Ухвала
від 18.02.2016 по справі 910/31869/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

18.02.2016Справа № 910/31869/15

За позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "Український стандарт"

до Київської міської ради

про визнання незаконним та скасування рішення

Суддя Шкурдова Л.М.

Представники:

від позивача - Ясінська Т.І. за дов. № 27/06/13-12 від

від відповідача - Рог О.В. за дов. № 225-КМГ-26 від 11.01.2016 р.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український стандарт" звернулось до господарського суду міста Києва з позовом до Київської міської ради про визнання незаконним та скасування рішення Київської міської ради.

Позовні вимоги обґрунтовані незаконним винесенням рішення Київської міської ради від 16.12.2014 року №716/716 "Про розірвання договору оренди земельної ділянки, укладеного між Київською міською радою та ТОВ "Український стандарт" від 23.03.2009 року №66-6-00508, №66-6-00509, №66-6-00510, №66-6-00511 на підставі рішення Київської міської ради від 26.06.2007 року №956/1617. При прийнятті даного рішення Київська міська рада керувалась ст.32 Закону України Про оренду землі , п.п. 8.4., 11.4. Договору оренди, а саме не завершено забудову земельної ділянки в строки, встановлені проектною документацією на будівництво, затвердженою в установленому порядку, але не пізніше ніж через три роки з моменту державної реєстрації договору.

Відповідач проти задоволення позовних вимог заперечував, вказуючи, що оскаржувані рішення були прийняті у відповідності до Земельного кодексу України, Закону України Про оренду землі , Закону України Про місцеве самоврядування . Відповідач вказує, що позивачем не виконано умови договору щодо забудови земельної ділянки, про що свідчить відсутність проведення будівельних робіт.

Відповідно до частини 1 статті 187 Земельного кодексу України контроль за використанням та охороною земель полягає в забезпеченні додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями і громадянами земельного законодавства України.

Частиною 1 статті 189 Земельного кодексу України визначено, що самоврядний контроль за використанням та охороною земель здійснюється сільськими, селищними, міськими, районними та обласними радами.

Рішенням Київської міської ради № 16/890 від 25.09.2003 року "Про порядок здійснення самоврядного контролю за використанням і охороною земель у м. Києві" функцію контролю покладено на Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).

Згідно з пунктом 3.1 Рішення Головне управління земельних ресурсів при здійсненні самоврядного контролю за використанням і охороною земель у місті Києві відповідно до покладених на нього завдань організує і здійснює самоврядний контроль у м. Києві, у тому числі, за використанням земельних ділянок відповідно до цільового призначення. У разі виявлення порушень юридичними чи фізичними особами земельного законодавства вносить пропозиції, зокрема, Київській міській раді щодо обмеження, тимчасової заборони (зупинення/ чи припинення права користування земельною ділянкою громадянами та юридичними особами).

Рішенням Київської міської ради № 16/890 від 25.09.2003 року "Про порядок здійснення самоврядного контролю за використанням і охороною земель у м. Києві" визначено порядок здійснення контролю за використанням земельних ділянок землекористувачами, виявлення порушень земельного законодавства, в тому числі використання земельних ділянок не за цільовим призначенням та контролю за їх усуненням.

Відповідно до п.2 Положення про Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого рішення Київської міської ради від 19.12.2002 №182/342 основним завданням Департаменту є забезпечення виконання повноважень Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у сферах управління землями комунальної власності територіальної громади міста Києва, землями державної власності в межах міста Києва, проведення земельної реформи, спрямованої на приватизацію земель у межах міста; здійснення самоврядного контролю за використанням і охороною земель відповідно до повноважень, делегованих Київською міською радою, а також координація здійснення землеустрою та державного контролю за використанням та охороною земель у межах функцій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Відповідно до ч.1 ст. 27 Господарського процесуального кодексу України треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до прийняття рішення господарським судом, якщо рішення з господарського спору може вплинути на їх права або обов'язки щодо однієї з сторін.

За таких підстав, враховуючи необхідність встановлення дотримання порядку виявлення порушень земельного законодавства, суд вважає за необхідне залучити до участі в процесуальному статусі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача-1 Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

На підставі викладеного, керуючись статтями 27, 77, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -

У Х В А Л И В:

1. Залучити до участі у справі в процесуальному статусі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01601, м.Київ, вул.Хрещатик, будинок 32-А, код ЄДРПОУ 26199097).

2. Відкласти розгляд справи на 04.03.16 о 11:10 год. Засідання відбудеться у приміщенні Господарського суду м.Києва за адресою: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 44-Б , зал №23.

3. Зобов'язати позивача направити третій особі копію позовної заяви, докази чого подати суду.

4. Зобов'язати сторін та третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору направити у судове засідання своїх повноважних представників (ст. 28 ГПК України).

5. Зобов'язати Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надати письмові пояснення (заперечення) на позовну заяву; надати акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства відносно земельної ділянки, місце розташування - парк Перемога у Дніпровському районі м.Києва, розмір 1736 кв.м., цільове призначення - для будівництва атракціонів, кадастровий номер 8000000000:66:134:0061, у разі його наявності; надати докази на підтвердження звернення Київською міською радою про складання акта перевірки дотримання вимог законодавства до винесення рішення Київської міської ради від 16.12.2014 року №716/716.

Суддя Л.М. Шкурдова

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.02.2016
Оприлюднено26.02.2016
Номер документу56026128
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/31869/15

Ухвала від 17.08.2016

Господарське

Вищий господарський суд України

Божок В.С.

Постанова від 15.08.2016

Господарське

Вищий господарський суд України

Божок В.С.

Ухвала від 20.07.2016

Господарське

Вищий господарський суд України

Божок В.С.

Постанова від 17.05.2016

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Чорногуз М.Г.

Ухвала від 18.02.2016

Господарське

Господарський суд міста Києва

Шкурдова Л.М.

Ухвала від 21.12.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Шкурдова Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні