Ухвала
від 11.11.2015 по справі 826/8625/15
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: №826/8625/15 Головуючий у 1- й інстанції Кузьменко В.А. Суддя - доповідач: Бєлова Л.В.

О К Р Е М А У Х В А Л А

Іменем України

11 листопада 2015 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого: Бєлової Л.В.

суддів: Гром Л.М.,

Міщука М.С.

за участю секретаря судового засідання: Строй Ю.О., Гуцул О.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Києві апеляційні скарги відповідача - Міністерства юстиції України, третіх осіб - Всеукраїнської громадської організації «Всеукраїнська Федерація Танцювального Спорту», ОСОБА_3 та особи, яка не брала участі у справі ОСОБА_4 на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 15 вересня 2015 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_5 до Міністерства юстиції України, Міністра юстиції України. Треті особи: Всеукраїнська громадська організація «Всеукраїнська федерація танцювального спорту», відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби головного управління юстиції у місті Києві, ОСОБА_3, ОСОБА_6, Дніпровське районне управління юстиції у місті Києві Головного територіального управління юстиції у місті Києві про визнання дій протиправними, скасування наказу,

В С Т А Н О В И В :

У травні 2015 року позивач - ОСОБА_5 звернувся до суду першої інстанції з адміністративним позовом у якому просив:

- визнати неправомірними дії Міністра юстиції України щодо скасування наказів Дніпровського районного управління юстиції України у місті Києві;

- скасувати наказ Міністра юстиції України «Про скасування наказів Дніпровського районного управління юстиції у місті Києві» №596/5 від 24 квітня 2015 року.

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 15 вересня 2015 року - позовні вимоги задоволено частково:

- визнано протиправним та скасовано наказ Міністерства юстиції України «Про скасування наказів Дніпровського районного управління юстиції у місті Києві» №596/5 від 24 квітня 2015 року;

- в іншій частині адміністративного позову - відмовлено;

Не погоджуючись із вказаною постановою суду першої інстанції, відповідачем - Міністерством юстиції України, третіми особами - Всеукраїнською громадською організацією «Всеукраїнська Федерація Танцювального Спорту» (далі - ВГО «ВФТС»; Федерація), ОСОБА_3 та особою, яка не брала участі у справі ОСОБА_4 подано апеляційні скарги, в яких апелянти просять скасувати оскаржувану постанову суду першої інстанції у частині задоволених позовних вимог, та прийняти у цій частині нову постанову, якою відмовити їх задоволенні. Апелянти мотивують свої вимоги тим, що постанова суду першої інстанції була прийнята із порушенням норм матеріального права.

Під час розгляду даної справи в Київському апеляційному адміністративному суді, колегією суддів було встановлено ряд порушень з боку посадових осіб Дніпровського районного управління юстиції у місті Києві.

Колегією суддів апеляційного суду під час розгляду справи досліджено питання щодо відповідності законодавству України реєстрації Дніпровським районним управлінням юстиції у місті Києві змін керівних органів Всеукраїнської громадської організації «Всеукраїнська Федерація Танцювального Спорту».

Так, 13 березня 2015 року до Дніпровського управління юстиції у місті Києві надійшло повідомлення про зміни у складі керівних органів ВГО «ВФТС» за підписом ОСОБА_5.

13 березня 2015 року наказом №81/01 «Про прийняття повідомлення про зміни у складі керівних органів ВГО «ВФТС» прийнято рішення про прийняття повідомлення про зміну у складі керівних органів Федерації - зокрема, щодо обрання Президентом ОСОБА_5.

16 березня 2015 року до Дніпровського управління юстиції у місті Києві надійшла заява про видачу дубліката статуту та свідоцтва Федерації за підписом ОСОБА_5 та подано повідомлення про припинення Федерації у зв'язку з реорганізацією шляхом приєднання до ГО «Клуб танцювального спорту «Браво Київ».

Наказами від 16 березня 2015 року «Про видачу дубліката оригіналу статуту ВГО «ВФТС» №83/01, «Про видачу дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію ВГО «ВФТС» №82/01, «Про порядок припинення діяльності шляхом реорганізації шляхом приєднання ВГО «ВФТС» прийнято рішення про видачу дублікатів оригіналу свідоцтва та статуту Федерації та визнано рішення про реорганізацію шляхом приєднання та початок реорганізації ВГО «ВФТС».

Колегія суддів звертає увагу, що Статут ВГО «ВФТС» було зареєстровано в Міністерстві юстиції України 04 грудня 2008 року.

09 лютого 2015 року, відповідно до Протоколу №1 позачергової Конференції ВГО «ВФТС було вирішено, крім іншого, внести зміни до Статуту та затвердити нову редакцію Статуту (далі - Статут від 09 лютого 2015 року).

Статут ВГО «ВФТС» у новій редакції було зареєстровано 18 лютого 2015 року наказом №48 «Про зміни до статуту, зміни місцезнаходження ВГО «ВФТС».

Згідно з ч. 4 ст. 14 Закону України «Про громадські об'єднання», зареєстроване громадське об'єднання для внесення змін до відомостей про склад керівних органів подає (надсилає) такі документи:

1) заяву довільної форми;

2) заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які

містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

3) засвідчений печаткою громадського об'єднання примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення вищого органу управління громадського об'єднання про зміну зазначених осіб, прийнятого в порядку, визначеному статутом громадського об'єднання, та оформленого з дотриманням пунктів 1, 2, 6, 8 частини другої статті 9 цього Закону, та/або примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) розпорядчого документа про їх призначення;

4) засвідчений печаткою громадського об'єднання примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) протоколу засідання керівного органу громадського об'єднання, на якому відповідно до статуту було скликано засідання вищого органу управління, якщо зміни прийняті вищим органом управління;

5) відомості про керівні органи.

Документи, зазначені в пунктах 1, 2 і 5 цієї частини, підписує керівник громадського об'єднання.

Згідно з положеннями Статуту ВГО «ВФТС» (як у редакції затвердженій 04 грудня 2008, так і у редакції, затвердженій 18 лютого 2015 року), Конференція Федерації обирає, серед іншого: Президію Федерації, Президента.

Як вбачається з матеріалів справи, позачергову Конференцію ВГО «ВФТС» запропоновано скликати відповідно до п. 5.6.7 та п. 5.7.2 Статуту у редакції від 09 лютого 2015 року, що підтверджується Протоколом зборів ініціативної групи №1 від 10 лютого 2015 року (а.с.221, Т. 3).

Крім того, відповідно до протоколу зборів ініціативної групи №1 від 10 лютого 2015 року, правомочність Конференції запропоновано визначити відповідно до п. 5.6.6 Статуту у редакції від 09 лютого 2015 року та вирішено направити на адресу ВГО «ВФТС» вимогу про скликання Конференції, згідно з п. 5.7.2 Статуту у редакції, затвердженій 09 лютого 2015 року.

Колегія суддів звертає увагу, що Статут у новій редакцій був зареєстрований 18 лютого 2015 року наказом №48.

Як вбачається з матеріалів справи та не заперечується сторонами, ВГО «ВФТС» створена, зареєстрована та діє зі статусом юридичної особи.

Відповідно до ч. 4 ст. 89 Цивільного кодексу України, зміни до установчих документів юридичної особи, які стосуються відомостей, включених до єдиного державного реєстру, набирають чинності для третіх осіб з моменту з дня їх державної реєстрації. Юридичні особи та їх учасники не мають права посилатися на відсутність державної реєстрації таких змін у відносинах з третіми особами, які діяли з урахуванням цих змін.

А тому, на правовідносини, які виникли до затвердження Конференцією статуту у новій редакції, застосовуються положення, викладені у Статуті ВГО «ВФТС» від 04 грудня 2008 року.

Отже, на правовідносини, які мали місце починаючи з 09 лютого 2015 року поширюється дія Статуту у новій редакції - від 09 лютого 2015 року.

Таким чином, скликання конференції (проведення зборів ініціативної групи) повинно було відбутися у порядку, визначеному Статутом ВГО «ВФТС» від 09 лютого 2015 року.

Більш того, у протоколі зборів ініціативної групи №1 від 10 лютого 2015 року вирішено направити на адресу ВГО «ВФТС» вимогу про скликання Конференції.

Проте, у матеріалах справи відсутні документи на підтвердження дотримання зазначеного положення щодо направлення вимоги про скликання конференції при скликанні позачергової конференції Федерації від 12 березня 2015 року.

Крім того, станом на 10 лютого 2015 року - дату проведення зборів ініціативної групи для скликання конференції існування Реєстру членів Федерації неможливе.

Статутом Федерації, затвердженим конференцією від 09 лютого 2015 року (зареєстрованим 18 лютого 2015 року), запроваджено фіксоване членство у Федерації, порядок обліку членів Федерації та ведення Реєстру членів Федерації.

Відсутність Реєстру членів Федерації унеможливлює встановлення правомочності засідання ініціативної групи від 10 лютого 2015 року та правомочності позачергової Конференції Федерації від 12 березня 2015 року.

Станом на 12 березня 2015 року правовідносини щодо проведення позачергової Конференції Федерації регулювались Статутом у новій редакції від 09 лютого 2015 року.

А тому, при проведенні позачергової Конференції Федерації від 12 березня 2015 року не дотримано п. 5.6.7 та п.5.6.6 Статуту.

Проте, реєстрація змін керівних органів ВГО «ВФТС» проведена без врахування вищезазначених висновків.

Щодо дотримання порядку скликання Позачергової Конференції ВГО «ВФТС» колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до п. 5.6.7 Статуту ВГО «ВФТС» (у редакції, що діяла станом на 10 лютого 2015 року, тобто на момент проведення Зборів ініціативної групи членів), конференція скликається за ініціативи: Президента Федерації; Президії Федерації; Ревізійної комісії Федерації; членів Федерації, які сукупно складають не менше 2/5 від загальної кількості членів Федерації, яка встановлена в Реєстрі членів Федерації станом на дату проведення останньої попередньої Конференції.

Як вбачається з матеріалів справи, скликання Позачергової Конференції ВГО «ВФТС» на 12 березня 2015 року відбулось за ініціативою членів Федерації.

Згідно з п. 4.1 Статуту ВГО «ВФТС» (у редакції, що діяла станом на 10 лютого 2015 року, тобто на момент проведення Зборів ініціативної групи членів), членами Федерації можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які перебувають на території України на законних підставах, які досягли 14 років, що поділяють мету та завдання Федерації, визнають цей Статут. Виконують рішення керівних органів Федерації, приймають участь у її діяльності, підтримують її матеріально, інтелектуально, чи організаційно та активно сприяють виконанню статутних завдань.

Зі списку Збору підписів за проведення Позачергової Конференції ВГО «ВФТС» неможливо встановити вік осіб, які приймали зазначене рішення (а.с.223-250 Т.З).

Проте, у списку Збору підписів за проведення Позачергової Конференції ВГО «ВФТС» зазначено номери кваліфікаційних книжок таких осіб.

У матеріалах справи містяться підтвердження того що близько 40 осіб, які проставили свої підписи за проведення Позачергової Конференції ВГО «ВФТС», є малолітніми.

Зважаючи на викладене, колегія суддів приходить до висновку, що такі особи не є членами Федерації, відповідно до Статуту, та не могли приймати рішення про скликання Позачергової Конференції ВГО «ВФТС».

Але зазначений факт не перевірено та не враховано Дніпровським управлінням юстиції у місті Києві при реєстрації змін до відомостей про склад керівних органів ВГО «ВФТС».

Крім того, службовою перевіркою встановлено, що у реєстраційній справі Федерації на момент реєстрації змін у керівних органах та початку реорганізації Федерації, наявні два відмінні між собою протоколи позачергової конференції Федерації від 12 березня 2015 року, в частині рішення про призначення Ліквідаційної комісії.

Більш того, у протоколі зборів ініціативної групи №1 від 10 лютого 2015 року і у порядку денному Конференції від 12 березня 2015 не зазначено питання про утворення комісії з реорганізації (припинення) ВГО «ВФТС» та затвердження її складу.

Проте, під час проведення правової експертизи уповноваженим органом з питань реєстрації зазначені недоліки не були враховані або усунені.

Відповідно до протоколу №1 позачергової Конференції ВГО «ВФТС» від 09 лютого 2015 року, вирішено, крім іншого, затвердити та ввести в дію нову печатку ВГО «ВФТС» (а.с.67, Т. 1).

Так, на Протоколі №1 позачергової Конференції ВГО «ВФТС» від 09 лютого 2015 року та інших документах, які підписувались ОСОБА_3 після зазначеної дати - наявний відтиск печатки відмінний від того, який міститься на документах, виданих після 09 лютого 2015 року за підписом ОСОБА_5.

У матеріалах справи відсутні та сторонами не подавались будь-які документи, які б підтверджували зміну печатки ВГО «ВФТС» після 09 лютого 2015 року.

А тому, Протокол позачергової Конференції ВГО «ВФТС» від 12 березня 2015 року завірений печаткою, відмінною від тієї, яка була затверджена та введена в дію Протоколом №1 позачергової Конференції ВГО «ВФТС» від 09 лютого 2015 року.

Зазначений факт не перевірено та не враховано Дніпровським управлінням юстиції у місті Києві при реєстрації змін до відомостей про склад керівних органів ВГО «ВФТС».

Крім зазначеного, Протокол зборів ініціативної групи №1 від 10 лютого 2015 року підписано Головою ініціативної групи - ОСОБА_7 (а.с.221, Т. 3)..

Натомість, у порядку денному зборів ініціативної групи від 10 лютого 2015 року відсутні питання щодо обрання ОСОБА_7 Головою ініціативної групи.

Отже, судова колегія дійшла висновку, що Прокол зборів ініціативної групи №1 від 10 лютого 2015 року підписано особою, яка не мала на те повноважень.

Відповідно до ч. 9 ст. 14 Закону України «Про громадські об'єднання», уповноважений орган з питань реєстрації протягом п'яти робочих днів з дня отримання документів, зазначених у частинах четвертій - сьомій цієї статті, приймає одне з таких рішень:

1) про прийняття повідомлення про зміни у складі керівних органів, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об'єднання, зміну місцезнаходження, зміни до статуту;

2) про відмову у прийнятті повідомлення про зміни у складі керівних органів, зміни до статуту - у разі порушення статуту громадського об'єднання;

3) про відмову у прийнятті повідомлення про зміни до статуту - за наявності підстав, передбачених частиною десятою статті 12 цього Закону (крім порушення вимог статті 7 цього Закону);

4) про направлення висновку за результатами правової експертизи - за наявності підстав, передбачених пунктами 1, 2 (крім невідповідності документів вимогам статей 8, 9 цього Закону), 3 частини чотирнадцятої статті 12 цього Закону;

5) про залишення документів без розгляду по суті - за наявності підстав, передбачених у пунктах 3 - 5 частини сімнадцятої статті 12 цього Закону.

Отже, уповноважений орган з питань реєстрації у випадку порушення статуту громадського об'єднання відмовляє у прийнятті повідомлення про зміни у складі керівних органів, зміни до статуту.

Натомість, Дніпровським районним управлінням юстиції у місті Києві було прийнято наказ від 13 березня 2015 року №81/01 «Про прийняття повідомлення про зміни у складі керівних органів Всеукраїнської громадської організації «Всеукраїнська Федерація Танцювального Спорту».

Наслідком прийняття наказу від 13 березня 2015 року №81/01 стало прийняття Дніпровським районним управлінням юстиції у місті Києві таких наказів: від 16 березня 2015 року №82/01 «Про видачу дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію Всеукраїнської громадської організації «Всеукраїнська Федерація Танцювального Спорту», від 16 березня 2015 року №83/01 «Про видачу дубліката оригінала статуту Всеукраїнської громадської організації «Всеукраїнська Федерація Танцювального Спорту», і №84/01 «Про початок припинення діяльності шляхом реорганізації шляхом приєднання Всеукраїнської громадської організації «Всеукраїнська Федерація Танцювального Спорту».

Зазначені накази підписані начальником управління дніпровського районного управління юстиції у місті Києві - ОСОБА_8

Відповідно до п. 10 Положення про районні, районні у містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні, міжрайонні управління юстиції, затвердженого наказом Міністерства юстиції України №1707/5 від 23 червня 2011 року, начальник управління здійснює керівництво діяльністю управління, забезпечує виконання управлінням юстиції Конституції України та Законів України, указів президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції України та законів України, актів Кабінету Міністрів України, наказів міністерства юстиції України та головного територіального управління юстиції, доручень міністра юстиції України, а також несе персональну відповідальність за організацію та результати діяльності управління юстиції перед Міністром юстиції України та головним територіальним управлінням юстиції.

Згідно зі ст.. 10 Закону України «Про державну службу», начальник управління юстиції, як державний службовець, зобов'язаний додержуватися Конституції України та інших актів законодавства України, забезпечувати ефективну роботу та виконання завдань державних органів відповідно до їх компетенції, сумлінне виконання своїх службових обов'язків.

Отже, начальником Дніпровського районного управління юстиції у місті Києві допущено неналежне виконання покладених та неї обов'язків і завдань та грубе порушення норм Закону України «Про громадські об'єднання».

Крім того, ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 травня 2015 року застосовано заходи забезпечення позову у вигляді заборони державному реєстратору проводити будь-які реєстраційні дії та вносити до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців зміни щодо ВГО «ВФТС».

Відповідно до п. 1 ч. 10 ст. 14 «Про громадські об'єднання», уповноважений орган з питань реєстрації у разі прийняття рішення, зазначеного в пункті 1 частини дев'ятої цієї статті: 1) вносить до Реєстру громадських об'єднань відомості про зміни у складі керівних органів, особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об'єднання, зміну місцезнаходження та про зміни до статуту і забезпечує внесення відомостей про зазначені зміни щодо громадських об'єднань із статусом юридичної особи до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців.

Згідно з ч.15 ст. 14 Закону України «Про громадські об'єднання», у разі прийняття рішень, інших ніж про прийняття повідомлення про зміни у складі керівних органів, залишаються чинними керівні органи та статут громадського об'єднання у складі та в редакції до внесення відповідних змін.

Наказом Міністерства юстиції України №596/5 від 24 квітня 2015 року скасовано наказ Дніпровського районного управління юстиції у місті Києві від 13 березня 2015 року №81/01 «Про прийняття повідомлення про зміни у складі керівних органів Всеукраїнської громадської організації «Всеукраїнська Федерація Танцювального Спорту» - яким Президентом ВГО «ВФТС» призначено ОСОБА_5.

Законність зазначеного наказу Міністерства юстиції України є предметом розгляду у даній справі.

Колегія суддів звертає увагу, що постанова Окружного адміністративного суду міста Києва від 15 вересня 2015 року, якою скасовано наказ Міністерства юстиції України №596/5 від 24 квітня 2015 року - не набрала законної сили в силу ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

А тому, останні зміни до керівних органів ВГО «ВФТС» (не скасовані у будь-який спосіб, передбачений чинним законодавством України) вносились 18 лютого 2015 року - Президентом Федерації було зазначено ОСОБА_3.

Відповідно до відомостей, які містяться у Реєстрі громадських об'єднань, станом на дату розгляду справи у суді апеляційної інстанції, (http://rgo.informjust.ua/) Президентом (керівником) ВГО «ВФТС» є ОСОБА_3; дата внесення останніх змін - 08.05.2015 11:22:38.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 травня 2015 року заборонено державному реєстратору проведення будь-яких реєстраційних дій та внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців змін щодо ВГО «ВФТС».

Отже, уповноваженим органам зазначеним судовим рішенням заборонено внесення (відновлення) записів із Реєстру громадських об'єднань до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про керівні органи ВГО «ВФТС».

Судова колегія приходить до висновку, що викладений факт є підставою для наявності суперечностей між інформацією, зазначеною у Реєстрі громадських об'єднань та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Проте, системний аналіз зазначених фактів та норм чинного законодавства України, дає підстави стверджувати, що починаючи з 09 лютого 2015 року та станом на момент розгляду адміністративної справи Президентом ВГО «ВФТС» був ОСОБА_3.

Не зважаючи на викладені факти, 26 жовтня 2015 року наказом Міністерства молоді та спорту України було видано наказ №3917 «Про проведення та участь офіційної делегації національної збірної команди України з танцювального спорту у чемпіонаті світу WDSF з танцювального спорту серед молоді (10 танців)», прийнятий на підставі листа ВГО «ВФТС» від 22 вересня 2015 року №142 та доповідної записки директора департаменту фізичної культури та неолімпійських видів спорту Мінмолодьспорту ОСОБА_9 від 07 жовтня 2015 року №2795/5.2/15, яким постановлено таке:

- провести 28 листопада 2015 року чемпіонат світу WDSF з танцювального спорту серед молоді (10 танців);

- затверджено склад офіційної делегації національної збірної команди України, за рахунок Мінмолодьспорту, у складі: ОСОБА_5, керівник делегації, тренер: ОСОБА_10 та ОСОБА_11, спортсмени.

- витрати на проведення участі у заході - частково - за рахунок коштів Державного бюджету, решта - за рахунок коштів, залучених Федерацією;

- ОСОБА_5 призначено керівником офіційної делегації національної збірної команди України та відповідальним за забезпечення участі спортсменів;

- зобов'язано фінансово-економісчне управління виділити асигнування;

- зобов'язано управління «Укрспортзабезпечення» сплатити видатки у сумі 115 000 грн.

29 жовтня 2015 року Міністерством молоді та спорту України було видано наказ №3986 «Про проведення чемпіонату України з танцювального спорту серед юніорів ІІ (латина), юніорів І (латина) та всеукраїнських змагань з танцювального спорту серед ювеналів І (стандарт)», який прийнято на підставі листів ВГО №ВФТС» від 17 вересня 2015 року та №196 від 28 вересня 2015 року №145 і доповідної записки директора департаменту фізичної культури та неолімпійських видів спорту Мінмолодьспорту ОСОБА_9 від 08 жовтня 2015 року №2796/5.2/15, яким постановлено таке:

- провести 27 листопада 2015 року чемпіонат України з танцювального спорту у визначених вікових категоріях та програмами;

- затвердити ОСОБА_5 головним суддею змагань та за поданням ВГО «ВФТС» затверджено колегію суддів у складі 20 осіб;

- визначено відповідальних осіб за організаційне забезпечення участі офіційної делегації національної збірної команди України, матеріально та фінансово відповідального.

Колегія суддів звертає увагу, що станом на 17 вересня 2015 року, 22 вересня 2015 року та 28 вересня 2015 року (дати листів ВГО «ВФТС», на підставі яких були прийняті зазначені накази Мінмолодьспорту) Президентом ВГО «ВФТС» був ОСОБА_3, а не ОСОБА_5.

У матеріалах справи відсутні належні документи, які б уповноважували ОСОБА_5 звертатися до Мінмолодьспорту та інших органів державної влади від імені ВГО «ВФТС».

Проте, зі змісту зазначених наказів Мінмолодьспорту вбачається, що ОСОБА_5 у правовідносинах з міністерством діяв від імені ВГО «ВФТС».

Отже, у зазначені періоди часу Мінмолодьспорт не мало достатніх правових підстав для участі у правовідносинах, спрямованих на встановлення взаємодії з ОСОБА_5, як представником ВГО «ВФТС».

Згідно з абз. 2 п. 1 Положення про Міністерство молоді і спорту України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №220 від 02 липня 2014 року, Мінмолодьспорт є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у молодіжній сфері, сфері фізичної культури і спорту.

Відповідно до п. 2 Положення про Міністерство молоді і спорту України, Мінмолодьспорт у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.

Згідно з абз. 1 п. 1 Положення про Міністерство молоді і спорту України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №220 від 02 липня 2014 року, Мінмолодьспорт є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.

Згідно з пп.. 1 п. 4 Положення про Адміністрацію Президента України, затвердженого Указом Президента України від 02 квітня 2010 року №504/2010, Адміністрація відповідно до покладених на неї завдань здійснює аналіз політичних, економічних, соціальних, гуманітарних та інших процесів, що відбуваються в Україні і світі, готує за його результатами для подання на розгляд Президентові України пропозиції з питань формування та реалізації внутрішньої і зовнішньої політики держави, спрямованої на забезпечення додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина, державного суверенітету, територіальної цілісності України.

Відповідно до ч. 1 ст. 166 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, виявивши під час розгляду справи порушення закону, може постановити окрему ухвалу і направити її відповідним суб'єктам владних повноважень для вжиття заходів щодо усунення причин та умов, що сприяли порушенню закону. Про вжиті заходи суд повідомляється не пізніше одного місяця після надходження окремої ухвали.

Таким чином, враховуючи вищевикладене колегія суддів вважає за необхідне довести до відома Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства юстиції України та Міністра юстиції України, Головного управління юстиції в місті Києві про виявлені судом порушення закону з боку начальника Дніпровського районного управління юстиції у місті Києві - ОСОБА_8 для вжиття заходів щодо усунення причин та умов, які сприяли їх допущенню.

Крім того, суд апеляційної інстанції доводить до відома Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства молоді і спорту України, Міністра молоді і спорту України про виявлені судом обставини, що не були враховані та перевірені посадовими особами при виданні наказів Міністерства молоді і спорту України від 26 жовтня 2015 року №3917 «Про проведення та участь офіційної делегації національної збірної команди України з танцювального спорту у чемпіонаті світу WDSF з танцювального спорту серед молоді (10 танців)» та від 29 жовтня 2015 року №3986 «Про проведення чемпіонату України з танцювального спорту серед юніорів ІІ (латина), юніорів І (латина) та всеукраїнських змагань з танцювального спорту серед ювеналів І (стандарт)» №3986 - для вжиття заходів щодо усунення причин та умов, які сприяють порушенню законодавства України.

Колегія суддів звертає увагу, що наказом Міністерства молоді та спорту України №3917 від 26 жовтня 2015 року постановлено частково здійснити витрати на проведення участі у заході за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених Мінмолодьспорту (п.3 наказу №3917).

Враховуючи те, що станом на 26 жовтня 2015 року (тобто на дату видання зазначеного наказу №3917) Мінмолодьспорт не мало достатніх правових підстав для участі у правовідносинах, спрямованих на встановлення взаємодії з ОСОБА_5, як представником ВГО «ВФТС», уповноваженим органам державної влади необхідно перевірити законність здійснення витрат за рахунок коштів Державного бюджету України на проведення та участь офіційної делегації національної збірної команди України з танцювального спорту у чемпіонаті світу WDSF з танцювального спорту серед молоді (10 танців) - з метою недопущення порушення законодавства України.

Керуючись ст.ст. 166, 196, 208, 212, 254 КАС України, суд

УХВАЛИВ:

Довести до відома Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства юстиції України та Міністра юстиції України, Головного управління юстиції в місті Києві про виявлені судом порушення закону з боку начальника Дніпровського районного управління юстиції у місті Києві - ОСОБА_8 для вжиття заходів щодо усунення причин та умов, які сприяли їх допущенню.

Довести до відома Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства молоді і спорту України, Міністра молоді і спорту України про виявлені судом обставини, що не були враховані та перевірені посадовими особами при виданні наказів Міністерства молоді і спорту України від 26 жовтня 2015 року №3917 «Про проведення та участь офіційної делегації національної збірної команди України з танцювального спорту у чемпіонаті світу WDSF з танцювального спорту серед молоді (10 танців)» та від 29 жовтня 2015 року №3986 «Про проведення чемпіонату України з танцювального спорту серед юніорів ІІ (латина), юніорів І (латина) та всеукраїнських змагань з танцювального спорту серед ювеналів І (стандарт)» - для вжиття заходів щодо усунення причин та умов, які сприяють порушенню законодавства України, у тому числі щодо законності використання коштів Державного бюджету України, передбачених Мінмолодьспорту.

Про вжиті заходи повідомити Київський апеляційний адміністративний суд не пізніше одного місяця з дня надходження окремої ухвали.

Окрема ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня її складання в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя Л.В.Бєлова

Судді Л.М. Гром,

М.С. Міщук

Головуючий суддя Бєлова Л.В.

Судді: Гром Л.М.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.11.2015
Оприлюднено19.11.2015
Номер документу53496599
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/8625/15

Постанова від 15.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Постанова від 15.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 13.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 13.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 09.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Черпіцька Л.Т.

Ухвала від 09.12.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бєлова Л.В.

Ухвала від 24.11.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Черпіцька Л.Т.

Постанова від 11.11.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бєлова Л.В.

Ухвала від 11.11.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бєлова Л.В.

Ухвала від 22.10.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бєлова Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні