О К Р Е М А ДУМКА
судді Одеського апеляційного адміністративного суду
ОСОБА_1 по справі № 815/467/16 в порядку ч.3 ст.25 КАС України
24 травня 2016 р.м.ОдесаСправа № 815/467/16
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування зобов'язані діяти тільки на підставі ,в межах повноважень та у спосіб , що передбачені Конституцією й законами України.
Згідно із правовим висновком ВСУ , обов'язковим для застосування в порядку ст.244-1 КАС України , викладеним у Постанові від 27 січня 2015 року по справі № 21-425а14, - лише дотримання встановлених умов та порядку прийняття контролюючими органами рішень про проведення перевірок може бути належною підставою наказу про проведення перевірки. З наказом про перевірку, відомостями про дату її початку та місцем проведення платник має бути ознайомлений у встановлений законом спосіб до її початку. Саме невиконання вимог підпункту 78.1.1 пункту 78.1 статті 78 та пункту 79.2 статті 79 ПК України призводить до визнання перевірки незаконною та відсутності правових наслідків такої, а податкове повідомлення-рішення, прийняте на підставі незаконного або протиправного наказу може бути скасоване.
Таким чином, вважаю,що вказаний принциповий підхід застосовується до усіх перевірок (у тому числі ,і до виїзної перевірки), а не тільки до документальної позапланової , у зв'язку із чим апеляційну скаргу слід задовольнити ,постанову суду 1-ої інстанції скасувати та прийняти нову - про задоволення позову.
Суддя О.О.Кравець
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.05.2016 |
Оприлюднено | 06.06.2016 |
Номер документу | 58041108 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Васильєва І.А.
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Домусчі С.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні