Постанова
від 19.04.2007 по справі 20-5/089
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД М. СЕВАСТОПОЛЯ

20-5/089

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

 

справа № 20-5/089

ПОСТАНОВА

і м е н е м     У к р а ї н и

"19" квітня 2007 р.  12:10                                                                                          м. Севастополь

Господарський суд міста Севастополя в складі:

судді Євдокимова І.В., при секретері Єрмолаєвої О.Ю.  

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Севастополі адміністративну справу

За адміністративним позовом:  Севастопольського транспортного прокурора (99011 м. Севастополь, вул. Вороніна, 11) в інтересах держави в особі Управління пенсійного фонду України в Нахімовському районі м. Севастополя  (99001 м. Севастополь, вул. Дзигунського, 19)

до Товариства з обмеженою відповідальністю „Джей Ті Ес Груп Ко” (99013 м. Севастополь, Качінське шосе, 44-А)

про стягнення заборгованості в розмірі 7020,63 грн.    

Представники сторін:

Прокурор: Шульга А.М., посвідчення № 438 від 20.02.2006;

Позивач: Новинська Ю.О.,  довіреність № 01  від 09.01.2007;

Відповідач: не з'явився.                    

Суть спору:

Севастопольський транспортний прокурор в інтересах держави в особі Управління пенсійного фонду України в Нахімовському районі м. Севастополя  звернувся до господарського суду міста Севастополя з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю „Джей Ті Ес Груп Ко” про стягнення заборгованості по внескам на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в розмірі  7020,63 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані порушенням відповідачем пенсійного законодавства України щодо сплати внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.

Ухвалою суду від 27.02.2007 позовна заява була залишена без руху з тих підстав, що позов заява не відповідає вимогам статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України. Вказаною ухвалою суд запропонував усунути в строк до 19.03.2007 відповідні недоліки позовної заяви.

Ухвалою суду від 22.03.2007 по справі було призначено попереднє судове засідання на 09.04.2007.

Ухвалою суду від 10.04.2007 року підготовче провадження по справі закінчено, та справа призначена до судового розгляду на 19.04.2007.

Представник відповідача в судове засідання неодноразово не з'являвся, відзив на позов не надав, про час та місце судового засідання був повідомлений належним чином  у встановленому порядку, проте як вбачається із матеріалів справи ухвала суду була ним отримана 14.04.2007 (поштове повідомлення № 13087 від 19.04.2007).

Згідно зі ст.ст.27, 49, 51, 121, 130 Кодексу адміністративного судочинства України, представнику позивача та прокурору, роз'яснені їх процесуальні права і обов'язки.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши представлені докази, заслуховуючи пояснення представника позивача та прокурора, суд

В с т а н о в и в :

Відповідно до п. 2 ст. 121 Конституції України на органи прокуратури покладається представництво інтересів держави у випадках, передбачених законом.   

Рішенням Конституційного суду України № 3-рп/99 від 08.04.1999 визначено, що прокурор чи його заступник  у кожному конкретному випадку самостійно визначає у чому проявилося порушення матеріальних чи інших інтересів держави, обґрунтовує в позовній заяві необхідність їх захисту і визначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції в спірних відносинах.

Згідно з п. 4 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України до компетенції адміністративних судів входить розгляд спорів за зверненням суб'єктів владних повноважень у випадках, встановлених законом.

Відповідно до ч. 2 ст. 60 Кодексу адміністративного судочинства України прокурор здійснює в суді представництво інтересів громадянина або держави в порядку, встановленому цим Кодексом та іншими законами, і може здійснювати представництво на будь-якій стадії адміністративного процесу.

Згідно з п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України до початку діяльності окружних та апеляційних адміністративних судів адміністративні справи, підвідомчі господарським судам відповідно до Господарського процесуального кодексу України 1991 року, вирішують у першій та апеляційній інстанціях відповідні місцеві та апеляційні господарські суди за правилами Кодексу адміністративного судочинства України.

Товариство з обмеженою відповідальністю „Джей Ті Ес Груп Ко”  зареєстровано  в якості платника страхових внесків на обов`язкове державне  пенсійне страхування в управлінні Пенсійного фонду України в Нахімовському районі м. Севастополя 05.04.2005.

Відповідно до ч. 1 ст. 14, ч. 1 ст. 15 Закону України “Про загальнообов`язкове державне пенсійне  страхування” платниками страхових внесків підприємства, установи і організації, створені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії (у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, профспілок, політичних партій, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами), фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності та інші особи (включаючи юридичних та фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок, фіксований сільськогосподарський податок, придбали спеціальний торговий патент), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, або за договорами цивільно-правового характеру, - для осіб, зазначених у пунктах 1, 10, 15 статті 11 цього Закону.

Згідно з п. 6 ч. 2 ст. 17  Закону України “Про загальнообов`язкове державне пенсійне  страхування” страхувальник зобов'язаний нараховувати, обчислювати і сплачувати в установлені строки та в повному обсязі страхові внески.

До набрання чинності законом про спрямування частини страхових внесків до Накопичувального фонду відповідно до п.  1 ч. 8 Прикінцевих положень Закону України “Про загальнообов`язкове державне пенсійне  страхування”  страхові внески, що перераховуються до солідарної системи (крім страхових внесків, що перераховуються особами, зазначеними в пунктах 3 і 4 статті 11 та у статті 12 цього Закону, а також страхових внесків, сплачуваних за осіб, зазначених у пунктах 8, 13, 14 статті 11 цього Закону), сплачуються страхувальниками та застрахованими особами на умовах і в порядку, визначених цим Законом, та в розмірах, передбачених Законом України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування" для відповідних платників збору.

Розділом 4 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України визначений розмір страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування для фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, визначених пунктом 1 статті 1 цього Закону, - 32 відсотки від суми оподатковуваного доходу (прибутку), яка обчислена в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України відповідно до законодавства України;

Відповідно до п. 12 ст. 20 Закону України “Про загальнообов`язкове державне пенсійне  страхування” страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків.

Згідно з розділом 5 Інструкції, ст. 20 “Про загальнообов`язкове державне пенсійне  страхування” страхові внески нараховуються незалежно від джерел їх фінансування, форми, порядку, місця виплати та використання, а також незалежно від того, чи були зазначені суми фактично виплачені після їх нарахування до сплати.  Нараховані за відповідний базовий звітний період страхові внески сплачуються платниками шляхом перерахування безготівкових сум з їх банківських рахунків не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду незалежно від виплати заробітної плати (доходу), на суми яких нараховуються страхові внески.

Відповідно до вимог ст. 106 Закону України “Про загальнообов`язкове державне пенсійне  страхування” суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій. Про нарахування пені та накладення штрафів, передбачених частинами дев'ятою і десятою цієї статті, посадові особи виконавчих органів Пенсійного фонду в порядку, встановленому правлінням Пенсійного фонду, виносять рішення, які протягом трьох робочих днів із дня їх винесення надсилаються страхувальнику, банку чи організації, яка здійснює виплату і доставку пенсій. Суми пені та штрафів, передбачених частинами дев'ятою і десятою цієї статті, підлягають сплаті страхувальником, банком чи організацією, яка здійснює виплату і доставку пенсій, протягом десяти робочих днів з дня одержання відповідного рішення.

У наданих відповідачем розрахунках по сплаті внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне  страхування сума зобов'язань за грудень 2006 року склала 7130,18 грн.

В рахунок сплати зобов'язань від відповідача надійшли грошові кошти на суму 109,55 грн.

На виконання вимог ст. 106 Закону України “Про загальнообов`язкове державне пенсійне  страхування” УПФУ в Нахімовському районі м. Севастополя на адресу відповідача направлена вимога про сплату недоїмки № 368-Ю від 02.02.2007 на суму 7020,63 грн., яка була узгоджена платником 06.02.2007.

В рахунок погашення недоїмки від відповідача кошти не надходили.

Таким чином, сума недоїмки відповідача складає 7020,63 грн.

Відповідно до абз. 7 п. 3 ст. 106 Закону України “Про загальнообов`язкове державне пенсійне  страхування” У разі якщо страхувальник, який одержав вимогу територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки і протягом десяти робочих днів після її отримання не сплатив зазначену у вимозі суму недоїмки разом з застосованою до нього фінансовою санкцією, включеної до вимоги, або не узгодив вимогу з відповідним органом Пенсійного фонду, або не оскаржив вимогу в судовому порядку, а також у разі якщо страхувальник узгодив вимогу, але не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги, відповідний орган Пенсійного фонду звертається в установленому законом порядку і подає вимогу про сплату недоїмки до відповідного підрозділу державної виконавчої служби. У зазначених випадках орган Пенсійного фонду також має право звернутися до суду чи господарського суду з позовом про стягнення недоїмки. У разі звернення органу Пенсійного фонду з позовом про стягнення недоїмки до господарського суду передбачені законодавством заходи досудового врегулювання спорів не застосовуються.

Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги в сумі 7020,63 грн. підлягають задоволенню.

Відповідно до пункту 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного, керуючись ст. 94,  158-163, Кодексу адміністративного судочинства України, суд –

ПОСТАНОВИВ:

1.          Адміністративний позов задовольнити повністю.

2.          Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю „Джей Ті Ес Груп Ко” (99013 м. Севастополь, Качінське шосе, 44-А, код ЄДРПОУ 33450202, р/р 26009014599 в КФ АБ „Експрес-Банк”, МФО 384674) на користь Управління пенсійного фонду України в Нахімовському районі м. Севастополя (99001 м. Севастополь, вул. Дзигунського, 19, код ЄДРПОУ 22274979, п/р 25602705100412 в СМВ № 4548 ВАТ “Державний Ощадний Банк України”, МФО 384027) заборгованість в розмірі 7020,63  грн.

                          

3.          Копії постанови направити сторонам.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Севастопольського апеляційного господарського суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарження і поданням після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копії до апеляційної інстанції або в порядку частини 5 статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана в строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

Суддя                                                                                               І.В. Євдокимов

Постанова складена та підписана

в порядку ч. 3 ст. 160 КАС України

20.04.2007

Розсилка:

1.          Севастопольський транспортний прокурор (99011 м. Севастополь, вул. Вороніна, 11)

2.          УПФУ в Нахімовському районі м. Севастополя  (99001 м. Севастополь, вул. Дзигунського, 19)

3.          ТОВ „Джей Ті Ес Груп Ко” (99013 м. Севастополь, Качінське шосе, 44-А)

4.          Справа

5.          наряд

СудГосподарський суд м. Севастополя
Дата ухвалення рішення19.04.2007
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу571880
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —20-5/089

Постанова від 19.04.2007

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Євдокимов І.В.

Постанова від 14.06.2006

Господарське

Севастопольський апеляційний господарський суд

Заплава Л.М.

Ухвала від 08.06.2006

Господарське

Севастопольський апеляційний господарський суд

Котлярова О.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні