Ухвала
від 24.11.2015 по справі 806/4256/15
ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


10002, м-н Путятинський, 3/65, телефон/факс: (0412) 481-604, 481-637 e-mail: inbox@apladm.zt.court.gov.ua

Головуючий у 1-й інстанції: Токарева М.С.

Суддя-доповідач:Капустинський М.М.

УХВАЛА

іменем України

"24" листопада 2015 р. Справа № 806/4256/15

Житомирський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді Капустинського М.М.

суддів: Мацького Є.М.

Шидловського В.Б.,

при секретарі Гунько Л.В. ,

за участю представників позивача тра 3-ї особи, розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Житомирі апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Яромир" на Житомирського окружного адміністративного суду від "07" жовтня 2015 р. у справі за позовом Селянського фермерського господарства "Демитра" до Державного реєстратора Реєстраційної служби Андрушівського районного управління юстиції Житомирської області Попіля Володимира Вікторовича за участі третьої особи - Товариства з обмеженою відповідальністю "Яромир" про скасування рішень,

ВСТАНОВИВ:

В серпні 2015р. Cелянське фермерське господарство "Демитра" звернулося до суду з позовом про скасування рішень про державну реєстрацію прав та їх обтяжень державного реєстратора Реєстраційної служби Андрушівського районного управління юстиції Житомирської області Попіля Володимира Вікторовича. Обґрунтовуючи позов (з врахуванням заяви про уточнення позовних вимог), позивач зазначив, що у 2006 - 2011 роках ним укладено ряд договорів оренди земельних ділянок, зокрема з ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12 строк дії яких закінчується у 2016-2025 роках. Договори оренди земельних ділянок були зареєстровані у Андрушівському районному відділі Житомирської регіональної філії "Центр державного земельного кадастру", відповідно до законодавства, чинного на момент їх укладення. При зверненні до реєстраційної служби Андрушівського районного управління юстиції з метою реєстрації змін до договорів, з'ясувалося, що державним реєстратором Реєстраційної служби Андрушівського РУЮ Попілем В.В. прийняті рішення 16993021 від 06.11.2014 року, 23588525 від 12.08.2014 року, 23476511 від 06.08.2015 року, 23475442 від 06.08.2015 року 23774110 від 19.08.2015 року, 23770875 від 19.08.2015 року, 23781336 від 19.08.2015 року, 23476266 від 06.08.2015 року, 06.08.2015 року, 23878067 від 25.08.2015 року про державну реєстрацію договорів оренди укладених ТОВ "Яромир" з тими самими громадянами та відносно тих же земельних ділянок. Позивач вважає зазначені рішення протиправними та такими, що підлягають скасуванню, оскільки державним реєстратором здійснено подвійну реєстрацію права оренди на одні і ті ж земельні ділянки.

Постановою Житомирського окружного адміністративного суду від 07.10.2015р. адміністративний позов задоволено. Скасовано рішення державного реєстратора Реєстраційної служби Андрушівського районного управління юстиції Житомирської області Попіля Володимира Вікторовича про державну реєстрацію прав та їх обтяжень:

- індексний номер 16993021 від 06.11.2014 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 01.09.2013 року укладеного між ОСОБА_4 та ТОВ "Яромир";

- індексний номер 23588525 від 12.08.2014 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 08.08.2015 року укладеного між ОСОБА_5 та ТОВ "Яромир";

- індексний номер 23476511 від 06.08.2015 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 05.08.2015 року укладеного між ОСОБА_6 та ТОВ "Яромир";

- індексний номер 23475442 від 06.08.2015 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 05.08.2015 року укладеного між ОСОБА_7 та ТОВ "Яромир";

- індексний номер 23774110від 19.08.2015 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 07.08.2015 року укладеного між ОСОБА_8 та ТОВ "Яромир";

- індексний номер 23770875 від 19.08.2015 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 07.08.2015 року укладеного між ОСОБА_8 та ТОВ "Яромир";

- індексний номер 23781336 від 19.08.2015 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 08.08.2015 року укладеного між ОСОБА_9 та ТОВ "Яромир";

- індексний номер 23476266 від 06.08.2015 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 05.08.2015 року укладеного між ОСОБА_10 та ТОВ "Яромир";

- індексний номер 23475988 від 06.08.2015 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 05.08.2015 року укладеного між ОСОБА_11 та ТОВ "Яромир";

- індексний номер 23878067 від 25.08.2015 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 08.08.2015 року укладеного між ОСОБА_12 та ТОВ "Яромир".

Встановлено державному реєстратору Реєстраційної служби Андрушівського районного управління юстиції Житомирської області Попілю Володимиру Вікторовичу, строк у десять днів з дня набрання постановою законної сили для подання звіту про виконання постанови.

Не погоджуючись з прийнятим судовим рішенням, третя особа - ТОВ "Яромир" звернулась до суду зі скаргою, в якій посилаючись на порушення норм матеріального та процесуального права, просить постанову суду від 07.10.2015р. скасувати та прийняти нове рішення про відмову в позові. На думку скаржника, в документах, поданих заявником, не містилось інформації, яка могла б бути перешкодою для відмови в державній реєстрації права оренди. Оскільки товариство подало реєстратору повний пакет документів, який вимагається чинним законодавством, у останнього були відсутні підстави для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень. Скаржник вважає, що оскільки предметом дослідження в даній справі є виключно відповідність дій реєстратора вимогам закону щодо процедури реєстрації, позов є необґрунтованим та таким, що не підлягає до задоволення.

Обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши докази, зібрані в матеріалах справи, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права при прийнятті оскарженого рішення, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення скарги з огляду на наступне.

Матеріали справи свідчать, що СФГ "Демитра" (Орендар) було укладено договори оренди земельних ділянок з рядом орендодавців, зокрема:

- 25.04.2006 року з ОСОБА_9 терміном дії до 25.04.2016 року щодо земельної ділянки площею 4,0178 га кадастровий номер НОМЕР_1;

- 25.04.2006 року з ОСОБА_8 терміном дії до 25.04.2016 року щодо земельної ділянки площею 3,7316 га кадастровий номер НОМЕР_2;

- 21.12.2010 року з ОСОБА_8 терміном дії до 21.12.2025 року щодо земельної ділянки площею 3,7364 га кадастровий номер НОМЕР_3;

- 25.04.2006 року з ОСОБА_7 терміном дії до 25.04.2016 року щодо земельної ділянки площею 3,6772 га кадастровий номер НОМЕР_4;

- 25.04.2006 року з ОСОБА_6 терміном дії до 25.04.2016 року щодо земельної ділянки площею 3,7362 га кадастровий номер НОМЕР_5;

- 19.05.2011 року з ОСОБА_5 терміном дії до 19.05.2026 року щодо земельної ділянки площею 3,7193 га кадастровий номер НОМЕР_6;

- 09.04.2008 року з ОСОБА_11 терміном дії до 09.04.2023 року щодо земельної ділянки площею 3,5413 га кадастровий номер НОМЕР_7;

- 21.12.2010 року з ОСОБА_10 терміном дії до 21.12.2025 року щодо земельної ділянки площею 3,5223 га кадастровий номер НОМЕР_8;

- 22.09.2008 року з ОСОБА_4 терміном дії до 22.09.2023 року щодо земельної ділянки площею 3,5268 га кадастровий номер НОМЕР_9;

- 09.04.2008 року з ОСОБА_12 терміном дії до 09.04.2023 року щодо земельної ділянки площею 3,5295 га кадастровий номер НОМЕР_10.

Відповідно до умов вказаних договорів Орендодавці надають, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться на території Антопільської сільської ради, Андрушівського району Житомирської області.

Вказані договори набули чинності після підписання сторонами та їх державної реєстрації.

На виконання договорів Орендодавцями та Орендарем складені та підписані акти прийому передачі земельних ділянок.

З наявних у матеріалах справи копій договорів оренди земельних ділянок вбачається, що всі вони містять відмітку про реєстрацію у Андрушівському районному відділі Житомирської регіональної філії "Центр державного земельного кадастру по Антопільській сільській раді.

У подальшому орендодавцями ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12 - та Орендарем - СФГ "Демитра" досягнуто згоди щодо внесення змін до договорів оренди земельних ділянок про що підписано відповідні додаткові угоди. Копії цих додаткових угод долучено до матеріалів справи.

Судом з'ясовано, що у серпні 2015 року право оренди щодо земельних ділянок за кадастровими номерами НОМЕР_1; НОМЕР_2; НОМЕР_3; НОМЕР_4; НОМЕР_5; НОМЕР_6; НОМЕР_7; НОМЕР_8; НОМЕР_9; НОМЕР_10 зареєстровано за товариством з обмеженою відповідальністю "Яромир" відповідно до рішень про державну реєстрацію прав та їх обтяжень державного реєстратора Реєстраційної служби Андрушівського районного управління юстиції Житомирської області Попіля Володимира Вікторовича.

Дані обставини підтверджені витягами з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (Актуальна інформація про державну реєстрацію іншого речового права), сформованими 28.08.2015.

Розглядаючи питання про законність та обґрунтованість судового рішення від 07.10.2015р., яким позов задоволено, колегія суддів враховує наступне.

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (далі - державна реєстрація прав), згідно зі ст.2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 №1952-IV (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон №1952-IV), - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Пунктом 2 частини 1 статті 4 Закону №1952-IV передбачено, що обов'язковій державній реєстрації підлягають речові права та обтяження на нерухоме майно, розміщене на території України, що належить фізичним та юридичним особам, державі в особі органів, уповноважених управляти державним майном, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним організаціям, іноземним державам, а також територіальним громадам в особі органів місцевого самоврядування, а саме: право володіння; право користування (сервітут); право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); право забудови земельної ділянки (суперфіцій); право господарського відання; право оперативного управління; право постійного користування та право оренди земельної ділянки; право користування (найму, оренди) будівлею або іншими капітальними спорудами, їх окремими частинами; іпотека; довірче управління майном.

У частині 4 статті 3 Закону №1952-IV встановлено, що права на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до набрання чинності цим Законом, визнаються дійсними у разі відсутності їх державної реєстрації, передбаченої цим Законом, за таких умов: якщо реєстрація прав та їх обтяжень була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, або якщо на момент виникнення прав та їх обтяжень діяло законодавство, що не передбачало обов'язкової реєстрації таких прав та їх обтяжень.

Відносини із реєстрації договорів оренди землі, на час укладення позивачем договорів оренди земельних ділянок, регулювалися, зокрема, Цивільним кодексом України, Земельним кодексом України, Законом України "Про оренду землі" від 06.10.1998 №161-XIV, Порядком державної реєстрації договорів оренди землі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1998 №2073, Тимчасовим порядком ведення державного реєстру земель, затвердженим наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 2 липня 2003 р. №174 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 липня 2003 р. за №641/7962, Інструкцією про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою та договорів оренди землі, затвердженою наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 4 травня 1999 р. №43 та зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 4 червня 1999 р. за №354/3647.

У відповідності до ч.1 ст.210 Цивільного кодексу України (зі змінами та доповненнями) правочин підлягає державній реєстрації лише у випадках, встановлених законом. Такий правочин є вчиненим з моменту його державної реєстрації.

Згідно зі статтею 18 Закону України "Про оренду землі" від 06.10.1998 №161-XIV (у редакції, чинній на момент укладення позивачем договорів оренди), договір оренди землі набирає чинності після його державної реєстрації.

Частиною 2 статті 125 Земельного кодексу України (у редакції, чинній на момент укладення позивачем договорів оренди) визначено, що право на оренду земельної ділянки виникає після укладення договору оренди і його державної реєстрації.

Укладений договір оренди землі підлягає державній реєстрації. Державна реєстрація договорів оренди землі проводиться у порядку, встановленому законом (ст.20 Закону України "Про оренду землі" від 06.10.1998 №161-XIV (у редакції, чинній на момент укладення позивачем договорів оренди)).

Єдині умови реєстрації договорів оренди та договорів суборенди земельних ділянок (далі - договори оренди), на час укладення позивачем зазначених договорів оренди, були визначені Порядком державної реєстрації договорів оренди землі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1998 №2073.

Відповідно до п.2 Порядку державної реєстрації договорів оренди землі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1998 №2073 (у редакції, чинній на час укладення позивачем договорів, надалі - Порядок №2073), державна реєстрація договорів оренди є офіційним визнанням і підтвердженням державою факту виникнення або припинення права оренди земельних ділянок.

Згідно зі п.п.12,13 Порядку №2073, факт державної реєстрації засвідчується у 10-денний термін гербовою печаткою та підписом голови відповідної ради, Київської, Севастопольської міської державної адміністрації або уповноваженої ними посадової особи. Печатка та підпис ставляться на всіх примірниках договору оренди (суборенди). Після засвідчення факту державної реєстрації договір оренди реєструється у Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі, яка ведеться державним органом земельних ресурсів за формою згідно з додатком. Книга записів державної реєстрації договорів оренди землі ведеться окремо в розрізі кожної сільської, селищної, міської ради, а також у розрізі Київської, Севастопольської міської державної адміністрації. Книга прошнуровується, засвідчується підписами сільського, селищного, міського голови та начальника районного відділу, міського управління (відділу) земельних ресурсів і скріплюється печатками.

Датою реєстрації договору оренди у Книзі записів є дата засвідчення факту державної реєстрації (п.14 Порядку №2073).

Пунктом 4.2 Тимчасового порядку ведення державного реєстру земель, затвердженого наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 2 липня 2003 р. №174 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 липня 2003 р. за №641/7962 (чинного на момент укладення позивачем договорів) визначено, що державна реєстрація державного акта на право власності на земельну ділянку, державного акта на право постійного користування земельною ділянкою, договору оренди землі здійснюється шляхом внесення записів реєстрації до книги реєстрації.

В силу приписів п.3.2 Інструкції про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою та договорів оренди землі, затвердженої наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 4 травня 1999 р. №43 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 4 червня 1999 р. за №354/3647, державна реєстрація договорів оренди землі здійснюється структурними підрозділами Центру державного земельного кадастру при Держкомземі України.

Аналіз наведених правових норм свідчить на користь висновку, що державна реєстрація договорів оренди землі, відповідно до законодавства, яке діяло на момент укладення позивачем договорів оренди земельних ділянок, здійснювалась шляхом відповідного запису у Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі.

У листі начальника Відділу Держземагенства в Андрушівському районі Житомирської області від 28.08.2015 за вих. №32-607-0.2-2871/2-15 підтверджується факт наявності в книзі реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, записів щодо реєстрації договорів оренди землі укладених між СФГ «Демитра» та ОСОБА_9 запис від 25.04.2006 року НОМЕР_11, ОСОБА_8 запис від 21.12.2010 року НОМЕР_12, ОСОБА_8 запис від 25.04.2006 року НОМЕР_13, ОСОБА_7 запис від 25.04.2006 року НОМЕР_14, ОСОБА_6 запис від 25.04.2006 року НОМЕР_15, ОСОБА_5 запис від 19.05.2011 року НОМЕР_16, ОСОБА_11 запис від 09.04.2008 року НОМЕР_17, ОСОБА_10 запис від 21.12.2010 року НОМЕР_18, ОСОБА_4 запис від 22.09.2008 року НОМЕР_19, ОСОБА_12 запис від 09.04.2008 року НОМЕР_20.

Також у цьому листі зазначено, що відмітки про зняття або заборони по даних договорах в книзі відсутні.

Отже, договори оренди земельних ділянок набрали чинності з моменту їх державної реєстрації, тому строк їх дії ще не закінчився.

При цьому суд апеляційної інстанції враховує наступне.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.15 Закону №1952-IV, державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в такому порядку: прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви.

Державній реєстрації підлягають виключно заявлені права та їх обтяження за умови їх відповідності законодавству і поданим документам (ч.4 ст.15 Закону №1952-IV).

За змістом частини 2 статті 9 Закону №1952-IV державний реєстратор: 1) встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у випадках, встановлених законом); відповідність повноважень особи, яка подає документи на державну реєстрацію прав та їх обтяжень; відповідність відомостей про нерухоме майно, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до вимог цього Закону; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав; 2) приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, про відмову в державній реєстрації, про її зупинення, внесення змін до Державного реєстру прав; 8) у разі потреби вимагає подання передбачених законодавством додаткових документів, необхідних для державної реєстрації прав та їх обтяжень; 8-1) під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені в установленому порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які відповідно до чинного на момент оформлення права законодавства проводили таке оформлення, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для реєстрації прав та їх обтяжень, якщо такі документи не були подані заявником або якщо документи, подані заявником, не містять передбачених цим Законом відомостей про правонабувача або про нерухоме майно. Органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, до яких надійшов запит, зобов'язані безоплатно в установленому законодавством порядку протягом трьох робочих днів надати державному реєстратору необхідну інформацію, зокрема щодо оформлених речових прав на нерухоме майно, у тому числі земельні ділянки; 9) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом та іншими законами України.

Аналіз наведених норм дає підстави вважати, що державний реєстратор під час проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно зобов'язаний перевірити інформацію про наявність або відсутність вже зареєстрованих речових прав з метою недопущення одночасного існування їх подвійної державної реєстрації.

Аналогічний правовий висновок викладено в постанові Верховного суду України від 29.09.2015р..

Державна реєстрація припинення іншого речового права СФГ "Демитра" на земельні ділянки з кадастровими номерами НОМЕР_1; НОМЕР_2; НОМЕР_3; НОМЕР_4; НОМЕР_5; НОМЕР_6; НОМЕР_7; НОМЕР_8; НОМЕР_9; НОМЕР_10 на підставі договорів оренди земельних ділянок не здійснювалась, укладені позивачем з Орендодавцями договори оренди земельних ділянок не визнані недійсними, а здійснена Андрушівським районним відділом Житомирської регіональної філії "Центр державного земельного кадастру" державна реєстрація - не скасована та є чинною.

Цей факт унеможливлює здійснення державної реєстрації іншого речового права - права оренди земельних ділянок з кадастровими номерами НОМЕР_1; НОМЕР_2; НОМЕР_3; НОМЕР_4; НОМЕР_5; НОМЕР_6; НОМЕР_7; НОМЕР_8; НОМЕР_9; НОМЕР_10 за ТОВ "Яромир" до закінчення строку дії попередніх договорів оренди землі, укладених між СФГ «Демитра» та ОСОБА_9, ОСОБА_8, ОСОБА_8, ОСОБА_7, ОСОБА_6, ОСОБА_5, ОСОБА_11, ОСОБА_10, ОСОБА_4, ОСОБА_12.

Враховуючи вищенаведене, колегія суддів приходить до висновку щодо незаконності рішень відповідача, оскільки саме державний реєстратор є суб'єктом владних повноважень і повинен здійснювати усі можливі дії задля недопущення подвійної державної реєстрації одних і тих самих речових прав. А тому повинен запитувати інформацію про наявність чи відсутність державної реєстрації у органів, що здійснювали таку реєстрацію до 01.01.2013р..

Підсумовуючи вищевказане, слід зазначити, що відповідач під час прийняття рішень про державну реєстрацію прав та їх обтяжень здійснив повторну реєстрацію договорів оренди земельних ділянок, що є недопустимим (аналогічного висновку дійшов і суд першої інстанції).

За таких обставин, суд першої інстанції дійшов правомірного висновку про задоволення позову СФГ "Демитра", скасувавши, рішення державного реєстратора Реєстраційної служби Андрушівського районного управління юстиції Житомирської області Попіля Володимира Вікторовича: - індексний номер 16993021 від 06.11.2014 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 01.09.2013 року укладеного між ОСОБА_4 та ТОВ "Яромир"; індексний номер 23588525 від 12.08.2014 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 08.08.2015 року укладеного між ОСОБА_5 та ТОВ "Яромир"; індексний номер 23476511 від 06.08.2015 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 05.08.2015 року укладеного між ОСОБА_6 та ТОВ "Яромир"; індексний номер 23475442 від 06.08.2015 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 05.08.2015 року укладеного між ОСОБА_7 та ТОВ "Яромир"; індексний номер 23774110від 19.08.2015 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 07.08.2015 року укладеного між ОСОБА_8 та ТОВ "Яромир"; індексний номер 23770875 від 19.08.2015 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 07.08.2015 року укладеного між ОСОБА_8 та ТОВ "Яромир"; індексний номер 23781336 від 19.08.2015 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 08.08.2015 року укладеного між ОСОБА_9 та ТОВ "Яромир"; індексний номер 23476266 від 06.08.2015 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 05.08.2015 року укладеного між ОСОБА_10 та ТОВ "Яромир"; індексний номер 23475988 від 06.08.2015 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 05.08.2015 року укладеного між ОСОБА_11 та ТОВ "Яромир"; індексний номер 23878067 від 25.08.2015 року про державну реєстрацію договору оренди землі б/н від 08.08.2015 року укладеного між ОСОБА_12 та ТОВ "Яромир".

Колегія суддів апеляційного суду прийшла до неспростовного переконання про те, що суд першої інстанції у відповідності до вимог ст.200 КАС України, правильно встановив обставини справи, ухвалив законне та обґрунтоване судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду, а тому підстав для його скасування немає.

Керуючись ст.ст. 195, 196, 198, 200, 205, 206 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Яромир" залишити без задоволення, а постанову Житомирського окружного адміністративного суду від "07" жовтня 2015 р. без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання її в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя М.М. Капустинський

судді: Є.М. Мацький

В.Б. Шидловський

Повний текст cудового рішення виготовлено "26" листопада 2015 р.

Роздруковано та надіслано:р.л.п.

1- в справу:

2 - позивачу/позивачам: Селянське фермерське господарство "Демитра" вул.Матросова,б.16,м.Андрушівка,Андрушівський район, Житомирська область,13400

3- відповідачу/відповідачам: Попіль Володимир Вікторович, державний реєстратор Реєстраційної служби Андрушівського районного управління юстиції Житомирської області вул.Леніна,29,м.Андрушівка,Андрушівський район, Житомирська область,13400

4-третій особі: Товариство з обмеженою відповідальністю "Яромир" - вул.Жовтнева,7,с.Антопіль,Андрушівський район, Житомирська область,13414,

СудЖитомирський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.11.2015
Оприлюднено01.12.2015
Номер документу53819415
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —806/4256/15

Ухвала від 14.06.2016

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Токарева Марія Сергіївна

Ухвала від 29.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Черпіцька Л.Т.

Ухвала від 02.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Черпіцька Л.Т.

Ухвала від 02.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Черпіцька Л.Т.

Ухвала від 24.11.2015

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 10.11.2015

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 10.11.2015

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Постанова від 07.10.2015

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Токарева Марія Сергіївна

Ухвала від 02.09.2015

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Токарева Марія Сергіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні