ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
03 грудня 2015 р.м.ОдесаСправа № 814/1671/15
Категорія: 8.3.3 Головуючий в 1 інстанції: Лебедєва Г. В.
Суддя Одеського апеляційного адміністративного суду Турецька І.О., розглянувши клопотання Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області про звільнення від сплати судового збору за подання апеляційної скарги на постанову Миколаївського окружного адміністративного суду від 09 вересня 2015 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАЗІС до Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області про визнання протиправними дії, визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -
В С Т А Н О В И В:
Постановою Миколаївського окружного адміністративного суду від 09 вересня 2015 року адміністративний позов задоволено частково.
Суд визнав протиправними та скасував податкові повідомлення-рішення форми Р від 05 травня 2015 року №0000582208, №0000572208.
В решті позовних вимог відмовив.
На зазначену постанову суду Державна податкова інспекція у Ленінському районі м. Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області подала апеляційну скаргу.
Також, разом з апеляційною скаргою, представником податкового органу, було подано клопотання про звільнення від сплати судового збору за подачу вказаної апеляційної скарги, яке обґрунтоване відсутністю коштів, призначених на сплату судового збору.
Розглянувши вказане клопотання, суддя-доповідач вважає за необхідним відмовити у його задоволенні, виходячи з наступного.
До апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору (ч.6 ст.187 КАС України).
Стаття 5 Закону України Про судовий збір від 08 липня 2011 року № 3674-VI (далі - Закон №3674) не містить пільг щодо сплати судового збору органами Державної фіскальної служби.
Відповідно до ч.ч.1,2 статті 8 Закону №3674, враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі.
Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.
Вказана норма Закону кореспондується зі ст.88 КАС України, зокрема, ч.1 даної статті передбачає, що суд враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Тобто, аналізуючи вказані норми можливо дійти висновку, що єдиною підставою для звільнення від сплати судового збору є майновий стан заявника.
В той же час, обмежене фінансування бюджетної установи не є підставою для її звільнення від сплати судового збору.
Таким чином, суддя-доповідач дійшов висновку, що у задоволенні вказаного клопотання слід відмовити, оскільки відсутність бюджетного фінансування не є підставою для звільнення скаржника від законодавчо встановленого обов'язку зі сплати судового збору.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст. 187, 206 КАС України, суддя, -
У Х В А Л И В:
У задоволенні клопотання Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області про звільнення від сплати судового збору за подання апеляційної скарги на постанову Миколаївського окружного адміністративного суду від 09 вересня 2015 року - відмовити.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя І.О. Турецька
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.12.2015 |
Оприлюднено | 09.12.2015 |
Номер документу | 54015856 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Турецька І.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні