ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"25" січня 2011 р. Справа № 2a-3472/10/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
Судді Біньковської Н.В.
при секретарі Прут Ю.А.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Головавтотрансінспекції в особі територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франківській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Пластбуд-Інвест" про стягнення фінансових санкцій в сумі 1700,00 грн,-
ВСТАНОВИВ:
Головавтотрансінспекція в особі територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франківській області звернулася в суд з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Пластбуд-Інвест" про стягнення фінансових санкцій в сумі 1700,00 грн.
Позовні вимоги мотивує тим, що працівниками територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Львівській області 08.09.2009 року складено акт №125593 про проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час надання послуг з перевезення вантажу Товариства з обмеженою відповідальністю "Пластбуд-Інвест" , під час якої виявлено відсутність у водія ОСОБА_1 ліцензійної картки. Начальником територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "Пластбуд-Інвест" 06.10.2009 року винесено постанову №092511 про застосування фінансових санкцій на суму 1700 грн. Відповідач штраф не сплатив, а тому позивач просить стягнути вказану суму в примусовому порядку.
Представник позивача в судове засідання не з'явився, однак на адресу суду направив клопотання про розгляд справи без його участі, позовні вимоги підтримав в повному обсязі, з підстав, наведених у позовній заяві.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився повторно, хоча про дату, час та місце судового розгляду повідомлявся та належним чином. За таких обставин суд вбачає за можливе розглянути справу за його відсутності на підставі наявних в матеріалах справи доказів.
Розглянувши матеріали адміністративної справи, дослідивши подані письмові докази, суд приходить до висновку, що позов обґрунтований та підлягає до задоволення з наступних підстав.
Судом встановлено, що згідно довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Товариство з обмеженою відповідальністю "Пластбуд-Інвест" 24.07.2008 року зареєстроване виконавчим комітетом Калуської міської ради Івано-Франківської області.
Під час проведення перевірки 08.09.2009 року державними інспекторами територіального управління Головавтотрансінспекції в Львівській області було виявлено порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт Товариства з обмеженою відповідальністю "Пластбуд-Інвест" під час надання послуг з перевезення вантажу на транспортному засобі марки HOWO, д.н.з АТ 6684АР, що належить ТзОВ "Пластбуд-Інвест", а саме: виявлено відсутність у водія ліцензійної картки, про що зазначено в акті перевірки №125583.
06.10.2009 року начальником територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області винесено постанову №092511 про застосування до ТзОВ "Пластбуд-Інвест" фінасових санкцій на суму 1700 грн. за порушення, передбачені абз.3 ч.1 ст. 60 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» .
Вказані фінансові санкції відповідачем не сплачені.
Відповідно до п.1 постанови Кабінету Міністрів України № 1190 від 08.09.2004 року В«Про утворення Головної державної інспекції на автомобільному транспортіВ» урядовим органом державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті, що діє у складі Мінтрансзв'язку і йому підпорядковується, є головна державна інспекція на автомобільному транспорті (Головавтотрансінспекція). Згідно з п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006року №1567 В«Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспортіВ» органами державного контролю на автомобільному транспорті є Головавтотрансінспекція, її територіальні управління в областях, Автономній Республіці Крим в містах Києві та Севастополі.
Стаття 6 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» N 2344-III від 05.04.2001р. встановлено, що урядовий орган державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті здійснює державний контроль за недопущенням надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільними перевізниками, які не одержали відповідної ліцензії та ліцензійних карток на транспортні засоби, що при цьому використовуються, який здійснюється на автостанціях, автобусних зупинках, у місцях посадки та висадки пасажирів, на стоянках таксі, у місцях навантаження та розвантаження вантажних автомобілів.
Державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України.
У ст.1 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» передбачено, що автомобільний перевізник -це фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи вантажів транспортними засобами.
Автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються вантажні перевезення. Зокрема, в ч.2 ст. 48 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» N 2344-III від 05.04.2001р. зазначено, що такими документами для юридичної особи, що здійснює вантажні перевезення, є: для автомобільного перевізника -ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України; для водія -посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист, товарно-транспортна накладна або інший, визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.
Статтею 60 Закону України N 2344-III від 05.04.2001р. передбачено, що за порушення законодавства про автомобільний транспорт, зокрема, за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, до автомобільних перевізників застосовується штраф у розмірі ста неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
Від імені центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту розглядати справи про стягнення у вигляді штрафів за порушення, викладені у цій статті, мають право посадові особи урядового органу державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті.
У відповідності до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 року №1567 В«Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспортіВ» фінансова санкція повинна бути перерахована суб'єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування фінансових санкцій.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем здійснювалися вантажні перевезення на договірних умовах, а тому водій зобов"язаний здійснювати вантажні перевезення в такому випадку, зокрема, за наявності ліцензійної картки. На момент перевірки у водія була відсутня ліцензійна картка, яка повинна містити реєстраційні дані ліцензії та транспортного засобу.
Таким чином, до відповідача правомірно застосовано штрафні санкції на суму 1700 грн. за порушення, передбачені абз.3 ч.1 ст. 60 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» відповідно до постанови №092511 від 06.10.2009 року, винесеної начальником територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області. 22.10.2009 року згідно поштового відправлення відповідачем отримано копію постанови про застосування до нього фінансових санкцій. Дана постанова з дня її винесення відповідачем не оскаржена.
Добровільно сума застосованих фінансових санкцій відповідачем не сплачена, а тому підлягає стягненню в судовому порядку.
Таким чином, суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача є обгрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення.
На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути в дохід Державного бюджету на рахунок №31110106700002, УДК в м. Івано-Франківську, код платежу 21081100, МФО-836014, код одержувача - 20568100 з Товариства з обмеженою відповідальністю "Пластбуд-Інвест" (ідентифікаційний код 35803387) фінансові санкції в с умі 1700 (тисяча сімсот) гривень.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.
Постанова набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Біньковська Н.В.
Постанова складена в повному обсязі 28.01.2011 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.01.2011 |
Оприлюднено | 19.11.2015 |
Номер документу | 53435737 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Біньковська Н.В.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Біньковська Н.В.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Біньковська Н.В.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Біньковська Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні