Ухвала
від 30.05.2016 по справі 2а-9675/11/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 УХВАЛА

з питань заміни сторони виконавчого провадження

30 травня 2016 року №2а-9675/11/1370

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого - судді Сидор Н.Т.,

за участі секретаря судового засідання Присташ І.М.,

представники сторін не прибули,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові заяву ОСОБА_1 про заміну сторони виконавчого провадження у адміністративній справі 2а-9675/11/1370 за позовом ОСОБА_1 до Державної податкової адміністрації у Закарпатській області, третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Державна податкова адміністрація України про визнання протиправними дій та стягнення заробітної плати,

в с т а н о в и в:

ОСОБА_1 звернувся до Львівського окружного адміністративного суду із заявою про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 2а-9675/11/1370 за його позовом до Державної податкової адміністрації у Закарпатській області, третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Державна податкова адміністрація України про визнання протиправними дій та стягнення заробітної плати.

Заявник заяву обґрунтовує тим, що постановою Кабінету Міністрів України від 21.09.2001 року №981 «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби» шляхом реорганізації Державної податкової адміністрації у Закарпатській області утворено Державну податкову службу у Закарпатській області. А згідно указу Президента України "Про деякі заходи з оптимізації системи центральних органів виконавчої влади" від 24.12.2012 року №726/2012, утворено Міністерство доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної податкової служби України та Державної митної служби України. Згодом постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 року №229, утворено територіальні органи Міністерства, зокрема Головне управління Міндоходів у Закарпатській області, котре стало правонаступником територіальних органів Державної податкової служби. Згодом у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 року №311 «Про утворення територіальних органів державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів кабінету Міністрів України» утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної фіскальної служби, шляхом реорганізації територіального органу Міністерства доходів та зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби. Зважаючи на наведене просить замінити сторону виконавчого провадження.

Сторони в судове засідання не прибули, належним чином повідомлялись про дату час та місце розгляду справи.

Розглянувши подані документи і матеріали заяви, сукупно оцінивши докази, які мають значення для справи, проаналізувавши норми чинного законодавства, суд встановив наступне.

Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 26.04.2016 року в справі № 2а-9675/11/1370 адміністративний позов ОСОБА_1 до Державної податкової адміністрації у Закарпатській області, третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Державна податкова адміністрація України про визнання протиправними дій та стягнення заробітної плати, задоволено повністю, а саме суд постановив стягнути з Державної податкової адміністрації у Закарпатській області в користь ОСОБА_1 середній заробіток за час затримки розрахунку при звільненні за період з 16.05.2011 року по 13.08.2014 року (день фактичного розрахунку) у розмірі 192717,00 грн.

Постанова суду набрала законної сили, а 17.05.2016 року Львівським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист №2а-9675/11/1370.

У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 21.09.2011 року №981 «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби» утворено Державну податкову службу у Закарпатській області шляхом реорганізації внаслідок перетворення Державної податкової адміністрації у Закарпатській області.

Відповідно до п. 1 Указу Президента України "Про деякі заходи з оптимізації системи центральних органів виконавчої влади" від 24.12.2012 року №726/2012, утворено Міністерство доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної податкової служби України та Державної митної служби України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 року №229, утворено територіальні органи Міністерства, зокрема Головне управління Міндоходів у Закарпатській області, котре стало правонаступником територіальних органів Державної податкової служби.

Постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 року №311 «Про утворення територіальних органів державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів кабінету Міністрів України»» постановлено утворити як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної фіскальної служби, шляхом реорганізації територіального органу Міністерства доходів та зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби.

Так, зокрема згідно постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 року №311 Головне управління Міндоходів у Закарпатській області реорганізовано шляхом приєднання до відповідного територіального органу Державної фіскальної служби за переліком згідно додатку №2.

На підставі зазначеного, заявник звернувся до суду із заявою про заміну сторони виконавчого провадження її правонаступником.

Підстави для заміни сторони виконавчого провадження встановлені ст. 264 КАС України.

Суд зазначає, що заявник у своїй заяві вказав, що саме на підставі ст. 264 Кодексу адміністративного судочинства України просить суд замінити сторону виконавчого провадження.

Частиною першою даної статті передбачено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Зазначена норма кореспондується із приписами ч.5 ст.8 Закону України "Про виконавче провадження", у разі вибуття однієї із сторін державний виконавець з власної ініціативи або за заявою сторони, а також сама заінтересована сторона мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником.

З аналізу наведених норм вбачається, що заміна сторони виконавчого провадження, можлива лише на стадії примусового виконання рішень, як завершальній стадії судового провадження - виконавчого провадження, тобто після видачі виконавчого листа та відкриття виконавчого провадження по його виконанню.

А відтак, зважаючи на те, що заявник не представив жодних доказів наявності відкритого виконавчого провадження з приводу виконання судового рішення, у суду відсутні правові підстави для задоволення його заяви про заміну сторони заяви виконавчого провадження.

Керуючись ст. ст. 158-160, 165, 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

у х в а л и в :

В задоволенні заяви про заміну сторони виконавчого провадження у адміністративній справі 2а-9675/11/1370 за позовом ОСОБА_1 до Державної податкової адміністрації у Закарпатській області, третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Державна податкова адміністрація України про визнання протиправними дій та стягнення заробітної плати - відмовити.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Львівського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом 5 днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку не було подано.

Повний текст ухвали складений та підписаний 06.06.2016 року.

Суддя Сидор Н.Т.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.05.2016
Оприлюднено10.06.2016
Номер документу58154544
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-9675/11/1370

Ухвала від 04.08.2016

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Братичак Уляна Володимирівна

Ухвала від 23.06.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Олексієнко М.М.

Ухвала від 30.05.2016

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сидор Наталія Теодозіївна

Ухвала від 23.05.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Олексієнко М.М.

Ухвала від 02.09.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

Ухвала від 04.04.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Заверуха О.Б.

Постанова від 11.03.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні