Ухвала
від 04.12.2015 по справі б8/134-12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. С. Петлюри (Комінтерну), 16 тел. 235-95-51

УХВАЛА

"04" грудня 2015 р. Справа № Б8/134-12

За кредиторською заявою Миронівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області

у справі № Б8/134-12

за заявою ОСОБА_1 підприємства «Реалія Плюс»

до боржника ОСОБА_1 сільськогосподарського підприємства «Росава»

про банкрутство

Суддя Лутак Т.В.

Без виклику представників учасників судового провадження

Обставини справи:

У провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № Б8/134-12 за заявою ОСОБА_1 підприємства «Реалія Плюс» до боржника ОСОБА_1 сільськогосподарського підприємства «Росава» про банкрутство.

Ухвалою господарського суду Київської області від 10.12.2012 порушено провадження у даній справі та введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

Ухвалою господарського суду Київської області від 06.10.2014 затверджено реєстр вимог кредиторів боржника - ОСОБА_1 сільськогосподарського підприємства «Росава».

Постановою господарського суду Київської області від 02.11.2015 визнано банкрутом Приватне сільськогосподарське підприємство «Росава», відкрито його ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором банкрута - ОСОБА_1 сільськогосподарського підприємства «Росава» (09200, Київська область, Кагарлицький район, місто Кагарлик, вулиця Жовтнева, будинок 50, ідентифікаційний код - 33201738) арбітражного керуючого ОСОБА_2 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого № 606 від 02.04.2013, адреса: 03150, м. Київ, вул. Червоноармійська, буд. 89, оф. 6, ідентифікаційний номер - НОМЕР_1), встановлено строк в два місяці від дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет для пред'явлення кредиторами вимог за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства та зобов'язано ліквідатора банкрута протягом двох тижнів по закінченню встановленого пунктом 13 постанови строку подати на затвердження до суду реєстр вимог кредиторів банкрута.

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, суд за допомогою автоматизованої системи «Діловодство спеціалізованого суду» 04.11.2015 здійснює офіційне оприлюднення повідомлення про визнання ОСОБА_1 сільськогосподарського підприємства «Росава» банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет, номер публікації якого 24583.

У встановлений ст. 38 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» строк від дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури до суду звернулася Миронівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Київській області із заявою № 4291/10/10 від 25.11.2015 (вх. № 28650/15 від 01.12.2015) про визнання кредиторських вимог у розмірі 619, 03 грн.

При цьому, Миронівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Київській області разом із заявою № 4291/10/10 від 25.11.2015 (вх. № 28650/15 від 01.12.2015) подала клопотання № 4290/10/10 від 25.11.2015 (вх. № 28643/15 від 01.12.2015), у якому просить суд, на підставі ст. 8 Закону України «Про судовий збір», звільнити її від сплати судового збору.

Розглянувши вищезазначене клопотання, суд зазначає таке.

Статтею 1 Закону України «Про судовий збір» передбачено, що судовий збір - це збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, за видачу судами документів, а також у разі ухвалення окремих судових рішень, передбачених цим Законом.

Згідно з ст. 2 Закону України «Про судовий збір» платники судового збору - це громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні) та фізичні особи - підприємці, які звертаються до суду чи стосовно яких ухвалене судове рішення, передбачене цим Законом.

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про судовий збір» враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.

Пунктом 3 постанови пленуму Вищого господарського суду України № 7 від 21.02.2013 «Про деякі питання практики застосування розділу VI Господарського процесуального кодексу України» встановлено, що у розгляді питань, пов'язаних з відстроченням та розстроченням сплати судового збору, зменшенням його розміру або звільненням від його сплати (ст. 8 Закону України «Про судовий збір») і застосуванням приписів Закону щодо пільг зі сплати судового збору (ст. 5 Закону України «Про судовий збір») господарським судам слід враховувати таке.

Єдиною підставою для вчинення господарським судом дій, зазначених у ст. 8 Закону України «Про судовий збір», є врахування ним майнового стану сторін.

Клопотання про відстрочення (розстрочення) сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від його сплати може бути викладене в заяві чи скарзі, які подаються до господарського суду, або окремим документом. Особа, яка заявляє відповідне клопотання, повинна навести доводи і подати докази на підтвердження того, що її майновий стан перешкоджав (перешкоджає) сплаті нею судового збору у встановленому порядку і розмірі. Господарський суд вправі вчинити дії, про які йдеться у ст. 8 Закону України «Про судовий збір», і зі своєї ініціативи з наведенням в ухвалі відповідних мотивів.

Заявник своє клопотання про звільнення від сплати судового збору обґрунтовує тим, що відповідно до затвердженого кошторису Миронівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області на 2015 рік, який долучено до клопотання, видатки на оплату судового збору не передбачені.

Оскільки фінансування заявника здійснюється за рахунок бюджету України на підставі затверджено кошторису на 2015 рік, а погодження видатків на сплату судового збору потребує певного часу, з метою забезпечення захисту прав та законних інтересів кредитора, а також надання рівного доступу всім учасникам процесу до правосуддя, суд визнає клопотання заявника про звільнення від сплати судового збору обґрунтованим та, користуючись наданим правом, вважає за можливе задовольнити вказане клопотання і звільнити Миронівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Київській області від сплати судового збору за подання заяви про визнання кредиторських вимог.

За таких обставин, суд вважає за необхідне прийняти заяву Миронівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області про визнання кредиторських вимог та призначити її до розгляду у судовому засіданні.

Керуючись Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та статтями 65, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Звільнити Миронівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Київській області від сплати судового збору за подання заяви про визнання кредиторських вимог.

2. Розгляд кредиторської заяви Миронівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області призначити на "21" січня 2016 року о 14:45. Засідання відбудеться в приміщенні господарського суду Київської області за адресою: м. Київ, вул. С. Петлюри (Комінтерну), 16, в залі судових засідань № 1 .

3. Зобов'язати Миронівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Київській області надати суду оригінали (для огляду) доданих до заяви документів.

4. Зобов'язати ліквідатора банкрута розглянути заяву Миронівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області і надати суду документально підтвердженні та нормативно обґрунтовані письмові пояснення щодо визнання або відхилення кредиторських вимог Миронівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області.

5. Учасникам процесу письмові докази, які подаються до господарського суду, оформити відповідно до вимог ст. 36 Господарського процесуального кодексу України.

6. Викликати в судове засідання повноважного представника Миронівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області та ліквідатора банкрута.

7. Явку представника Миронівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області та ліквідатора банкрута визнати обов'язковою.

8. Копію даної ухвали надіслати ліквідатору банкрута та Миронівській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Київській області.

Суддя Т.В. Лутак

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення04.12.2015
Оприлюднено17.12.2015
Номер документу54294093
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —б8/134-12

Ухвала від 14.06.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Лопатін А.В.

Ухвала від 17.05.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Лопатін А.В.

Ухвала від 15.02.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Лопатін А.В.

Ухвала від 12.12.2022

Господарське

Господарський суд Київської області

Лопатін А.В.

Ухвала від 12.10.2022

Господарське

Господарський суд Київської області

Лопатін А.В.

Ухвала від 12.06.2022

Господарське

Господарський суд Київської області

Лопатін А.В.

Ухвала від 22.11.2021

Господарське

Господарський суд Київської області

Лопатін А.В.

Ухвала від 19.05.2021

Господарське

Господарський суд Київської області

Лопатін А.В.

Ухвала від 04.02.2021

Господарське

Господарський суд Київської області

Лопатін А.В.

Постанова від 17.06.2020

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Поляков Б.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні