КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа 810/4220/15
Суддя доповідач Оксененко О.М.
У Х В А Л А
10 грудня 2015 року м. Київ
Суддя Київського апеляційного адміністративного суду Оксененко О.М., перевіривши апеляційну скаргу Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби в Київській області на постанову Київського окружного адміністративного суду від 01 жовтня 2015 року по справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Головбудсервіс - К» до Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби в Київській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення, -
В С Т А Н О В И В:
ТОВ «Головбудсервіс - К» звернулось до Київського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Ірпінської ОДПІ ГУ ДФС в Київській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення № 0000432204 від 06 березня 2015 року.
Постановою Київського окружного адміністративного суду від 01 жовтня 2015 року адміністративний позов задоволено в повному обсязі.
Не погоджуючись із зазначеним судовим рішенням відповідач подала апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції як таку, що винесена з порушенням норм матеріального та процесуального права, ухваливши нове рішення, яким в задоволені позову відмовити.
Перевіривши апеляційну скаргу, суд вважає, що її не може бути прийнято до апеляційного провадження та вона підлягає залишенню без руху, оскільки не відповідає вимогам статті 187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до вимог частини 6 статті 187 Кодексу адміністративного судочинства України до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору. Проте апелянт зазначеної вимоги не виконав, а саме, не надав належного документу про сплату судового збору та належних доказів про наявність пільг щодо його сплати.
Разом з тим, до апеляційної скарги додано клопотання про звільнення від сплати судового збору, в якому Ірпінська ОДПІ ГУ ДФС в Київській області посилається на частину 2 статті 8 Закону України «Про судовий збір» та статтю 88 Кодексу адміністративного судочинства України, додаючи, як доказ щодо підстав такого звільнення, копію кошторису Ірпінської ОДПІ ГУ ДФС в Київській області на 2015 рік та зазначаючи, що відповідач є органом державної влади та здійснює свою діяльність виключно за рахунок бюджетного фінансування, а Законом України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» не передбачено виділення кошторису для обов'язкової сплати судового збору.
Відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» від 22 травня 2015 року № 484-VІІІ зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.
Відсутність видатків на оплату судового збору в кошторисі відповідача не може бути підставою для звільнення від сплати судових витрат, обов'язок сплати яких встановлено чинним законодавством.
Таким чином, вказане клопотання щодо відсутності коштів не підтверджено жодними належними доказами.
Отже, підстави для звільнення апелянта від сплати судового збору відсутні.
Розмір судового збору, порядок його сплати і звільнення від сплати встановлюється Законом України «Про судовий збір», із урахуванням вимог частини 2 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до підпункту 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» (в чинній редакції на час подання позовної заяви) за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру сплачується 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати.
Згідно підпункту 2 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» (в чинній редакції на час подання апеляційної скарги) судовий збір справляється: за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду - 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» (в чинній редакції на час подання позовної заяви) розмір мінімальної заробітної плати складає 1 тис. 218 грн. 00 коп.
Як вбачається з предмету заявлених позовних вимог, спір носить майновий характер, оскільки оскаржується податкове повідомлення - рішення № 0000432204 від 06 березня 2015 року, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість на загальну суму 132 тис. грн., тобто спір заявлений на суму 132 тис. грн.
При поданні позовної заяви з вимогами майнового характеру сума судового збору, що підлягала сплаті становила 2 тис. 640 грн.
Таким чином, апелянт повинен надати документ про сплату судового збору за подання апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції в розмірі 2 тис. 904 грн. (2640 х 1,1 = 2904).
Платіжні реквізити для перерахування судового збору:
Отримувач коштів: УДКСУ у Печерському р-ні;
Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38004897;
Банк отримувача: ГУДКCУ у м. Києві;
Код банку отримувача (МФО): 820019;
Рахунок отримувача: 31211206781007;
Код класифікації доходів бюджету: 22030001;
Призначення платежу: *;101;
Відповідно до частини 3 статті 189 Кодексу адміністративного судочинства України, до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якими апеляційна скарга залишається без руху.
Враховуючи вищевикладене, апеляційну скаргу Ірпінської ОДПІ ГУ ДФС в Київській області необхідно залишити без руху та встановити строк для усунення зазначених недоліків апеляційної скарги.
Керуючись статтями 108, 187, 189 Кодексу адміністративного судочинства України, -
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби в Київській області на постанову Київського окружного адміністративного суду від 01 жовтня 2015 року - залишити без руху .
Надати апелянту строк для усунення недоліків терміном до 21 грудня 2015 року шляхом надання суду документа про сплату судового збору в розмірі, визначеному відповідно до вимог Закону України «Про судовий збір», або належних доказів щодо підстав звільнення від сплати судового збору.
У разі не усунення недоліків у зазначений вище строк апеляційна скарга буде повернута апелянту.
Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та може бути оскаржена особою, яка подала апеляційну скаргу безпосередньо до Вищого адміністративного суду України в порядок і строки, визначені статтею 212 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя: О.М. Оксененко
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.12.2015 |
Оприлюднено | 16.12.2015 |
Номер документу | 54272698 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Оксененко О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні