку місцевої організації політичної партії, одночасно обраний депутатом у багатомандатному виборчому окрузі та депутатом в одномандатному виборчому окрузі або сільським, селищним, міським головою чи старостою села, селища, такий кандидат має право звернутися до однієї територіальної виборчої комісії щодо реєстрації його депутатом в одномандатному виборчому окрузі або сільським, селищним, міським головою чи старостою села, селища.

Таким чином, колегія суддів приходить до висновку про визнання протиправною бездіяльність відповідача щодо не прийняття рішення про визнання позивача обраним депутатом Запорізької районної ради Запорізької області від Запорізької районної організації політичної партії Всеукраїнського об'єднання «Батьківщина», оскільки Запорізькою районною виборчою комісією Запорізької області порушено строки винесення необхідного рішення.

В зв'язку з встановленням судом протиправної бездіяльності відповідача, приймаючи до уваги наявність порушення законодавства про місцеві вибори, суд вважає за необхідне зобов'язати відповідача прийняти рішення про визнання ОСОБА_3 обраним депутатом Запорізької районної ради Запорізької області.

При прийняті рішення колегія суддів перевіряє дії або бездіяльність суб'єкта владних повноважень на відповідність вимогам частини 3 статті 2 КАС України.

Так, зазначеною нормою встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:

1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;

3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджено);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації;

8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);

9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;

10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Як передбачено статтею 11 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини 1 статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Таким чином, виходячи з системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що заявлені позивачем вимоги є законними, обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 9 статті 172 КАС України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Згідно з частиною 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання до адміністративного суду позову немайнового характеру фізичною особою - 0,4 розміру мінімальної заробітної плати.

Відповідно до статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» розмір мінімальної заробітної плати на день подачі позову позивачем становить 1218 грн. 00 коп.

Позивачем заявлено дві позовні вимоги немайнового характеру, тому судовий збір становить у розмірі 974,40 грн.

Згідно з частиною 1 статті 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 2, 94, 158-163, 172, 186 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов кандидата у депутати Запорізької районної ради Запорізької області ОСОБА_3 - задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо не прийняття рішення про визнання позивача обраним депутатом Запорізької районної ради Запорізької області від Запорізької районної організації політичної партії Всеукраїнського об'єднання «Батьківщина».

Зобов'язати відповідача прийняти рішення про визнання позивача обраним депутатом Запорізької районної ради Запорізької області.

Стягнути із Запорізької районної виборчої комісії Запорізької області (ідентифікаційний код 34157224) до Державного бюджету України судовий збір у розмірі 974,40 (дев'ятсот сімдесят чотири гривні 40 копійок) на р/р31215206784006 отримувач коштів - ДКСУ у Ленінському районі м.Запоріжжя, код отримувача 38025423, код МФО 813015, банк отримувача - ГУДКСУ у Запорізькій області, код класифікації доходів бюджету 22030001.

Судові рішення за наслідками розгляду судами першої інстанції справ, визначених статтями 172-175 Кодексу адміністративного судочинства України, набирають законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі їх апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Судові рішення за наслідками розгляду справ, визначених статтями 172-175 Кодексу адміністративного судочинства України, можуть бути оскаржені в апеляційному порядку у дводенний строк з дня їх проголошення.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Головуючий суддя Д.В. Татаринов

Судді: О.М. Нечипуренко

ОСОБА_2

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.11.2015
Оприлюднено12.11.2015
Номер документу53281454
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/8596/15

Ухвала від 11.11.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 10.11.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 10.11.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Постанова від 08.11.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 06.11.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні