Справа № 367/1704/16-к
УХВАЛА
23 лютого 2016 року Ірпінський міський суд Київської області в складі:
слідчого судді ОСОБА_1 ,
за участю секретаря ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Ірпінського міського суду Київської області клопотання старшого слідчого Ірпінського ВП ГУ НП в Київській області лейтенанта поліції ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової ревізії по матеріалам кримінального провадження №42015111200000014, внесеного до ЄРДР 13.01.2016 за ч.2 ст.191 КК України, -
встановив:
До Ірпінського міського суду Київської області надійшло клопотання старшого слідчого Ірпінського ВП ГУ НП в Київській області лейтенанта поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором Ірпінського відділу Києво-Святошинської місцевої прокуратури Київської області ОСОБА_4 , в якому просить призначити повну позапланову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності об`єкту контролю - Коцюбинської селищної ради (ЄДРПОУ 04360600), розташованої за адресою: вул. Доківська 2, смт. Коцюбинське, Київської обл., з товариством з обмеженою відповідальністю «Край-Буд» (ЄДРПОУ 37118649) та приватним підприємством «Глосар» (ЄДРПОУ 32669478), за період з 2012 по 2015 рік, з питань, віднесених Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» до компетенції органу державного фінансового контролю.
Відповідно до змісту клопотання, встановлено, що до Ірпінського відділу Києво-Святошинської місцевої прокуратури Київської області надійшла заява від Коцюбинського селищного голови ОСОБА_5 про те, що службовими особами Коцюбинської селищної ради Київської області всупереч чинному законодавству, шляхом зловживання службовим становищем, прийняті роботи по реконструкції каналізаційних мереж в селищі Коцюбинське від ТОВ «Край-Буд», ПП «Гласар», які виконувались з завищенням вартості фактично виконаних робіт.
Вказані відомості внесено 13.01.2016 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42016111200000014, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, що Коцюбинською селищною радою в 2012 році здійснювались роботи по реконструкції каналізаційних мереж в смт. Коцюбинське, а саме по вул. Бакала №№ 8-38, №№ 38-51, 2-8 на загальну суму 1618980 грн. 11 коп. та по вул. Паризької Комуни на загальну суму 483958 грн. 35 коп. (загальна сума 2102938 (два мільйони сто дві тисячі дев`ятсот тридцять вісім) грн. 46 коп. При цьому, роботи по реконструкції каналізаційних мереж по вул. Паризької Комуни оплачені в повному обсязі у сумі 483958 грн. 35 коп.
Вказані роботи, відповідно до договорів укладених з Коцюбинською селищною радою, виконувалися товариством з обмеженою відповідальністю «Край-Буд», приватним підприємством «Глосар».
Оскільки зі змісту вказаної заяви випливає, що вказані договори укладені з порушеннями чинного законодавства України, а також те, що роботи які мали проводитися по вказаних договорах проводилися з завищенням вартості фактично виконаних робіт, тому виникла необхідність у проведенні позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Коцюбинської селищної ради (ЄДРПОУ 04360600), розташованої за адресою: вул. Доківська 2, смт. Коцюбинське, Київська обл., з товариством з обмеженою відповідальністю «Край-Буд» (ЄДРПОУ 37118649), приватним підприємством «Глосар» (ЄДРПОУ 32669478) за період з 01.01.2012 по 31.12.2015.
Проведення вказаної перевірки дасть можливість підтвердити або спростувати факти викладені у заяві, а в разі виявлення порушень - встановити коло осіб відповідальних за проведення вказаних робіт.
Отриманий акт ревізії буде мати значення для кримінального провадження, та зберігатиметься при матеріалах кримінального провадження для подальшого використання, як доказ.
Слідчий та прокурор в судове засідання не з`явилися, до суду надали заяви у яких просили проводити розгляд клопотання без їх участі, та без застосування технічних засобів фіксування, клопотання підтримують в повному обсязі та просять його задовольнити.
Відповідно до ч.4 ст.107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Оглянувши клопотання та дослідивши матеріали додані до нього, якими слідчий обґрунтовує своє клопотання, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню з таких підстав.
Відповідно до матеріалів досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42015111200000014 від 13.01.2016, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України, до Ірпінського відділу Києво-Святошинської місцевої прокуратури Київської області надійшла заява від Коцюбинського селищного голови ОСОБА_5 про те, що службовими особами Коцюбинської селищної ради Київської області всупереч чинному законодавству, шляхом зловживання службовим становищем, прийняті роботи по реконструкції каналізаційних мереж в селищі Коцюбинське від ТОВ «Край-Буд», ПП «Гласар», які виконувались з завищенням вартості фактично виконаних робіт.
В ході досудового розслідування встановлено, що Коцюбинською селищною радою в 2012 році здійснювались роботи по реконструкції каналізаційних мереж в смт. Коцюбинське, а саме по вул. Бакала №№ 8-38, №№ 38-51, 2-8 на загальну суму 1 618 980 грн. 11 коп. та по вул. Паризької Комуни на загальну суму 483958 грн. 35 коп. (загальна сума 2102938 (два мільйони сто дві тисячі дев`ятсот тридцять вісім) грн. 46 коп. При цьому, роботи по реконструкції каналізаційних мереж по вул. Паризької Комуни оплачені в повному обсязі у сумі 483 958 грн. 35 коп.
Вказані роботи, відповідно до договорів укладених з Коцюбинською селищною радою, виконувалися товариством з обмеженою відповідальністю «Край-Буд», приватним підприємством «Глосар».
Оскільки зі змісту вказаної заяви випливає, що вказані договори укладені з порушеннями чинного законодавства України, а також те, що роботи які мали проводитися по вказаних договорах проводилися з завищенням вартості фактично виконаних робіт, тому виникла необхідність у проведенні позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Коцюбинської селищної ради (ЄДРПОУ 04360600), розташованої за адресою: вул. Доківська 2, смт. Коцюбинське, Київської області, з Товариством з обмеженою відповідальністю «Край-Буд» (ЄДРПОУ 37118649), приватним підприємством «Глосар» (ЄДРПОУ 32669478) за період з 01.01.2012 по 31.12.2015.
Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», визначені правові та організаційні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні.
Згідно ст. 2 Закону, головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб`єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно, за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про державні закупівлі, діяльністю суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.
Згідно ч. 6 ст.11 Закону, позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал.
Частиною 8 ст. 11 Закону, орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.
Відповідно до ч. 11 ст.11 Закону, тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів. Така саме норма передбачена і п.9 розділу «Організація і проведення ревізій» Постанови КМУ України від 20.04.2006 року № 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами».
Цей Порядок визначає процедуру проведення інспектування в міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і у суб`єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували в період, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують використовували у період, який перевіряється) державне чи комунальне майно, а на підставі рішення суду - в інших суб`єктів господарювання.
З огляду на викладене, керуючись ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», слідчий суддя, -
ухвалив:
Клопотання старшого слідчого Ірпінського ВП ГУ НП в Київській області лейтенанта поліції ОСОБА_3 - задовольнити.
Призначити повну позапланову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності об`єкту контролю - Коцюбинської селищної ради (ЄДРПОУ 04360600), розташованої за адресою: вул. Доківська 2, смт. Коцюбинське, Київська обл., з товариством з обмеженою відповідальністю «Край-Буд» (ЄДРПОУ 37118649) та приватним підприємством «Глосар» (ЄДРПОУ 32669478), за період з 2012 по 2015 рік, з питань, віднесених ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» до компетенції органу державного фінансового контролю, зокрема питання:
використання і збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів;
правильності визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов`язань;
ефективності використання коштів і майна;
достовірності бухгалтерського обліку і фінансової звітності
дотримання законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного і місцевих бюджетів;
дотримання законодавства про державні закупівлі;
виконання функцій з управління об`єктами державної (комунальної) власності;
цільового використання коштів державного і місцевих бюджетів;
цільового використання і своєчасності повернення кредитів (позик), одержаних під державні (місцеві) гарантії;
складання бюджетної звітності, паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі), кошторисів та інших документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету;
ефективності внутрішнього контролю та внутрішнього аудиту;
усунення виявлених раніше недоліків і порушень.
Доручити проведення повної позапланової виїзної ревізії діяльності Коцюбинської селищної ради Київської області Державній фінансовій інспекції в Київській області.
Тривалість позапланової виїзної ревізії визначити строком 15 робочих днів, початковою датою проведення перевірки визначити 23.02.2016, а кінцевою датою - 16.03.2016.
Ухвалу може бути оскаржено безпосередньо до суду апеляційної інстанції впродовж п`яти днів.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Ірпінський міський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 23.02.2016 |
Оприлюднено | 13.03.2023 |
Номер документу | 56055881 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Ірпінський міський суд Київської області
Оладько С. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні