Постанова
від 27.05.2010 по справі 2а-393/10
КОРОСТЕНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Коростенський міськрайонний суд Житомирської області

Справа № 2а-393/10

Провадження № -

ПОСТАНОВА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"27" травня 2010 р. м. Коростень

Коростенський міськрайонний суд

Житомирської області

в складі: головуючої судді Куліченко М.В.

розглянувши у в м. Коростені цивільну справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської Ради про визнання дій неправомірними та стягнення невиплачених коштів, передбачених Законом України В«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиВ« , суд, -

ВСТАНОВИВ:

Позивачка звернулася до суду з позовом, в якому просить визнати дії Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської Ради неправомірними та стягнути з Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської Ради недовиплачені кошти, які передбачені ст. 37 ЗУ В« Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи за період з 01.01.2008 року по 01.01.2009 року мотивуючи це тим, що вона являється потерпілою від Чорнобильської катастрофи 3-ї категорії, проживає в зоні гарантованого добровільного відселення. Позивачка вважає, що проведення виплат в твердих сумах, встановлених Постановою КМУ № 836 від 26.07.1996 року, а не в розмірах визначених ЗУ В« Про статус і соціальний захист населення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи В« порушує її права.

В судове засідання позивачка надала заяву, в якій просить розглянути справу в її відсутність письмовому провадженні, вимоги позову підтримує в повному обсязі, з підстав зазначених в позовній заяві

Представник відповідача УПСЗН Коростенської міської ради в судове засідання не з'явився, надав заяву, в якій позовні вимоги не визнають, просять справу слухати без них.

Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позов підлягає частковому задоволенню з слідуючих підстав. Судом встановлено, що позивачка проживає в зоні гарантованого добровільного відселення. яким є м Коростень. В даний час є пенсіонеркою за віком, отримує кошти відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.1996 року № 836 В«Про компенсаційні виплати особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиВ« , яким встановлені компенсації та доплати громадянам, що проживають та працюють на територіях радіоактивного забруднення.

Відповідно до вимог ст. 37 Закону України В«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиВ« , громадянам, що проживають на території радіоактивного забруднення, зоні гарантованого добровільного відселення, виплачується щомісячна грошова допомога , в звВ»язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва в розмірі 40% мінімальної заробітної плати щомісячно. Суд погоджується з доводами позову про те, що ці вимоги Закону В«Про статус...В» відповідачем порушувались, позивачка не отримувала зазначених кошт в відповідних розмірах , тому вимоги її позову є обгрунтованими , в межах строку позовної давності, визначеного ст. 99 КАС України. Крім того, згідно із Законом України «Про державний бюджет на 2008 рік» дію статтей 37,39 ЗУ В«Про статус і соціальний захист населення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи В« зупинено на період з 01.01.2008 року по 23.05.2008 року, тому кошти за 2008 рік підлягають стягненню, починаючи з 23.05.2008 року, а позов підлягає частковому задоволенню.

При стягненні коштів суд виходить з розміру мінімальних заробітних плат, які діяли у вказаних періодах, а

саме:

-з 1.10.2007 р. - 460 грн.;

-з 1.01.2008 р. - 515 грн.;

-з 1.04.2008 р. - 525грн.;

-з 1.12.2008 р. - 605 грн.

13 зв'язку з викладеним, розмір недовиплачених позивачці коштів, передбачених ст.37 вищевказаного Закону у розмірі 40% мінімальної заробітної плати щомісяця, за мінусом одержаних коштів по 2,10 грн. щомісяця. ( 7 міс. X 2,10 14,70 грн .) становить виходячи з розрахунку - 1503,30 грн., а саме:

-з 1.06.2008 р по 01.10.2008 р,- (525 грн. х 40% ) х 4 міс. = 840 грн.;

-з 1.10.2008 р. по 1.12.2008 р. - (545 грн. х 40%) х 2 міс. = 436 грн.;

-з 1.12.2008 р. по 1.01.2009 р. - (605 грн. х 40%0 х І міс. = 242 грн. а всього - 1518,00 грн.

Таким чином : 1518,00- 14,70= 1503,30 гри.;

Фонд для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та соціального захисту населення утворюється у складі Державного бюджету України, кошти Фонду зараховуються на окремий рахунок Державного бюджету України, а розпорядником коштів Фонду є Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи ( далі - МНС України) - ст. ст. 1-3 Закону № 1445-1П .

Порядок використання коштів Фонду визначався постановою Кабінету Міністрів України від 20 червня 2000 року № 987 "Про затвердження Порядку використання коштів Фонду для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та соціального захисту населення", яка втратила чинність у зв'язку з прийняттям постанови від 16 вересня 2005 року № 931 "Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської

катастрофи" та від 20 вересня 2005 року № 936 "Про затвердження Порядку використання коштів державного бюджету для виконання програм, пов'язаних із соціальним захистом громадян, які постраждали внаслідок ; Чорн об ил ьс ької катастроф и".

При цьому, відповідно до ст.2 та 159 КАС України, суд дослідив правосуб»сктність відповідача, його права і обов»язки . в сфері публічних правовідносин, та визначив, що він є належним відповідачем по заявлених вимогах. Саме відповідач мас обов»язок провадити нарахування конкретних сум соціальних виплат, передбачених ст.37 ЗУ «Про статус....» - позивачці. Фінансування таких виплат, здійснюється за рахунок державного бюджету. \ Відповідач не надав суду доказів тому, що відповідні перерахування бюджетних кошт на їх рахунки для виплати позивачці не було здійснено. Аналізуючи розмір видатків.що направляються органам Мінпраці і соціальної І політики з державного бюджету, для соціальних виплат потерпілим від аварії на ЧАЕС, суд встановив,що джерело фінансування таких виплат було недостатнім, однак, невизначення відповідних бюджетних видатків, в і Законі «Про державний бюджет України », не може приводити до обмеження витрат на загальносуспільні і потреби, порушення прав людини і громадянина, встановлених Конституцією України. Згідно наказу № 147 від І 02.04.2004 року Міністерства праці та соціальної політики України - , за якими головним розпорядником бюджетних коштів, призначених для видатків на соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи є Міністерство Праці та соціальної політики України, а на місцях відповідні Управління праці та соціального захисту населення та Управління Пенсійного фонду України в м. Коростені, тому суд, стягує і зазначені кошти з Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської Ради

Керуючись ст. ст. 99.100, 159 163 КАС України, ст.19 Конституції України, ст.37 ЗУ В« Про статус і '

соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ", Постановою Кабінету 1 Міністрів України № 987 від 20.06.2000 року В«Про затвердження порядку використання коштів фонду для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та соціального захисту населенняВ» , суд , -

ПОСТА ПОВИВ:

Позов задовольнити частково.

Визнати неправомірними дії Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської ради 1 щодо виплати ОСОБА_2 в неповному обсязі кошт, передбачених ст.37 ЗУ "Про статус і 1 соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиВ» .

Стягнути з Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської ради на користь ОСОБА_1 а ОСОБА_3 кошти, передбачені ст. 37 Закону України В«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиВ» в розмірі 1503,30 гри., за періоди з 01.06.2008 року по 01.01.2009 1 року. В решті позову - відмовити за необгрунтованістю.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження протягом десяти днів з дня складання постанови у повному обсязі, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Постанова набирає чинності: 1/ якщо заяву про апеляційне оскарження не було подано після закінчення строку подання заяви: 2\якщо заяву було подано, але не подано після цього протяг ом 20 днів апеляційної скарги після закінчення строку подання апеляційної скарги; 3\ в разі подання апеляційної скарги після розгляду справи апеляційним судом, якщо і рішення не було скасовано.

Суддя

СудКоростенський міськрайонний суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення27.05.2010
Оприлюднено04.12.2015
Номер документу53931143
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-393/10

Ухвала від 22.03.2010

Адміністративне

Рівненський міський суд Рівненської області

Ореховська К. Е.

Ухвала від 29.01.2010

Адміністративне

Машівський районний суд Полтавської області

Кравець С. В.

Ухвала від 19.01.2010

Адміністративне

Машівський районний суд Полтавської області

Кравець С. В.

Постанова від 21.09.2016

Адміністративне

Шевченківський районний суд м.Львова

Глинська Д. Б.

Ухвала від 15.03.2012

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Обрізко І.М.

Ухвала від 30.11.2010

Адміністративне

Болехівський міський суд Івано-Франківської області

Поляниця М.М. М. М.

Постанова від 30.11.2010

Адміністративне

Болехівський міський суд Івано-Франківської області

Поляниця М.М. М. М.

Постанова від 27.05.2010

Адміністративне

Коростенський міськрайонний суд Житомирської області

Куліченко М. В.

Постанова від 18.08.2010

Адміністративне

Рогатинський районний суд Івано-Франківської області

Поглод О. В.

Постанова від 28.01.2010

Адміністративне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Шевченко І. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні