Ухвала
від 16.11.2015 по справі 372/4440/15-к
ОБУХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 372/4440/15-к

Провадження 1-кс-643/15

ухвала

Іменем України

16 листопада 2015 року Слідчий суддя Обухівського районного суду Київської області ОСОБА_1 ,

при секретарі судового засідання ОСОБА_2 ,

за участю сторони кримінального провадження прокурора прокуратури Обухівського району Київської області ОСОБА_3 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань Обухівського районного суду Київської області клопотання слідчого СВ Обухівського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області про застосування заходів забезпечення кримінального провадження,

В С Т А Н О В И В:

Слідчий СВ Обухівського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області ОСОБА_4 (на момент розгляду клопотання згідно Постанови Кабміну «Про утворення територіальних органів Національної поліції та ліквідацію територіальних органів Міністерства внутрішніх справ» та наказу Головного управління Національної Поліції в Київській області № 564 від 07.11.2015 року по особовому складу), звернувся до суду з клопотанням про застосування заходів забезпечення кримінального провадження №12012100230000147 від 02.12.2012 року за погодженням з прокурором прокуратури Обухівського району ОСОБА_3 , шляхом накладення арешту, заборони розпоряджатися будь-яким чином та використовувати земельні ділянки, загальною площею 2,9 га, що розташовані в смт. Козин Обухівського району Київської області та належать на праві приватної власності громадянам ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 та ОСОБА_13 .

На обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що ним здійснюється досудове розслідування у вказаному кримінальному провадженні, а зазначені земельні ділянки є предметом кримінального правопорушення, тому незастосування заходів забезпечення кримінального провадження шляхом накладення арешту на ці земельні ділянки може призвести до зникнення, втрати або пошкодження земельних ділянок чи настання інших наслідків, які можуть перешкодити кримінальному провадженню, так як земельні ділянки незаконно вибули із державної власності та неодноразово здійснювався їх продаж, об`єднання та зміна цільового призначення земельних ділянок.

Ухвалою слідчого судді Обухівського районного суду Київської області від 24.10.2015 року в задоволенні клопотання слідчого про застосування заходів забезпечення кримінального провадження відмовлено.

Ухвалою Апеляційного суду Київської області від 03.11.2015 року задоволено апеляційну скаргу прокурора частково; скасовано ухвалу слідчого судді Обухівського районного суду Київської області від 24.10.2015 року про відмову в задоволенні клопотання слідчого про застосування заходів забезпечення кримінального провадження; матеріали клопотання повернуто до суду першої інстанції для розгляду в порядку передбаченому Главою 17 КПК України.

В судовому засіданні прокурор підтримав клопотання, посилаючись на необхідність накладення арешту на земельні ділянки та просив розглянути його без повідомлення власників земельних ділянок, оскільки майно не було тимчасово вилучене та неприбуття цих осіб не перешкоджає розгляду клопотання.

Вислухавши прокурора, дослідивши матеріали справи приходжу до висновку що в клопотання підлягає задоволеню виходячи з наступного.

Згідно ч.1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове позбавлення підозрюваного, обвинуваченого або осіб, які в силу закону несуть цивільну відповідальність за шкоду, завдану діяннями підозрюваного, обвинуваченого або неосудної особи, яка вчинила суспільно небезпечне діяння, можливості відчужувати певне його майно за ухвалою слідчого судді або суду до скасування арешту майна у встановленому цим Кодексом порядку. Відповідно до вимог цього Кодексу арешт майна може також передбачати заборону для особи, на майно якої накладено арешт, іншої особи, у володінні якої перебуває майно, розпоряджатися будь-яким чином таким майном та використовувати його.

Згідно ч.3 ст.170 КПК України арешт може бути накладено на нерухоме і рухоме майно, майнові права інтелектуальної власності, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковому вигляді, цінні папери, корпоративні права, які перебувають у власності підозрюваного, обвинуваченого або осіб, які в силу закону несуть цивільну відповідальність за шкоду, завдану діяннями підозрюваного, обвинуваченого або неосудної особи, яка вчинила суспільно небезпечне діяння, i перебувають у нього або в інших фізичних, або юридичних осіб з метою забезпечення можливої конфіскації майна або цивільного позову.

Зі змісту ч. 2 ст. 173 КПК України передбачається, що при вирішенні питання про арешт майна суд повинен враховувати: 1) правову підставу для арешту майна; 2) достатність доказів, що вказують на вчинення особою кримінального правопорушення; 3) розмір можливої конфіскації майна, можливий розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, та цивільного позову; 4) наслідки арешту майна для інших осіб; 5) розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження.

Розглядаючи клопотання про накладення арешту на майно, в порядку статей 170-173 КПК України, для прийняття законного та обґрунтованого рішення, слідчий суддя повинен з`ясувати всі обставини, які передбачають підстави для арешту майна або відмови у задоволенні клопотання про арешт майна.

Розгляд клопотання відповідно до ч.2 ст. 172 КПК України проводився за відсутності та без повідомлення осіб, у власності яких перебуває майно, оскільки майно не було тимчасово вилученим, а прокурором в судовому засіданні доведено необхідність забезпечення арешту майна.

З матеріалів клопотання вбачається, що Обухівським РВ ГУМВС України в Київській області за матеріалами перевірки УБОЗ ГУМВ України в Київській області 02.12.2012 року до ЄРДР внесено відомості за №12012100230000147 за ознаками злочину передбаченого ч.2 ст. 364 КК України, щодо зловживання службовими обов`язками посадовими особами Козинської селищної ради Обухівського району, ДП «Клінічний санаторій «Жовтень», ЗАТ «Укрпрофоздоровниця» під час виділення 22 громадянам земельних ділянок загальною площею 2,9 га.

Під час досудового розслідування встановлено, що рішенням 32 сесії 5 скликання Козинської селищної ради Обухівського району № 21 від 01.04.2010 року, розглянувши заяву ДП Клінічний санаторій «Жовтень»

ЗАТ «Укрпрофоздоровниця» від 29.03.2010 року, внесено зміни до договору оренди від 15.01.2002 року за взаємною згодою з ДП Клінічний санаторій «Жовтень» ЗАТ «Укрпрофоздоровниця» і вилучено з користування земельну ділянку загальною площею 4,4 га, зараховано її до земель Козинської селищної ради.

Рішенням 33 сесії 5 скликання Козинської селищної ради Обухівського району № 21 від 14.05.2010 року затверджено технічну документацію по земельно-кадастровій інвентаризації та узгодженню зовнішніх меж земельної ділянки, що перебуває в користуванні ДП Клінічний санаторій «Жовтень» ЗАТ «Укрпрофоздоровниця». На підставі цього, в договір оренди земельної ділянки від 15.01.2002 року, який зареєстрований в Обухівському районному відділі земельних ресурсів за № 317 від 13.04.2004 року договором від 05.08.2010 року внесено відповідні зміни.

В подальшому, рішенням 33 сесії 5 скликання Козинської селищної ради Обухівського району № 22 від 14.05.2010 року затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування Київській Митрополії Української Православної Церкви для будівництва заміської резиденції Предстоятеля Української православної церкви площею 1,5928 га.

Крім того, рішеннями 32 сесії 5 скликання Козинської селищної ради Обухівського району №№ 33/112 - 33/142 від 01.04.2010 року надано дозволи на розробку проекту відведення земельної ділянки площею по 0,15 га для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарський будівель та споруд 22 громадянам.

В подальшому, 21.12.2010 року, рішеннями 3 сесії 6 скликання Козинської селищної ради Обухівського району №№ 17/66 - 17/87 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність:

- ОСОБА_14 (3223155400:03:018:0031, площа 0,1262 га);

- ОСОБА_15 (3223155400:03:018:0032, площа 0,1198 га);

- ОСОБА_16 (3223155400:03:018:0052, площа 0,1139 га);

- ОСОБА_17 (3223155400:03:018:0033, площа 0,126 га);

- ОСОБА_18 (3223155400:03:018:0034, площа 0,1217 га);

- ОСОБА_19 (3223155400:03:018:0035, площа 0,1382 га);

- ОСОБА_20 (3223155400:03:018:0036, площа 0,137 га);

- ОСОБА_21 (3223155400:03:018:0037, площа 0,1339 га);

- ОСОБА_22 (3223155400:03:018:0038, площа 0,1285 га);

- ОСОБА_23 (3223155400:03:018:0039, 0,11 га);

- ОСОБА_24 (3223155400:03:018:0040, площа 0,1128 га);

- ОСОБА_25 (3223155400:03:018:0041, площа 0,1128 га);

- ОСОБА_26 (3223155400:03:018:0042, площа 0,1128 га);

- ОСОБА_27 (3223155400:03:018:0043, площа 0,1127 га);

- ОСОБА_28 (3223155400:03:018:0044, площа 0,1131 га);

- ОСОБА_29 (3223155400:03:018:0045, площа 0,1133 га);

- ОСОБА_30 (3223155400:03:018:0046, площа 0,1137 га);

- ОСОБА_31 (3223155400:03:018:0047, площа 0,1235 га);

- ОСОБА_32 (3223155400:03:018:0048, площа 0,1235 га);

- ОСОБА_33 (3223155400:03:018:0049, площа 0,1082 га);

- ОСОБА_34 (3223155400:03:018:0050, площа 0,1082 га);

- ОСОБА_35 (3223155400:03:018:0051, площа 0,1145 га).

В подальшому, ОСОБА_5 на підставі договорів купівлі-продажу земельних ділянок №№ 706, 710, 714 від 19.04.2011 року придбала у ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 земельні ділянки загальною площею 0,3386 га, об`єднала їх на підставі розробленої технічної документації. Земельній ділянці присвоєний кадастровий номер 3223155400:03:018:0054. Право власності на земельні ділянки перейшло до ОСОБА_5 шляхом поставлення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку на державних актах серії ЯЛ № 639317, серії ЯЛ № 639318, серії ЯЛ № 639319 від 28.12.2010 року.

ОСОБА_6 на підставі договорів купівлі-продажу земельних ділянок АДРЕСА_1 , 847 від 19.03.2011 року придбала у ОСОБА_23 , ОСОБА_24 земельні ділянки загальною площею 0,2228 га. Право власності на земельні ділянки перейшло до ОСОБА_6 шляхом поставлення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку на державних актах серії ЯЛ № 639314, серії ЯЛ № 639315 від 28.12.2010 року.

ОСОБА_7 на підставі договорів купівлі-продажу земельних ділянок №№ 5650, 5642 від 30.12.2011 року придбав у ОСОБА_14 , ОСОБА_17 земельні ділянки загальною площею 0,2522 га. Право власності на земельні ділянки перейшло до ОСОБА_7 шляхом поставлення відміток про перехід права власності на земельну ділянку на державних актах серії ЯЛ № 639306, серії ЯЛ № 639308 від 28.12.2010 року.

ОСОБА_36 на підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки № 1115 від 29.05.2012 року придбав у ОСОБА_33 земельну ділянку площею 0,1083 га. Право власності на земельну ділянку перейшло до ОСОБА_37 шляхом поставлення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку на державних актах серії ЯЛ № 639324 від 28.12.2010 року. В подальшому ОСОБА_38 на підставі договору дарування № 7-321 від 06.05.2014 року подарував земельну ділянку ОСОБА_8 .

ОСОБА_9 та ОСОБА_6 на підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки № 1121 від 29.05.2012 року придбали у ОСОБА_25 земельну ділянку площею 0,1128 га. Право власності на земельну ділянку перейшло до ОСОБА_9 та ОСОБА_6 шляхом поставлення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку на державних актах серії ЯЛ № 639316 від 28.12.2010 року.

ОСОБА_10 на підставі договорів купівлі-продажу земельних ділянок № 1122, 1118 від 27.05.2011 року, № 1066 від 29.04.2011 року, № 1522 від 09.06.2011 року придбав у ОСОБА_35 , ОСОБА_16 , ОСОБА_29 , ОСОБА_39 земельні ділянки загальною площею 0,4554 га. Право власності на земельні ділянки перейшло до ОСОБА_10 шляхом поставлення відміток про перехід права власності на земельні ділянки на державних актах серії ЯЛ № 639327, серії ЯЛ № 639326, серії ЯЛ № 639320, серії ЯЛ № 639321 від 28.12.2010 року.

ОСОБА_40 на підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки № 11215646 від 30.12.2011 року придбала у ОСОБА_18 земельну ділянку площею 0,1217 га. Право власності на земельну ділянку перейшло до ОСОБА_41 шляхом поставлення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку на державних актах серії ЯЛ № 639309 від 28.12.2010 року. В подальшому ОСОБА_42 на підставі договору дарування № 7-256 від 04.04.2014 року подарувала земельну ділянку ОСОБА_11 .

ОСОБА_15 на підставі договору дарування № 894 від 10.05.2011 року подарувала ОСОБА_43 земельну ділянку. В подальшому ОСОБА_44 відчужив земельну ділянку на підставі договору купівлі-продажу № 884 від 26.12.2013 року на користь ОСОБА_12 (розмір частки 70/100) та ОСОБА_45 (розмір частки 30/100). ОСОБА_46 на підставі договору дарування № 712 від 26.02.2014 року подарувала свою частину земельної ділянки на користь ОСОБА_47 .

Відповідно до приписів ч. 1 ст. 84 Земельного кодексу України у державній власності перебувають усі землі України, крім земель комунальної та приватної власності.

При цьому ч. 4 вказаної норми закону передбачено, що до земель державної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать землі водного фонду, крім випадків, визначених цим Кодексом.

Згідно зі ст.ст. 19, 20 Земельного кодексу України усі землі України за основним цільовим призначенням поділяються на відповідні категорії, у тому числі на землі сільськогосподарського призначення й землі водного фонду, а віднесення їх до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до їх компетенції.

Порушення порядку встановлення та зміни цільового призначення земель є підставою для визнання, відповідно до ст. 21 Земельного кодексу України, недійсними рішень про надання земель, угод щодо земельних ділянок, відмови в державній реєстрації земельних ділянок або визнання реєстрації недійсною тощо.

Відповідно до ст. 3 Водного кодексу України усі води (водні об`єкти) на території України становлять її водний фонд, до якого, серед іншого, належать поверхневі води водотоки (річки, струмки), штучні водойми (водосховища, ставки) і канали.

У ч. 1 ст. 58 Земельного кодексу України та ст. 4 Водного кодексу України зазначено, що до земель водного фонду належать землі, зайняті річками, островами, а також прибережні захисні смуги вздовж цих річок.

Зі змісту указаних положень законодавства вбачається, що віднесення земельних ділянок, зайнятих водними об`єктами, до земель водного фонду підтверджується самим фактом перебування їх під водним об`єктом.

Крім того, до складу земель водного фонду України віднесено землі прибережної захисної смуги, на яких хоча і не розташований водний фонд, але за своїм призначенням вони сприяють його функціонуванню.

Так, згідно з приписами ст.ст. 1, 88, 89 Водного кодексу України, ст.ст. 60, 61 Земельного кодексу України прибережна захисна смуга є частиною водоохоронної зони відповідної ширини вздовж річки, моря, навколо водойм, на якій з метою охорони поверхневих водних об`єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності встановлено більш суворий режим господарської діяльності, ніж на решті території водоохоронної зони. На земельних ділянках такої категорії, зокрема, заборонено розорювання земель (крім підготовки ґрунту для залуження і заліснення), а також садівництво та городництво, зберігання та застосування пестицидів і добрив.

Ширина прибережних захисних смуг визначена ч. 2 ст. 88 Водного кодексу України, ч. 2 ст. 60 Земельного кодексу України та становить для великих річок, водосховищ на них та озер 100 метрів від урізу води в межень.

Частинами 7, 8 ст. 88 Водного кодексу України, ч. 3 ст. 60 Земельного кодексу України передбачено, що розміри і межі природоохоронних зон встановлюються за окремими проектами землеустрою.

За ст.ст. 1, 20, 5054 Закону України «Про землеустрій» проект землеустрою це сукупність нормативно-правових, економічних, технічних документів щодо обґрунтування заходів із використання та охорони земель, яким встановлюються межі об`єктів землеустрою.

Пунктами 1, 4, 5 Порядку визначення розмірів і меж водоохоронних зон та режим ведення господарської діяльності в них, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.96 № 486 (далі Порядок) передбачено, що розміри і межі водоохоронних зон визначаються проектом на основі нормативно-технічної документації, яка узгоджується з Мінприроди, Держводагентством і територіальними органами Держземагентства.

Аналіз наведених вище норм законодавства свідчить про те, що фактичний розмір і межі прибережної захисної смуги визначені нормами закону, а проект землеустрою щодо встановлення прибережної захисної смуги є лише документом, який містить графічні матеріали та відомості про обчислену площу в розмірі й межах, встановлених законодавством.

Водночас, відсутність цього проекту та невизначення відповідними органами державної влади на території межі прибережної захисної смуги в натурі не може трактуватися як відсутність самої прибережної захисної смуги та можливість передавати до її встановлення у приватну власність ділянки, що входять до нормативно визначеної 100-метрової захисної зони від урізу води.

Таким чином, при наданні у власність чи користування земельних ділянок навколо водних об`єктів необхідно забезпечувати дотримання положень щодо меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг шляхом урахування при розгляді матеріалів про надання цих земельних ділянок нормативних розмірів прибережних захисних смуг, встановлених ст. 88 Водного кодексу України, та орієнтовних розмірів і меж водоохоронних зон, що визначаються відповідно до Порядку, з урахуванням конкретної ситуації.

Вказані землі межують з акваторією, яка виникла на території заболоченої заплави річки Козинка в результаті будівництва Канівської ГЕС та створення Канівського водосховища, і яка використовується як скидний канал насосної станції захисного масиву «Конча-Заспа».

Так, Київська ділянка Канівського водосховища займає затоплені і підтоплені русла і заплави р. Дніпро і його численних приток з відмітками поверхні 91,594,0 м. Русло Дніпра південніше Києва звивисте, з чітко вираженими меандрами, між якими розташовуються підвищені частини заплави, що в умовах водосховища утворюють скупчення островів, де починається зона мілководь Канівського водосховища з її численними островами і протоками.

Для захисту цієї ділянки від затоплення і підтоплення при проходженні повеней і паводків збудовано системи захисних дамб, шлюзів і насосних станцій, в результаті чого утворились захищені масиви «Конча-Заспа Плюти» на правому березі та «Бортничі Вишеньки» і «Проців Кийлів» на лівому. Захищені масиви за проектом Канівської ГЕС призначені для сінокосіння, випасу худоби, оздоровлення і відпочинку населення. Саме на таке використання розраховано експлуатаційний режим гідротехнічних споруд, який забезпечує Дніпровське басейнове управління водних ресурсів Держводгоспу України.

Тобто, через канал здійснюється пропуск води на захищений масив «Конча-Заспа Плюти» за допомогою шлюзів та насосної станції з Канівського водосховища, у зв`язку з чим цей канал є складовою частиною акваторії водосховища, а, отже, і прибережна захисна смуга навколо нього становить 100 метрів, як це передбачено ч. 2 ст. 88 Водного кодексу України, ч. 2 ст. 60 Земельного кодексу України.

Таким чином, земельні ділянки площею 2,5162 га, з кадастровими номерами 3223155400:03:018:0032, 3223155400:03:018:0034, 3223155400:03:018:0035, 3223155400:03:018:0046, 3223155400:03:018:0045, 3223155400:03:018:0051, 3223155400:03:018:0041, 3223155400:03:018:0049, 3223155400:03:018:0033, 3223155400:03:018:0031, 3223155400:03:018:0040, 3223155400:03:018:0039, 3223155400:03:018:0052, 3223155400:03:018:0054, що розташовані в смт. Козин Обухівського району є предметом правопорушення та має ознаки предмету речового доказу в кримінальному провадженні, а також може бути використано для забезпечення можливої конфіскації майна, цивільного позову та зберігатися до набрання законної сили судовим рішенням по вказаним речовим доказам у кримінальному провадженні (спеціальна конфіскація).

Внесене слідчим клопотання відповідає вимогам ст.171 КПК України, матеріалами клопотання (витяги з Єдиного реєстру досудових розслідувань, копії договорів купівлі-продажу земельних ділянок, копіями державних актів на право власності на земельні ділянки, витягами з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно), а також прокурором в судовому засіданні, доведено достатність даних про здійснення досудового розслідування вказаного кримінального провадження, а також про те, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що майно, а саме земельні ділянки загальною площею 2,5162 га, що розташовані в смт. Козин Обухівського району Київської області та належать на праві приватної власності громадянам ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 та ОСОБА_13 є об`єктом вчиненого кримінального правопорушення, на який воно спрямоване, а його арешт передбачає позбавлення можливості відчуження земельних ділянок та унеможливлення подальших протиправних дій щодо об`єкта злочинного посягання будь-яким зацікавленим особам. Окрім того, відповідно до санкції ч. 2 ст. 364 КК України передбачено покарання арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п`ятдесяти до семисот п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та зі спеціальною конфіскацією.

Таким чином, у судовому засіданні встановлено усі, передбачені ст.132, 170-173 КПК України, підстави до задоволення внесеного слідчим клопотання.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 132, 170, 171-173, 309, 369-372, 532 КПК України, слідчий суддя,

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого задовольнити.

Накласти арешт та заборону розпоряджатися будь-яким чином та використовувати земельні ділянки, що належать на праві власності наступним громадянам:

1. ОСОБА_5 з кадастровим номером 3223155400:03:018:0054, на підставі державних актів:

- серії ЯЛ № 639317, який зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 011095002010 від 28.12.2010 року з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_5 .

- серії ЯЛ № 639318, який зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 011095002011 від 28.12.2010 року з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_5 .

- серії ЯЛ № 639319, який зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 011095001990 від 28.12.2010 року з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_5 .

2. ОСОБА_6 з кадастровим номером 3223155400:03:018:0039 на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯЛ № 639314, який зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 011095002007 від 28.12.2010 року з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_6 .

3. ОСОБА_6 з кадастровим номером 3223155400:03:018:0040 на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯЛ № 639315, який зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 011095002008 від 28.12.2010 року з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_6 .

4. ОСОБА_7 з кадастровим номером 3223155400:03:018:0031 на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯЛ № 639306, який зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 011095001999 від 28.12.2010 року з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_7 .

5. ОСОБА_7 з кадастровим номером 3223155400:03:018:0033 на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯЛ № 639308, який зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 011095002001 від 28.12.2010 року з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_7 .

6. ОСОБА_8 з кадастровим номером 3223155400:03:018:0049, яка належить на підставі рішення про державну реєстрацію у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно № 12848069 від 06.05.2014 року. Номер запису про право власності: 5556603, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 353414232231.

7. Спільна власність ОСОБА_9 та ОСОБА_6 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:018:0041на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯЛ № 639316, який зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 011095002009 від 28.12.2010 року з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_9 та ОСОБА_6 .

8. ОСОБА_10 з кадастровим номером 3223155400:03:018:0045 на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯЛ № 639320, який зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 011095001991 від 28.12.2010 року з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_10 .

9. ОСОБА_10 з кадастровим номером 3223155400:03:018:0051 на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯЛ № 639327, який зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 011095001997 від 28.12.2010 року з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_10 .

10. ОСОБА_10 з кадастровим номером 3223155400:03:018:0046 на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯЛ № 639321, який зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 011095001992 від 28.12.2010 року з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_10 .

11. В ОСОБА_10 з кадастровим номером 3223155400:03:018:0052 на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯЛ № 639326, який зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 011095001997 від 28.12.2010 року з відміткою про перехід права власності до ОСОБА_10 .

12. ОСОБА_11 з кадастровим номером 3223155400:03:018:0034, яка належить на підставі рішення про державну реєстрацію у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно № 12188103 від 04.04.2014 року. Номер запису про право власності: 5235360, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 331436332231.

37. ОСОБА_12 з кадастровим номером 3223155400:03:018:0032, яка належить на підставі рішення про державну реєстрацію у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно № 11230207 від 26.02.2014 року. Номер запису про право власності: 4804403, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 256312732000.

38. ОСОБА_13 з кадастровим номером 3223155400:03:018:0035, яка належить на підставі рішення про державну реєстрацію у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно № 12008592 від 28.03.2014 року. Номер запису про право власності: 5152682, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 270204832231.

Ухвалу може бути оскаржено в апеляційному порядку безпосередньо до Апеляційного суду Київської області шляхом подачі апеляційної скарги в 5-денний строк з дня проголошення ухвали; у разі якщо ухвалу було постановлено без участі особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання копії цієї ухвали.

Слідчий суддяОСОБА_1

СудОбухівський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення16.11.2015
Оприлюднено21.03.2023
Номер документу53613839
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —372/4440/15-к

Ухвала від 13.04.2016

Кримінальне

Апеляційний суд Київської області

Орел А. І.

Ухвала від 16.11.2015

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Мора О. М.

Ухвала від 03.11.2015

Кримінальне

Апеляційний суд Київської області

Зіміна В. Б.

Ухвала від 24.10.2015

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Потабенко Л. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні