Коростенський міськрайонний суд Житомирської області
Справа № 2а-393/10
Провадження № -
ПОСТАНОВА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"27" травня 2010 р. м. Коростень
Коростенський міськрайонний суд
Житомирської області
в складі: головуючої судді Куліченко М.В.
розглянувши у в м. Коростені цивільну справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської Ради про визнання дій неправомірними та стягнення невиплачених коштів, передбачених Законом України В«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиВ« , суд, -
ВСТАНОВИВ:
Позивачка звернулася до суду з позовом, в якому просить визнати дії Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської Ради неправомірними та стягнути з Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської Ради недовиплачені кошти, які передбачені ст. 37 ЗУ В« Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи за період з 01.01.2008 року по 01.01.2009 року мотивуючи це тим, що вона являється потерпілою від Чорнобильської катастрофи 3-ї категорії, проживає в зоні гарантованого добровільного відселення. Позивачка вважає, що проведення виплат в твердих сумах, встановлених Постановою КМУ № 836 від 26.07.1996 року, а не в розмірах визначених ЗУ В« Про статус і соціальний захист населення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи В« порушує її права.
В судове засідання позивачка надала заяву, в якій просить розглянути справу в її відсутність письмовому провадженні, вимоги позову підтримує в повному обсязі, з підстав зазначених в позовній заяві
Представник відповідача УПСЗН Коростенської міської ради в судове засідання не з'явився, надав заяву, в якій позовні вимоги не визнають, просять справу слухати без них.
Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позов підлягає частковому задоволенню з слідуючих підстав. Судом встановлено, що позивачка проживає в зоні гарантованого добровільного відселення. яким є м Коростень. В даний час є пенсіонеркою за віком, отримує кошти відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.1996 року № 836 В«Про компенсаційні виплати особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиВ« , яким встановлені компенсації та доплати громадянам, що проживають та працюють на територіях радіоактивного забруднення.
Відповідно до вимог ст. 37 Закону України В«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиВ« , громадянам, що проживають на території радіоактивного забруднення, зоні гарантованого добровільного відселення, виплачується щомісячна грошова допомога , в звВ»язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва в розмірі 40% мінімальної заробітної плати щомісячно. Суд погоджується з доводами позову про те, що ці вимоги Закону В«Про статус...В» відповідачем порушувались, позивачка не отримувала зазначених кошт в відповідних розмірах , тому вимоги її позову є обгрунтованими , в межах строку позовної давності, визначеного ст. 99 КАС України. Крім того, згідно із Законом України «Про державний бюджет на 2008 рік» дію статтей 37,39 ЗУ В«Про статус і соціальний захист населення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи В« зупинено на період з 01.01.2008 року по 23.05.2008 року, тому кошти за 2008 рік підлягають стягненню, починаючи з 23.05.2008 року, а позов підлягає частковому задоволенню.
При стягненні коштів суд виходить з розміру мінімальних заробітних плат, які діяли у вказаних періодах, а
саме:
-з 1.10.2007 р. - 460 грн.;
-з 1.01.2008 р. - 515 грн.;
-з 1.04.2008 р. - 525грн.;
-з 1.12.2008 р. - 605 грн.
13 зв'язку з викладеним, розмір недовиплачених позивачці коштів, передбачених ст.37 вищевказаного Закону у розмірі 40% мінімальної заробітної плати щомісяця, за мінусом одержаних коштів по 2,10 грн. щомісяця. ( 7 міс. X 2,10 14,70 грн .) становить виходячи з розрахунку - 1503,30 грн., а саме:
-з 1.06.2008 р по 01.10.2008 р,- (525 грн. х 40% ) х 4 міс. = 840 грн.;
-з 1.10.2008 р. по 1.12.2008 р. - (545 грн. х 40%) х 2 міс. = 436 грн.;
-з 1.12.2008 р. по 1.01.2009 р. - (605 грн. х 40%0 х І міс. = 242 грн. а всього - 1518,00 грн.
Таким чином : 1518,00- 14,70= 1503,30 гри.;
Фонд для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та соціального захисту населення утворюється у складі Державного бюджету України, кошти Фонду зараховуються на окремий рахунок Державного бюджету України, а розпорядником коштів Фонду є Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи ( далі - МНС України) - ст. ст. 1-3 Закону № 1445-1П .
Порядок використання коштів Фонду визначався постановою Кабінету Міністрів України від 20 червня 2000 року № 987 "Про затвердження Порядку використання коштів Фонду для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та соціального захисту населення", яка втратила чинність у зв'язку з прийняттям постанови від 16 вересня 2005 року № 931 "Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської
катастрофи" та від 20 вересня 2005 року № 936 "Про затвердження Порядку використання коштів державного бюджету для виконання програм, пов'язаних із соціальним захистом громадян, які постраждали внаслідок ; Чорн об ил ьс ької катастроф и".
При цьому, відповідно до ст.2 та 159 КАС України, суд дослідив правосуб»сктність відповідача, його права і обов»язки . в сфері публічних правовідносин, та визначив, що він є належним відповідачем по заявлених вимогах. Саме відповідач мас обов»язок провадити нарахування конкретних сум соціальних виплат, передбачених ст.37 ЗУ «Про статус....» - позивачці. Фінансування таких виплат, здійснюється за рахунок державного бюджету. \ Відповідач не надав суду доказів тому, що відповідні перерахування бюджетних кошт на їх рахунки для виплати позивачці не було здійснено. Аналізуючи розмір видатків.що направляються органам Мінпраці і соціальної І політики з державного бюджету, для соціальних виплат потерпілим від аварії на ЧАЕС, суд встановив,що джерело фінансування таких виплат було недостатнім, однак, невизначення відповідних бюджетних видатків, в і Законі «Про державний бюджет України », не може приводити до обмеження витрат на загальносуспільні і потреби, порушення прав людини і громадянина, встановлених Конституцією України. Згідно наказу № 147 від І 02.04.2004 року Міністерства праці та соціальної політики України - , за якими головним розпорядником бюджетних коштів, призначених для видатків на соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи є Міністерство Праці та соціальної політики України, а на місцях відповідні Управління праці та соціального захисту населення та Управління Пенсійного фонду України в м. Коростені, тому суд, стягує і зазначені кошти з Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської Ради
Керуючись ст. ст. 99.100, 159 163 КАС України, ст.19 Конституції України, ст.37 ЗУ В« Про статус і '
соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ", Постановою Кабінету 1 Міністрів України № 987 від 20.06.2000 року В«Про затвердження порядку використання коштів фонду для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та соціального захисту населенняВ» , суд , -
ПОСТА ПОВИВ:
Позов задовольнити частково.
Визнати неправомірними дії Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської ради 1 щодо виплати ОСОБА_2 в неповному обсязі кошт, передбачених ст.37 ЗУ "Про статус і 1 соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиВ» .
Стягнути з Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської ради на користь ОСОБА_1 а ОСОБА_3 кошти, передбачені ст. 37 Закону України В«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиВ» в розмірі 1503,30 гри., за періоди з 01.06.2008 року по 01.01.2009 1 року. В решті позову - відмовити за необгрунтованістю.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження протягом десяти днів з дня складання постанови у повному обсязі, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанова набирає чинності: 1/ якщо заяву про апеляційне оскарження не було подано після закінчення строку подання заяви: 2\якщо заяву було подано, але не подано після цього протяг ом 20 днів апеляційної скарги після закінчення строку подання апеляційної скарги; 3\ в разі подання апеляційної скарги після розгляду справи апеляційним судом, якщо і рішення не було скасовано.
Суддя
Суд | Коростенський міськрайонний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 27.05.2010 |
Оприлюднено | 04.12.2015 |
Номер документу | 53931143 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Болехівський міський суд Івано-Франківської області
Поляниця М.М. М. М.
Адміністративне
Болехівський міський суд Івано-Франківської області
Поляниця М.М. М. М.
Адміністративне
Коростенський міськрайонний суд Житомирської області
Куліченко М. В.
Адміністративне
Рогатинський районний суд Івано-Франківської області
Поглод О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні