ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"04" квітня 2011 р. Справа № 2a-891/11/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Боброва Ю.О.
за участю секретаря судового засідання Дмитрашко О.М.
представника позивача ОСОБА_1,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу
за позовом Контрольно-ревізійного управління в Івано-Франківській області
до Снятинського комунального підприємства «Водоканал»
про зобов'язання вчинити певні дії, -,-
ВСТАНОВИВ:
15.03.2011 року Контрольно-ревізійне управління в Івано-Франківській області (надалі - КРУ в Івано-Франківській області, позивач) звернулося з адміністративним позовом до Снятинського комунального підприємства В«ВодоканалВ» (надалі - відповідач) про зобов'язання виконати обов'язкові вимоги контрольно-ревізійного відділу в Снятинському районі Івано-Франківської області від 11.11.2011 року №400-14/23 в частині донарахування та виплати 46-ти працівникам заробітної плати в сумі 44851,26 грн.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився та надіслав суду заяву про визнання позову та розгляд справи без його участі.
За таких обставин, суд розглянув справу за відсутності відповідача.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала в повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві та пояснила суду, що відповідно до плану роботи контрольно-ревізійного відділу в Снятинському районі проведена планова ревізія фінансово - господарської діяльності відповідача, за період з 01.01.2008 року по 30.09.2010 року. За результатами ревізії складений акт від 28.12.2010 року № 400-21/11. Ревізією встановлені ряд порушень фінансової дисципліни, зокрема, недотримання порядку проведення індексації грошових доходів працівників підприємства, внаслідок чого 46 - ти працівникам недоплачена заробітна плата в сумі 44 851, 26 грн. Просила позов задовольнити в повному обсязі.
Розглянувши позовну заяву, заслухавши представника позивача, дослідивши та оцінивши подані докази, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та задоволення позову з наступних підстав.
Судом установлено, що на виконання пункту 1.1 плану роботи контрольно-ревізійного відділу в Снятинському районі на IV квартал 2010 року та на підставі направлення на проведення ревізії від 07.10.2010 р. № 108, контролером-ревізором ОСОБА_2 проведена планова ревізія фінансово - господарської діяльності відповідача, за період з 01.01.2008 року по 30.09.2010 року, за результатами ревізії складений акт від 28.12.2010 року № 400-21/11.
Ревізією встановлено, що в порушення пункту 1.1 Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 року №1078 (надалі - Порядок №1078) за період з 01.01.2008 р. по 30.09.2010 року індексацію грошових доходів працівників не проведено. В результаті чого 46-ти працівникам підприємства у зазначеному періоді не дораховано заробітної плати в загальній сумі 44 851, 26 грн., а саме: у 2008 р. - 6 595, 98 грн., у 2009 р. - 17 317, 79 грн. та у січні - вересні 2010 р. - 20 937, 49 грн.
Як вбачається з матеріалів справи, акт ревізії фінансово-господарської діяльності Снятинського комунального підприємства В«ВодоканалВ» за період 01.01.2008 року по 30.09.2010 року №400-21/11 підписаний відповідальними посадовими особами Снятинського комунального підприємства В«ВодоканалВ» без заперечень та зауважень. Однак, відповідачем не забезпечено проведення індексації грошових доходів працівників підприємства та інвентаризації основних засобів.
На підставі статті 10 Закону України В«Про державну контрольно-ревізійну службу в УкраїніВ» від 26.01.1993р. № 2939 (із змінами та доповненнями) Директору Снятинського комунального підприємства В«ВодоканалВ» направлений лист від 11.01.2011 р. № 400-14/23 з вимогою усунення виявлених ревізією порушень законодавства, а саме: провести донарахування та виплатити працівникам заробітну плату в загальній сумі 44 851, 26 грн.
Згідно Закону України "Про індексацію грошових доходів населення" від 03.07.1991 року № 1282 - XII індексація грошових доходів населення - встановлений законами та іншими нормативно-правовими актами України механізм підвищення грошових доходів населення, що дає можливість частково або повністю відшкодовувати подорожчання споживчих товарів і послуг.
Згідно статті 15 Закону України В«Про державну контрольно-ревізійну службу в УкраїніВ» законні вимоги службових осіб державної контрольно-ревізійної служби є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що ревізуються.
Станом на день розгляду справи обов'язкові вимоги контрольно-ревізійного відділу в Снятинському районі Снятинським комунальним підприємством В«ВодоканалВ» в частині проведення індексації та виплати працівникам заробітної плати в сумі 44 851, 26 грн. не виконані.
Відповідно до частини 3 статті 136 КАС України судове рішення у зв'язку з визнанням адміністративного позову ухвалюється за правилами, встановленими статтею 112 цього Кодексу.
Частиною 3 статті 112 КАС України передбачено, що у разі повного визнання відповідачем адміністративного позову і прийняття його судом приймається постанова суду про задоволення адміністративного позову.
Судом установлено, що дії відповідача щодо визнання позову не суперечать закону та не порушують чиїх - небудь прав, свобод або інтересів, тому прийняті судом.
За таких обставин, суд дійшов висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими, а позов підлягає задоволенню.
На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Зобов'язати Снятинське комунальне підприємство В«ВодоканалВ» (код ЄДРПОУ 31982870, вул. 1-го грудня, 39, м. Снятин Івано-Франківської обл., 78300) виконати обов'язкові вимоги контрольно-ревізійного відділу в Снятинському районі Івано-Франківської області щодо нарахування та виплати працівникам підприємства заробітної плати на загальну суму 44 851 (сорок чотири тисячі вісімсот п'ятдесят одну) грн. 26 коп., згідно акту ревізії від 28.12.2010 року № 400-21/11.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбаченому частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.
Постанова набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя: Бобров Ю.О.
Постанова в повному обсязі складена 08.04.2011 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.04.2011 |
Оприлюднено | 03.12.2015 |
Номер документу | 53858105 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Бобров Ю.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні