07.05.2015
Справа № 642/3267/15-п
Провадження № 3/642/552/15
П О С Т А Н О В А
Іменем України
07 травня 2015 року м. Харків
Суддя Ленінського районного суду м. Харкова Клименко О.І., розглянувши в порядку підготовки до розгляду матеріали справи про адміністративне правопорушення, які надійшли з Західної Об'єднаної державної податкової інспекції м.Харкова ГУ Міндоходів у Харківській обл. відносно:
ОСОБА_1, працюючого головним бухгалтером ТОВ «ДМТ», місце проживання - невідоме,
за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, -
В С Т А Н О В И В:
До Ленінського районного суду м. Харкова надійшов протокол серія АА №835647 від 17.04.2015 року про адміністративне правопорушення №117, відповідно до якого ОСОБА_1, займаючи посаду головного бухгалтера ТОВ «ДМТ» вчинив адміністративне правопорушення передбачене ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, а саме: ведення податкового обліку з правопорушенням встановленого порядку згідно п.198.3 п.198.6 ст.198 ПКУ від 02.12.2010 року №2755-VІ зі змінами та доповненнями.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 278 КпАП України, при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення суддя вирішує питання чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.
Дослідивши протокол про адміністративне правопорушення та долучені до нього матеріали, приходжу до висновку про їх повернення для належного оформлення у зв'язку з наступним.
Відповідно до вимог ст.256 КпАП України у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складання, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол, відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності, місце, час вчинення та суть адміністративного правопорушення, нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення, пояснення особи, яка притягується до адміністративної відподальності, інші відомості необхідні для вирішення справи.
Протокол підписується особою, яка його склала і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, про це робиться відмітка про це.
Як вбачається з наданих до матеріалу документів та з тексту протоколу, в протоколі про адміністративне правопорушення не зрозуміло зазначено суть адміністративного правопорушення, відсутні відомості про дату та рік народження правопорушника, не вказаний документ, що посвідчує особу, коли і ким виданий, серія і номер, сімейний стан, а також місце проживання правопорушника, що є порушенням вимог ст.256 КУпАП та позбавляє суд у встановлений законом порядок повідомити ОСОБА_1 про дату та час розгляду справи.
Таким чином особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, позбавляється наданого їй законом права подати пояснення та зауваження щодо змісту протоколу. При складання протоколу особі роз'яснюються її права та обов'язки, передбачені ст. 268 КУпАП України.
Крім того, від ОСОБА_1 не відібрано пояснення з приводу правопорушення, а у разі відмови від надання пояснення не додано відповідний акт.
Також в матеріалах справи відсутні докази, які підтверджують факт того, що ОСОБА_1 є головним бухгалтером ТОВ «ДМТ» та займається певною діяльністю.
Вимогами ст.254 КУпАП передбачено, що протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності. При цьому чинним законодавством не передбачено обов'язок особи з'являтись до органу податкової служби для підписання протоколу, однак з матеріалів справи не вбачається що особа отримала дану копію протоколу.
За таких обставин, взагалі неможливо зрозуміти чи відомо особі про складення щодо нього протоколу про адміністративне правопорушення.
Відповідно до ст.9 КУпАП адміністративне правопорушення це протиправна винна, дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Посадові особи підлягають адміністративній відповідальності за адміністративні правопорушення, зв'язані з недодержанням установлених правил, забезпечення виконання яких входить до їх службових обов'язків (ст. 14 КУпАП).
Стаття 280 КУпАП передбачає, що при розгляді справи про адміністративне правопорушення з'ясовується, зокрема, чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа у його вчиненні та чи підлягає вона адміністративній відповідальності.
Таким чином, в матеріалах справи відсутні докази, які визначають обов'язки особи, щодо якої складено протокол, при цьому не з'ясовано, яка саме особа відповідає на підприємстві за ведення податкового обліку, що, зважаючи, на відсутність викладення сутності правопорушення, у зв'язку з чим, суд позбавлений можливості суд можливості визначити наявність в діях особи складу правопорушення, та взагалі розглянути справу у зв'язку з відсутністю відомостей місця проживання правопорушника, у зв'язку з чим матеріали справи підлягають поверненню для доопрацювання та належного оформлення.
Керуючись ст.ст. 245, 246, 254, 256, 268, 278 КУпАП, суддя, -
П О С Т А Н О В И В:
Повернути матеріали справи про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст.163-1 КУпАП до Західної Об'єднаної державної податкової інспекції м.Харкова ГУ Міндоходів у Харківській обл. для доопрацювання та належного оформлення.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя: Клименко О.І.
Суд | Ленінський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 07.05.2015 |
Оприлюднено | 10.12.2015 |
Номер документу | 54070365 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Ленінський районний суд м.Харкова
Клименко О. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні