Ухвала
від 23.11.2015 по справі 812/1611/15
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

3.7

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

23 листопада 2015 рокуСєвєродонецьк№ 812/1611/15

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Ковальова Т.І., розглянувши матеріали адміністративного позову Місцевого благодійного фонду «Григорія Сковороди» сприяння розвитку освіти та підтримки молоді до центру № 6 надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів управління державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві, центру надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів управління державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Луганській області про зобов'язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

19 листопада 2015 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Місцевого благодійного фонду «Григорія Сковороди» сприяння розвитку освіти та підтримки молоді до центру № 6 надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів управління державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві, центру надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів управління державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Луганській області про зобов'язання вчинити певні дії.

Частиною 2 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Відповідно до ч.3 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

З позовних вимог вбачається, що позивач просить суд зобов'язати центр № 6 надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів управління державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві скасувати державну реєстрацію (перереєстрацію) транспортного засобу SUZUKI GRAND VITARA, білого кольору, 2013 року випуску, двигун об'ємом 2393 см3, тип - універсал-В, номер кузова НОМЕР_1 за новим власником ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1, зареєстрованою за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2 гай, 9/168 з заміною реєстраційних номерів зазначеного автомобіля з 11НЕ7943 на АА7124ОК.

Зобов'язати центр надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів управління державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Луганській області поновити державну реєстрацію SUZUKI GRAND VITARA, білого кольору, 2013 року випуску, двигун об'ємом 2393 см3, тип - універсал-В, номер кузова НОМЕР_1 за Місцевим благодійним фондом «Григорія Сковороди» сприяння розвитку освіти та підтримки молоді з заміною реєстраційних номерів.

Частиною 2 статті 87 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України від 08 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір».

Згідно із частиною 1 статті 3 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір» судовий збір, зокрема, справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір» судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Статтею 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» установлено на 2015 рік мінімальну заробітну плату у місячному розмірі з 1 січня - 1218 гривень.

За подання до адміністративного суду юридичною особою адміністративного позову немайнового характеру пунктом 1 частини 3 статті 4 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір» встановлена ставка судового збору 1 розмір мінімальної заробітної плати.

У разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

З огляду на розмір мінімальної заробітної плати з 01 січня 2015 року, ставку судового збору за подання до адміністративного суду позовної заяви немайнового характеру 1 розмір мінімальної заробітної плати, заявлені позивачем дві самостійні немайнові вимоги, позивач за подання даної позовної заяви повинен був сплатити судовий збір у розмірі 2436,00 грн. (1218,00*2).

Як вбачається з матеріалів адміністративного позову, позивачем не сплачено судовий збір за подання позовної заяви, яка має немайновий характер у законодавчо визначеному розмірі, а сплачено 1218,00 грн.

Позивачу, у відповідності до вимог статті 4 Закону України від 08 липня 2011 року «Про судовий збір», за подання до адміністративного суду адміністративного позову, який має немайновий характер, слід надати суду документ про доплату судового збору у розмірі - 1218,00 грн. в доход Державного бюджету України за банківськими реквізитами: отримувач коштів УК у м. Сєвєродонецький/Луганський окр.адмін.суд/22030001, код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37944909, банк отримувача (МФО) 804013, рахунок отримувача 31217206784080, код класифікації доходів бюджету 22030001.

Відповідно до ст. 48 Кодексу адміністративного судочинства України здатність мати процесуальні права та обов'язки в адміністративному судочинстві (адміністративна процесуальна правоздатність) визнається за громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, органами державної влади, іншими державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, їхніми посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями (юридичними особами).

Здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов'язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить фізичним особам, які досягли повноліття і не визнані судом недієздатними, а також фізичним особам до досягнення цього віку у спорах з приводу публічно-правових відносин, у яких вони відповідно до законодавства можуть самостійно брати участь.

Здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов'язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування, їхнім посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям (юридичним особам).

Позивачем у якості відповідачів зазначено центр № 6 надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів управління державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві та центр надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів управління державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Луганській області.

Суд вважає за необхідне зобов'язати позивача надати докази, що вищевказані центри можуть бути належними відповідачами у справі, тобто що вони є юридичними особами, а не складовими управління державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві та відповідно управління державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Луганській області.

З огляду на вищенаведене, адміністративний позов поданий без дотримання вимог ст. 106 КАС України та підлягає залишенню без руху.

Відповідно до частини 1 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою.

Керуючись Законом України «Про судовий збір» та статтями 106, 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя,-

УХВАЛИВ:

Адміністративний позов Місцевого благодійного фонду «Григорія Сковороди» сприяння розвитку освіти та підтримки молоді до центру № 6 надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів управління державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві, центру надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів управління державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Луганській області про зобов'язання вчинити певні дії, - залишити без руху.

Надати позивачу строк для усунення недоліків протягом 7 (сім) днів з дня отримання копії даної ухвали, шляхом надання до суду:

- документу про сплату судового збору у розмірі 1218,00 грн. (одна тисяча двісті вісімнадцять гривень);

- докази на підтвердження того, що центр № 6 надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів управління державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві та центр надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів управління державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Луганській області є юридичними особами та можуть бути належними відповідачами у справі.

У разі ненадання вищевказаних документів позовна заява буде вважатися неподаною і підлягатиме поверненню.

Копію даної ухвали невідкладно надіслати позивачу.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.

СуддяОСОБА_2

Дата ухвалення рішення23.11.2015
Оприлюднено30.11.2015
Номер документу53740792
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1611/15

Постанова від 27.10.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

Ухвала від 10.10.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

Постанова від 25.12.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

Ухвала від 01.12.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

Ухвала від 23.11.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні