ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
73000, м.Херсон, вул. Горького, 18
тел. /0552/ 49-31-78
Веб сторінка : ks.arbitr.gov.ua/sud5024/
У Х В А Л А
"24" грудня 2015 р. Справа № 923/634/15
Господарський суд Херсонської області у складі судді Пригуза П.Д. при секретарі розглянувши справу
за заявою: Державної податкової інспекції у м. Херсоні Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, вул. І.Кулика, 143-а, м. Херсон,
про банкрутство
за участю представників:
від кредитора ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонскій області - ОСОБА_1, довіреність № 324/9/21-03-10-26 від 22.01.2015;
від боржника - ліквідатор, арбітражний керуючий ОСОБА_2
в с т а н о в и в:
Ухвалою господарського суду Херсонської області від 12 травня 2015 року порушено справу про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Гетьман", на загальних підставах, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Ухвалою від 16.07.2015 року судом затверджено реєстр вимог кредиторів.
Постановою господарського суду від 13.08.2015 року боржника визнано банкрутом та відкрито стосовно нього ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців, ліквідатором призначено арбітражного керуючого ОСОБА_2, судове засідання для розгляду звіту ліквідатора призначено на 11.08.2016 року.
Ліквідатором у зв'язку із завершенням заходів з ліквідації банкрута подано до суду звіт та ліквідаційний баланс з клопотанням про їх затвердження та припинення провадження у справі. До звіту додано протокол засідання комітету кредиторів, яким схвалено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута. Також ліквідатором подано клопотання про затвердження його звіту про нарахування та виплату грошової винагороди за період з 13.08.2015 по 14.12.2015 року.
Ухвалою від 15.12.2015 року дата підсумкового засідання змінена судом, розгляд звіту ліквідатора призначено на 24.12.2015 року.
Також ліквідатором подано звіт про нарахування та виплату грошової винагороди та клопотання про його затвердження, з якого вбачається, що ліквідатором нараховано основної винагороди за час виконання обов'язків з розрахунку двох мінімальних заробітних плат на місяць на загальну суму 11005,67грн. з яких сплачено 985,00грн.
Згідно ч. 2 ст. 115 Закону грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна визначається в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень розпорядника майна боржника. Сплата грошової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна) здійснюється шляхом її авансування заявником (кредитором або боржником).
Суд зазначає, що відповідно до ч. 7 ст. 115 Закону звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
В судовому засіданні ліквідатор підтримав заявлені клопотання, зазначивши, що під час здійснення ним заходів з ліквідації банкрута активів не виявлено, встановлено, що банкрут припинив господарську діяльність з 2011 року, усі майнові операції здійснювалися за межами строків позовної давності, у зв'язку з чим комітетом кредиторів погоджено звіт і ліквідаційний баланс, просить затвердити їх, ліквідувати юридичну особу банкрута та припинити провадження у справі.
Представник кредитора у судовому засіданні підтримав подані клопотання, просить затвердити звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, також загальний звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс, ліквідувати юридичну особу банкрута та провадження у справі припинити у зв'язку з документальним підтвердженням відсутності майна, зареєстрованого за банкрутом та відсутністю будь- яких перспектив щодо виявлення активів та безперспективності витребування активів навіть у разі їх виявлення.
Дослідивши звіт ліквідатора, думку представника кредитора з приводу звіту про виконану ліквідатором роботу, розглянувши подані ліквідатором додатки до звіту та дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню з наступних підстав.
Відповідно до ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс.
Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).
Як вбачається із звіту ліквідатора та доданих матеріалів (том 2 а.с. 143-195) ліквідатором здійснено розшук майна банкрута, для цього було направлені запити та отримані відповіді від державних органів, що здійснюють державну реєстрацію об'єктів права власності та інших речових прав, зокрема УДАІ УМВС України в Херсонській області, Територіального управління держгірпромнагляду у Херсонській області, Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області, Державної інспекції сільського господарства в Херсонській області, Державного космічного агентства України та інших, від яких отримано відомості про відсутність реєстрації відповідних прав.
Згідно акту інвентаризації проведеної ліквідатором за наказом від 28.08.2015 року встановлено відсутність майна боржника.
Власником (засновником) боржника передано ліквідаторові грошові кошти, що обліковувалися в касі банкрута в сумі 985,00грн., та печатка банкрута. Зазначені кошти використано на покриття витрат процедури та винагороду ліквідатора, а печатка - знищена.
Відповідно до наданого ліквідатором реєстру вимог кредиторів до нього включено вимоги лише ініціюючого кредитора - на суму 6 641 254, 85грн., які у зв'язку з відсутністю майна залишились незадоволеними.
На засіданні комітету кредиторів 14.12.2015 року було схвалено звіт ліквідатора.
Представник кредитора у судовому засіданні підтримав звіт та клопотання ліквідатора, подав до суду клопотання, вважає, що звіт і ліквідаційний баланс підлягають затвердженню, просить ліквідувати банкрута та припинити провадження у справі.
Відповідно до ст. 46 Закону про банкрутство господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Згідно частини 2 зазначеної статті якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.
Відповідно до ч. 3 ст. 46 Закону про банкрутство, якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
Затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 46 Закону про банкрутство є підставою для припинення провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 83 цього Закону.
Згідно ч. 5 ст. 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
За таких обставин звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, юридична особа - ліквідації і виключенню з Єдиного державного реєстру.
У зв'язку із затвердженням звіту і ліквідаційного балансу провадження у справі припиняється.
Відповідно до ч. 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" рішення суду про ліквідацію юридичної особи - банкрута направляється державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.
Згідно ст. 34 Закону про банкрутство ліквідатор зобов'язаний забезпечити оформлення та збереженість документів банкрута та згідно ст. 36 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" подати державному реєстратору довідку архіву про прийняття документів на зберігання.
На підставі викладеного, керуючись ч. 5 ст. 45, ст. 46, п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 ГПК України, суд, -
у х в а л и в:
1. Затвердити звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди.
2. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Гетьман", ідентифікаційний код 32687041, пров. Козацький, 10, м. Херсон.
3. Ліквідувати юридичну особу банкрута - Товариства з обмеженою відповідальністю "Гетьман", ідентифікаційний код №32687041, пров. Козацький, 10, м. Херсон.
4. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними.
5. Провадження у справі припинити.
6. Зобов'язати ліквідатора виконати вимоги законодавства щодо збереженості документів банкрута, надавши відповідну довідку державному реєстратору.
7. Ухвалу надіслати: кредитору, ліквідатору, державному реєстратору, Головному управлінню статистики у Херсонській області, Головному управлінню юстиції у Херсонській області.
Суддя П.Д. Пригуза
Суд | Господарський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 24.12.2015 |
Оприлюднено | 31.12.2015 |
Номер документу | 54598830 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Херсонської області
Пригуза П.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні