Постанова
від 27.08.2015 по справі 810/2442/15
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

27 серпня 2015 року (12:05 год.) м. Київ №810/2442/15

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кушнової А.О., за участю секретаря судового засідання Луценко К.Ю., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Перша Ресурсна Компанія" до Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії,

за участю представників сторін:

позивача: ОСОБА_1, довіреність №173/15 від 24.06.2015

від відповідача: не з'явився

Суть спору: до Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю В«Перша Ресурсна КомпаніяВ» (далі - позивач) з позовом до Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області (далі - відповідач), в якому позивач просить:

- визнати протиправними дії Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області щодо визначення податкового боргу ТОВ В«Перша Ресурсна КомпаніяВ» в розмірі 34526,39 грн. за авансовими внесками з податку на прибуток;

- зобов'язати Білоцерківську ОДПІ ГУ ДФС у Київській області зарахувати ТОВ В«Перша Ресурсна КомпаніяВ» суму переплати по податку на прибуток у розмірі 267344,46 грн. в рахунок авансового платежу по податку на прибуток в розмірі 267344,46 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що у позивача наявна переплата з податку на прибуток за 2014 рік у розмірі 267344,46 грн., однак відповідачем відмовлено у зарахуванні відповідної суми переплати в рахунок авансових внесків з податку на прибуток позивача з березня 2015 року.

Позивач зазначає, що відповідно до вимог статті 87 Податкового кодексу України відповідач повинен був самостійно здійснювати зарахування суми надміру сплаченого позивачем податку на прибуток в рахунок авансових внесків з податку на прибуток.

Позивач заперечує проти незарахування податковим органом в рахунок авансового платежу по податку на прибуток за рахунок наявної переплати з цього податку, мотивованої тим, що Міністерством фінансів України введено нові коди бюджетної класифікації для авансових внесків з податку на прибуток підприємств та самого податку на прибуток підприємств, вважаючи таку бездіяльність необґрунтованою.

17.07.2015 позивачем через канцелярію суду подано заяву про уточнення позовних вимог, згідно якої позивач просить:

- визнати бездіяльність Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області з незарахування в рахунок оплати авансових внесків з податку на прибуток (код платежу 11024000) за березень 2015 року в розмірі 35633,00 грн. за рахунок переплати з податку на прибуток (код платежу 11021000) станом на 30.03.2015;

- визнати бездіяльність Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області з незарахування в рахунок оплати авансових внесків з податку на прибуток (код платежу 11024000) за квітень 2015 року в розмірі 35633,00 грн. за рахунок переплати з податку на прибуток (код платежу 11021000) станом на 30.04.2015;

- визнати бездіяльність Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області з незарахування в рахунок оплати авансових внесків з податку на прибуток (код платежу 11024000) за травень 2015 року в розмірі 35633,00 грн. за рахунок переплати з податку на прибуток (код платежу 11021000) станом на 30.05.2015;

- зобов'язати Білоцерківську ОДПІ ГУ ДФС у Київській області зарахувати ТОВ В«Перша Ресурсна КомпаніяВ» суму переплати з податку на прибуток (код платежу 11021000) у розмірі 106899,00 грн. в рахунок авансового платежу з податку на прибуток (код платежу 11024000) за березень, квітень та травень 2015 року.

Протокольною ухвалою суду від 18.08.2015 вказану заяву про уточнення позовних вимог прийнято до розгляду судом.

Відповідач позов не визнав з підстав, зазначених в письмових запереченнях на адміністративний позов, згідно яких, зокрема, зазначає, що відповідно до абз.7 п. 57.1 ст. 57 ПК України в ІІ-ІV кварталах 2014 року позивач не був платником щомісячних авансових внесків з податку на прибуток, від'ємне значення податку на прибуток за 2014 рік в сумі 266,80 тис. грн. було автоматично віднесене програмним забезпеченням ІС В«Податковий блокВ» на код бюджетної класифікації 11021000 (податок на прибуток підприємств) та відображено як переплата.

Відповідач зазначає, що станом на дату відкриття провадження у справі відсутні порушення прав та інтересів позивача з боку відповідача, оскільки вимоги позивача були задоволені у досудовому порядку.

Представник позивача в судовому засіданні адміністративний позов підтримав, просив позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

Відповідач явку представника в судове засідання не забезпечив, про дату та час судового розгляду справи був повідомлений належним чином та завчасно, проте надав клопотання про розгляд даної справи без участі уповноваженого представника.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю В«Перша Ресурсна КомпаніяВ» зареєстровано виконавчим комітетом Білоцерківської міської ради Київської області в якості юридичної особи 21.11.2008, що підтверджується копією свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серії А01 №339073, ідентифікаційний код - 36211073 (а.с.31).

Згідно податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 2013 рік позивачем самостійно нараховано та сплачено авансових внесків з податку на прибуток підприємства у сумі 524034,00 грн., яка відображена у рядку 13 вказаної податкової декларації (а.с.101-104).

За результатами господарської діяльності позивача за 2013 рік податок на прибуток підприємства згідно податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 2013 рік склав 478177,00 грн., що підтверджується рядком 11 вказаної податкової декларації.

Таким чином, станом на 1 січня 2014 року у позивача виникла переплата з податку на прибуток підприємства за 2013 рік в сумі 45857 грн., що відображено в рядку 14 декларації з податку на прибуток за 2013 рік.

Сума нарахованих позивачем щомісячних авансових внесків з податку на прибуток підприємства, що підлягає сплаті у березні-грудні 2013 року та січні-лютому 2014 року, визначена в рядку 34 податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 2012 рік, склала 45760,00 грн. (а.с.98-100).

Позивач у січні-лютому 2014 року сплатив авансові внески з податку на прибуток підприємства, що підтверджується платіжними дорученнями № 23 від 30.01.2014, №57 від 28.02.2014 на загальну суму 91520,00 грн. (45760,00 грн. х 2) (а.с.68-69).

В березні 2014 року позивачем сплачено авансовий внесок з податку на прибуток підприємства, сума якого визначена в рядку 23 податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 2013 рік шляхом зарахування наявної переплати з податку на прибуток за 2013 рік в рахунок авансового внеску за березень 2014 року.

Крім того, в 4 кварталі 2014 року позивачем сплачені авансові внески при виплаті дивідендів засновникам в сумі 131673,21 грн., що підтверджується платіжними дорученнями №397 від 30.10.2014 на суму 50673,21 грн., №419 від 10.11.2014 на суму 45000,00 грн., №439 від 25.11.2014 на суму 18000,00 грн., №444 від 26.11.2014 на суму 18000,00 грн.

Отже, сума авансових внесків з податку на прибуток підприємства, сплачених позивачем протягом 2014 року, склала 263041,21 грн. та відображена в рядку 13 декларації з податку на прибуток підприємства за 2014 рік (а.с.117-120).

Починаючи з 01 квітня 2014 року позивач не сплачував щомісячних авансових внесків з податку на прибуток, оскільки в І кварталі 2014 року господарська діяльність позивача була збитковою, оскільки згідно п. 57.1 ст.57 ПК України позивач подав податкову декларацію з податку на прибуток з від'ємним значенням об'єкта оподаткування за перший квартал 2014 року. Збиток товариства за І квартал 2014 року склав - 392427,00 грн., що відображено в рядку 07 декларації з податку на прибуток за І квартал 2014 року (а.с.105-108).

У другому - четвертому кварталах 2014 року позивач податкові зобов'язання з податку на прибуток визначав на підставі податкової декларації за підсумками першого півріччя, трьох кварталів та за 2014 рік.

Згідно податкової декларації з податку на прибуток за 2014 рік позивачем задекларовано податку на прибуток у розмірі 427599,00 грн. (р.11 Декларації), а фактично перераховано до бюджету податку на прибуток 694397,00 грн., а саме:

- авансові внески - 263041,00 грн. (рядок 13 декларації);

- задекларований та сплачений податок на прибуток по деклараціям - 431356,00 грн. (рядок 15 декларації) (а.с.117-120).

Отже, згідно декларації з податку на прибуток за 2014 рік у позивача наявна переплата з податку на прибуток (код платежу - 11021000) в розмірі 266798,00 грн., що відображено в рядку 16 декларації з податку на прибуток за 2014 рік зі знаком мінус.

Згідно податкової декларації з податку на прибуток за 2014 рік позивачем визначено суму авансових внесків з податку на прибуток, що підлягає сплаті у березні-грудні 2015 року та січні-лютому 2016 року у розмірі 35633,00 грн. щомісячно (рядок 23 декларації).

Відповідачем не було самостійно зараховано переплату з податку на прибуток в рахунок погашення зобов'язань зі сплати авансових внесків з податку на прибуток в березні 2015 року.

Судом встановлено, що 30.04.2015 позивач звернувся до відповідача із листом №59-1/15 від 26.03.2015, в якому просив зарахувати кошти з податку на прибуток в сумі 100000,00 грн. в рахунок оплати щомісячних авансових внесків з податку на прибуток за 2015 рік (а.с.95).

18.05.2015 позивач подав до відповідача лист №70/15 від 02.04.2015, в якому просив зарахувати кошти з податку на прибуток в сумі 50000,00 грн. в рахунок оплати щомісячних авансових внесків з податку на прибуток за 2015 рік (а.с.94).

В ході судового розгляду справи встановлено, що відповідачем на підставі висновку №3139-20 від 07.05.2015 перераховано 100000,00 грн. 17 червня 2015 року з коду бюджетної класифікації 11021000 (податок на прибуток) на код класифікації доходів бюджету 11024000 (авансові внески з податку на прибуток), що підтверджується карткою особового рахунку позивача з авансових внесків з податку на прибуток (а.с.180, 172).

В ході судового розгляду справи також встановлено, що відповідачем на підставі висновку №3466-20 від 19.05.2015 перераховано 50000,00 грн. 17 червня 2015 року з коду бюджетної класифікації 11021000 (податок на прибуток) на код класифікації доходів бюджету 11024000 (авансові внески з податку на прибуток), що підтверджується карткою особового рахунку позивача з авансових внесків з податку на прибуток (а.с.182, 172).

Судом встановлено, що позивач з метою отримання довідки податкового органу про відсутність заборгованості по податках та зборах сплатив авансові внески з податку на прибуток за березень-травень 2015 року самостійно, що підтверджується платіжними дорученнями №128 від 02.04.2015 у розмірі 37000 грн., №217 від 15.05.2015 у розмірі 37000 грн., №257 від 09.06.2015 у розмірі 35000 грн., не дочекавшись відповідного зарахування коштів відповідачем (а.с.145-147).

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами суд зазначає наступне.

Згідно зі статтею 16 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) (далі - ПК України) платник податків зобов'язаний, у тому числі, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів (пп. 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 ПК України).

Приписами п. 49.2 ст.49 ПК України встановлено, що платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податків господарську діяльність у звітному періоді.

Відповідно до п. 57.1 ст. 57 ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Абзацом 4 п. 57.1 ст. 57 ПК України встановлено, що платники податку на прибуток (крім новостворених, виробників сільськогосподарської продукції, інститутів спільного інвестування, неприбуткових установ (організацій) та платників податків, у яких доходи, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування, за останній річний звітний податковий період не перевищують двадцяти мільйонів гривень) щомісяця, протягом дванадцятимісячного періоду, сплачують авансовий внесок з податку на прибуток у порядку і в строки, які встановлені для місячного податкового періоду. Сума щомісячних авансових внесків обчислюється у розмірі не менше 1/12 нарахованої суми податку на прибуток підприємств за попередній звітний (податковий) рік, зменшеної на суму сплачених авансових внесків з цього податку при виплаті дивідендів, яка залишилась не зарахованою у зменшення податкового зобов'язання з цього податку, без подання податкової декларації.

Згідно з абз. 2 п. 2 підрозділу 4 Розділу ХХ В«Перехідні положенняВ» ПК України платники податку на прибуток підприємств, які починаючи з 2013 року подають річну податкову декларацію відповідно до пункту 57.1 статті 57 цього Кодексу, сплачують у січні - лютому 2013 року авансовий внесок з цього податку у розмірі 1/9 податку на прибуток, нарахованого у податковій звітності за дев'ять місяців 2012 року, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

За змістом абзаців 9 - 12 п. 57.1 ст. 57 ПК України передбачено, що у разі якщо платник податку, який сплачує авансовий внесок, за підсумками першого кварталу звітного (податкового) року не отримав прибуток або отримав збиток, він має право подати податкову декларацію та фінансову звітність за перший квартал . Такий платник податку авансових внесків у другому - четвертому кварталах звітного (податкового) року не здійснює, а податкові зобов'язання визначає на підставі податкової декларації за підсумками першого півріччя, трьох кварталів та за рік, яка подається до контролюючого органу в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Платник податку, який за підсумками минулого звітного (податкового) року не отримав прибутку або отримав збиток, податкові зобов'язання не нараховував і не мав базового показника для визначення авансових внесків у наступному році, а за підсумками першого кварталу отримує прибуток, має подати податкову декларацію за перше півріччя, три квартали звітного (податкового) року та за звітний (податковий) рік для нарахування та сплати податкових зобов'язань (абз. 8 п. 57.1 ст. 57 ПК України).

Суд зазначає, що згідно приписів підпункту 17.1.10 пункту 17.1 статті 17 ПК України платник податків має право на залік чи повернення надміру сплачених, а також надміру стягнутих сум податків та зборів, пені, штрафів у порядку, встановленому цим Кодексом.

Відповідно до п. 87.1 ст. 87 Податкового кодексу України джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти , у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Сплата грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків з відповідного платежу може бути здійснена також за рахунок надміру сплачених сум такого платежу (без заяви платника) або за рахунок помилково та/або надміру сплачених сум з інших платежів (на підставі відповідної заяви платника) до відповідних бюджетів.

Відповідно до положень пункту 43.4 статті 43 ПК України платником податків подається заява на повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань у довільній формі, в якій зазначається про погашення грошового зобов'язання (податкового боргу) з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету.

Згідно пункту 43.5 статті 43 ПК України контролюючий орган не пізніше ніж за п'ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви готує висновок про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету та подає його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.

На підставі отриманого висновку орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, протягом п'яти робочих днів здійснює повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань платникам податків у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Суд зазначає, що відповідно до пункту 3 статті 1 Бюджетного кодексу України бюджетна класифікація - єдине систематизоване згрупування доходів, видатків, кредитування, фінансування бюджету, боргу відповідно до законодавства України та міжнародних стандартів.

Для сплати платником щомісячних авансових внесків з податку на прибуток наказом Міністерства фінансів України від 17.01.2013 N 19 "Про затвердження змін до бюджетної класифікації" виділені спеціальні коди бюджетної класифікації.

У зв'язку із цим Державною казначейською службою України були відкриті відповідні рахунки для сплати платниками податку щомісячних авансових внесків з податку на прибуток.

Так, податку на прибуток та авансовим внескам з податку на прибуток, на момент виникнення спірних правовідносин, присвоєно різні коди бюджетної класифікації, а саме 11021000 та 11024000 відповідно.

Згідно п. 4 Розділу І Порядку ведення органами Міністерства доходів і зборів України оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 05.12.2013 № 765, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 04.02.2014 за N 217/24994 (далі - Порядок), облік податків, зборів та єдиного внеску ведеться підрозділами Міжрегіонального головного управління Міндоходів - Центрального офісу з обслуговування великих платників (далі - Міжрегіональне ГУ), спеціалізованих державних податкових інспекцій з обслуговування великих платників (далі - СДПІ), державних податкових інспекцій в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах, об'єднаних державних податкових інспекцій (далі - ДПІ) відповідно до функціональних повноважень.

Згідно п.10 Розділу І Порядку реєстри за платежами до бюджету ведуться виключно за кодами бюджетної класифікації , контроль за справлянням (стягненням) платежів за якими покладено на Міндоходів.

Відповідно до п.13 Розділу ІІ Порядку занесення/перенесення, виключення/включення операцій в інформаційній системі проводяться структурними підрозділами територіальних органів Міндоходів, на які покладено функції з введення відповідної інформації. Контроль за достовірністю та повнотою відображення інформації в інформаційній системі забезпечується структурними підрозділами, на які покладено функції з введення відповідної інформації.

Помилково та/або надміру сплачені суми грошових зобов'язань за податками, зборами, митними платежами підлягають поверненню платнику у порядку, встановленому законодавством (п.8 Розділу IV Порядку).

Аналізуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що сплата грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків з відповідного платежу може бути здійснена за рахунок надміру сплачених сум такого платежу (без заяви платника) або за рахунок помилково та/або надміру сплачених сум з інших платежів (на підставі відповідної заяви платника) до відповідних бюджетів.

Більш того, погашення податкового зобов'язання зі сплати авансових внесків з податку на прибуток за рахунок переплати з податку на прибуток повинно здійснюватись відповідачем в автоматичному режимі без подання відповідної заяви позивачем , як того вимагають приписи п. 87.1 ст. 87 Податкового кодексу України, оскільки наявність іншого коду бюджетної класифікації, на якому обліковуються надходження з авансових внесків з податку на прибуток, не є підставою вважати, що останній є окремим платежем чи податком, відмінним від податку на прибуток.

При цьому, суд вважає за доцільне зазначити, що згідно наказу Міністерства фінансів України від 20 липня 2015 року N 651 В«Про затвердження змін до бюджетної класифікаціїВ» , внесено зміни до бюджетної класифікації та у Класифікації доходів бюджету виключено позицію з авансового внеску з податку на прибуток.

За таких підстав, не зарахування відповідачем переплати з податку на прибуток в рахунок погашення податкового зобов'язання зі сплати авансових внесків з податку на прибуток в автоматичному режимі та зволікання в реагуванні на листи платника податків щодо погашення самостійно визначених платником податків грошових зобов'язань зі сплати авансових внесків з податку на прибуток за рахунок надміру сплачених сум податку на прибуток є протиправною бездіяльністю відповідача.

Згідно пункту 1 частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Норми статті 19 Конституції України зобов'язують органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачено Конституцією та законами України.

З положень частини другої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Заперечуючи проти позову, відповідач, який відповідно до норм Податкового кодексу України та за визначенням Кодексу адміністративного судочинства України є суб'єктом владних повноважень, правомірність нездійснення в автоматичному режимі зарахування переплати з податку на прибуток в рахунок авансових внесків з податку на прибуток належними та допустимими доказами перед судом не довів.

Оскільки, не вчиняючи на підставі та у спосіб, що передбачені Податковим кодексом України, обов'язкових дій з зарахування в березні, квітні та травні 2015 року коштів платника податків з податку на прибуток в рахунок авансових внесків з цього ж податку на загальну суму 106899,00 грн., відповідач допустив протиправну бездіяльність, суд вважає за необхідне адміністративний позов в частині визнання бездіяльності відповідача протиправною задовольнити.

З приводу позовних вимог щодо зобов'язання відповідача зарахувати позивачу суму переплати по податку на прибуток (код платежу 11021000) у розмірі 106899,00 грн. в рахунок авансового платежу по податку на прибуток (код платежу 11024000) за березень, квітень та травень 2015 року суд зазначає таке.

Відповідачем було розглянуто заяви позивача №59-1/15 від 26.03.0215 та №70/15 від 02.04.2015 про перерахування суми надміру сплачених коштів податку на прибуток в рахунок авансових внесків з податку на прибуток та прийнято висновки №3139-20 від 07.05.2015 та №3466-20 від 19.05.2015, на підставі яких 17.06.2015 року перераховано 150000,00 грн. трьома платежами: 100000,00 грн., 448,02 грн. та 49551,98 грн., що підтверджується карткою особового рахунку позивача з авансових внесків з податку на прибуток та актами звірення розрахунків №5044-20 від 07.07.2015 та №5046-20 від 07.07.2015 (а.с.121-122).

Однак, вказані кошти можуть бути використані в оплату майбутніх платежів, тобто починаючи з червня 2015 року.

Разом з тим суд зазначає, що переплата з податку на прибуток позивача за 2014 рік у сумі 106899,00 грн. не була перерахована відповідачем в рахунок авансових внесків з податку на прибуток за березень, квітень та травень 2015 року щомісячно по 35633,00 грн.

За таких обставин позовні вимоги в частині зобов'язання Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області зарахувати Товариству з обмеженою відповідальністю В«Перша Ресурсна КомпаніяВ» суму переплати з податку на прибуток (код бюджетної класифікації 11021000) у розмірі 106899,00 грн. в рахунок авансових внесків з податку на прибуток (код бюджетної класифікації 11024000) за березень, квітень та травень 2015 року підлягають задоволенню.

Під час звернення до суду позивачем сплачено судовий збір в сумі 73,08 грн. згідно платіжного доручення № 131 від 05.06.2015.

Понесені позивачем судові витрати у вигляді сплаченого судового збору в розмірі 73,08 грн. підлягають стягненню на його користь відповідно до положень статті 94 КАС України з Державного бюджету України.

Судом 27.08.2015 проголошені вступна та резолютивна частина постанови, а 01.09.2015 року постанова складена у повному обсязі.

Керуючись статтями 11, 14, 70, 71, 72, 86, 94, 159-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.

2. Визнати протиправною бездіяльність Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області щодо незарахування в рахунок оплати авансових внесків з податку на прибуток (код платежу 11024000) за березень 2015 року в сумі 35633,00 грн. за рахунок переплати з податку на прибуток (код платежу 11021000) станом на 30 березня 2015 року.

3. Визнати протиправною бездіяльність Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області щодо незарахування в рахунок оплати авансових внесків з податку на прибуток (код платежу 11024000) за квітень 2015 року в сумі 35633,00 грн. за рахунок переплати з податку на прибуток (код платежу 11021000) станом на 30 квітня 2015 року.

4. Визнати протиправною бездіяльність Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області щодо незарахування в рахунок оплати авансових внесків з податку на прибуток (код платежу 11024000) за травень 2015 року в сумі 35633,00 грн. за рахунок переплати з податку на прибуток (код платежу 11021000) станом на 30 травня 2015 року.

5. Зобов'язати Білоцерківську ОДПІ ГУ ДФС у Київській області зарахувати Товариству з обмеженою відповідальністю В«Перша Ресурсна КомпаніяВ» суму переплати з податку на прибуток (код платежу 11021000) у розмірі 106899,00 грн. в рахунок авансових внесків з податку на прибуток (код платежу 11024000) за березень, квітень та травень 2015 року.

6. Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю В«Перша Ресурсна КомпаніяВ» (ідентифікаційний код юридичної особи 36211073, місцезнаходження: 09100, Київська область, м.Біла Церква, вул.Леваневського, 95) 73,08 грн. (сімдесят три грн. 08 коп.) судового збору.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на постанову суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Кушнова А.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.08.2015
Оприлюднено11.12.2015
Номер документу54081404
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/2442/15

Ухвала від 08.11.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 04.11.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Постанова від 27.08.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Постанова від 27.08.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 18.08.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 12.06.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 12.06.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 30.06.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні