УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,
E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
Від "22" грудня 2015 р. Справа № 14/5007/1329-Б/12
За заявою Ліквідаційної комісії ОСОБА_1 підприємства "Хомора" Першотравенської селищної ради (смт.Першотравенськ, Баранівський район, Житомирська область)
До боржника ОСОБА_1 підприємства "Хомора" Першотравенської селищної ради (смт.Першотравенськ, Баранівський район, Житомирська область)
про визнання банкрутом
Суддя Костриця О.О.
В засіданні суду прийняли участь:
від кредиторів: не з'явилися
від боржника: ОСОБА_2 - ліквідатор
В провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа №14/5007/1329-Б/12 про визнання банкрутом ОСОБА_1 підприємства "Хомора" Першотравенської селищної ради.
21.10.2015р. до суду від Першотравенської селищної ради на виконання вимог суду надійшов супровідний лист про направлення завіреної копії рішення ради п'ятдесят п'ятої сесій шостого скликання №771 від 05.10.2015р. "Про припинення права користування земельними ділянками КП "Хомора".
22.10.2015р. на адресу господарського суду Житомирської області від Новоград-Волинської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області надійшла заява №3547/10 від 19.10.2015р. про заміну кредитора по справі Новоград - Волинської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області на її правонаступника Новоград - Волинську ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області.
Ухвалою суду від 23.10.2015р. було прийнято та призначено до розгляду заяву Новоград-Волинської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області №3547/10 від 19.10.2015р. про заміну кредитора по справі.
22.12.2015р. до суду від Новоград-Волинської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області на виконання вимог суду надійшли витребувані судом документи.
22.12.2015р. до суду від ліквідатора боржника ОСОБА_2 надійшло клопотання про продовження строку ліквідаційної процедури боржника та повноважень ліквідатора ОСОБА_2 на три місяці до 20.03.2016р.
Слід зазначити, що при вирішені даної справи судом застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції від 22.12.2011р.
Ліквідатор боржника ОСОБА_2 в судовому засіданні надала проміжний звіт з підтверджуючими документами. Вказаний звіт ліквідатора було розглянуто та погоджено на засіданні комітету кредиторів боржника 21.12.2015р.
В судовому засіданні було розглянуто вищезазначений звіт ліквідатора боржника ОСОБА_2, разом з тим, ліквідатор боржника вимоги ухвали суду від 29.09.2015р. виконала частково.
В засіданні суду розглядалась заява Новоград-Волинської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області №3547/10 від 19.10.2015р. про заміну кредитора по справі Новоград - Волинської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області на її правонаступника Новоград - Волинську ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області.
22.12.2015р. до суду від Новоград-Волинської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області на виконання вимог суду надійшли витребувані судом документи.
Представник Новоград-Волинської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області в судове засідання не з'явився.
Ліквідатор боржника в засіданні суду не надала заперечень відносно вищезазначеної заяви Новоград-Волинської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області.
Дослідивши матеріали справи, судом було встановлено наступне.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014р. №311 "Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України" утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 1 та реорганізовано територіальні органи Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 2.
Згідно з додатком 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014р. №311 "Перелік територіальних органів ДФС, які утворюються" у Житомирській області утворюється Новоград-Волинська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС.
Відповідно до додатку 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014р. №311 "Перелік територіальних органів Міндоходів, які реорганізуються", Новоград-Волинська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів реорганізується шляхом приєднання до Новоград-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС.
Згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 30.06.2015р., у ЄДР міститься інформація про юридичну особу - Новоград-Волинську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області (ідентифікаційний код 39859915).
Відповідно до наказу ДФС України №757 від 06.10.2015р. "Про внесення змін до положень про територіальні органи ДФС у Житомирській області", затверджено, зокрема, зміни до Положення про Новоград-Волинську ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області, затвердженого наказом ДФС від 20.08.2014р. №56, зареєстрованого 25.06.2015р., які є його невід'ємно частиною.
Згідно змін до Положення про Новоград-Волинську ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області, Новоград-Волинська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області є правонаступником усіх прав та обов'язків Новоград-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області.
Відповідно до передавального акту від 31.08.2015р., затвердженого головою комісії з реорганізації Новоград-Волинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області, Новоград-Волинська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Житомирській області (код ЄДРПОУ 38613415) передала своєму правонаступникові - Новоград-Волинській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області (код ЄДРПОУ 39859915) все майно, яке обліковується на балансі, всі майнові права, пов'язані з майном, що передається, а також майнові права, які хоча і не пов'язані з майном органу, але належать ОДПІ відповідно до законодавства та правочинів, права власності на всі інші права та обов'язки перед всіма боржниками та кредиторами (а.с.39 том 7).
Новоград-Волинська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Житомирській області, є єдиним правонаступником Новоград-Волинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області щодо всього майна, майнових та немайнових прав, прав на рухоме та нерухоме майно, прав на земельні ділянки, об'єкти соціально-побутового призначення, інших прав та обов'язків, стосовно всіх боржників та кредиторів ОДПІ.
Відповідно до повідомлення про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи №2602/381 від 30.09.2015р. до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 29.09.2015р. внесено запис №13071120007000806 про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи Новоград-Волинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області, 38613415 (а.с.28 том 7).
Частиною 1 ст. 25 ГПК України встановлено, що у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу.
Відповідно до ст.21 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншої особи, яка бере участь у справі, здійснює заміну такої сторони на будь-якій стадії провадження у справі про банкрутство.
Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив.
Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне задовольнити заяву Новоград-Волинської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області №3547/10 від 19.10.2015р. та замінити кредитора по справі Новоград-Волинську ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області на її правонаступника Новоград-Волинську ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області.
В засіданні суду розглядалось клопотання ліквідатора ОСОБА_2 про продовження строку ліквідаційної процедури боржника та повноважень ліквідатора ОСОБА_2 на три місяці.
Ліквідатор боржника в засіданні суду підтримала вищезазначене клопотання у повному обсязі.
Господарський суд розглянувши вищезазначене клопотання про продовження процедури ліквідації, прийшов до висновку його задовольнити та продовжити строк ліквідаційної процедури на три місяці, тобто з 20.12.2015р. по 20.03.2016р. включно, з огляду на наступне.
Відповідно до ст. 37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців. Банкрут - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов'язання встановлена господарським судом. Під ліквідацією розуміється припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів шляхом продажу його майна.
Відповідно до ч. 3 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор (ліквідаційна комісія) виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.
Згідно ч. 6 ст. 45 цього Закону, у разі якщо на момент закінчення строку ліквідації залишилися непроданими активи боржника і негайний продаж матиме наслідком істотну втрату їх вартості, ліквідатор передає такі активи в управління визначеній господарським судом юридичній особі, яка зобов'язана вжити заходів щодо продовження погашення заборгованості кредиторів боржника за рахунок отриманих активів. Ліквідатор у разі потреби передавання активів боржника, які залишаються непроданими на час закінчення процедури ліквідації, в управління іншій юридичній особі погоджує кандидатуру такої особи з комітетом кредиторів та звертається до господарського суду з відповідним клопотанням.
Відповідно до ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. У разі якщо господарський суд дійшов висновку, що ліквідатор не виявив або не реалізував майнові активи банкрута у повному обсязі, суд виносить ухвалу про призначення нового ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом, якщо інше не передбачено цим Законом. Новий ліквідатор очолює ліквідаційну комісію і діє згідно з вимогами цього Закону. Ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.
Постановою суду від 20.03.2013р. було визнано банкрутом КП "Хомора" Першотравенської селищної ради, відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців до 20 березня 2014р. включно.
Ухвалами суду неодноразово продовжувались строк ліквідаційної процедури боржника та повноваження ліквідатора боржника.
Разом з тим, станом на день розгляду справи строк ліквідаційної процедури закінчується, проте ліквідація банкрута не завершена.
З матеріалів справи, вбачається, що ліквідатором на виконання вимог суду проведено роботу з ліквідаційної процедури банкрута, а саме: вживаються заходи щодо продажу майнових активів банкрута.
Таким чином, вказані обставини свідчать про незавершення ліквідатором ліквідації банкрута з об'єктивних причин та неможливість завершення ліквідації банкрута у визначений Законом строк взагалі.
Враховуючи, що на цей час строк ліквідаційної процедури фактично закінчується, а ліквідація банкрута не завершена і для її завершення потрібен додатковий час, суд вважає за необхідне клопотання ліквідатора задовольнити і продовжити строк ліквідаційної процедури і повноваження ліквідатора на три місяці, зобов'язавши останнього забезпечити завершення ліквідації банкрута.
При цьому, суд виходить з системного аналізу положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", зокрема ст. ст. 37, 45, 46, якими визначено поняття ліквідації, підстав та порядку її завершення, відповідно до яких, ліквідація банкрута це припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення вимог кредиторів шляхом продажу його майна, і яка закінчується не збігом строку ліквідаційної процедури, а завершенням продажу майна банкрута, включеного до ліквідаційної маси, завершенням розрахунків з кредиторами, затвердженням звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу та внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи-банкрута.
Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне відкласти розгляд справи.
Керуючись ст.ст. 77,86 ГПК України, ст.ст. 25,26,45,46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд
УХВАЛИВ:
1. Задовольнити заяву Новоград-Волинської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області №3547/10 від 19.10.2015р.
2. Замінити кредитора по справі Новоград-Волинську ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області на її правонаступника Новоград-Волинську ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області.
3. Задовольнити клопотання ліквідатора про продовження ліквідаційної процедури ОСОБА_1 підприємства "Хомора" Першотравенської селищної ради (смт.Першотравенськ, Баранівський район, Житомирська область) та повноважень ліквідатора ОСОБА_2 на три місяці.
4. Продовжити строк ліквідаційної процедури банкрута ОСОБА_1 підприємства "Хомора" Першотравенської селищної ради (смт.Першотравенськ, Баранівський район, Житомирська область) на три місяці з 20.12.2015р. по 20.03.2016р. включно.
5. Продовжити строк повноважень ліквідатора ОСОБА_1 підприємства "Хомора" Першотравенської селищної ради (смт.Першотравенськ, Баранівський район, Житомирська область) ОСОБА_2 на три місяці з 20.12.2015р. по 20.03.2016р. включно.
6. Відкласти розгляд справи.
7. Призначити наступне засідання суду на "17" березня 2016 р. о 10:00 в приміщенні господарського суду Житомирської області, каб. №407.
8. Зобов'язати ліквідатора ОСОБА_2:
- надати проміжний звіт ліквідатора про хід ліквідаційної процедури, погоджений на засіданні комітету кредиторів боржника; відповідний протокол надати суду;
- виявити документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню;
- вчинити дії щодо повідомлення Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Житомирській області про неможливість перебування КП "Хомора" в статусі замовника по виконанню будівельних робіт, у зв'язку з процедурою банкрутства;
- надати письмову інформацію про стан виконання державною виконавчою службою заочного рішення Баранівського районного суду від 07.11.2011р. у справі №2-620/2011 про стягнення з ОСОБА_3 на користь боржника 5383,10 грн.;
- виявити додаткові докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування, зокрема фекального насоса;
- здійснювати продаж майна з неухильним дотриманням норм Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції від 22 грудня 2011р.
В судове засідання викликати уповноважених представників кредиторів та ліквідатора боржника.
Ухвала господарського суду набирає законної сили в установленому чинним законодавством порядку.
У зв'язку із запровадженням автоматизованої системи документообігу у господарському суді будь-які заяви та клопотання у письмовому вигляді повинні бути зареєстровані в канцелярії суду до початку судового засідання.
Суддя Костриця О.О.
1-до справи;
2- ліквідатору ОСОБА_2
3-Баранівському РЦЗ
4 Житомирське обласне відділення ФССзТВП
5-Новоград-Волинській ОДПІ
6- УПФУ в Баранівському районі
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 22.12.2015 |
Оприлюднено | 27.12.2015 |
Номер документу | 54507300 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Костриця О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні