Постанова
від 13.10.2011 по справі 2а-10159/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

13 жовтня 2011 року < Час проголошення > № 2а-10159/11/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:

головуючого судді -Добрівської Н.А.,

за участю секретаря судового засідання - Шаповалової К.В.,

представника позивача -Куцої І.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Першого заступника прокурора Шевченківського району міста Києва в інтересах держави в особі Київського міського відділення фонду соціального захисту інвалідів доТовариства з обмеженою відповідальністю «Інтерблок Плюс» простягнення штрафних санкцій

В С Т А Н О В И В:

28 грудня 2010 року Перший заступник прокурора Шевченківського району міста Києва звернувся до суду в інтересах держави в особі Київського міського відділення фонду соціального захисту інвалідів з позовом до ТОВ «Інтерблок Плюс»про стягнення штрафних санкцій у розмірі 5 065, 80 грн.

Враховуючи, що позивачем заявлено вимоги, передбачені п.4 ч.1 ст.183-2 КАС України, які не стосуються прав, свобод, інтересів та обов'язків третіх осіб, ухвалою судді Окружного адміністративного суду міста Києва відкрито скорочене провадження у справі та встановлено відповідачу строк для подання заперечень проти позову та необхідних документів або заяви про визнання позову.

Ухвала про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі направлялась відповідачу за наявною у матеріалах справи адресою, яка внесена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців, але повернулась до суду не врученою з відміткою пошти «за зазначеною адресою не зареєстровано». Враховуючи, що судове рішення не було вручено відповідачу з незалежних від суду причин, суд вважає, що ухвала вручена належним чином.

Частиною 4 статті 183-2 КАС України передбачено, що у разі недостатності повідомлених позивачем обставин або якщо за результатами розгляду поданого відповідачем заперечення суд прийде до висновку про неможливість ухвалення законного і обґрунтованого судового рішення без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, суд розглядає справу за загальними правилами цього Кодексу, про що постановляє ухвалу, яка не підлягає оскарженню.

За результатами розгляду позовної заяви та доданих до неї матеріалів суд прийшов до висновку про неможливість ухвалення законного і обґрунтованого рішення без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі та своєю ухвалою від 12.09.2011 року призначив справу до розгляду у судовому засіданні за загальними правилами КАС України.

Ухвали суду та судові повістки були направлені за адресою відповідача, внесеною до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Проте кореспонденція суду повернулась з відміткою пошти «за зазначеною адресою не розшукано». Враховуючи, що кореспонденція суду не була вручена відповідачу з незалежних від суду причин, суд вважає, що вона вручена належним чином.

В судовому засіданні представник Київського міського відділення фонду соціального захисту інвалідів свої вимоги підтримав та просив їх задовольнити з підстав, наведених у позовній заяві. 13 жовтня 2011 року представником позивача подано до суду письмові пояснення щодо уточнення суми заборгованості.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення справи по суті, суд встановив наступне.

Свої вимоги позивач обґрунтовує тим, що на підставі даних, зазначених відповідачем у Звіті про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2009 рік та відповідно до акту перевірки виконання нормативу працевлаштування інвалідів, своєчасного та повного надходження адміністративно-господарської санкції до Державного бюджету України від 17.08.2010 року №113-П10 відділенням Фонду соціального захисту інвалідів визначено заборгованість по сплаті відповідачем адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу по створенню робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі 4 706,25 грн. та пеня за порушення строків сплати зазначеної суми адміністративно-господарських санкцій у розмірі 399,55 грн. (на загальну суму 5 065,80 грн.).

Згідно ст.19 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, -у кількості одного робочого місця.

Згідно поданого ТОВ «Інтерблок Плюс»Звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2009 рік (форма №10-ПІ поштова-річна) та акту перевірки виконання нормативу працевлаштування інвалідів, своєчасного та повного надходження адміністративно-господарської санкції до Державного бюджету України від 17.08.2010 року №113-П10 відповідач повинен був створити у 2009 році 4 робочих місць для працевлаштування інвалідів (відповідно до середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу 93 особи), а фактично у ТОВ «Інтерблок Плюс»не було працевлаштовано жодного інваліда.

Частиною 1 статті 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»встановлено, що підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю.

Адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону. При цьому до правовідносин із стягнення адміністративно-господарських санкцій, передбачених цим Законом, не застосовуються строки, визначені статтею 250 Господарського кодексу України (ч.4 ст.20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»).

Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк (ч.2 ст.20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»).

З огляду на положення зазначених норм законодавства, чинного на момент спірних правовідносин, адміністративно-господарські санкції за невиконання нормативу по створенню робочих місць для працевлаштування інвалідів, що підлягають сплаті ТОВ «Інтерблок Плюс», становлять 4 706,25 грн. та пеня за порушення строків сплати зазначеної суми адміністративно-господарських санкцій -399,55 грн.

Таким чином, на день постановлення судового рішення, сума заборгованості у загальному розмірі складає 5 065,80 грн.

З огляду на зазначене, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог.

Оскільки спір вирішено на користь сторони, звільненої від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача -суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись вимогами ст.ст.69-71, 94, 160-165, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов Першого заступника прокурора Шевченківського району міста Києва в інтересах держави в особі Київського міського відділення фонду соціального захисту інвалідів задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерблок Плюс»(адреса: 04053, м. Київ, вул. Артема, 55-В, код ЄДРПОУ 34485943) на користь Київського міського відділення Фонду соціального захисту інвалідів (адреса: 03150, м. Київ, вул. Червоноармійська, 104) штрафних санкцій з урахуванням пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі 5 065 (п'ять тисяч шістдесят п'ять) гривень 80 коп.

Постанова набирає законної сили у порядку, встановленому в ст.254 КАС України та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду в порядку та строки, визначені ст.ст.185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Н.А. Добрівська

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення13.10.2011
Оприлюднено15.12.2015
Номер документу54224257
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-10159/11/2670

Постанова від 13.10.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрівська Н.А.

Ухвала від 12.09.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрівська Н.А.

Ухвала від 02.08.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрівська Н.А.

Ухвала від 14.07.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрівська Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні