Ухвала
від 17.12.2015 по справі 812/1646/15
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.2.3

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про відкриття провадження в адміністративній справі після усунення недоліків позовної заяви

17 грудня 2015 року СєвєродонецькСправа № 812/1646/15 Суддя Луганського окружного адміністративного суду Тихонов І.В., перевіривши матеріали за адміністративним позовом Прокурора Старобільського району Луганської області в інтересах держави в особі Старобільської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "ПП "Укртеплострой" про стягнення коштів з рахунків у банках, обслуговуючих боржника,-

ВСТАНОВИВ:

01 грудня 2015 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Прокурора Старобільського району Луганської області в інтересах держави в особі Старобільської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "ПП "Укртеплострой" про стягнення коштів з рахунків у банках, обслуговуючих боржника.

Так, ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 03 грудня 2015 року адміністративний позов Прокурора Старобільського району Луганської області було залишено без руху, надано позивачу строк для усунення недоліків протягом 10 (десяти) днів з дня отримання копії даної ухвали, шляхом надання до суду документу про сплату судового збору.

15 грудня року від Прокурора Старобільського району Луганської області надійшло клопотання відстрочення сплати судового збору за подання даної позовної заяви до ухвалення судового рішення у справі.

Дослідивши вказане клопотання суд вважає його обґрунтованим з огляду на наступне.

01.09.2015 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» від 22.05.2015 року №484-VIII, яким внесено зміни в Закон України «Про судовий збір» від 08.07.2011 року №3674-VI.

Позивач не віднесений до осіб, які згідно із ст. 5 Закону України "Про судовий збір" звільнені від сплати судового збору за подання позову.

Відповідно до ч.1 ст.88 КАС України, суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Згідно з ч. 1 статті 8 Закону України "Про судовий збір" враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.

Враховуючи вищенаведене, підставою для звільнення від сплати судового збору є незадовільний майновий стан сторони. Звільнення від сплати судового збору є правом, а не обов'язком суду.

Враховуючи те, що Законом України «Про державний бюджет України на 2015 рік» видатків на сплату судового збору не передбачено і відповідне фінансування органам прокуратури з такою метою не здійснювалось, суд вважає за можливе відстрочити сплату судового збору до ухвалення судового рішення у справі.

Частиною 1 статті 107 КАС України встановлено, що суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи:

1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність;

2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником);

3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу;

4) належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства;

5) подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними);

6) немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч.2 ст.107 КАС України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду чи відмови у відкритті провадження у справі. Адміністративний позов підсудний Луганському окружному адміністративному суду.

Зазначена позовна заява відповідає вимогам ст.ст. 105, 106 КАС України, підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі не вбачається, тому вважаю за можливе відкрити провадження у цій справі.

Керуючись ст.ст. 88, 105, 106, 107 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя,-

УХВАЛИВ:

Відстрочити сплату судового збору за подання адміністративного позову Прокурора Старобільського району Луганської області в інтересах держави в особі Старобільської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "ПП "Укртеплострой" про стягнення коштів з рахунків у банках, обслуговуючих боржника до ухвалення судового рішення у справі.

Відкрити провадження у справі за адміністративним позовом Прокурора Старобільського району Луганської області в інтересах держави в особі Старобільської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "ПП "Укртеплострой" про стягнення коштів з рахунків у банках, обслуговуючих боржника.

Відкрите судове засідання призначити на 25 грудня 2015 року о 10 год. 00 хв. у приміщенні Луганського окружного адміністративного суду за адресою: Луганська область, м.Сєвєродонецьк, просп. Космонавтів, 18, поверх 1.

Справа розглядатиметься одноособово суддею Луганського окружного адміністративного суду Тихоновим І.В.

Позивачу під час судового засідання надати оригінали документів, що були додані до позовної заяви, для огляду в судовому засіданні.

Запропонувати відповідачу у разі невизнання адміністративного позову подати письмові заперечення проти позову та докази, якими вони обґрунтовуються.

Копію ухвали про відкриття провадження в адміністративній справі надіслати сторонам.

Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та оскарженню не підлягає.

СуддяІ.В. Тихонов

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.12.2015
Оприлюднено23.12.2015
Номер документу54432137
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1646/15

Постанова від 25.01.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.В. Тихонов

Ухвала від 25.12.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.В. Тихонов

Ухвала від 17.12.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.В. Тихонов

Ухвала від 03.12.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.В. Тихонов

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні