Ухвала
від 13.06.2016 по справі 810/1965/16
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

13 червня 2016 року № 810/1965/16

Суддя Київського окружного адміністративного суду Панченко Н.Д., розглянувши матеріали адміністративної справи за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Омела» до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Омела» звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення про застосування фінансових санкцій №000536 від 12.04.2016.

В силу положень пунктів 3 та 5 частини першої статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу, яка містить перелік загальних для всіх позовних заяв елементів (реквізитів), що дають необхідну інформацію для вирішення судом питання про відкриття провадження в адміністративній справі.

Відповідно до частини третьої статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України, до позовної заяви додається, зокрема, документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Частиною другою статті 87 цього Кодексу встановлено, що розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Так, згідно з приписами частини першої статті 4 Закону України В«Про судовий збірВ» від 08.07.2011 № 3674-VI, судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Частиною 2 вказаної статті передбачено, що за подання адміністративного позову майнового характеру, який подано юридичною особою, ставка судового збору становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати (станом на 1 січня 2016 року розмір мінімальної заробітної плати становить 1378,00 грн. згідно із Законом України "Про Державний бюджет України на 2016 рік").

Суд звертає увагу позивача на те, що майновими вимогами є будь-які вимоги суб'єктів права, що пов'язані з володінням, користуванням, розпорядженням, обміном, розподілом майна, у тому числі нерухомими та рухомими речами, грошовими коштами тощо.

З прохальної частини позовної заяви вбачається, що позивач просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Державної фіскальної служби України про застосування фінансових санкцій №000536 від 12.04.2016, яким позивачу було визначено суму штрафу у розмірі 17000 грн.

Отже, у даному випадку, сума судового збору, яку необхідно сплатити позивачеві становить 1378,00 грн. (1 розмір мінімальної заробітної плати).

Разом з цим, як вбачається із наданого до суду платіжного доручення від 30.12.2015 №1765 позивачем сплачений судовий збір за подання позовної заяви у розмірі 1218 грн., що не відповідає розміру судового збору, який має бути сплачений при зверненні із вимогою майнового характеру.

Крім цього, у зазначеному платіжному дорученні графа «Призначення платежу» заповнена наступним чином: «*;101;13739847;Судовий збір за позовом ТОВ «Омела» (код 13739847, Окружний адміністративний суд м. Києва (код 38004897). Код платежу -22030001», в графі «Кредит рах. №» зазначено рахунок отримувача платежу №31218206784007, а в графі «Банк отримувача зазначено «ГУДКС у м. Києві».

Згідно з інформацією про платіжні реквізити для перерахування судового збору, що міститься на офіційному веб-сайті Київського окружного адміністративного суду (http://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/tax), рахунком отримувача платежу є рахунок №31213206784001, а в якості банка отримувача має бути зазначене «ГУ ДКСУ у Київській обл. м. Київ».

Згідно з частинами 1, 2 статті 9 Закону України «Про судовий збір» судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України. Суд перед відкриттям (порушенням) провадження у справі, прийняттям до розгляду заяв (скарг) перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України.

При фактичному співставленні реквізитів, які зазначені заявником у наданому платіжному дорученні №1765 від 30.12.2016 та реквізитів, які містяться на офіційному веб-сайті Київського окружного адміністративного суду, судом встановлено відсутність факту як сплати, так і зарахування судового збору на рахунок саме Київського окружного адміністративного суду.

Також, відповідно до положень статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України позовна заява підписується позивачем або його представником із зазначенням дати її підписання та одночасно з позовною заявою подається довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження представника.

Відповідно до частини першої статті 58 Кодексу адміністративного судочинства України, повноваження представників, які беруть участь в адміністративному процесі на основі договору, на здійснення представництва в суді повинні бути підтверджені довіреністю. Оригінали довіреностей або засвідчені підписом судді копії з них приєднуються судом до справи.

Згідно із частиною третьою статті 58 Кодексу адміністративного судочинства України, довіреності від імені органу, підприємства, установи, організації видаються за підписом керівника або іншої уповноваженої на те законом, положенням, статутом особи і засвідчуються печаткою цього органу, підприємства, установи, організації.

Судом встановлено, що позовну заяву підписано ОСОБА_1, як директором Товариства з обмеженою відповідальністю «Омела».

Разом з цим, позивачем не надано жодних доказів того, що ОСОБА_1 є посадовою особою позивача, яка уповноважена законом, статутом, положеннями чи іншим установчим документом підписувати документи.

Крім того, у матеріалах позовної заяви відсутні документи, що підтверджують організаційно-правовий статус позивача як юридичної особи, як то свідоцтво про державну реєстрацію ТОВ «Омела», виписки (витягу) з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, статуту ТОВ «Омела».

Наведені обставини вказують на невідповідність позовної заяви вимогам процесуального законодавства, у зв’язку з чим суд, враховуючи приписи статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України, вважає за необхідне залишити позовну заяву без руху, з наданням позивачеві часу для усунення зазначених недоліків.

Вказані недоліки повинні бути усунені у строк до 11 серпня 2016 року шляхом подання до суду:

- оригіналу документу про сплату судового збору за подання позовної заяви, що має майновий характер за належними реквізитами та у розмірі, визначеному ст. 4, 6 Закону України В«Про судовий збірВ» з урахуванням висновків, наведених у мотивувальній частині ухвали;

- доказів зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України (довідку відповідного управління (відділення) Державної казначейської служби про зарахування сплаченого судового збору до Державного бюджету України), оскільки відповідно до Закону України В«Про судовий збірВ» суд перед відкриттям провадження у справі перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України;

- доказів, які стверджують займану посаду та повноваження ОСОБА_1;

- витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо ТОВ «Омела» станом на дату звернення до суду; статуту ТОВ «Омела».

Керуючись статтями 106, 108, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

1. Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Омела» до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, - залишити без руху.

2. Позивачеві у строк до 11 серпня 2016 року усунути наведені у даній ухвалі недоліки у вказаний у ній спосіб.

3. У разі невиконання вимог цієї ухвали позовна заява буде вважатись неподаною і повернута заявникові.

4. Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху надіслати позивачеві за адресою, зазначеною у позовній заяві.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом п’яти днів з дня отримання копії ухвали.

Суддя Панченко Н.Д.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.06.2016
Оприлюднено17.06.2016
Номер документу58325801
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/1965/16

Постанова від 15.09.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 15.08.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 13.06.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні