Постанова
від 20.11.2015 по справі 760/6496/15-п
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 3-6240/15 (760/6496/15-п)

П О С Т А Н О В А

20 листопада 2015 року суддя Солом'янський районний суд м. Києва Кізюн Л.І., при секретарі Рахімовій Н.В., за участю представника Київської міської митниці ДФС України Глущенко Н.В., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1, зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_3, ідентифікаційний код НОМЕР_1, працювала на посаді керівника ТОВ «ПАРМА ТРАНС» (код ЄДРПОУ 37844357, 54001, м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 82, кв. 10), за ознаками порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України , -

в с т а н о в и в:

09.04.2013 року в зоні діяльності Ягодинської митниці (п/п «Ягодин - Дорогуск»), через митний кордон України автомобілем р.н.з. НОМЕР_3 на підставі товаросупровідних документів: інвойс № 7001119816 від 04.04.2013 року, CMR № 158077 від 05.04.2013 року за попередньою митною декларацією № 100000000/2013/923399 від 07.04.2013 року, переміщено товари «посуд столовий в асортименті», загальною вартістю 17 660,90 доларів США.

Відповідно до товаросупровідних документів, продавцем та відправником вищевказаних товарів є компанія «COMPUTEL, INC.» (26 Springs Drive, Melville, 11747, USA (США)), одержувачем - ТОВ «ПАРМА ТРАНС» (ЄДРПОУ 37844357, м. Миколаїв, вул. Велика Морська 82, кв.10).

Товари поставлені на виконання умов контракту № СР-1 від 25.01.2013 року, укладеного між «COMPUTEL, INC.» (26 Springs Drive, Melville, 11747, USA (США)) в особі президента компанії п. ОСОБА_5 та ТОВ «ПАРМА ТРАНС» (ЄДРПОУ 37844357) в особі керівника ОСОБА_3.

10.04.2013 року вищезазначені товари доставлені до Київської регіональної митниці (м/п «Столичний»), оформлені в режимі ІМ-40 за МД № 100270000/2013/158137 від 10.04.2013 року та випущені у вільний обіг.

16.02.2015 року Київською міською митницею ДФС отримано лист ДФС з відповіддю митних органів Сполучених Штатів Америки щодо фактичного існування компанії «COMPUTEL, INC.» (26 Springs Drive, Melville, 11747, USA (США)), її виду діяльності та взаємовідносин з українськими підприємствами.

У відповіді митні органи США інформували про те, що компанія «COMPUTEL, INC.» дійсно зареєстрована у Сполучених Штатах Америки, а президентом компанії є п. Шімон Мейлер (Shimon Meiler).

Під час проведеної перевірки митними органами США отримано пояснення президента компанії п. Шімона Мейлера, який повідомив про те, що єдиним напрямком діяльності компанії «COMPUTEL, INC.» (США) є встановлення та обслуговування програмного забезпечення, яке використовуються для торгівлі в магазинах, автомобільних мийках тощо, та компанія «COMPUTEL, INC.» (США) не здійснює продажу матеріальних цінностей.

Крім того, п. Шімон Мейлер повідомив, що компанія «COMPUTEL, INC.» (США) має представництво в Україні, та єдині рахунки, які він надсилає до України - це рахунки щодо оплати праці співробітників українського представництва, а номери вказаних рахунків складаються з дня, місяця та року їх видачі.

Отже, з відповіді митних органів США та пояснення п. Шімона Мейлера слідує, що компанія «COMPUTEL, INC.» (США) контрактів і специфікацій до них на поставку товарів з українськими підприємствами не укладала, та будь-яких рахунків в адресу українських підприємств не виставляла та не займається зовнішньоекономічною діяльністю щодо купівлі-продажу товарів.

Відповідно, контракт № СР-1 від 25.01.2013 року з ТОВ «ПАРМА ТРАНС» (ЄДРПОУ 37844357) та специфікацію № 9816 від 04.04.2013 року п. Шімон Мейлер не укладав та не підписував, інвойс № 7001119816 від 04.04.2013 року не виставляв.

Директор ТОВ «ПАРМА ТРАНС» ОСОБА_3 надавати пояснення, зокрема щодо обставин ведення переговорів, укладання контракту № СР-1 від 25 січня 2013 року та відомостей, що стосуються ввезення на митну територію України товарів на виконання умов зазначеного контракту, відмовилася.

Отже, враховуючи те, що компанія «COMPUTEL, INC.» (США) не укладала контрактів і специфікацій до них на поставку товарів з українськими підприємствами, та будь-яких рахунків в адресу українських підприємств не виставляла, контракт № СР-1 від 25.01.2013 року, інвойс № 7001119816 від 04.04.2013 року та специфікація до нього № 9816 від 04.04.2013 року, які є невід'ємною частиною контракту, та були підставою для переміщення товарів, фактично є недійсними.

Таким чином, проведеною перевіркою встановлено, що товари «посуд столовий в асортименті», загальною вартістю 17 660,90 доларів США, що становить 141 163,57грн., згідно курсу НБУ на день переміщення, переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо відправника товарів.

Відповідно до ч. 2 ст. 459 МК України суб'єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Посадова особа підприємства - керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов'язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи.

Відповідно до інформації, наявної в базі даних «Податковий блок Міністерства доходів і зборів України», з 04.01.2013 року по 02.07.2014 року керівником ТОВ «ПАРМА ТРАНС» (ЄДРПОУ 37844357) була гр. ОСОБА_3.

Перебуваючи на посаді керівника підприємства, гр. ОСОБА_3 відповідала за фінансово-господарську діяльність підприємства і була зобов'язана надавати до митного контролю і оформлення документи з достовірною та правдивою інформацією.

Таким чином, гр. ОСОБА_3 вчинено дії спрямовані на переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо відправника товарів.

В зв'язку з чим 25 лютого 2015 року працівниками Київської міської митниці ДФС України відносно громадянки ОСОБА_3 складено протокол про порушення митних правил №0115/10000/15, за ознаками вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, в судове засідання не з'явилася, будучи належним чином повідомлена про день, час та місце судового засідання. Крім того, оголошення про час розгляду справи було розміщено на офіційному веб-сайті Солом'янського районного суду м. Києва.

Представник Київської міської митниці ДФС України Глущенко Н.В. у судовому засіданні підтримала протокол про порушення митних правил та просила притягнути ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК України.

Суд, заслухавши представника митних органів, дослідивши матеріали справи, приходить до висновку про те, що адміністративний матеріал підлягає поверненню до Київської міської митниці ДФС України для проведення додаткової перевірки з наступних підстав.

Статтею 527 МК України передбачено, що однією з постанов, що виноситься у справі про порушення митних правил митним органом або судом є постанова про проведення додаткової перевірки.

У постанові про проведення додаткової перевірки зазначаються конкретні суб'єкти, завдання та строки перевірки. Ці дії не повинні порушувати права громадянина, шкодити господарській діяльності юридичної особи.

Судом встановлено, що постановою судді Солом'янського районного суду м. Києва від 19 червня 2015 року провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_3 за ч. 1 ст. 483 МК України закрито за відсутністю складу адміністративного правопорушення.

Постановою судді судової палати з розгляду кримінальних справ Апеляційного суду м. Києва від 16 вересня 2015 року постанову судді Солом'янського районного суду м. Києва від 19 червня 2015 року скасовано, а матеріали справи відносно ОСОБА_3 про порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, повернуто до Київської міської митниці ДФС України для проведення додаткової перевірки.

У ході проведення додаткової перевірки митним органам необхідно було врахувати наведені обставини у поставі Апеляційного суду м. Києва від 16 вересня 2015 року та дослідити фактичні обставини провадження, які підлягають з'ясуванню при розгляді справи про порушення митних правил.

Відповідно до положень ст. 2 КУпАП законодавство України про адміністративні правопорушення складається з цього Кодексу та інших законів України.

Згідно зі ст. 487 МК України провадження у справі про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Завданнями провадження у справах про порушення митних правил, як це передбачено ст. 486 МК України, є своєчасне, всебічне, повне та об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону.

Згідно з вимогами ст.ст. 278, 280 КУпАП, ст. 489 МК України, орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення має вирішити питання про правильність складання протоколу та інших матеріалів справи, чи є необхідність у витребуванні додаткових матеріалів, а при розгляді справи зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Матеріали адміністративної справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_3 за ч. 1 ст. 483 МК України повторно надійшли до суду.

Однак, відповідно до матеріалів справи, жодних дій по виконанню постанови суду від 16 вересня 2015 року здійснено не було.

З огляду на наведене, матеріали справи про порушення митних правил відносно ОСОБА_3 підлягають направленню до Київської міської митниці ДФС України для проведення додаткової перевірки.

Керуючись ст. 483, 486, 489, 494, 522, 527 МК України, -

п о с т а н о в и в:

Матеріали справи, які надійшли від Київської міської митниці ДФС України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_3 по факту порушення митних правил, передбачених частиною 1 статтею 483 МК України, повернути до Київської міської митниці ДФС України для проведення додаткової перевірки.

Встановити строк для проведення додаткової перевірки 15 днів.

Постанова суду (судді) у справі про порушення митних правил може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи, прокурором або митним органом, який здійснював провадження у цій справі до Апеляційного суду м. Києва через Солом'янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.

Суддя Л.І.Кізюн

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення20.11.2015
Оприлюднено27.11.2015
Номер документу53747540
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/6496/15-п

Постанова від 12.02.2016

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Кізюн Л. І.

Постанова від 20.11.2015

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Кізюн Л. І.

Постанова від 16.09.2015

Адмінправопорушення

Апеляційний суд міста Києва

Горб Ірина Михайлівна

Постанова від 19.06.2015

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Усатова І. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні