Постанова
від 11.12.2015 по справі п/811/3122/15
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 грудня 2015 року Справа № П/811/3122/15

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі : головуючого - судді Хилько Л.І., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом приватного сільськогосподарського підприємства "Седнівське" до Управління Пенсійного фонду України в Устинівському районі Кіровоградської області про скасування розрахунків, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з позовом, в якому просить скасувати розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до ч.2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в частині пенсій, призначених відповідно до п. "б"-"з" ст.13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" з травня 2015 року на суму 1228,71 грн. та 99,85 грн., з квітня 2015 року на суму 1078,93 грн., з 2015 року 13 747,53 грн. фактичних витрат на виплату та доставку пенсії ОСОБА_1.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що відповідачем надало розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пенсії ОСОБА_2 ндру Петровичу, які мають стягуватися з ПСП "Седнівське": з травня 2015 р. на суму 1228,71 грн. та 99,85 грн., з квітня 2015 р. на суму 1078,93 грн., з 2015 р. 13 747,53 грн.. З вказаним розрахунками позивач не погоджуємося та вважаємо їх такими, що пору шують права та законні інтереси підприємства. Так, на думку позивача, на момент прийняття Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", Закон України "Про пенсійне забезпечення" не передбачав обов'язку відшкодування підприємствами виплачених працівникам пільгових пенсій на підставі статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення", що в свою чергу позбавляє відшкодування пільгових пенсій статусу загальнообов'язкового платежу. Крім того, за часів функціонування КСП ім. Карла Маркса, правонаступником якого є ПСП "Седнівське", не проводилась атестація робочих місць. Також позивач посилається на те, що зазначені розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пенсій гр.ОСОБА_1 не є належним доказом понесення відповідачем витрат на виплату та доставку такої пенсій, оскільки вони не є розрахунковими документами, що підтверджують факти сплати органами пе нсійного фонду пільгових пенсій і витрат на їх доставку. Також, як зазначає позивач, відповідач не надав будь-які документальні підтвердження того, що ОСОБА_1 пі сля звільнення з КСП ім. Карла Маркса у лютому 2000 р. працював на ін ших підприємствах, установах, організаціях, а відтак має право на призначення пільгової пенсії.

Представник позивача у судове засідання 26.11.2015 р. не з'явився, подав до суду клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження (а.с.60).

Відповідач позовні вимоги не визнав, подав до суду заперечення згідно змісту якого зазначив, що за результатами атестації робочих місць пільгова пенсія призначається працівникам на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці відповідно до п. "а" та п. "б" статті 13 "Про пенсійне забезпечення". ОСОБА_1 отримав право виходу на пенсію на пільгових умовах відповідно до п. "в" статті 13 Закону України "Про пенсій забезпечення" як тракторист - машиніст, безпосередньо зайнятий у виробництві сільськогосподарської продукції в колгоспах, радгоспах, інших підприємствах сільського господарства, що дає право на призначення пенсії на пільгові умовах. Атестація таких робочих місць Законом не передбачена. Відтак, ПСП "Седнівське" надіслано розрахунки (додаток 6) за квітень 2015 р. на суму 1078,83 грн. та за травень 2015 р. на суму 1228,71 грн. та 99,85 грн.. При цьому, сума 13747,53 грн. передбачена для звірки за попередній 2014 рік та відшкодуванню не підлягає, так як платники фіксованого сільськогосподарського податку у 2014 р. не здійснювали відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до пунктів "б"-"з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" про що зазначено в примітці додатку 6. На підставі вищевказаного відповідач просить відмовити у задоволенні позовних вимог повністю (а.с.43-44).

Представник відповідача у судове засідання також не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений вчасно та належним чином (а.с.58). В матеріалах справи наявне клопотання про розгляд справи без участі представника відповідача в порядку письмового провадження (а.с.50).

Відповідно до вимог ч.4 ст.122 КАС України особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь у справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Згідно ч.6 ст.128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи те, що сторонами по справі подано клопотання про розгляд справи без їх участі, суд дійшов висновку про здійснення подальшого розгляду справи в порядку письмового провадження за наявними матеріалами.

Дослідивши письмові докази у справі суд зазначає таке.

Встановлено, що приватне сільськогосподарське підприємство "Седнівське" зареєстроване в Управління Пенсійного фонду України в Устинівському районі як платник страхових внесків та є страхувальником. Позивач є правонаступником КСП імені ОСОБА_3 (а.с.8-12, 17).

Із наявних в матеріалах справи доказів вбачається, що Управлінням Пенсійного фонду України в Устинівському районі Кіровоградської області складені та направлені ПСП "Седнівське" розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини другої Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", в частині пенсій, призначених відповідно до п."б"-"з" ст.13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" з січня, квітня та травня 2015 року (а.с.13-16).

Відповідно до Положення про управління Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах, а також у містах та районах, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду Україні від 22.12.2014 р. № 28-2 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.01.2015 р. за № 41/26486 (далі - Положення) є територіальним органом Пенсійного фонду України (п.1 Положення).

Згідно до п.п.6, 9 п.4 Положення Управління Фонду відповідно до покладених на нього завдань: здійснює контроль за додержанням вимог законодавства про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, правильністю нарахування, обчислення, повнотою і своєчасністю сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування (далі - страхові внески) та інших платежів; здійснює стягнення у передбаченому законодавством порядку своєчасно не нарахованих та/або не сплачених сум страхових внесків та інших платежів.

Так, порядок відшкодування підприємствами витрат Пенсійного фонду України на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах визначено ч.2 розділу XV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 р. №1058-ІV (далі - Закон №1058), Інструкцією "Про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України" від 19.12.2003 року №21-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.01.2004 р. №04/866 (далі - Інструкція №21-1).

Згідно до вимог ч.1 ст.15 Закону №1058, платниками страхових внесків до солідарної системи є страхувальники і застраховані особи.

Відповідно з п.1 ч.1 ст.14 Закону №1058, страхувальниками та відповідно платниками страхових внесків до Пенсійного фонду є роботодавці, підприємства, установи і організації, створені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії (у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, профспілок, політичних партій, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами), фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності та інші особи (включаючи юридичних та фізичних осіб- суб'єктів підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок, фіксований сільськогосподарський податок, придбали спеціальний торговий патент), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством або договорами цивільно-правового характеру.

На момент набрання чинності Законом України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" питання відшкодування витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до п."б"-"з" ст.13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" було врегульовано Законом України від 26 червня 1997 року №400/97 "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування", відповідно до п.1 ст.1 якого позивач є платником збору на обов'язкове державне пенсійне забезпечення.

Згідно ж абз.4 п.1 ст.2 Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування" для платників збору, визначених пунктами 1 та 2 статті 1 цього Закону, крім тих, які є платниками фіксованого сільськогосподарського податку, об'єктом оподаткування є також фактичні витрати на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до пунктів "б" - "з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" до досягнення працівниками пенсійного віку, передбаченого статтею 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".

Абз.3 п.1 ст.4 даного Закону встановлено ставку на обов'язкове державне пенсійне страхування у розмірі 100 відсотків від об'єктів оподаткування, визначеного абзацом четвертим пункту 1 статті 2 цього Закону.

Згідно до частини другої розділу ХV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону № 1058 та пункту 6 Інструкції № 21-1 підприємства, на яких працівники вийшли на пенсію на пільгових умовах, здійснюють відшкодування коштів Пенсійному Фонду України на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.

Частиною другою розділу ХV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону №1058 передбачено, що пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком №1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком №2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або за вислугу років, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умовах або за вислугу років, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди.

До запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди:

1) особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, пенсії призначаються за нормами цього Закону в разі досягнення пенсійного віку та наявності трудового стажу, передбаченого Законом України "Про пенсійне забезпечення". У цьому випадку розміри пенсій визначаються відповідно до статті 27 та з урахуванням норм статті 28 цього Закону. При цьому зберігається порядок покриття витрат на виплату і доставку цих пенсій, що діяв до набрання чинності цим Законом. Підприємства та організації з коштів, призначених на оплату праці, вносять до Пенсійного фонду плату, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком №1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, крім тих, що були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України, починаючи з дня набрання чинності цим Законом, у розмірі 20 відсотків з наступним збільшенням її щороку на 10 відсотків до 100-відсоткового розміру відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону. Виплата пенсій особам, які були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників, за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України, та особам, пенсії яким призначені відповідно до пунктів "в" - "е" та "ж" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення", здійснюється до 1 січня 2005 року за рахунок коштів Пенсійного фонду, а з 1 січня 2005 року - за рахунок коштів Державного бюджету України до досягнення пенсійного віку, передбаченого статтею 26 цього Закону;

2) окремим категоріям працівників залежно від умов праці за результатами атестації робочих місць можуть призначатися пенсії за рахунок коштів підприємств та організацій, але не раніше ніж за 5 років до досягнення віку, передбаченого статтею 26 цього Закону, в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. У цьому випадку розміри пенсій визначаються відповідно до статті 27 та з урахуванням норм статті 28 цього Закону;

3) особам, які працювали на роботах із шкідливими і важкими умовами праці та мали або матимуть право на пенсію відповідно до статті 100 Закону України "Про пенсійне забезпечення", пенсії призначаються за нормами цього Закону, виходячи з вимог віку та стажу, встановлених раніше діючим законодавством.

Після набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" від 28.12.2014 р. №71-VІІІ, яким внесено зміни у Податковий кодекс України, а саме з переліку загальнодержавних податків і зборів виключено фіксований сільськогосподарський податок. Платники, які у 2014 перебували на обліку, як платники фіксованого сільськогосподарського податку, з 01.01.2015 року зобов'язані відшкодовувати УПФУ суми понесених витрат на виплату і доставку пільгових пенсій призначених працівникам цих підприємств.

Виключень щодо відшкодування фактичних витрат на виплату на доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, чинним законодавством не передбачено.

Відповідно до п.6.1 Інструкції №21-1 відшкодуванню підлягають витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в таких розмірах:

- для платників, зазначених у підпункті 2.1.1 пункту 2.1 цієї Інструкції (крім тих, які є платниками фіксованого сільськогосподарського податку), - також 100 відсотків фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до абзацу першого частини 2 Прикінцевих положень Закону застрахованим особам, які працювали або працюють на роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком №2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах;

- для платників, зазначених у підпункті 2.1.1 пункту 2.1 цієї Інструкції, - фактичні витрати на виплату і доставку пенсій працівникам, зайнятим повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком №1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, крім працівників, що були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України, у встановлених відсоткових розмірах.

За правилами п.6.2 Інструкції №21-1 витрати на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах особам, які мають стаж, що дає право на призначення цих пенсій на декількох підприємствах, покриваються цими підприємствами пропорційно стажу роботи з урахуванням вимог абзацу третього підпункту 1 пункту 2 розділу XV "Прикінцеві положення" Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування". При цьому стаж роботи на останньому підприємстві враховується у повному розмірі, а з попередніх місць роботи осіб він додається до стажу, необхідного для призначення пенсій на пільгових умовах.

Згідно до п.6.4, 6.5 Інструкції № 21-1 розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається органами Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону (згідно з додатками 6 та 7), які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом 10 днів з новопризначених (перерахованих) пенсій. Розрахунки складаються на підставі відомостей відділів з призначення пенсій органів Пенсійного фонду України, які подаються згідно з додатком 8 та додатком 8а до 1 січня поточного року та протягом 10 днів з дня прийняття рішення про призначення нової пенсії.

П. 6.7 вказаної Інструкції №21-1 визначено, що підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в розрахунку місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах. У разі зміни розміру пенсії або настання обставин, які впливають на суму відшкодування (смерть пенсіонера, зміна місця проживання та ін.), органи Пенсійного фонду повідомляють про це підприємства в місячний термін з моменту виникнення цих обставин. Суми фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за період з дати призначення пенсії до дати складання розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону, сплачуються одночасно із оплатою фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за перший поточний місяць.

Отже, з аналізу наведених вище норм можна дійти висновку, що на Управління пенсійного Фонду у відповідності до п.6.4, п.6.5 Інструкції №21-1 покладено обов'язок щодо надсилання підприємствам розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій до 20-го січня поточного року та протягом 10 днів з новопризначених (перерахованих) пенсій, які бути призначені на підставі довідок, які видані позивачем, а підприємство позивача після отримання розрахунків, зобов'язане відшкодовувати Пенсійному фонду фактичні витрати на виплату і доставку пільгових пенсій, призначених працівникам позивача.

Як встановлено судом та не заперечується позивачем, ПСП "Седнівське" є правонаступником КСП імені ОСОБА_3 (а.с.17).

ОСОБА_1 має право на призначення пільгової пенсії, стаж роботи трактористом - машиністом складає 25 р.. З березня 1974 р. по березень 1985 р. працював трактористом-машиністом та був безпосередньо зайнятий у виробництві сільськогосподарської продукції протягом повного польовою періоду в рослинництві, тваринництві в КСП "Більшовик".

З 05 березня 1985 р. по 07 лютого 2000 р. працював трактористом-машиністом в КСП імені ОСОБА_3 і був безпосередньо зайняті! у виробництві сільськогосподарської продукції протягом повного польового періоду в рослинництві, тваринництві та відповідно стаж роботи на даному підприємстві складає 14 років 11 місяців 10 днів. Відшкодування ПСП "Седнівське" проводиться відповідно стажу роботи на даному підприємстві згідно розрахунку додатку 6.

З огляду на викладене, дії відповідача щодо складення і направлення позивачеві розрахунків фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини другої Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", в частині пенсій, призначених відповідно до п."б"-"з" ст.13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" з січня, квітня та травня 2015 р. є такими, що вчинені правомірно у відповідності до вимог Інструкції №21-1.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України.

В силу частини першої ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з частиною третьою статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони зокрема: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до статей 11, 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно статті 86 цього Кодексу оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Ч.2 ст.71 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Перевіривши дії відповідача щодо складення та направлення позивачу розрахунків фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій виходячи з вимог ч.3 ст.2 КАС України, суд дійшов висновку, що відповідач діяв у межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та Законами України, обґрунтовано, з урахуванням усіх обставин, що має значення для прийняття рішення (вчинення дії), а тому відсутні правові підстави для задоволення позовних вимог.

На підставі вищезазначеного та керуючись ст.ст.71, 86, 94, 158-163, 254 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

В задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Постанова суду набирає законної сили в порядку, встановленому ст.254 КАС України.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Кіровоградський окружний адміністративний суд шляхом подання в 10-денний строк з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України - протягом десяти днів з дня отримання копії постанови, апеляційної скарги, копія якої одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя Кіровоградського окружного

адміністративного суду ОСОБА_4

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.12.2015
Оприлюднено16.12.2015
Номер документу54272616
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —п/811/3122/15

Ухвала від 13.01.2016

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Постанова від 11.12.2015

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Л.І. Хилько

Ухвала від 26.11.2015

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Л.І. Хилько

Ухвала від 04.11.2015

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Л.І. Хилько

Ухвала від 06.10.2015

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Л.І. Хилько

Ухвала від 16.09.2015

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Л.І. Хилько

Ухвала від 24.09.2015

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Л.І. Хилько

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні