ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"10" травня 2011 р. Справа № 2a-1402/11/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
судді Главача І.А.,
за участю секретаря судового засідання Зарицької Н.М.,
за участю представників сторін:
від позивача: ОСОБА_1,
від відповідача: не з"явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу
за позовом: Контрольно-ревізійного управління в Івано-Франківській області
до відповідача: Стецівської сільської ради
про зобов'язання до вчинення дій,-
ВСТАНОВИВ:
21.04.2011 року контрольно-ревізійне управління в Івано-Франківській області звернулося з адміністративним позовом до Стецьківської сільської ради про зобов’язання до вчинення дій. Позовні вимоги мотивувало тим, що відповідачем не виконано обов’язкові вимоги контрольно-ревізійного управління в Івано-Франківській області в частині проведення претензійно-позовної роботи з орендарями земельних ділянок з метою повернення несплачених коштів в сумі 7 786,14 грн. до сільського бюджету.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала. Суду пояснила, що підставою для звернення з позовом до суду є невиконання відповідачем законних вимог контрольно-ревізійного відділу в Снятинському районі в частині проведення претензійно-позовної роботи з орендарями земельних ділянок з метою повернення несплачених коштів в сумі 7 786,14 грн. до сільського бюджету. Просила позов задовольнити в повному обсязі.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, відповідач направив на адресу суду заяву про визнання позову в повному обсязі, просив розгляд справи проводити без участі представника відповідача.
Вислухавши представника позивача, дослідивши подані докази, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог, тому позов підлягає до задоволення з наступних мотивів.
Як вбачається з матеріалів справи, з 20.01.2011 року по 18.02.2011 року провідним контролером-ревізором контрольно-ревізійного відділу в Снятинському районі ОСОБА_2 на виконання п.2.1 плану контрольно-ревізійної роботи контрольно-ревізійного відділу в Снятинському районі на І квартал 2011 року та на підставі направлення № 6 від 20.01.2011 року проведено ревізію складання та виконання бюджету Стецівської сільської ради за період з 01.01.2008 року по 31.12.2010 року, за результатами якої складено акт № 400-21/02 від 18.02.2011 року.
В даному акті ревізії зафіксовано ряд порушень фінансової дисципліни, зокрема факт не проведення індексації орендної плати, внаслідок чого за ревізійний період в сільський бюджет недопоступило 10 363,68 грн. орендної плати за землю, з яких 2 637,61 грн. у 2008 році, 24 233,71 грн. - у 2009 році та 3 492,36 грн. у 2010 році, чим порушено вимоги ст..15 ЗУ «Про оренду землі»та п.3.1, п.2.2.6 договорів оренди земельних ділянок.
На виконання ст.10 ЗУ «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні»Стецівському сільському голові ОСОБА_3 направлено листа за підписом заступника начальника відділу контрольно-ревізійного відділу в Снятинському районі ОСОБА_4 за № 400-14/125 від 23.02.2011 року про усунення порушень, виявлених ревізією.
Відповідно до ч.2 ст.15 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні»законні вимоги службових осіб державної контрольно-ревізійної служби є обов’язковими для виконання службовими особами об’єктів, що ревізуються.
Як вбачається з листа Стецівської сільської ради за № 194 від 21.03.2011 року, законні вимоги контрольно-ревізійного відділу в Снятинському районі відповідачем частково виконані. Проте Стецівською сільською радою не проведено претензійно-позовну роботу з орендарями земельних ділянок з метою повернення несплачених коштів в сумі 7 786,14 грн. до сільського бюджету .
З матеріалів справи вбачається, що відповідач у відповідності до вимог ч.2 ст.51 КАС України позовні вимоги визнав повністю.
Згідно ч.3 ст.112 КАС України у разі повного визнання відповідачем адміністративного позову та прийняття його судом приймається постанова про задоволення позову.
Судом встановлено, що визнання відповідачем позовних вимог не суперечить закону та не порушує жодних прав, свобод чи інтересів, вимога контрольно-ревізійного відділу в Снятинському районі в частині проведення претензійно-позовної роботи з орендарями земельних ділянок з метою повернення несплачених коштів в сумі 7 786 (сім тисяч сімсот вісімдесят шість) грн. 14 коп. до сільського бюджету (код ЄДРПОУ 20568671, код платежу 13050200 для юридичних осіб, 13050500 для фізичних осіб, МФО 836014, рахунок № 33210812700443 для юридичних осіб, № 33217815700443 для фізичних осіб) є обгрунтованою, а позов таким, що підлягає до задоволення.
На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
позов задовольнити повністю.
Зобов"язати Стецівську сільську раду (вул. Незаплежності, 1, с.Стецева, Снятинський район, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 04357874) виконати обов"язкові вимоги контрольно-ревізійного відділу в Снятинському районі в частині проведення претензійно-позовної роботи з орендарями земельних ділянок з метою повернення несплачених коштів в сумі 7 786 (сім тисяч сімсот вісімдесят шість) грн. 14 коп. до сільського бюджету (код ЄДРПОУ 20568671, код платежу 13050200 для юридичних осіб, 13050500 для фізичних осіб, МФО 836014, рахунок № 33210812700443 для юридичних осіб, № 33217815700443 для фізичних осіб).
В іншому випадку стягнути з осіб, винних у неотриманні доходів, шкоду у порядку та розмірі встановленому ст..ст. 130-136 Кодексу законів про працю України.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб’єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбаченому частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п’ятиденного строку з моменту отримання суб’єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.
Постанова набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Главач І.А.
Постанова складена в повному обсязі 13.05.2011 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.05.2011 |
Оприлюднено | 04.12.2015 |
Номер документу | 53939391 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Главач І.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні