Ухвала
від 24.11.2015 по справі 4/5007/2-б/11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

Від "24" листопада 2015 р. Справа № 4/5007/2-Б/11

Господарський суд Житомирської області у складі судді Омельяна О.С., за участю секретаря судового засідання Зарудяного А.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № 4/5007/2-Б/11

за заявою Ліквідаційної Комісії Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня (далі - заявник)

до боржника Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня, ідентифікаційний код 33524625, місцезнаходження: 13500, Житомирська обл., смт. Попільня, вул. Б. Хмельницького, буд. 7 (далі - боржник, банкрут, КП "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня)

про банкрутство,

інші учасники провадження у справі про банкрутство:

кредитор 1 - Андрушівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Житомирській області, ідентифікаційний код 38325032, місцезнаходження: 13400, Житомирська обл., м. Андрушівка, вул. Воб'яна, буд. 26;

кредитор 2 - Управління Пенсійного фонду України в Попільнянському районі Житомирської області, ідентифікаційний код 20405101, місцезнаходження: 13500, Житомирська обл., смт. Попільня, вул. Б.Хмельницького, 9;

кредитор 3 - Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації "Житомиргаз", ідентифікаційний код 03344071, місцезнаходження: 10002, Житомирська обл., місто Житомир, Корольовський район, вул. Фещенка-Чопівського, буд. 35;

кредитор 4 - Попільнянський районний центр зайнятості, ідентифікаційний код 13556331, місцезнаходження: 13500, Житомирська обл., Попільнянський район, смт. Попільня, вул. Б. Хмельницького, буд. 24 А;

кредитор 5 - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Андрушівському районі Житомирської області, ідентифікаційний код 25924082, місцезнаходження: 13400, Житомирська обл., м. Андрушівка, вул. Воб'яна, буд 15А;

кредитор 6 - Приватне підприємство "Укрбіотал-сервіс", ідентифікаційний код 35842049, місцезнаходження: 10006, м. Житомир, Богунський район, вул. Героїв Пожежних, буд. 66/41;

кредитор 7 - Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київкомунсервіс", ідентифікаційний код 33745659, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Шевченківський район, вул. Кудрявська, буд. 23;

кредитор 8 - Приватне підприємство "Самсон - К", ідентифікаційний код 20601977, 08500, Київська обл., м. Фастів, вул. Радянська, буд. 5-А, кв. 34;

кредитор 9 - Публічне акціонерне товариство "МТС - Україна" ідентифікаційний код 14333937 в особі Житомирської філії Публічного акціонерного товариства "МТС-Україна", місцезнаходження: 10014, м. Житомир, майдан Соборний, 3/2

кредитор 10 - Товариство з обмеженою відповідальністю "Столиця", місцезнаходження: 01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 12, к. 7;

ліквідатор банкрута арбітражний керуючий Довжаниця О.С. - свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) від 19.04.2013 № 839, місцезнаходження: АДРЕСА_2,

за участі представників:

від боржника: ліквідатор банкрута Довжаниця О.С.;

від кредитора 1: Закабула О.М. - дов. від 12.08.2015 № 189/10-008;

від кредитора 2: не з'явився;

від кредитора 3: не з'явився;

від кредитора 4: не з'явився;

від кредитора 5: не з'явився;

від кредитора 6: не з'явився;

від кредитора 7: не з'явився;

від кредитора 8: не з'явився;

від кредитора 9: не з'явився;

від кредитора 10: не з'явився, -

встановив:

у провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа №4/5007/2-Б/11 про банкрутство КП "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня, порушена в порядку ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013 (далі - Закон про банкрутство).

Ухвалою господарського суду від 16.04.2015 серед іншого, прийнято заяву Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області від 08.04.2015 № 102/189/10-003 про заміну сторони по справі та призначено її розгляд; зобов'язано Андрушівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області вчинити певні дії.

Ухвалою господарського суду від 02.09.2015, зокрема, продовжено термін ліквідаційної процедури КП "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня та повноважень ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Довжаниці О.С. на два місяці з 31.08.2015 до 30.10.2015, відмовлено в задоволенні клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Довжаниці О.С. від 01.09.2015 № 34/329 про зняття арешту з майна банкрута; відкладено розгляд заяви Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області від 08.04.2015 № 102/189/10-003 про заміну сторони у справі, відкладено розгляд справи; призначено наступне судове засідання; зобов'язано ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Довжаниці О.С. та Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області вчинити певні дії та надати до суду витребувані документи.

Ухвалою господарського суду від 06.10.2015 продовжено строк ліквідаційної процедури Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня та повноважень ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Довжаниці О.С. з 30.10.2015 по 30.11.2015; затверджено звіт ліквідатора банкрута Довжаниці О.С. про оплату послуг арбітражного керуючого за період з 19.02.2014 по 30.09.2015 на суму 47154,00 грн; затверджено звіт ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Довжаниці О.С. про витрати за період з 19.02.2014 по 30.09.2015 на суму 2569,10 грн; відмовлено у затвердженні звіту ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Довжаниці О.С. в частині витрат на суму 59,40 грн; відкладено розгляд заяви Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області від 08.04.2015 № 102/189/10-003 про заміну сторони по справі; відкладено розгляд справи; призначено наступне судове засідання на 24.11.2015 о 15:20 год.; зобов'язано ліквідатора банкрута Довжаницю О.С., Андрушівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області, Головне управління статистики у Житомирській області вчинити певні дії та надати до суду витребувані документи; визнано обов'язковою явку в наступне судове засідання ліквідатора банкрута та повноважного представника Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України у Житомирській області.

Відповідно до абзацу 3 підпункту 3.9.1., абзацу 3 підпункту 3.9.2 постанови Пленуму Вищого господарського суду України "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" від 26.12.2011 № 18 доказом повідомлення про час та місце судового засідання в разі неповернення ухвали підприємством зв'язку може бути й долучена до матеріалів справи та засвідчена самим судом копія реєстру поштових відправлень. Неявка учасника судового процесу в судове засідання не є підставою для скасування судового рішення, якщо ухвалу, в якій зазначено час і місце такого засідання, надіслано йому в порядку, зазначеному в підпункті 3.9.1 підпункту 3.9 цього пункту постанови.

Судом встановлено, що особи, які беруть участь у справі, але не з'явилися у засідання, повідомлені про час і місце розгляду справи своєчасно та з дотриманням вимог ГПК України, що підтверджується реєстром на відправку рекомендованої кореспонденції від 09.10.2015 та копією витягу з журналу обліку врученої вихідної кореспонденції.

Присутні в судовому засіданні ліквідатор банкрута та представник кредитора 1 зазначили про можливість розгляду справи за відсутності учасників провадження у справі про банкрутство, які повідомлені про розгляд справи належним чином.

В судовому засіданні судом було оголошено зміст документів, що надійшли до господарського суду до початку судового засідання (т. 8, а.с.86-131). Судом ухвалено долучити вказані документи до матеріалів справи.

Розглянувши клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Довжаниці О.С. від 23.11.2015 № 34/444 про продовження строку ліквідаційної процедури КП "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня та повноважень ліквідатора банкрута до 29.02.2016, господарський суд зазначає наступне.

Ухвалою господарського суду від 06.10.2015, зокрема, продовжено строк ліквідаційної процедури Комунального підприємства "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня та повноважень ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Довжаниці О.С. з 30.10.2015 по 30.11.2015.

За змістом ч. 2 ст. 22 Закону про банкрутство, загальний строк ліквідаційної процедури боржника не може перевищувати 18 місяців. Господарський суд може продовжити цей строк на шість місяців, якщо інше не передбачено цим Законом про банкрутство.

У п. 86 Постанови ВСУ № 15 від 18.12.2009 "Про судову практику в справах про банкрутство" (далі - Постанова Пленуму Верховного Суд України № 15) зазначено, що ліквідатор зобов'язаний вчинити ліквідаційні заходи і передати на затвердження господарському суду звіт та ліквідаційний баланс у встановлений строк, проте, невиконання ліквідатором цих дій у граничні строки, визначені Законом про банкрутство, не є підставою для припинення провадження у справі.

У ч. 3 ст. 24 Закону про банкрутство вказано, що ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Як вбачається з протоколу № 13 засідання комітету кредиторів, комітетом кредиторів вирішено надати повноваження ліквідатору банкрута клопотатись перед судом щодо продовження ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора банкрута до 29.02.2016.

Ліквідатором банкрута в судовому засіданні підтримано вказане клопотання та зазначено про необхідність його задоволення.

Присутнім у судовому засіданні представником кредитора 1 зазначено про необхідність задоволення клопотання ліквідатора банкрута.

З підстав викладеного та зважаючи, що всі необхідні заходи, що є обов'язковими для здійснення в ліквідаційній процедурі банкрута ліквідатором банкрута в межах строку ліквідаційної процедури в повному обсязі у відповідності до ст. 32 зазначеного Закону наразі не виконано, господарський суд визнає за необхідне клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Довжаниці О.С. від 23.11.2015 № 34/444 задовольнити, продовжити термін ліквідаційної процедури КП "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня та повноважень ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Довжаниці О.С. з 30.11.2015 до 29.02.2016.

Розглянувши заяву Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області від 08.04.2015 № 102/189/10-003 про заміну сторони по справі, господарський суд встановив наступне.

Представником Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області у судовому засіданні підтримано заяву у повному обсязі та подано клопотання про долучення до матеріалів справи документів, яке задоволено судом.

Ліквідатором банкрута зазначено про необхідність задоволення заяви Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області та заміни кредитора по справі.

Статтями 13 та 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" виключно Кабінет Міністрів України наділено повноваженнями з утворення, реорганізації та ліквідації територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади як юридичних осіб публічного права.

Частиною першою статті 104 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) передбачено, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників.

Частиною другою статті 107 ЦК України визначено, що після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення), який має містити положення про правонаступництво щодо всіх зобов'язань юридичної особи, що припиняється.

Частиною дев'ятою статті 5 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" встановлено, що порядок здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією чи ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, визначається Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 6 Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 №1074, визначено, що права та обов'язки органів виконавчої влади у разі приєднання одного або кількох органів виконавчої влади до іншого органу виконавчої влади переходять до органу виконавчої влади, до якого приєднано один або кілька органів виконавчої влади.

Відповідно до частини четвертої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" територіальні органи центрального органу виконавчої влади набувають статусу юридичної особи з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про державну реєстрацію як юридичної особи.

Частиною тринадцятою статті 37 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" визначено, що зміни до установчих документів юридичної особи, що не припиняється в результаті приєднання, підлягають державній реєстрації після державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті приєднання у порядку, встановленому статтею 29 цього Закону. Приєднання вважається завершеним з моменту державної реєстрації припинення юридичних осіб, що припиняються в результаті приєднання, та державної реєстрації відповідних змін до установчих документів.

Як вбачається з додатку № 1 до постанови Кабінету Міністрів України № 311 від 06.08.2014, утворено Андрушівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області. Відповідно до додатку № 2 вказаної постанови реорганізовано шляхом приєднання Андрушівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирської області до територіального органу Державної фіскальної служби - Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області.

Наказом Міністерства доходів і зборів України від 21.01.2015 № 4, зокрема, розпочато реорганізацію окремих територіальних органів Міндоходів у Житомирській області; утворено комісії з реорганізації окремих територіальних органів Міндоходів у Житомирській області.

20.11.2014 внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запис про проведення державної реєстрації Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області.

25.09.2015 було складено передавальний акт Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області у зв'язку із припиненням шляхом приєднання до Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області.

Наказом Державної фіскальної служби України від 06.10.2015 № 757 затверджено зміни до положення про Андрушівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області та викладено пункт 1 положення про Андрушівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області у наступній редакції: Андрушівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області з центром у м. Андрушівка з Попільнянським та Ружинським відділеннями є територіальним органом Державної фіскальної служби України (далі - ДФС), який підпорядковується ДФС та Головному управлінню ДФС у Житомирській області. Андрушівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області є органом доходів і зборів. Андрушівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області забезпечує реалізацію повноважень ДФС на території відповідних адміністративно-територіальних одиниць. Андрушівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області є правонаступником усіх прав та обов'язків Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області.

Статтею 4-1 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) визначено, що господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до ст. 25 ГПК України у разі припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову заміни сторони чи третьої особи її правонаступником господарський суд виносить ухвалу.

Враховуючи вищевикладене, господарський суд вбачає клопотання Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області підставним і обґрунтованим у зв'язку із чим вважає за необхідне задовольнити його та замінити кредитора Андрушівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області (ідентифікаційний код 38325032, місцезнаходження: 13400, Житомирська обл., м. Андрушівка, вул. Воб'яна, буд. 26) її правонаступником Андрушівською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирської області (ідентифікаційний код 39503448, місцезнаходження: 13400, Житомирська обл., м. Андрушівка, вул. Воб'яна, буд. 26).

Ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Довжаницею О.С. у судовому засіданні зазначено, що згідно повідомлення організатора аукціону від 16.10.2015 № 63, у зв'язку з відсутністю учасників аукціон з продажу майна банкрута, який був призначений на 20.10.2015, визнано таким, що не відбувся.

Також, повідомлено, що 19.10.2015 між ліквідатором банкрута та Житомирською товарною агропромисловою біржею було укладено додаток № 5 до угоди № 01/16-01-15 про організацію та проведення аукціону з продажу майна, яким передбачено, що організатор аукціону забезпечує організацію аукціону з продажу активів банкрута за ціною, яка склалась на останньому аукціоні, до фактичного продажу таких активів. На веб-порталі організатора аукціону опубліковано два оголошення про продаж активів банкрута. Заявки на купівлю активів станом на дату судового засідання не надходили.

Заборгованість з виплати заробітної плати станом на дату судового засідання є невиплаченою у зв'язку з відсутністю коштів. Аналіз фінансового становища банкрута буде надано до господарського суду у наступне судове засідання.

Відповідно до ст. 4-1 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Статтею 77 ГПК України передбачено, що господарський суд відкладає в межах строків, встановлених ст. 69 цього Кодексу, розгляд справи, коли за якихось обставин спір не може бути вирішено в даному засіданні. Такими обставинами, зокрема, є нез'явлення в засідання представників сторін, інших учасників судового процесу; неподання витребуваних доказів та/або необхідність витребування нових доказів.

Керуючись ст 25,77,86 ГПК України, ст. 22-32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013, господарський суд Житомирської області,-

ухвалив:

1. Продовжити термін ліквідаційної процедури КП "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня та повноважень ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Довжаниці О.С. з 30.11.2015 до 29.02.2016.

2. Замінити кредитора Андрушівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області (ідентифікаційний код 38325032, місцезнаходження: 13400, Житомирська обл., м. Андрушівка, вул. Воб'яна, буд. 26) її правонаступником Андрушівською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирської області (ідентифікаційний код 39503448, місцезнаходження: 13400, Житомирська обл., м. Андрушівка, вул. Воб'яна, буд. 26).

3. Інформацію ліквідатора банкрута про хід здійснення ліквідаційної процедури взяти до відома.

4. Відкласти розгляд справи.

5. Призначити наступне судове засідання на "16" лютого 2016 р. о 12:00 год., в приміщенні господарського суду, зал судових засідань № 110.

6. Зобов'язати ліквідатора банкрута Довжаницю О.С. надати до господарського суду:

6.1. у термін до 09.02.2016:

- детальний щомісячний звіт про виконання обов'язків ліквідатора банкрута за період виконання обов'язків ліквідатора банкрута із зазначенням дати вчинення конкретної дії, змісту вчиненої дії, доказів, що можуть такі дії підтвердити;

6.2 у наступне судове засідання:

- докази здійснення аналізу фінансового становища банкрута;

- докази виплати заборгованості із заробітної плати колишнім працівникам банкрута;

- звіт ліквідатора банкрута за підсумками процедури ліквідації банкрута та ліквідаційний баланс банкрута.

7. В засідання суду викликати представників кредиторів та ліквідатора банкрута.

8. Копію ухвали направити згідно із розрахунком розсилки.

Суддя Омельян О.С.

Розрахунок розсилки:

1 - Комунальне підприємство "Благоустрій" територіальної громади селища Попільня (13500, Житомирська обл., смт. Попільня, вул. Б. Хмельницького, буд. 7) - рек.;

2 - ПАТ по газопостачанню та газифікації "Житомиргаз" (10002, м. Житомир, вул. Фещенка-Чопівського, 35) - рек.;

3 - УПФУ в Попільнянському районі (13501, Житомирська обл., смт. Попільня, вул. Б. Хмельницького, 9) - рек. ;

4 - Попільнянський районний центр зайнятості (13500, смт. Попільня, вул. Б. Хмельницького, 24-А) - рек.;

5 - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Андрушівському районі Житомирської області (13400, м. Андрушівка, вул. Воб'яна, 15-а) - рек.;

6 - ПП "Укрбіотал - сервіс" (10006, м. Житомир, вул. Героїв Пожежних, 66/41) - рек.;

7 - Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київкомунсервіс" (04053, м. Київ, вул. Кудрявська, 23) - рек.;

8 - ПП "Самсон - К" (08500, м. Фастів, вул. Радянська, 5-А, кв. 34) - рек.;

9 - ПАТ "МТС - Україна" в особі Житомирської філії ПАТ "МТС- Україна" (10014, м. Житомир, майдан Соборний, 3/2) - рек.;

10 - ТОВ "Столиця" - (01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 12, к. 7) - рек.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення24.11.2015
Оприлюднено01.12.2015
Номер документу53820916
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —4/5007/2-б/11

Ухвала від 12.12.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 12.12.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 27.11.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 21.11.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 18.10.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 18.10.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 18.10.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 18.10.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 18.10.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 03.09.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні