Постанова
від 20.10.2015 по справі 810/2589/15
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 жовтня 2015 року 810/2589/15

Суддя Київського окружного адміністративного суду Басай О.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Чубинецький Колос" до Реєстраційної служби Сквирського районного управління юстиції Київської області, треті особи, які не заявляють самостійні вимоги на предмет спору: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 ПЛЮС", ОСОБА_2, державний реєстратор Реєстраційної служби Сквирського районного управління юстиції Київської області ОСОБА_3, про визнання протиправним та скасування рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Чубинецький Колос" (далі - позивач, Товариство) з позовом до Реєстраційної служби Сквирського районного управління юстиції Київської області (далі - відповідач, Реєстраційна служба), треті особи, які не заявляють самостійні вимоги на предмет спору: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 ПЛЮС" (далі - третя особа-1), ОСОБА_2 (далі - третя особа-2), державний реєстратор Реєстраційної служби Сквирського районного управління юстиції Київської області ОСОБА_3 (далі - третя особа-3), в якому просить визнати протиправним та скасувати рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень за індексним номером: 19925728 від 12.03.2015 07:57:13, яким зареєстровано договір оренди земельної ділянки за кадастровим номером 3224087200:04:007:0022, площею 3,3377 га, укладений між ТОВ "ОСОБА_1 ПЛЮС" та ОСОБА_2 (номер запису про інше речове право: 9008393), шляхом виключення запису з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

В позовній заяві позивач зазначив, що 05.03.2012 Товариству з обмеженою відповідальністю "Чубинецький колос" було передано в оренду земельну ділянку площею 3,3377 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. Договір оренди був укладений між позивачем та орендодавцем - ОСОБА_2. Відповідно до умов договору оренди в оренду передавалась земельна ділянка площею 3,3377 га за кадастровим номером 3224087200:04:007:0022, право на яку засвідчено державним актом на право власності на земельну ділянку серія КВ №032229, виданий Сквирською райдержадміністрацією 16.04.2004, реєстраційний номер - 223, договір укладений строком на 10 років. В березні 2015 року позивачу стало відомо про те, що державний реєстратор ОСОБА_3 провів державну реєстрацію права оренди земельної ділянки, за кадастровим номером 3224087200:04:007:0022, на підставі договору оренди, укладеного між ОСОБА_2 та Товариством з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 ПЛЮС". Тобто провів державну реєстрацію права оренди тієї земельної ділянки, яка вже перебуває в оренді. Позивач вважає, що рішення про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки, яка була проведена 12.03.2015 за договором оренди, який укладено між ОСОБА_2 та Товариством з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 ПЛЮС", підлягає скасуванню, оскільки вона є неправомірною і порушує права та інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю "Чубинецький колос". Договір оренди спірної земельної ділянки який укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю "Чубинецький колос" та ОСОБА_2 не був розірваний ні за взаємною згодою сторін, ні в судовому порядку, а тому на момент проведення незаконної реєстрації права оренди вищезазначеної земельної ділянки від 12.03.2015 - договір оренди між Товариством з обмеженою відповідальністю "Чубинецький колос" та ОСОБА_2 не припинив своєї дії. Свої зобов'язання за договором оренди земельної ділянки Товариство з обмеженою відповідальністю "Чубинецький колос" виконувало належним чином. Просив позов задовольнити.

В запереченнях на позовну заяву відповідач зазначив, що товариство з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 ПЛЮС" подало пакет документів до Реєстраційної служби Сквирського районного управління юстиції для реєстрації оренди земельної ділянки з ОСОБА_2. Проаналізувавши подані документи, державний реєстратор Реєстраційної служби Сквирського районного управління юстиції прийшов до висновку, що підстав для відмови у реєстрації не було. Відмова в державній реєстрації прав та їх обтяжень з підстав, які не передбачено чинним законодавством, заборонена. Просив в задоволені позову відмовити.

Треті особи заперечень проти позову, заяв, клопотань не подавали.

20.10.2015 до суду від представника позивача та представника третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, Товариства з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 ПЛЮС" надійшли клопотання про розгляд справи за їх відсутності в порядку письмового провадження.

Відповідач та третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, державний реєстратор Реєстраційної служби Сквирського районного управління юстиції Київської області ОСОБА_3 у судове засідання не прибули, хоча про дату, час та місце судового розгляду були повідомлені належним чином, зокрема, шляхом надсилання тексту повістки телефонограмою. Про причини неприбуття суд не повідомляли, а також, на адресу суду не надходило заяв про розгляд справи за їх відсутності.

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, ОСОБА_2 у судове засідання не прибула, хоча про дату, час та місце судового розгляду була повідомлена належним чином, що що підтверджується інформацією з офіційного веб сайту УДППЗ "Укрпошта". Про причини неприбуття суд не повідомляла, а також, на адресу суду не надходило заяв про розгляд справи за її відсутності.

20.10.2015 Київський окружний адміністративний суд постановив ухвалу про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Розглянувши позовну заяву, дослідивши письмові докази, судом встановлено наступне.

05.03.2012 ОСОБА_2 (Орендодавець) уклала з Товариством з обмеженою відповідальністю "Чубинецький колос" (Орендар) договір оренди земельної ділянки (далі - договір оренди від 05.03.2012), відповідно до пункту 1 якого Орендодавець надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться в межах Чубинецької сільської ради.

Згідно з пунктом 2 договору оренди від 05.03.2012, в оренду передається земельна ділянка загальною площею 3,3377 га, згідно державного акта на право власності на земельну ділянку серія КВ №032229, виданого Сквирською райдержадміністрацією 16.04.2004, реєстраційний №223, Кадастровий номер земельної ділянки: 3224087200:04:007:0022.

Пунктом 6 договору оренди від 05.03.2012 передбачено, що договір укладено на 10 (десять) років. Після закінчення строку договору Орендар має переважне право поновлення його на новий строк. У цьому разі Орендар повинен не пізніше, ніж за 30 днів до закінчення строку дії договору повідомити письмового Орендодавця про намір продовжити його дію.

Вищевказаний договір оренди від 05.03.2012 було зареєстровано в управлінні Держкомзему у Сквирському районі, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 23.11.2012 за №322400004003220.

В березні 2015 Товариству стало відомо, що державний реєстратор Реєстраційної служби Сквирського районного управління юстиції Київської області ОСОБА_3 здійснив державну реєстрацію права оренди земельної ділянки (кадастровий номер земельної ділянки: 3224087200:04:007:0022), на підставі договору оренди, укладеного 02.03.2015 між ОСОБА_2 та Товариством з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 ПЛЮС".

02.03.2015 ОСОБА_2 (Орендодавець) уклала з Товариством з обмеженою відповідальністю " ОСОБА_1 ПЛЮС " (Орендар) договір оренди земельної ділянки (далі - договір оренди від 02.03.2015), відповідно до пункту 1 якого Орендодавець надає, а Орендар приймає в строкове платне володіння і користування земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться на території Чубинецької сільської ради, Сквирського району, Київської області, право на яку засвідчено державним актом на право приватної власності на земельну ділянку серія КВ №032229 від 16.04.2004, який видано Сквирською райдержадміністрацією, кадастровий номер земельної ділянки: 3224087200:04:007:0022.

Згідно з підпунктом 3.1 пункт 3 договору оренди від 02.03.2015, договір укладено на 5 (п'ять) років. В разі, якщо Сторони не виявили бажання припинити дію цього договору за 90 календарних днів до закінчення терміну його дії, то вважається, що його дія автоматично продовжена на такий же термін і на таких самих умовах, які були передбачені договором.

Відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права №34770912 від 12.03.2015, вищезазначений договір оренди від 02.03.2015 було зареєстровано 12.03.2015 державним реєстратором Реєстраційної служби Сквирського районного управління юстиції Київської області ОСОБА_4

Не погоджуючись з діями державного реєстратора Реєстраційної служби Сквирського районного управління юстиції Київської області ОСОБА_3, Товариство 18.06.2015 звернулось до суду.

08.09.2015 представник позивача звернувся з листом до начальника Відділу держземагентства у Сквирсьвому районі, в якому просив підтвердити державну реєстрацію договору оренди земельної ділянки, зареєстрованого в управлінні Держкомзему у Сквирському районі, та внесення відповідного запису до Державного реєстру земель щодо договору оренди земельної ділянки від 05.03.2012, укладеного між ОСОБА_2 та Товариством з обмеженою відповідальністю "Чубинецький Колос", зареєстрованого 23.11.2012 за №322400004003220, кадастровий номер земельної ділянки: 3224087200:04:007:0022.

Відділ Держземагенства у Сквирському районі 16.09.2015 надав відповідь №27-1023-0.2-1173/2-15 на лист Товариства від 08.09.2015, в якому повідомив позивача, що реєстрацію договору оренди через Перехідну реєстраційну систему ведення державного земельного кадастру здійснено державну реєстрацію договору оренди Управлінням Держкомзему у Сквирському районі щодо земельної ділянки: реєстраційний номер 322400004003220 договору оренди земельної ділянки площею 3,2048 га з кадастровим номером 3224087200:04:007:0022, зареєстрований 23.11.2012 з громадянкою ОСОБА_2.

24.09.2015 Київський окружний адміністративний суд прийняв ухвалу про зупинення провадження в адміністративній справі, якою зобов'язав Відділ Держземагентства у Сквирському районі Київської області надати суду до 07.10.2015 належним чином засвідчені копії сторінок Книги записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі, на яких зафіксовано факт державної реєстрації договору оренди земельної ділянки від 05.03.2012, укладеного між ТОВ "Чубинецький колос" та ОСОБА_2, зареєстрованого в Управлінні Держкомзему у Сквирському районі, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 23.11.2012 №322400004003220.

07.10.2015 від Відділу Держземагентства у Сквирському районі Київської області надійшов лист від 05.10.2015 №9-1023-0.2-1222/2-15, в якому він надав копії договору оренди земельної ділянки та копію сторінок запису про державну реєстрацію договору оренди земельної ділянки громадянки ОСОБА_2 з Товариством з обмеженою відповідальністю "Чубинецький колос".

Надаючи правову оцінку правовим відносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає наступне.

Згідно пункту 1 частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС), у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи виконавчої влади та її посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правовідносини, пов'язані з набуттям права оренди на земельні ділянки, укладенням договорів оренди землі та їх реєстрацією на час вчинення відповідачем оскаржуваного рішення регулювалися Земельним кодексом України (далі - ЗК), Законом України від 06.10.1998 №161-XIV "Про оренду землі" (далі - Закон №161-XIV), Законом України від 01.07.2004 №1952-IV "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" (далі - Закон №1952-IV), Законом України від 07.07.2011 №3613-VI "Про Державний земельний кадастр" (далі - Закон №3613-VI), Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2013 №868.

Відповідно до частини четвертої статті 124 ЗК, передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у власності громадян і юридичних осіб, здійснюється за договором оренди між власником земельної ділянки і орендарем.

Статтею 125 ЗК передбачено, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Згідно із статтею 2 Закону №1952-IV, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - це офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно єдина державна інформаційна система, що містить відомості про права на нерухоме майно, їх обтяження, а також про об'єкти та суб'єктів цих прав.

За приписами частини другої статті 9 Закону №1952-IV, державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у випадках, встановлених законом); відповідність повноважень особи, яка подає документи на державну реєстрацію прав та їх обтяжень; відповідність відомостей про нерухоме майно, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до вимог цього Закону; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав.

Статтею 15 Закону №1952-IV визначено, що державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в такому порядку: прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви; встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень; прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації; внесення записів до Державного реєстру прав; видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону; надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.

Згідно з частиною четвертою статті 15 Закону №1952-IV, державній реєстрації підлягають виключно заявлені права та їх обтяження за умови їх відповідності законодавству і поданим документам.

Положеннями пункту 8 1 частини другої статті 9 №1952-IV встановлено, що під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені в установленому порядку до 1 січня 2013 року, державний реєстратор запитує від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які відповідно до чинного на момент оформлення права законодавства проводили таке оформлення, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для реєстрації прав та їх обтяжень, якщо такі документи не були подані заявником або якщо документи, подані заявником, не містять передбачених цим Законом відомостей про правонабувача або про нерухоме майно. Органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, до яких надійшов запит, зобов'язані безоплатно в установленому законодавством порядку протягом трьох робочих днів надати державному реєстратору відповідну інформацію, зокрема щодо оформлених речових прав на нерухоме майно, у тому числі земельні ділянки.

Крім цього, Державна реєстраційна служба України у листі від 06.08.2013 №2951/05-15-13 Щодо запобігання випадкам подвійної реєстрації прав оренди на земельну ділянку за різними право набувачами також роз'яснила, що з метою недопущення одночасного існування державної реєстрації декількох прав оренди на одну земельну ділянку, у випадку проведення державної реєстрації права оренди на земельну ділянку, сформовану у результаті виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв), державному реєстратору слід запитувати інформацію про наявність або відсутність зареєстрованих договорів у органів, що здійснювали таку реєстрацію до 01.01.2013 року, зокрема виконавчих комітетів сільської, селищної, міської ради за місцем розташування земельної частки (паю).

Судом встановлено, що договір оренди земельної ділянки укладений між Товариством та власником даної земельної ділянки дійсно зареєстрований та оформлений належним чином.

Разом із тим, враховуючи вищевказані норми законодавства та встановлені обставини, в порушення вимог чинного законодавства відповідач при проведенні державної реєстрації речового права за договором оренди земельної ділянки, укладеним 02.03.2015 між Товариством з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 ПЛЮС" та її власником, не перевірив належним чином, чи право оренди на цю земельну ділянку зареєстровано чи ні, внаслідок чого й здійснив повторну реєстрацію договору оренди однієї і тієї самої земельної ділянки, що є недопустимим.

При цьому суд звертає увагу на те, що реєстрація договорів оренди землі з новим орендарем можлива лише після реєстрації угод про розірвання договорів оренди землі з попереднім орендарем.

Суду не надано доказів, що підтверджують розірвання договору оренди земельної ділянки між Товариством та ОСОБА_2.

Згідно статті 31 Закону №161-XIV, договір оренди землі припиняється в разі: закінчення строку, на який його було укладено; викупу земельної ділянки для суспільних потреб та примусового відчуження земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності в порядку, встановленому законом; поєднання в одній особі власника земельної ділянки та орендаря; смерті фізичної особи - орендаря, засудження його до позбавлення волі та відмови осіб, зазначених у статті 7 цього Закону, від виконання укладеного договору оренди земельної ділянки; ліквідації юридичної особи - орендаря; відчуження права оренди земельної ділянки заставодержателем; набуття права власності на житловий будинок, будівлю або споруду, що розташовані на орендованій іншою особою земельній ділянці. Договір оренди землі припиняється також в інших випадках, передбачених законом. Договір оренди землі може бути розірваний за згодою сторін. На вимогу однієї із сторін договір оренди може бути достроково розірваний за рішенням суду в порядку, встановленому законом. Розірвання договору оренди землі в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або цим договором.

Статтею 32 Закону №161-XIV визначено, що перехід права власності на орендовану земельну ділянку до іншої особи, а також реорганізація юридичної особи - орендаря не є підставою для зміни умов або розірвання договору, якщо інше не передбачено договором оренди землі.

Крім того, як встановлено судом, відповідач не звертався до Відділу Держземагенства у Сквирському районі Київської області для з'ясування питання наявності чи відсутності права оренди землі по Чубинецькій сільській раді, що зареєстроване в Державному реєстрі земель, що в свою чергу свідчить про недотримання покладених на державного реєстратора повноважень.

Таким чином, відповідачем проведено реєстрацію договору оренди земельної ділянки, укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 ПЛЮС" та ОСОБА_2, без дотримання вимог норм законодавства, а саме, не здійснено жодних дій щодо встановлення факту відсутності або наявності вже зареєстрованого права оренди землі щодо з'ясування наявності чи відсутності права оренди землі, що виникли до 01.01.2013.

Враховуючи вищезазначене, суд вважає, що державний реєстратор під час проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно зобов'язаний перевірити інформацію про наявність або відсутність вже зареєстрованих речових прав з метою недопущення одночасного існування їх подвійної державної реєстрації.

Як встановлено судом, договір оренди від 05.03.2012, укладений між позивачем та ОСОБА_2, зареєстрований в Державному реєстрі земель, а отже, вищезазначений договір оренди земельної ділянки є чинним. Цей факт унеможливлює здійснення державної реєстрації договору оренди земельної ділянки, укладеним між ОСОБА_2 та Товариством з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 ПЛЮС" 02.03.2015, до закінчення строку дії попереднього договору.

Аналогічна позиція висловлена Верховним Судом України в постанові від 29 вересня 2015 року №21-760а15.

Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною третьою статті 2 КАС передбачено, що у справах щодо оскарження рішень суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення; безсторонньо (неупереджено).

Відповідно до частини другої статті 71 КАС, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

З огляду на викладене суд приходить до висновку, що реєстрацію права оренди земельної ділянки 02.03.2015 за договором між Товариством з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 ПЛЮС" та ОСОБА_2, відповідачем проведено з істотним порушенням вимог діючого законодавства, а також про наявність підстав для визнання протиправними та скасування рішення Реєстраційної служби Сквирського районного управління юстиції Київської області про державну реєстрацію прав та їх обтяжень від 12.03.2015 №19925728.

Питання про розподіл судових витрат у справі вирішується судом відповідно до вимог частини першої статті 94 КАС, а саме, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 11, 14, 70, 71, 72, 86, 94, 159-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

п о с т а н о в и в:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень за індексним номером: 19925728 від 12.03.2015 07:57:13, яким зареєстровано договір оренди земельної ділянки за кадастровим номером 3224087200:04:007:0022, площею 3,3377 га, укладеним між Товариством з обмженою відповідальністю "ОСОБА_1 ПЛЮС" та ОСОБА_2 (номер запису про інше речове право: 9008393).

Стягнути з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань Реєстраційної служби Сквирського районного управління юстиції Київської області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Чубинецький колос" (09023, Київська область, Сквирський район, село Чубинці, вулиця Дехтяренка, будинок 1-А, ідентифікаційний код: 34232992) судовий збір у розмірі 73,08 грн. (сімдесят три грн. 08 коп.).

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на постанову суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Басай О.В.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.10.2015
Оприлюднено18.01.2016
Номер документу54940453
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/2589/15

Постанова від 20.10.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 20.10.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 20.10.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 15.09.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 24.09.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 27.08.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 27.08.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 09.07.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 22.06.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні