Ухвала
від 20.05.2016 по справі 760/1391/16-к
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

№ 760/1391/16-к

1-кс/760/6559/16

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20. 05. 2016 року слідчий суддя Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС 3-го ВКР СУФР МГУ ДФС ЦО з ОВП ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням і підтримання державного обвинувачення Генеральної прокуратури України ОСОБА_4 - про тимчасовий доступ до речей і документів, на підставі матеріалів досудового розслідування за №32015100110000343 від 23.11.2015р. відносно службових осіб ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212, ч. 2 ст.15, ч.5 ст. 191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшло клопотання про тимчасовий доступ до документів, яке обґрунтовується тим, що в провадженні 3-го відділу кримінальних розслідувань Слідчого управління фінансових розслідувань Міжрегіонального головного управління ДФС Центрального офісу з обслуговування великих платників перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32015100110000343 від 23.11.2015р. за ч. 1 ст. 212, ч. 2 ст.15, ч.5 ст. 191 КК України.

Підставами для початку досудового розслідування у кримінальному провадженні №32015100110000343 від 23.11.2015р. стали висновки акту документальної позапланової виїзної перевірки ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) №89/28-01-42-02/05393056 від 10.09.2015 р.

В ході досудового розслідування кримінального провадження встановлено, що службові особи ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), згідно акту документальної позапланової виїзної перевірки за №89/28-01-42-02/05393056 від 10.09.2015 р., під час здійснення фінансово-господарської діяльності з підприємствами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ ВКС « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) за 2014-2015рр. порушили вимоги податкового законодавства України, що призвело до ухилення від сплати податків у значних розмірах у сумі 928574,0 грн.

Також, під час проведення досудового слідства встановлено, що у підприємств ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ ВКС « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) задіяних у злочинній схемі ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), відсутні необхідні умови для ведення господарської діяльності, відсутні основні фонди, технічний персонал, виробничі активи, складські приміщення, транспортні засоби. Всі вказані факти свідчать про те, що вищевказані підприємства, створені для мінімізації податкових зобов`язань підприємствам реального сектору економіки та сутність вказаних фінансово-господарських відносин полягала в тому, що підробленими (фіктивними) документами оформлювалися неіснуючі (вигадані) операції з дотриманням усіх, необхідних для оформлення документів, процедур і реквізитів, з метою завищення податкового кредиту підприємствам реального сектору економіки.

Вказаний злочин кваліфікується за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212, ч. 2 ст.15, ч.5 ст. 191 КК України.

Також, під час досудового розслідування також встановлено, що ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 та знаходиться на податковому обліку в ІНФОРМАЦІЯ_13 та керівником ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) є громадянин ОСОБА_5 .

Під час досудового розслідування встановлено, що посадові особи ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у період 2015 року з метою ухилення від сплати податків, використовували реквізити підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » з метою оприбуткування незаконно придбаних та ввезених на територію України товарно-матеріальних цінностей, які у подальшому можливо були використанні у господарській діяльності підприємства ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

У свою чергу, посадові особи підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » з метою маскування злочинної діяльності пов`язаного з незаконним придбанням та ввезенням на територію України товарно-матеріальних цінностей, використовують реквізити суб`єктів господарської діяльності, що мають ознаки «фіктивності», а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 ».

Також, під час досудового розслідування, з метою отримання первинних документів у посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) по взаємовідносинам з ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та встановленню фактичних постачальників товарно-матеріальних цінностей на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) які у подальшому відвантажувалися на адресу ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), слідчим 03.02.2016р. була спрямована вимога (№ 171/10/28-10-09-04) у порядку ч. 2 ст. 93 КПК України «Про витребування документів», де посадовими особами підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » ( НОМЕР_3 ) листом від 09.02.2016р. за № 1 відмовлено слідчому у наданні будь яких первинних документів.

Таким чином, під час досудового розслідування, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до оригіналів первинних документів фінансово-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » ( НОМЕР_3 ) по взаємовідносинами з ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та суб`єктами господарської діяльності постачальниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ЄДРПОУ НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ЄДРПОУ НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ЄДРПОУ НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ЄДРПОУ НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (ЄДРПОУ НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ЄДРПОУ НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (ЄДРПОУ НОМЕР_23 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ЄДРПОУ НОМЕР_24 ), з можливістю їх подальшого вилучення, оскільки таке вилучення необхідно для дослідження та проведення почеркознавчих експертиз, судово-економічної експертизи, з`ясування обставин здійснення поставок ТМЦ у ході допитів свідків з наданням вищезазначених документів для оглядів.

У теперішній час, єдиним способом провести вказані слідчі дії та отримати докази хто безпосередньо займався виготовленням фінансово-господарських документів, звідки були поставлені товарно-матеріальні цінності є одержання по кримінальному провадженню ухвали суду щодо вилучення вищезазначених документів у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » ( НОМЕР_3 ).

Безпосередньо документи по фінансово-господарським операціям між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » ( НОМЕР_3 ) та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ЄДРПОУ НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ЄДРПОУ НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ЄДРПОУ НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ЄДРПОУ НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (ЄДРПОУ НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ЄДРПОУ НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (ЄДРПОУ НОМЕР_23 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ЄДРПОУ НОМЕР_24 ), а саме договори купівлі-продажу, договори поставки, договори комісії, додаткові угоди до них, рахунки, рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, акти прийому-передачі, акти виконаних робіт, акти звірок, специфікації, товарно-транспортні накладні, платіжні доручення, довіреності, вантажно-митні декларацій, векселі, листи, доручення, акти про вартість робіт, ліцензії, книги обліку в`їзду та виїзду автотранспорту, сертифікати якості на придбані ТМЦ, паспорти на ТМЦ, за період з 01.01.2015 по 31.12.2015р. мають суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а саме проведення суто документальних операцій направлених на реалізацію схем ухилення від сплати податків.

Вищевказані відомості самі по собі мають суттєве значення по кримінальному провадженню, у зв`язку з чим виникла необхідність у дослідженні відомостей, що містяться у документах бухгалтерського та податкового обліку, які знаходяться у службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), як того вимагає ст. 163 ч. 5 п. 2 КПК України.

Так, у ході досудового розслідування було встановлено, що вищезазначені документи фінансово-господарської діяльності знаходяться у посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

В зв`язку із зазначеним слідчий просив про задоволення клопотання.

В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав та просив про його задоволення.

Вивчивши матеріали клопотання і кримінального провадження, вважаю, що клопотання підлягає частковому задоволенню, з наступних підстав.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Враховуючи викладене, перевіривши надані матеріали клопотання, дослідивши докази по даних матеріалах, прихожу до висновку про необхідність часткового задоволення клопотання слідчого, а саме надати дозвіл слідчому на тимчасовий доступ до документів з можливістю вилучення оригіналів документів у посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), які свідчать про здійснення в період з 01.01.2015 по 31.12.2015 фінансово-господарських операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ЄДРПОУ НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ЄДРПОУ НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ЄДРПОУ НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ЄДРПОУ НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (ЄДРПОУ НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ЄДРПОУ НОМЕР_24 ), оскільки вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація має суттєве значення для можливості встановлення дійсних обставин справи.

Щодо клопотання слідчого в частині надання тимчасового доступу до документів з можливістю вилучення оригіналів документів у посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), які свідчать про здійснення в період з 01.01.2015 по 31.12.2015 фінансово-господарських операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ЄДРПОУ НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (ЄДРПОУ НОМЕР_23 ), слідчий суддя не вбачає підстав для задоволення клопотання в цій частині, оскільки слідчим в судовому засіданні не було надано будь-яких належних доказів на підтвердження того, що зазначені речі і документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та можуть бути доказами у кримінальному провадженні, окрім того, як вбачається з наявних в матеріалах клопотання доказів, відносно зазначених підприємств не здійснюється кримінальне провадження, оскільки органом досудового розслідування не внесено відомості по зазначеним підприємствам до ЄРДР.

Виходячи із вищезазначеного та керуючись ст. ст. 159, 160, 162-164 КПК України, суддя,-

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити частково.

Надати дозвіл старшому слідчому третього відділу кримінальних розслідувань СУФР Міжрегіонального головного управління ДФС Центрального офісу з обслуговування великих платників, підполковнику податкової міліції ОСОБА_3 або особі за його дорученням, на тимчасовий доступ до оригіналів господарських та бухгалтерських документів, з можливістю їх вилучити, у посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), які свідчать про здійснення в період з 01.01.2015 по 31.12.2015 фінансово-господарських операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ЄДРПОУ НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ЄДРПОУ НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ЄДРПОУ НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ЄДРПОУ НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (ЄДРПОУ НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ЄДРПОУ НОМЕР_24 ), а саме: договори купівлі-продажу, договори поставки, договори комісії, додаткові угоди до них, рахунки, рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, акти прийому-передачі, акти виконаних робіт, акти звірок, специфікації, товарно-транспортні накладні, платіжні доручення, довіреності, векселі, листи, доручення, акти про вартість робіт, ліцензії, сертифікати якості та походження придбаних ТМЦ, паспорти придбаних ТМЦ, заяви учасників тендерної програми, протоколи (рішення) зборів тендерної комісії.

В решті клопотання залишити без задоволення.

При відсутності вище перелічених документів, зазначити письмово про причину ненадання документів.

Строк дії ухвали один місяць з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення20.05.2016
Оприлюднено13.03.2023
Номер документу57879129
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів, на підставі матеріалів досудового розслідування за №32015100110000343 від 23.11.2015р. відносно службових осіб ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212, ч. 2 ст.15, ч.5 ст. 191 КК України

Судовий реєстр по справі —760/1391/16-к

Ухвала від 20.05.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Бобровник О. В.

Ухвала від 20.05.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Бобровник О. В.

Ухвала від 02.03.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Бобровник О. В.

Ухвала від 02.03.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Бобровник О. В.

Ухвала від 26.01.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Бобровник О. В.

Ухвала від 26.01.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Бобровник О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні