Ухвала
від 20.11.2015 по справі 813/6184/15
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без розгляду

в частині позовних вимог

20 листопада 2015 року № 813/6184/15

Суддя Львівського окружного адміністративного суду Клименко О.М., перевіривши матеріали адміністративного позову Львівської міської організації Партії «Блок Петра Порошенка «Солідарність» до Винниківської міської виборчої комісії про дострокове припинення повноважень виборчої комісії, скасування протоколу та постанови, -

ВСТАНОВИВ:

Львівська міська організація Партії «Блок Петра Порошенка «Солідарність» звернулась до Львівського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Винниківської міської виборчої комісії, в якій просить достроково припинити повноваження усього складу Винниківської міської виборчої комісії м. Львова Львівської області, скасувати уточнений протокол від 15.11.2015 року Винниківської міської виборчої комісії м. Львова Львівської області «Про підсумки голосування про результати виборів депутатів Винниківської міської ради м. Львова Львівської області у багатомандатному виборчому окрузі», скасувати постанову № 66 «Про результати виборів депутатів Винниківської міської ради» від 27.10.2015 року.

При постановленні ухвали суд враховує наступне.

Згідно з п. 6 ч. 1 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи немає підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 4 ст. 172 КАС України рішення, дії чи бездіяльність виборчої комісії Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських (в тому числі міст Києва та Севастополя), районних у містах виборчих комісій щодо підготовки та проведення місцевих виборів; територіальних (окружних) виборчих комісій щодо підготовки та проведення виборів Президента України, народних депутатів України; обласних комісій з референдуму і комісії Автономної Республіки Крим з всеукраїнського референдуму, а також членів зазначених комісій оскаржуються до окружного адміністративного суду за місцезнаходженням відповідної комісії.

Згідно з ч. 6 цієї ж статті позовні заяви щодо рішень, дій чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму, членів цих комісій може бути подано до адміністративного суду у п'ятиденний строк з дня прийняття рішення, вчинення дії або допущення бездіяльності.

Судом встановлено, що оскаржувану постанову Винниківської міської виборчої комісії м. Львова Львівської області № 66 прийнято на її засіданні 27 жовтня 2015 року. Відтак, п'ятиденний строк на її оскарження в порядку адміністративного судочинства завершився 01 листопада 2015 року.

Даний адміністративний позов із вимогою про скасування вказаної постанови подано до Львівського окружного адміністративного суду лише 20 листопада 2015 року.

Особливості обчислення строків у справах, пов'язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму, та наслідки їх порушення визначено у ст. 179 КАС України.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 179 КАС України на обчислення строків, встановлених статтями 172 - 177 цього Кодексу, не поширюються правила частин другої - десятої статті 103 цього Кодексу. Строки, встановлені статтями 172 - 177 цього Кодексу, обчислюються календарними днями і годинами.

Згідно з ч. 5 ст. 179 КАС України днем подання позовної заяви, апеляційної скарги є день їх надходження до відповідного суду. Строки подання позовних заяв і апеляційних скарг, встановлені статтями 172 - 177 цього Кодексу, не може бути поновлено. Позовні заяви, апеляційні скарги, подані після закінчення цих строків, суд залишає без розгляду.

З аналізу вищенаведених норм, вбачається, що на обчислення строків у справах щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій не поширюються, зокрема правила ч. 9 ст. 103 цього Кодексу.

З урахуванням вищенаведеного, враховуючи пропуск позивачем строку звернення до суду, суд приходить до висновку про наявність підстав для застосування процесуальних наслідків, передбачених ст. 179 КАС України, а саме - про залишення позовної заяви без розгляду в частині позовних вимог про скасування постанови № 66 «Про результати виборів депутатів Винниківської міської ради» від 27.10.2015 року.

Частиною 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» (у редакції, яка діє з 01.09.2015 року) визначено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою, ставка судового збору становить 1 розмір мінімальної заробітної плати, зокрема 1218 грн.

Відповідно до ч. 3 ст. 6 цього ж Закону у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Враховуючи те, що позивачем заявлено 3 (три) позовні вимоги немайнового характеру, сума судового збору, яка підлягає до сплати за подання вказаного адміністративного позову, становить 3 мінімальні заробітні плати, тобто 3654 грн.

Враховуючи вимоги частини 9 ст. 172 КАС України, оскільки позивачем при поданні адміністративного позову судовий збір у розмірі 3654 грн. не сплачений, а також те, що позовну заяву в частині однієї із позовних вимог залишено без розгляду, судовий збір у розмірі 1218 грн. підлягає стягненню у судовому порядку.

Керуючись ст.ст. 160, 165, 172, 179 КАС України, суд, -

У Х В А Л И В:

Позовну заяву Львівської міської організації Партії «Блок Петра Порошенка «Солідарність» до Винниківської міської виборчої комісії в частині позовних вимог про скасування постанови № 66 «Про результати виборів депутатів Винниківської міської ради» від 27.10.2015 року - залишити без розгляду.

Стягнути з Львівської міської організації Партії «Блок Петра Порошенка «Солідарність» (вул. Лазаренка, 1а, м. Львів, 79026, код ЄДРПОУ 39702118) судовий збір в розмірі 1218 (одна тисяча двісті вісімнадцять) гривень 00 копійок.

Судові рішення за наслідками розгляду судами першої інстанції справ, визначених статтями 172-175 цього Кодексу, набирають законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі їх апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Судові рішення за наслідками розгляду справ, визначених статтями 172-175 цього Кодексу, можуть бути оскаржені в апеляційному порядку у дводенний строк з дня їх проголошення, а судові рішення, ухвалені до дня голосування, - не пізніш як за чотири години до початку голосування.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Оскарження ухвали не перешкоджає подальшому розгляду справи.

Суддя Клименко О.М.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.11.2015
Оприлюднено25.11.2015
Номер документу53650889
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/6184/15

Ухвала від 21.11.2015

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 20.11.2015

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 20.11.2015

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 20.11.2015

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні