ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 вересня 2015 р. Справа № 804/9658/15
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Озерянської С.І., розглянувши в порядку скороченого провадження у м. Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сільськогосподарське підприємство «Лебедине» про застосування заходів реагування,-
ВСТАНОВИВ :
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сільськогосподарське підприємство «Лебедине», в якому просить: застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі кормоцеху, що експлуатується, як зерноочисна споруда ТОВ СГП "ЛЕБЕДИНЕ" (код ЄДРПОУ-31164181) за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине, вул. Газети «Правда», 57, до повного усунення порушень; застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі свинарника №13, що експлуатується як склад зерна ТОВ СГП "ЛЕБЕДИНЕ" (код ЄДРПОУ-31164181) за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине, вул. Газети «Правда», 58, до повного усунення порушень; застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі свинарника №3, що експлуатується як склад зерна ТОВ СГП "ЛЕБЕДИНЕ" (код ЄДРПОУ-31164181) за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине, вул. Газети «Правда», 56, до повного усунення порушень; застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі майстерні, що експлуатується як склад ТОВ СГП "ЛЕБЕДИНЕ" (код ЄДРПОУ-31164181) за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине, вул. Степова, 9, до повного усунення порушень; заборонити ТОВ СГП "ЛЕБЕДИНЕ" (код ЄДРПОУ-31164181) експлуатацією будівлі кормоцеху, що експлуатується, як зерноочисна споруда за адресою:Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине, вул. Газети «Правда», 57,будівлі свинарника №13, що експлуатується як склад зерна за адресою:Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине, вул. Газети «Правда», 58,будівлі свинарника №3, що експлуатується як склад зерна за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине, вул. Газети «Правда», 56, будівлі майстерні, що експлуатується як склад за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине, вул. Степова, 9, до повного усунення порушень; зобов'язати ТОВ СГП "ЛЕБЕДИНЕ" (код ЄДРПОУ 31164181) зупинити експлуатацією будівлі кормоцеху, що експлуатується, як зерноочисна споруда за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине," вул. Газети «Правда», 57, будівлі свинарника №13, що експлуатується як склад зерна за адресою:Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине, вул. Газети «Правда», 58,будівлі свинарника №3, що експлуатується як склад зерна за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине, вул. Газети «Правда», 56, будівлі майстерні, що експлуатується як склад за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине, вул. Степова, 9, до повного усунення порушень.
Позов мотивований тим, що в ході проведення планової перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Сільськогосподарське підприємство «Лебедине» (ЄДРПОУ - 31164181) додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно - рятувальних служб, були виявлені порушення Кодексу цивільного захисту України № 5403-VI, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 року №1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за №252/26697, Національного стандарту України «Улаштування блисковкозахисту будівель і споруд», затвердженого наказом Мінрегіонбуду України від 27.06.2008 року №269, Державних будівельних норм України «Системи протипожежного захисту», затвердженого наказом Мінрегіону України від 13.11.2014 року №312, Державних будівельних норм України «Внутрішній водопровід та каналізація», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 31.10.2012 року №553, Державних будівельних норм України «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування» затверджено наказом Мінрегіонбуду України від 08.04.2013 року №133, Правил техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях, затверджених наказом МНС України від 15.08.2007 №557, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 03.09.2007 за №1006/14273, Постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2002 №1200 «Про затвердження Порядку забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю», Наказ МНС України від 23.02.2006 №98, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 20.03.2006 року за №286/12160 «Методика ідентифікації потенційно небезпечних об'єктів».
Подальша експлуатація будівель Товариства з обмеженою відповідальністю СГП «Лебедине » створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.
Відповідно до ст.183-2 Кодексу адміністративного судочинства України позов прийнято до розгляду в скороченому провадженні та ухвалою суду відповідачу запропоновано у 10-денний строк з дня отримання ухвали про відкриття надати до суду заперечення на позов або заяву про визнання позову.
Відповідач про відкриття скороченого провадження за цим адміністративним позовом повідомлявся належним чином, шляхом направлення судової кореспонденції на адресу відповідача, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Представник відповідача надав до суду заперечення проти адміністративного позову, в якому просив суд відмовити в задоволенні позову, посилаючись на те, що відповідачем було здійснено ряд заходів щодо усунення порушень вимог чинного законодавства, відповідно відсутні підстави для застосування засобів реагування.
Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши чинне законодавство, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.
З матеріалів справи вбачається, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Сільськогосподарське підприємство «Лебедине» зареєстроване 22.01.2001 року Нікопольською районною державною адміністрацією Дніпропетровської області.
В період з 20.07.2015 року по 24.07.2015 року Нікопольським міськрайонним управлінням Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області відповідно до наказу від 25.06.2015 року №3 та на підставі посвідчення на перевірку №56 від 09.07.2015 року було проведено планову перевірку додержання (виконання) вимог законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно - рятувальних служб Товариства з обмеженою відповідальністю СГП «Лебедине» (ідентифікаційний код юридичної особи 31164181), якою перевірено відповідача.
За результатами перевірки складено акт №41 від 24 липня 2015 року, яким зафіксовано 40 порушень нормативно правових актів у сфері пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно - рятувальних служб, які створюють загрозу життю та/ або здоров'ю людей.
Так, в будівлі кормоцеху, що експлуатується, як зерноочисна споруда за адресою: с. Лебедине, вул. Газети «Правда», 57 не обладнані приміщення системою протипожежного захисту (п. 1.2 розділу V ППБУ ДБНВ.2.5-56:2014); не виконано заміри опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання (п. 1.20 розділу IV ППБУ); не обладнані світильники з лампами розжарювання захисним суцільним склом (ковпаком) (п. 1.18 розділу IV ППБУ); будівлю не обладнано внутрішнім протипожежним водопроводом відповідно до вимог ДБН В.2.5-64:2012 «Внутрішній водопровід та каналізація» (п. 2.2 розділу V ППБУ); не забезпечені приміщення бочками з водою з розрахунку одна бочка на 250 - 300 м2 захищуваної площі (п. 3.24 розділу V ППБУ); не забезпечені приміщення необхідною кількістю вогнегасників відповідно до Типових норм належності вогнегасників (п. 3.9 розділу V ППБУ).
В будівлі свинарника №13, що експлуатується як склад зерна за адресою: с. Лебедине, вул. Газети «Правда», 58 не забезпечено захист будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів (п. 1.21 розділу IV ППБУ ДСТУ Б В.2.5-38:2008); не виконано заміри опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання (п. 1.20 розділу IV ППБУ); не забезпечені приміщення необхідною кількістю вогнегасників відповідно до Типових норм належності вогнегасників (п. 3.9 розділу V ППБУ); будівлю не обладнано внутрішнім протипожежним водопроводом відповідно до вимог ДБН В.2.5-64:2012 «Внутрішній водопровід та каналізація» (п. 2.2 розділу V ППБУ); не забезпечені приміщення бочками з водою з розрахунку одна бочка на 250 - 300 м2 захищуваної площі (п. 3.24 розділу V ППБУ); не обладнані світильники з лампами розжарювання захисним суцільним склом (ковпаком) (п. 1.18 розділу IV ППБУ); не піддано вогнезахисному оброблянню дерев'яні конструкції (п. 2.5 розділу III ППБУ); не обладнані приміщення системою протипожежного захисту (п. 1.2 розділу V ППБУ ДБНВ.2.5-56:2014);
В будівлі свинарника №3, що експлуатується як склад зерна за адресою с. Лебедине, вул. Газети «Правда», 56 не піддано вогнезахисному оброблянню дерев'яні конструкції (п. 2.5 розділу III ППБУ); будівлю не обладнано внутрішнім протипожежним водопроводом відповідно до вимог ДБН В.2.5-64:2012 «Внутрішній водопровід та каналізація» (п. 2.2 розділу V ППБУ); не забезпечені приміщення бочками з водою з розрахунку одна бочка на 250 - 300 м2 захищуваної площі (п. 3.24 розділу V ППБУ); не забезпечені приміщення необхідною кількістю вогнегасників відповідно до Типових норм належності вогнегасників (п. 3.9 розділу V ППБУ); не виконано заміри опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання (п. 1.20 розділу IV ППБУ); не забезпечено захист будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів (п. 1.21 розділу IV ППБУ ДСТУ Б В.2.5-38:2008); не обладнані приміщення системою протипожежного захисту (п. 1.2 розділу V ППБУ ДБНВ.2.5-56:2014);
В будівлі майстерні, що експлуатується як склад за адресою: с. Лебедине, вул. Степова, 9 не забезпечено захист будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів (п. 1.21 розділу IV ППБУ ДСТУ Б В.2.5-38:2008); не виконано заміри опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання (п. 1.20 розділу IV ППБУ); не забезпечені приміщення необхідною кількістю вогнегасників відповідно до Типових норм належності вогнегасників (п. 3.9 розділу V ППБУ); будівлю не обладнано внутрішнім протипожежним водопроводом відповідно до вимог ДБН В.2.5-64:2012 «Внутрішній водопровід та каналізація» (п. 2.2 розділу V ППБУ); не забезпечені приміщення бочками з водою з розрахунку одна бочка на 250 - 300 м2 захищуваної площі (п. 3.24 розділу V ППБУ); не піддано вогнезахисному оброблянню дерев'яні конструкції (п. 2.5 розділу III ППБУ);не обладнані приміщення системою протипожежного захисту (п. 1.2 розділу V ППБУ ДБНВ.2.5-56:2014);
Підприємством також не забезпечено системою зовнішнього протипожежного водопроводу у відповідності до вимог ДБН В.2.5-74:2013 "Водопостачання. Зовнішні мережі" (п.2.1 розділу V ППБУ); не проведено ідентифікацію об'єктів господарської діяльності (п. 6 Методика індетифікації ПНО п. 3.1.1 ПТБ); не забезпечено працівників підприємства у повному обсязі згідно вимог чинного законодавства засобами радіаційного та хімічного захисту (ст. 20 КЦЗУ, ПКМУ 1200 Порядок забезпечення).
На підставі встановлених порушень, які створюють загрозу життю та/або здоров'ю людини, позивач просить застосувати до відповідача заходи реагування до повного усунення порушень.
Правомірність та обґрунтованість вимог позивача щодо застосування заходів реагування до відповідача є предметом спору переданого на вирішення суду.
Вирішуючи спірні відносини між сторонами, суд виходить з наступного.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином уповноважені державою органи не можуть на власний розсуд ухилятися від реалізації наданих їм повноважень, але й не мають права виходити за межі, встановлені законодавством.
В силу статті 1 ЗУ «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» N 877-V, 05.04.2007, державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища. Згідно цієї ж статті, заходи державного нагляду (контролю) - це планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.
Відповідно до частини 6 статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" N 877-V, 05.04.2007, за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю), у разі виявлення порушень вимог законодавства, складає акт.
В силу частини 7 статті 7 вказаного закону, на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом. (Частина 7 статті 7 із змінами, внесеними згідно із Законом N5404-VI від 02.10.2012; в редакції Закону N 353-VII від 20.06.2013).
Отже, чинне законодавство, у зв'язку з змінами редакції ч. 7 ст. 7 вказаного закону, надає право органу державного нагляду звернутися до адміністративного суду на підставі акта.
Кодексом цивільного захисту України регулюються відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту. Також цей Кодекс визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.
Згідно із частиною 3 статті 55 Кодексу цивільного захисту України забезпечення пожежної безпеки суб'єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб'єктів господарювання.
У відповідності до пункту 12 частини 1 статті 67 Кодексу до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить: звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.
Частиною 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Згідно статті 70 Кодексу цивільного захисту України, підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зокрема, є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.
Системний аналіз вказаних статей дає підстави для висновку, що встановлення факту порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, та у подальшому може призвести до тяжких наслідків у цій сфері, є достатньою підставою для застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів.
Судом не приймаються посилання відповідача у запереченнях на усунення порушень вимог законодавства, встановлених під час проведення перевірки товариства, оскільки відповідачем порушення усуненні не в повному обсязі.
Оскільки, на момент розгляду справи, відповідачем не доведено повне усунення порушень вимог законодавства сферах пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту, встановлених під час планової перевірки товариства, то на даний час існує загроза життю та/ або здоров'ю людей.
Враховуючи викладене, позовні вимоги Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі кормоцеху, що експлуатується, як зерноочисна споруда ТОВ СГП "ЛЕБЕДИНЕ" (код ЄДРПОУ-31164181) за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине, вул. Газети «Правда», 57, до повного усунення порушень; застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі свинарника №13, що експлуатується як склад зерна ТОВ СГП "ЛЕБЕДИНЕ" (код ЄДРПОУ-31164181) за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине, вул. Газети «Правда», 58, до повного усунення порушень; застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі свинарника №3, що експлуатується як склад зерна ТОВ СГП "ЛЕБЕДИНЕ" (код ЄДРПОУ-31164181) за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине, вул. Газети «Правда», 56, до повного усунення порушень та застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі майстерні, що експлуатується як склад ТОВ СГП "ЛЕБЕДИНЕ" (код ЄДРПОУ-31164181) за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине, вул. Степова, 9, до повного усунення порушень є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Позовні вимоги про заборону ТОВ СГП "ЛЕБЕДИНЕ" експлуатації об'єктів, та зобов'язання ТОВ СГП "ЛЕБЕДИНЕ" зупинити експлуатацію об'єктів до повного усунення порушень, є необґрунтованими та не підлягають задоволенню, оскільки відповідно до вимог чинного законодавства Головне управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області наділено повноваженнями, зокрема, щодо звернення до адміністративного суду з позовами про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень.
Таким чином, позовні вимоги про зобов'язання відповідача зупинити експлуатацію приміщень, про заборону експлуатації приміщень є неналежним способом захисту порушеного права.
Належним способом захисту є звернення до суду з позовом про застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації приміщень, чим і скористався позивач.
Враховуючи зазначене, вимоги адміністративного позову підлягають частковому задоволенню.
Керуючись статтями 158-163, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сільськогосподарське підприємство «Лебедине» про застосування заходів реагування - задовольнити частково.
Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі кормоцеху, що експлуатується, як зерноочисна споруда ТОВ СГП "ЛЕБЕДИНЕ" (код ЄДРПОУ-31164181) за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине, вул. Газети «Правда», 57, до повного усунення порушень.
Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі свинарника №13, що експлуатується як склад зерна ТОВ СГП "ЛЕБЕДИНЕ" (код ЄДРПОУ-31164181) за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине, вул. Газети «Правда», 58, до повного усунення порушень.
Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі свинарника №3, що експлуатується як склад зерна ТОВ СГП "ЛЕБЕДИНЕ" (код ЄДРПОУ-31164181) за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине, вул. Газети «Правда», 56, до повного усунення порушень.
Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі майстерні, що експлуатується як склад ТОВ СГП "ЛЕБЕДИНЕ" (код ЄДРПОУ-31164181) за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Лебедине, вул. Степова, 9, до повного усунення порушень.
В іншій частині позовних вимог - відмовити.
Постанова в частині застосування заходів реагування підлягає негайному виконанню.
Постанова суду набирає законної сили відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в порядку та строки, встановлені статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.09.2015 |
Оприлюднено | 10.12.2015 |
Номер документу | 54049675 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Павловський Дмитро Павлович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Павловський Дмитро Павлович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Озерянська Світлана Іванівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Озерянська Світлана Іванівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Озерянська Світлана Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні