6/88
ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ
Господарський суд Чернігівської області
14000 м. Чернігів, проспект Миру 20 Тел. 7-38-36, факс 7-44-62
Іменем України
ПОСТАНОВА
"03" квітня 2007 р. Справа № 6/88
11 год. 50 хв., м. Чернігів
Господарський суд Чернігівської області у складі:
судді Блохіної Ж.В.
при секретарі Кузьмін М.М.,
за участю представників:
позивача Пількевич О.В., довіреність №30818/10/10-010 від 28.12.06р.,
відповідача не з”явився
розглянувши у відкритому
судовому засіданні
позов Державної податкової інспекції у м. Чернігові,
м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 28
до Приватного підприємства „Компанія СН-Буд”
м. Чернігів, вул. Космонавтів, 10а, кв. 29
про стягнення 318310,00 грн.
ВСТАНОВИВ:
Державною податковою інспекцією у м. Чернігові подано позов до Приватного підприємства „Компанія СН-Буд” про стягнення 318310,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки.
Представник відповідача належним чином був повідомлений про час і місце проведення судового засідання, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення №398898, але в судове засідання представника не направив, заперечень на позов не надіслав.
Розглянувши подані документи і матеріали справи, вислухавши пояснення повноважного представника позивача, з'ясувавши фактичні обставини справи, дослідивши докази, які мають юридичне значення для вирішення спору по суті, господарський суд встановив наступне.
Приватне підприємство „Компанія СН-Буд” зареєстровано як суб'єкт підприємницької діяльності виконавчим комітетом Чернігівської міської ради 05.05.2005р., на обліку як платник податків в ДПІ у м. Чернігові перебуває з 14.05.2005р.
Так, на підставі п. 1, п. 2 ст. 11, ст.. 11-1 Закону України „Про державну податкову службу в Україні” від 04.12.1990р. № 509-ХІІ (зі змінами та доповненнями), була проведена планова виїзна перевірка відповідача з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства за період з 14.05.2005 року по 30.06.2006 року.
За результатами проведеної перевірки було складено акт №811/23/33469407 від 18.10.2006р.
В ході перевірки зокрема встановлено наступне порушення:
- п.п. 2.6 п. 2 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого Постановою Правління НБУ від 13.01.2005р. № 637 (зі змінами і доповненнями).
А саме: згідно виписок по рахунку № 2600513831, який відкритий в АППБ „Аваль”, МФО 380805 встановлено отримання підприємством готівки з розрахункового рахунку за грошовими чеками та не встановлено її оприбуткування, в зв”язку з ненаданням документів. Сума неоприбуткованої у касах готівки на момент проведення перевірки склала 63662,00 грн.
На підставі висновків акту перевірки №811/23/33469407 від 18.10.2006р. заступником начальника ДПІ у м. Чернігові прийнято рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій №0009302323/0 від 28.11.2006р. на суму 318310,00 грн. Дане рішення отримано відповідачем 28.12.2006р.
Станом на 12.02.2007р. сума штрафу в розмірі 318310,00 грн. відповідачем не сплачена.
Суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги є обґрунтованими і підлягають задоволенню з наступних підстав.
Згідно абз. 3 ст. 1 Указу Президента України „Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки” від 12.06.95 р. № 436/95 (далі –Указ) у разі порушення юридичними особами всіх форм власності, ...які є суб'єктами підприємницької діяльності, норм з регулювання обігу готівки у національній валюті, що встановлюються Національним банком України, до них застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу:
- за неоприбуткування (неповне та/або несвоєчасне)оприбуткування у касах готівки до підприємства застосовується фінансова санкція у п”ятикратному розмірі неоприбуткованої суми, тобто в даному випадку сума фінансової (штрафної) санкції становить 63662,00 грн.*5=318310,00 грн.
Відповідно до ст. 2 Указу штрафні санкції, передбачені цим Указом, застосовуються до осіб, зазначених у ст. 1 цього Указу, органами державної податкової служби на підставі матеріалів проведених ними перевірок і подань державної контрольно-ревізійної служби, фінансових органів та органів Міністерства внутрішніх справ України в установленому законодавством порядку та в розмірах, чинних на день завершення перевірок або на день одержання органами державної податкової служби зазначених подань.
Згідно ст. 3 Указу контроль за додержанням норм з регулювання обігу готівки в національній валюті, що встановлюються Національним банком України, здійснюють органи державної податкової служби, державної контрольно-ревізійної служби, Міністерства внутрішніх справ України та фінансові органи, а банками - Національний банк України.
Згідно з п.п. 7, 8 ст. 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" органам податкової служби надано право застосовувати до підприємств, установ, організацій і громадян фінансові санкції у порядку та розмірах, встановлених законом, а також стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені та штрафних санкцій у порядку, передбаченому законом.
Таким чином, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню повністю в сумі 318310,00 грн.
Керуючись ст. ст. 94, 158, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
П О С Т А Н О В И В:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Приватного підприємства „Компанія СН-Буд” (м. Чернігів, вул. Космонавтів, 10а,
кв. 29, р/р 2600513831 „Райффайзен банк Аваль” у м. Києві, МФО 380805, код 33469407) до
державного бюджету (р/р 31110104700002 в ГУДК в Чернігівській області, код бюджетної
класифікації 21080900, код одержувача 22825965, МФО 853592) 318310,00 грн. штрафних санкцій.
3. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку заяву не було подано.
Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
4. Про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.
Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Заява про апеляційне оскарження чи апеляційна скарга, подані після закінчення строків, встановлених цією статтею, залишаються без розгляду, якщо суд апеляційної інстанції за заявою особи, яка їх подала, не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.
Суддя Ж.В.Блохіна
Суд | Господарський суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 03.04.2007 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 546659 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні