УХВАЛА
04 січня 2016 р.№ 876/11982/15 Суддя Львівського апеляційного адміністративного суду Гінда О.М., розглянувши клопотання ДПІ у Залізничному районі м. Львова ГУ ДФС у Львівській області про відстрочення сплати судового збору за подання апеляційної скарги на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 24 листопада 2015 року у справі № 813/8668/14 за адміністративним позовом ДПІ у Залізничному районі м. Львова ГУ ДФС у Львівській області до Державного реєстратора Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Реєстраційної служби Львівського міського управління юстиції Василаш Галини Ярославівни, Львівського міського управління юстиції про скасування державної реєстрації припинення юридичної особи, -
встановив:
постановою Львівського окружного адміністративного суду від 24.11.2015 у задоволенні позову відмовлено.
Із цією постановою не погодився позивач та подав на неї апеляційну скаргу. Однак, оскільки така подана без додержання вимог ч.ч. 3, 6 ст. 187 КАС України (не зазначено чи бажає апелянт взяти участь у судовому засіданні суду апеляційної інстанції та не долучено документ про сплату судового збору у розмірі 35,41 грн), ухвалою від 14.12.2015 її залишено без руху та надано 10-денний строку, з дня отримання копії цієї ухвали, для усунення вказаних недоліків.
30.12.2015 на адресу суду апеляційної інстанції надійшло клопотання ДПІ у Залізничному районі м. Львова ГУ ДФС у Львівській області про відстрочення сплати судового збору, у якому він посилається на відсутність коштів для сплати судового збору, а також те, що адміністративний позов подано ще 2014 році.
Відповідно до ч. 2 ст. 87 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначені Законом України Про судовий збір від 08.07.2011 № 3674-VI (далі - Закон № 3674-VI).
Статтею 8 Закону № 3674-VI передбачено, що враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.
Вказаній нормі кореспондують положення ч. 1 ст. 88 КАС України, з аналізу яких можна дійти висновку, що звільнення, зменшення, відстрочення або розстрочення сплати судового збору може бути здійснено судом за умови важкого майнового стану особи, яка цей збір має сплатити. При цьому, саме на останню покладено обов'язок доведення суду важкого майнового стану.
Однак, апелянт посилаючись на відсутність відповідних коштів для сплати судового збору, не надав жодних доказів, які б ці обставини підтверджували.
Також, не може бути прийнято до уваги посилання апелянта на те, що позовна заява у цій справі подана ще у 2014 році, оскільки станом на час подання розглядуваної апеляційної скарги, податкові органи не звільнені від сплати судового збору.
Таким чином, підстави для задоволення клопотання про відстрочення сплати судового збору відсутні.
З огляду на відсутність підстав для задоволення клопотання про відстрочення сплати судового збору відсутні, вважаю за необхідне встановити новий строк виконання ухвали про залишення апеляційної скарги без руху від 14.12.2015, а саме до 15.01.2016.
Керуючись ст.ст. 87, 88, 187, 189, 212, 254 КАС України, суддя -
ухвалив:
відмовити у задоволенні клопотання ДПІ у Залізничному районі м. Львова ГУ ДФС у Львівській області про відстрочення сплати судового збору.
Встановити новий строк до 15.01.2016 виконання ухвали судді Львівського апеляційного адміністративного суду від 14.12.2015 про залишення без руху апеляційної скарги ДПІ у Залізничному районі м. Львова ГУ ДФС у Львівській області на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 24 листопада 2015 року у справі № 813/8668/14 за адміністративним позовом ДПІ у Залізничному районі м. Львова ГУ ДФС у Львівській області до Державного реєстратора Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Реєстраційної служби Львівського міського управління юстиції Василаш Галини Ярославівни, Львівського міського управління юстиції про скасування державної реєстрації припинення юридичної особи.
Роз'яснити, що у разі не виконання у встановлений строк ухвали про залишення апеляційної скарги без руху, відповідно до вимог ст.ст. 108, 189 КАС України апеляційна скарга буде повернута.
Копію ухвали направити особі, яка подала апеляційну скаргу.
Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення.
На ухвалу протягом двадцяти днів, з дня набрання нею законної сили, може бути подана касаційна скарга безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Суддя О.М. Гінда
Суд | Львівський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.01.2016 |
Оприлюднено | 13.01.2016 |
Номер документу | 54856702 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гінда Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гінда Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кравців Олег Романович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Дем'яновський Галій Семенович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні