Ухвала
від 14.12.2015 по справі 911/1508/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. С. Петлюри (Комінтерну), 16 тел. 235-95-51

У Х В А Л А

"14" грудня 2015 р. Справа № 911/1508/14

За заявою Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області

до боржника ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи

про банкрутство

Суддя Лутак Т.В.

Представники:

від Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області: не з'явилися

від ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи : не з'явилися

від ліквідатора банкрута: ОСОБА_2

Обставини справи:

У провадженні господарського суду Київської області знаходиться справа № 911/1508/14 за заявою Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області до боржника ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи про банкрутство.

Ухвалою господарського суду Київської області від 29.04.2014 прийнято заяву про порушення справи про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи до розгляду.

Ухвалою господарського суду Київської області від 05.06.2014 порушено провадження у справі № 911/1508/14 про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи , введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введено процедуру розпорядження майном боржника та призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого ОСОБА_2.

З метою виявлення усіх кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, суд за допомогою автоматизованої системи Діловодство спеціалізованого суду 06.06.2014 здійснив офіційне оприлюднення оголошення про порушення справи про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет, номер публікації якого 4641.

Ухвалою попереднього засідання господарського суду Київської області від 08.09.2014 затверджено реєстр вимог кредиторів боржника - ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи .

Постановою господарського суду Київської області від 27.11.2014 припинено процедуру розпорядження майном боржника - ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи та припинено повноваження арбітражного керуючого ОСОБА_2 як розпорядника майна боржника - ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи , визнано банкрутом ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи (07400, Київська область, місто Бровари, вулиця Короленка, будинок 55, ідентифікаційний код - 33927665) та відкрито його ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута - ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи призначено арбітражного керуючого ОСОБА_2 (ліцензія серії АВ № 600573 від 07.12.2011, свідоцтво арбітражного керуючого № 1157 від 04.07.2013, адреса: АДРЕСА_1, поштова адреса: 01001, м. Київ, а/с В113, ідентифікаційний код - НОМЕР_1).

З метою виявлення усіх кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, суд за допомогою автоматизованої системи Діловодство спеціалізованого суду 27.11.2014 здійснив офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет, номер публікації якого 11833.

Ухвалою господарського суду Київської області від 16.03.2015 затверджено реєстр вимог кредиторів у ліквідаційній процедурі ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи та зобов'язано ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_2 відповідно до статей 41-46 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом виконати ліквідаційну процедуру банкрута у строк, передбачений даним Законом, за результатами роботи по ліквідації підприємства-банкрута надати суду обґрунтований звіт про виконану роботу, всі докази, що свідчать про виконання ліквідаційної процедури, ліквідаційний баланс банкрута та пояснювальну записку до нього.

Ухвалою господарського суду Київської області від 25.11.2015 розгляд справи призначено на 14.12.2015 та зобов'язано ліквідатора банкрута надати суду обґрунтований звіт про виконану роботу по ліквідації ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи , всі докази, що свідчать про виконання ліквідаційної процедури ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи , ліквідаційний баланс банкрута та пояснювальну записку до нього.

10.12.2015 через канцелярію господарського суду Київської області від ліквідатора банкрута надійшло клопотання б/н б/д (вх. № 29497/15 від 10.12.2015) про зобов'язання Відділу державної виконавчої служби Броварського міськрайонного управління юстиції Київської області (07401, Київська область, місто Бровари, вулиця Кірова, 16) скасувати арешти, накладені на рахунки ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи , відкритті у ПАТ КБ Приватбанк (49094, місто Дніпропетровськ, вулиця Набережна Перемоги, 50), а саме: № р/р 26002053109208 (дата відкриття 09.02.2006); № р/р 26057053107017 (дата відкриття 09.02.2006), а також зобов'язання ПАТ КБ Приватбанк (49094, місто Дніпропетровськ, вулиця Набережна Перемоги, 50) здійснити закриття рахунків ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи , а саме: № р/р 26002053109208 (дата відкриття 09.02.2006); № р/р 26057053107017 (дата відкриття 09.02.2006).

До господарського суду Київської області від ліквідатора банкрута надійшло клопотання б/н б/д (вх. № 29482/15 від 10.12.2015) про стягнення з Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області (07400, Київська область, місто Бровари, вулиця Київська, будинок 286, ідентифікаційний код - 39463945), яка є правонаступником Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області (07400, Київська область, місто Бровари, вулиця Київська, будинок 286, ідентифікаційний код - 38732246) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_2 (свідоцтво арбітражного керуючого № 1157 від 04.07.2013, адреса: 01001, м. Київ, а/с В-113, ідентифікаційний код - НОМЕР_1, р/р № 26206001100925 в ПАТ Укрінбанк , МФО 300142) 13 966, 40 грн. грошової винагороди за період виконання обов'язків розпорядника майна ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи , про що видати наказ суду.

10.12.2015 через канцелярію господарського суду Київської області від ліквідатора банкрута надійшло клопотання б/н б/д (вх. № 29503/15 від 10.12.2015) про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи .

У судовому засіданні 14.12.2015 розглядається клопотання ліквідатора банкрута б/н б/д (вх. № 29482/15 від 10.12.2015) про стягнення з Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області 13 966, 40 грн. грошової винагороди арбітражного керуючого ОСОБА_2 за період виконання нею обов'язків розпорядника майна ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи .

Суд, дослідивши матеріали справи та заслухавши пояснення ліквідатора банкрута, зазначає таке.

Ухвалою господарського суду Київської області від 05.06.2014 у даній справі встановлено оплату послуг (грошову винагороду) розпорядника майна боржника у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень, шляхом її авансування заявником - Броварською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Київській області у відповідності до ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

З клопотання ліквідатора банкрута б/н б/д (вх. № 29482/15 від 10.12.2015) вбачається, що розрахунок грошової винагороди арбітражного керуючого ОСОБА_2 здійснений з розміру дві мінімальні заробітні плати за період виконання нею повноважень розпорядника майна ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи з 05.06.2014 по 26.11.2014, що становить 13 966, 40 грн.

Також, з вищезазначеного клопотання ліквідатора банкрута вбачається, що оплата грошової винагороди розпорядника майна арбітражному керуючому ОСОБА_2 не здійснювалася.

Відповідно до ч. 1 ст. 98 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.

Порядок визначення та сплати грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого врегульовано у ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

Частиною 1 ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом передбачено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Згідно з ч. 2 ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна визначається в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень або в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до порушення провадження у справі про банкрутство, якщо такий розмір перевищує дві мінімальні заробітні плати. Розмір грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна не може перевищувати п'яти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень розпорядника майна боржника. Сплата грошової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна) здійснюється шляхом її авансування заявником (кредитором або боржником) у розмірі, зазначеному у цій частині.

Таким чином, приписами ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом передбачено, що арбітражний керуючий виконує покладені на нього судом обов'язки та, відповідно, здійснює діяльність арбітражного керуючого на платній основі.

При цьому, стосовно порядку розподілу у справі про банкрутство витрат на оплату послуг розпорядника майна, суд зауважує, що в силу приписів частини 2 ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , сплата грошової винагороди розпоряднику майна здійснюється шляхом її авансування заявником (кредитором або боржником) у розмірі, зазначеному у цій частині, що і було визначено в ухвалі господарського суду Київської області від 05.06.2014 у даній справі.

Отже, законодавством та ухвалою суду у даній справі чітко встановлено джерело оплати послуг розпорядника майна боржника, а саме така винагорода здійснюється особою, яка подала заяву про порушення справи про банкрутство, зокрема, в даному випадку - Броварською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Київській області.

Разом з тим, суд звертає увагу, що законодавець не ставить порядок розподілу витрат на оплату послуг розпорядника майна в залежність від розміру вимог кожного із кредиторів у справі, майнового стану кожного кредитора у справі про банкрутство, правового статусу кредитора (особа, заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо), від джерел фінансування того чи іншого кредитора, а також від майнових результатів арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

Виходячи з встановлених у справі обставин та норм чинного законодавства, які підлягають застосуванню у спірних правовідносинах, суд дійшов висновку, що оплата послуг розпорядника майна ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи має бути покладена на заявника у даній справі - Броварську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Київській області.

За таких обставин, з урахуванням вимог ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом щодо того, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує свої повноваження на платній основі, суд дійшов висновку про можливість задоволення клопотання ліквідатора банкрута б/н б/д (вх. № 29482/15 від 10.12.2015) та стягнення з Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області (07400, Київська область, місто Бровари, вулиця Київська, будинок 286, ідентифікаційний код - 39463945), яка є правонаступником Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області (07400, Київська область, місто Бровари, вулиця Київська, будинок 286, ідентифікаційний код - 38732246) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_2 (свідоцтво арбітражного керуючого № 1157 від 04.07.2013, адреса: 01001, м. Київ, а/с В-113, ідентифікаційний код - НОМЕР_1, р/р № 26206001100925 в ПАТ Укрінбанк , МФО 300142) 13 966, 40 грн. грошової винагороди за період виконання обов'язків розпорядника майна ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи .

У судовому засіданні 14.12.2015 розглядається звіт ліквідатора про виконану роботу по ліквідації ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи та ліквідаційний баланс банкрута.

Як вбачається із звіту ліквідатора та наданих у судовому засіданні 14.12.2015 пояснень, відповідно до вимог ч. 2 ст. 41 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , ліквідатором з метою розшуку, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, вжиття заходів щодо захисту майна боржника, здійснення нагляду та контролю з управління та розпорядження майном боржника для забезпечення збереження та ефективного використання майнових активів і формування ліквідаційної маси, а також виявлення кредиторської заборгованості було направлено запити до директора ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи , приватного нотаріуса ОСОБА_3, Реєстраційної служби Броварського міськрайонного управління юстиції Київської області, Головного управління статистики у Київській області, Броварського міськрайонного центру зайнятості, Броварської районної виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Броварському районі, Управління пенсійного фонду України у м. Броварах та Броварському районі Київської області, Центру надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування м. Бровари та Броварського району при УДАІ ГУМВС України в Київській області, Управління державної автомобільної інспекції Головного управління МВС України в Київській області, Відділу Держземагенства у місті Броварах Головного управління Держземагентства у Київській області, Головного управління Держземагенства у м. Києві, Головного управління Держземагенства у Київській області, Державної інспекції сільського господарства в Київській області, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київській області та м. Києві, Державної авіаційної служби України, Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті, Державної архітектурно-будівельної інспекції України, Філії Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг , Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області, ПАТ КБ Приватбанк та Відділу державної виконавчої служби Броварського міськрайонного управління юстиції Київської області.

Відповідно до матеріалів справи запит направлений ліквідатором банкрута до директора ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи повернувся йому у зв'язку з відсутністю адресата за юридичною адресою, що також підтверджується актами про відсутність ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи за юридичною (фактичною) адресою від 01.08.2014 та від 25.12.2014.

Головним управлінням статистики у Київській області на запит ліквідатора надано наявні копії фінансової звітності ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи та повідомлено, що ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи в якості засновника філій, інших відокремлених підрозділів не значиться (довідка № 18-12/4584 від 18.11.2014 та довідка № 04.3-21/001 від 06.01.2015).

Броварським міськрайонним центром зайнятості на запит ліквідатора повідомлено, що заборгованість ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття відсутня (довідка № 382/05 від 24.04.2015).

Броварською районною виконавчою дирекцією Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на запит ліквідатора повідомлено, що заборгованість за ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи відсутня (довідка № 387-01-22 від 16.04.2015).

Відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Броварському районі на запит ліквідатора повідомлено, що заборгованість за ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи відсутня (довідка № 107 від 20.04.2015).

Центром надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування м. Бровари та Броварського району при УДАІ ГУМВС України в Київській області на запит ліквідатора повідомлено, що за ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи транспортні засоби не значаться (довідка № 289 від 08.09.2014).

Управлінням державної автомобільної інспекції Головного управління МВС України в Київській області на запит ліквідатора повідомлено, що за ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи транспортні засоби не значаться (довідка № 19/733 від 29.01.2015).

Відділом Держземагенства у місті Броварах Головного управління Держземагентства у Київській області на запит ліквідатора повідомлено, що право власності на земельні ділянки за ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи не зареєстровано (довідка № 05-7/3-3/1291 від 06.08.2014).

Головним управлінням Держземагенства у м. Києві на запит ліквідатора повідомлено, що документи, що посвідчують право власності/користування земельною ділянкою за ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи не реєструвались (довідка № 33-26-0.22-107/2-15 від 12.01.2015).

Головним управлінням Держземагенства у Київській області на запит ліквідатора повідомлено, що відомості щодо реєстрації земельних ділянок за ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи відсутні (довідка № 33-10-0.3-250/2-15 від 12.01.2015).

Державною інспекцією сільського господарства в Київській області на запит ліквідатора повідомлено, що за ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи техніку не зареєстровано (довідка № 05-09/951 від 16.04.2015).

Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку на запит ліквідатора повідомлено, що ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу), відсутнє (довідка № 09/04/716/НК від 19.01.2015).

Територіальним управлінням Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київської області та м. Києві на запит ліквідатора повідомлено, що за ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи об'єктів котлонагляду та вантажопідіймальних споруд не зареєстровано (довідка № 04-13/151 від 15.01.2015).

Державною авіаційною службою України на запит ліквідатора повідомлено, що за ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи повітряних суден не зареєстровано (довідка № 20.19-1231 від 29.01.2015).

Державною інспекцією України з безпеки на морському та річковому транспорті (Укрморрічінспекція) на запит ліквідатора повідомлено, що записи щодо суден, власником або судновласником яких є ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи відсутні (довідка № 177-05/1/1-15 від 10.02.2015).

Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на запит ліквідатора повідомлено, що інформація щодо наявності дозвільних документів на виконання будівельних робіт у ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи відсутня (довідка № 40-3-12 від 16.01.2015).

Згідно електронних витягів з Державного реєстру патентів України на винаходи, Державного реєстру патентів України на корисні моделі, Державного реєстру патентів України на промислові зразки, Державного реєстру свідоцтв України на знаки для товарів і послуг за ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи об'єкти інтелектуальної власності не зареєстровані.

Приватним нотаріусом ОСОБА_3 на запит ліквідатора надано витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 47902277 від 21.09.2015, відповідно до якого в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна інформація щодо ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи відсутня.

Реєстраційною службою Броварського міськрайонного управління юстиції Київської області на запит ліквідатора надано інформаційні довідки № 27111042 від 22.09.2014 та № 27110981 від 22.09.2014, згідно яких у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, у Реєстрі прав власності на нерухоме майно, у Державному реєстрі іпотек та у Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна відомості щодо ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи відсутні.

Броварською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Київській області на запит ліквідатора повідомлено про наявність відкритих рахунків ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи у ПАТ КБ Приватбанк , а саме: № р/р 26002053109208 (дата відкриття 09.02.2006); № р/р 26057053107017 (дата відкриття 09.02.2006).

ПАТ КБ Приватбанк на запит ліквідатора повідомлено, що залишок грошових коштів на рахунках ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи 0, 00 грн. (довідка № 20.1.0.0.0/7-20151007/3462 від 09.10.2015), однак рахунки не було закрито та відповідної довідки про закриття рахунків ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи ліквідатору банкрута не надано у зв'язку з наявність арештів, накладених відділом державної виконавчої служби Броварського міськрайонного управління юстиції Київської області.

Як вбачається з матеріалів справи, ліквідатор банкрута неодноразово звертався до відділу державної виконавчої служби Броварського міськрайонного управління юстиції Київської області з вимогою про скасування всіх арештів з рахунків боржника, проте відповіді так і не отримав, а арешти на рахунках ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи залишилися чинними.

Положеннями ч. 1 ст. 38 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом передбачено, що з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

Таким чином, з моменту відкриття щодо боржника ліквідаційної процедури всі без винятку обтяження його активів підлягають скасуванню. При цьому зняття заборон та арештів із майна боржника в порядку ст. 38 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом є безумовним, стосується будь-яких органів і посадових осіб.

Крім того, суд звертає увагу, що постановою господарського суду Київської області від 27.11.2014 у даній справі скасовано всі арешти, накладені на майно ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи , визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном боржника.

За таких обставин, суд вважає за необхідне задовольнити клопотання ліквідатора банкрута б/н б/д (вх. № 29497/15 від 10.12.2015) та зобов'язати Відділ державної виконавчої служби Броварського міськрайонного управління юстиції Київської області (07401, Київська область, місто Бровари, вулиця Кірова, 16) скасувати арешти, накладені на рахунки ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи , відкритті у ПАТ КБ Приватбанк (49094, місто Дніпропетровськ, вулиця Набережна Перемоги, 50), а саме: № р/р 26002053109208 (дата відкриття 09.02.2006); № р/р 26057053107017 (дата відкриття 09.02.2006), а також зобов'язати ПАТ КБ Приватбанк (49094, місто Дніпропетровськ, вулиця Набережна Перемоги, 50) здійснити закриття рахунків ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи , а саме: № р/р 26002053109208 (дата відкриття 09.02.2006); № р/р 26057053107017 (дата відкриття 09.02.2006).

З матеріалів справи вбачається, що ліквідатором банкрута було проведено фактичну інвентаризацію майна ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи , за результатами якої не виявлено будь-якого рухомого або нерухомого майна боржника, яке може бути включено до ліквідаційної маси відповідно до вимог Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , що підтверджується інвентаризаційним описом основних засобів від 15.01.2015, інвентаризаційним описом товарно-матеріальних цінностей від 16.10.2015, інвентаризаційним описом цінних паперів, корпоративних прав від 19.01.2015, актом інвентаризації розрахунків з покупцями, постачальниками та іншими дебіторами від 20.01.2015 довідкою до акту інвентаризації розрахунків з покупцями, постачальниками та іншими дебіторами та актом інвентаризації наявності грошових коштів, які знаходяться в касі та на розрахункових рахунках від 09.10.2015.

Як вбачається з матеріалів справи, ліквідатору ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи не було передано та ним не виявлено документи, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню та мають бути передані до архівної установи.

Протоколом № 3 зборів комітету кредиторів у справі № 911/1508/14 про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи від 10.12.2015 зобов'язано ліквідатора подати до господарського суду Київської області клопотання про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи .

Таким чином, з вищезазначеного вбачається, що ліквідатором в ході ліквідаційної процедури ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи жодних майнових та грошових активів банкрута не виявлено.

Показники виявленої ліквідаційної маси, що складають - 0, 00 грн., відображені в поданому ліквідатором балансі банкрута.

Відповідно до положень Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом з вимогами до банкрута на адресу арбітражного керуючого та суду надійшли письмові заяви від наступних кредиторів і включені до реєстру вимог кредиторів ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи у наступному складі: Броварська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Київській області у розмірі 1 099 337, 64 грн., з яких: 1 044 623, 38 грн. - третя черга та 54 714, 26 грн. - шоста черга задоволення вимог кредиторів.

У зв'язку з відсутністю будь-якого майна вищезазначені кредиторські вимоги не погашались.

Згідно з ч. 3 ст. 46 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність майна у банкрута.

Відповідно до ч. 5 ст. 45 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Таким чином, у зв'язку з відсутністю коштів на рахунках банкрута та відсутністю будь-якого майна, кредиторські вимоги Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області у розмірі 1 099 337, 64 грн. вважаються погашеними.

Враховуючи вищезазначене, суд приходить до висновку, що у відповідності до ст. 41 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ліквідатор банкрута вжив всі заходи щодо пошуку та виявлення майна банкрута для погашення вимог кредиторів.

Відповідно до ч. 1 ст. 46 закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Згідно з ч. 2 ст. 46 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, як це передбачено п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

Згідно з ч. 4 ст. 83 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом у випадках, передбачених пунктами 4 - 7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, а також додані до звіту документи та заслухавши присутнього у судовому засіданні ліквідатора банкрута, судом встановлено, що ліквідатором виконані всі необхідні дії для виявлення документації, встановлення активів боржника, задоволення вимог кредиторів та покладені на нього Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом обов'язки, у зв'язку з чим суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи як юридичну особу ліквідувати, а провадження у справі № 911/1508/14 припинити.

Керуючись статтями 38, 41, 45, 46, 83, 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом та ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи (07400, Київська область, місто Бровари, вулиця Короленка, будинок 55, ідентифікаційний код - 33927665).

2. Ліквідувати юридичну особу - ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи (07400, Київська область, місто Бровари, вулиця Короленка, будинок 55, ідентифікаційний код - 33927665).

3. Зобов'язати державного реєстратора та орган державної статистики за місцем знаходження боржника провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи (07400, Київська область, місто Бровари, вулиця Короленка, будинок 55, ідентифікаційний код - 33927665) та виключити ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи (07400, Київська область, місто Бровари, вулиця Короленка, будинок 55, ідентифікаційний код - 33927665) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

4. Зобов'язати ліквідатора повідомити Головне територіальне управління юстиції у Київській області про завершення ліквідаційної процедури.

5. Провадження у справі № 911/1508/14 за заявою Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області до боржника ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи про банкрутство припинити.

6. Вимоги Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області у розмірі 1 099 337, 64 грн. та вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

7. Стягнути з Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області (07400, Київська область, місто Бровари, вулиця Київська, будинок 286, ідентифікаційний код - 39463945), яка є правонаступником Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області (07400, Київська область, місто Бровари, вулиця Київська, будинок 286, ідентифікаційний код - 38732246) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_2 (свідоцтво арбітражного керуючого № 1157 від 04.07.2013, адреса: 01001, м. Київ, а/с В-113, ідентифікаційний код - НОМЕР_1, р/р № 26206001100925 в ПАТ Укрінбанк , МФО 300142) 13 966, 40 грн. грошової винагороди за період виконання обов'язків розпорядника майна ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи .

8. Зобов'язати Відділ державної виконавчої служби Броварського міськрайонного управління юстиції Київської області (07401, Київська область, місто Бровари, вулиця Кірова, 16) скасувати арешти, накладені на рахунки ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи , відкритті у ПАТ КБ Приватбанк (49094, місто Дніпропетровськ, вулиця Набережна Перемоги, 50), а саме: № р/р 26002053109208 (дата відкриття 09.02.2006); № р/р 26057053107017 (дата відкриття 09.02.2006).

9. Зобов'язати ПАТ КБ Приватбанк (49094, місто Дніпропетровськ, вулиця Набережна Перемоги, 50) здійснити закриття рахунків ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю Нові техно-системи , а саме: № р/р 26002053109208 (дата відкриття 09.02.2006); № р/р 26057053107017 (дата відкриття 09.02.2006).

10. Копію ухвали надіслати учасникам провадження у даній справі, державному реєстратору за місцезнаходження банкрута, місцевому органу державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, власнику майна, органу державної податкової служби за місцезнаходження банкрута, Головному територіальному управлінню юстиції у Київській області, Відділу державної виконавчої служби Броварського міськрайонного управління юстиції Київської області (07401, Київська область, місто Бровари, вулиця Кірова, 16) та ПАТ КБ Приватбанк (49094, місто Дніпропетровськ, вулиця Набережна Перемоги, 50).

Суддя Т.В. Лутак

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення14.12.2015
Оприлюднено05.01.2016
Номер документу54680129
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —911/1508/14

Ухвала від 14.12.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 25.11.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 16.03.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 13.02.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Постанова від 27.11.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 13.10.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 08.09.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 05.06.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 29.04.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні