20-2/103
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
УХВАЛА
"03" квітня 2007 р. справа № 20-2/103
За позовом товариства з обмеженою відповідальністю „Витакса”
(99055, м. Севастополь, вул. Хрустальова, 173)
до відповідача Ленінської районної державної адміністрації міста Севастополя
(99011, м. Севастополь, пл. Повсталих, 6)
про спонукання до виконання дій.
Суддя Шевчук Н.Г.
Представники:
від позивача –Кудленко О.П., довіреність б/н від 12.12.2006;
від відповідача – Яковенко К.В. довіреність № 06/43-11 від 09.01.2007.
Суть спору:
Товариство з обмеженою відповідальністю „Витакса” звернулось з позовними вимогами до Ленінської районної державної адміністрації міста Севастополя про спонукання до виконання дій, які передбачені діючим законодавством, щодо затвердження Акту державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкту –ресторану, кафе по вул.. Леніна, 55 у м. Севастополі (район пл. Ушакова) та передачі Розпорядження про затвердження вказаного акта разом з затвердженним Актом товариству з обмеженою відповідальністю „Витакса”.
Стаття 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачає, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод і інтересів фізичних осіб, прав і інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Згідно зі статтею 3 Кодексу адміністративного судочинства України справа адміністративної юрисдикції –переданий на вирішення адміністративного суду публічно –правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб`єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Суб`єктом владних повноважень є орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Предметом позову у даній справі є спонукання Ленінської районної державної адміністрації міста Севастополя до виконання дій, які передбачені діючим законодавством, щодо затвердження Акту державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкту –ресторану, кафе по вул. Леніна, 55 у м. Севастополі (район пл. Ушакова) та передачі Розпорядження про затвердження вказаного акта разом з затвердженим Актом товариству з обмеженою відповідальністю „Витакса”. Відповідач листом № 891/33-1.1 від 22.02.2007 відмовив позивачу в підписанні Акту державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкту –ресторану, кафе по вул. Леніна, 55 у м. Севастополі (район пл. Ушакова) з посиланням на невиконання позивачем вимог Рішення сесії Севастопольської міської Ради від 22.10.2003 № 1429 „Про норми пайової участі (внесків) забудовників у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Севастополя”, яке позивач вважає безпідставним.
Ленінська районна державна адміністрація міста Севастополя в розумінні пункту 7 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України є суб`єктом владних повноважень.
Виходячи з положень пунктів 1, 7, 9 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України публічно-правовий спір, у якому відповідачем є суб'єкт, що здійснює владні управлінські функції на основі законодавства є справою адміністративної юрисдикції (адміністративною справою).
Вирішення спорів фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень згідно пункту 1 статті 17 названого Кодексу віднесено до компетенції адміністративного суду.
Аналіз суб`єктного складу та характеру правовідносин свідчить, що дана справа є справою адміністративної юрисдикції.
Відповідно до пункту 7 розділу VII „Прикінцеві та перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України після набрання чинності цим Кодексом заяви і скарги у справах, що виникають з адміністративно–правових відносин, а також апеляційні, касаційні скарги (подання) розглядаються в порядку, встановленому цим Кодексом.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 80 Господарського процесуального кодексу України господарський суд припиняє провадження у справі якщо спір не підлягає вирішенню в господарських судах України.
Враховуючи викладене, суд визнав необхідним припинити провадження у справі №20-2/103 з тих підстав, що даний спір не підлягає вирішенню в порядку господарського судочинства.
Позивач не позбавлений права звернутись з відповідним адміністративним позовом в порядку Кодексу адміністративного судочинства України.
На підставі викладеного, керуючись пунктом 1 частини першої статті 80 та статтею 86 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
1. Провадження у справі № 20-2/103 припинити.
2. Повернути товариству з обмеженою відповідальністю „Витакса” (99055, м. Севастополь, вул. Хрустальова, 173, код у ЄДРПОУ 22234313, відомостей про наявність поточних рахунків в установах банку не має) з державного бюджету України державне мито в сумі 85,00 грн. (вісімдесят п'ять грн. 00 коп.), сплачене за квитанцією №864 від 01.03.2007 (оригінал знаходиться в матеріалах справи).
Суддя Н.Г. Шевчук
Суд | Господарський суд м. Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 03.04.2007 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 554979 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд м. Севастополя
Шевчук Н.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні