Рішення
від 09.06.2016 по справі 910/28371/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09.06.2016Справа №910/28371/15

За позовомТовариство з обмеженою відповідальністю "ФАЛЬКОН-ДЕВЕЛОПМЕНТ" до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації прозобов'язання виконати умови договорів Суддя Борисенко І.І.

Представники сторін:

Від позивача - Дубас С.О., за довіреністю;

Від відповідача - не з'явився;

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Позивач звернувся до суду з позовом про зобов'язання відповідача виконати умови договорів, а саме: видати Товариству з обмеженню відповідальністю «Фалькон-Девелопмент» документ що посвідчує факт сплати пайової участі (інформаційний талон) по договору від 31.01.2015 року №12347-15, договору від 31.01.2015 року №12349-15, договору від 31.01.2015 року №12354-15, договору від 31.01.2015 року №12364-15, договору від 31.01.2015 року №12342-15, договору від 31.01.2015 року №12338-15, договору від 31.01.2015 року №12394-15, договору від 31.01.2015 року №12387-15, договору від 31.01.2015 року №12278-15, договору від 31.01.2015 року №12246-15.

Позовні вимоги обґрунтовані неналежним виконанням Відповідачем своїх зобов'язань за вищевказаними договорами.

Ухвала суду про порушення провадження у справі та призначення судового засідання була надіслана за адресою місцезнаходження відповідача, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а саме: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32.

Відповідно до ст. 64 ГПК України судом вчинені дії для належного повідомлення відповідача про розгляд справи.

На призначені судові засідання представник відповідача не з'являвся, витребуваних судом доказів не надав, будь-яких обґрунтованих заяв чи клопотань про відкладення судового засідання з зазначенням підстав щодо своєї неявки не направив, хоча про дату та час їх проведення повідомлений належним чином, про що зокрема свідчать наявні у матеріалах справи оригінали поштових відправлень, з яких слідує, що поштова кореспонденція з ухвалами суду про призначення судових засідань була вручена відповідачу 28.04.2016, 09.06.2016.

Отже, відповідач завчасно був повідомлений про місце, дату та час судових засідань, і у разі наміру подати відзив на позовну заяву, письмові пояснення, додаткові документи, мав достатньо часу для цього.

За таких обставин, суд не вбачає за необхідне відкладати розгляд справи та відповідно до статті 75 ГПК України здійснює її розгляд за наявними в ній матеріалами.

Розглянувши надані учасниками судового процесу документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, з'ясувавши обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши в сукупності докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Господарський суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Київська міська рада прийняла рішення від 04.09.2014, № 62/62 "Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року N 56/5443 "Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в утриманні об'єктів благоустрою м. Києва та внесення змін до деяких рішень Київської міської ради" та деяких рішень Київської міської ради", яким визначено механізм залучення пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою міста Києва з урахуванням впливу безпосередньо на об'єкти благоустрою та оцінки соціально-економічного значення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства для міста незалежно від форм власності. (надалі - Порядок).

Відповідно до пункту 2.6. цього Порядку для укладення договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою Товариство з обмеженою відповідальністю «Фалькон-Девелопмент» звернулося до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної архітектури) із заявою про укладення договору щодо пайової участі до якої було додані необхідні документи.

Відповідач надав Позивачу договори та розрахунки визнання розміру пайової участі (внеску), а саме: договір від 31.01.2015 року №12346-15 щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, що розташований за адресою: м. Київ, вул. Пуща-Водицька, пл. Тараса Шевченка, 2, та розрахунок до договору. Згідно розрахунку, розмір пайової участі, без ПДВ становив 9286,01 грн.; договір від 31.01.2015 року №12347-15 щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, що розташований за адресою: м. Київ, Пуща-Водицька, пл. Тараса Шевченка, 2, та розрахунок. Згідно розрахунку, розмір пайової участі, без ПДВ становив 15306,62 грн. ; договір від 31.01.2015 року № 12349-15 щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, що розташований за адресою: м. Київ, Пуща-Водицька, пл. Тараса Шевченка, 2, та розрахунок до договору. Згідно розрахунку, розмір пайової участі, без ПДВ становив 11479,96 грн.; договір від 31.01.2015 року №12354-15 щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, що розташований за адресою: м. Київ, Пуща-Водицька, пл. Тараса Шевченка, 2, та розрахунок до договору. Згідно розрахунку, розмір пайової участі, без ПДВ становив 9949,30 грн.; договір від 31.01.2015 року №12364-15 щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, що розташований за адресою: м. Київ, Пуща-Водицька, пл. Тараса Шевченка, 2, та розрахунок до договору. Згідно розрахунку, розмір пайової участі, без ПДВ становив 9949,30 грн.; договір від 31.01.2015 року №12342-15 щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, що розташований за адресою: м. Київ, Пуща-Водицька, пл. Тараса Шевченка, 2, та розрахунок до договору. Згідно розрахунку, розмір пайової участі,без ПДВ становив 8954,37 грн.; договір від 31.01.2015 року №12338-15 щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, що розташований за адресою: м. Київ, Пуща-Водицька, пл. Тараса Шевченка, 2, та розрахунок до договору. Згідно розрахунку, розмір пайової участі,без ПДВ становив 9020,70 грн.; договір від 31.01.2015 року №12294-15 щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, що розташований за адресою: м. Київ, Пуща-Водицька, пл. Тараса Шевченка, 2, та розрахунок до договору. Згідно розрахунку, розмір пайової участі, без ПДВ становив 7428,81 грн.; договір від 31.01.2015 року №12287-15 щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, що розташований за адресою: м. Київ, Пуща-Водицька, пл. Тараса Шевченка, 2, та розрахунок. Згідно розрахунку, розмір пайової участі, без ПДВ становив 7660,96 грн.; договір від 31.01.2015 року №12278-15 щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, що розташований за адресою: м. Київ, Пуща-Водицька, пл. Тараса Шевченка, 2, та розрахунок до договору. Згідно розрахунку, розмір пайової участі, без ПДВ становив 9924,43 грн.

Погодившись з умовами, які були викладені у Договорах, Позивач на виконання умов договору, а саме пункту 1.2. (згідно якого Позивач сплачує пайову участь в утриманні об'єкта благоустрою), перерахував пайовий внесок по договору від 31.01.2015 року №12346-15, суму - 9286,01 грн., що підтверджується платіжним дорученням №3135 від 27.05.2015, по договору від 31.01.2015 року №12347-15 щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, було перераховано суму в розмірі 15306,62 грн., що підтверджується платіжним дорученням №3143 від 29.05.2015; по договору від 31.01.2015 року № 12349-15 щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, було перераховано суму у розмірі 11479,96 грн., що підтверджується платіжним дорученням №3131 від 26.05.2015, по договору від 31.01.2015 року №12354-15 щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, було перераховано суму у розмірі 9 949,30 грн. що підтверджується платіжним дорученням №3127 від 25.05.2015, по договору від 31.01.2015 року №12364-15 щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, було перераховано суму у розмірі 9 949,30 грн. що підтверджується платіжним дорученням №3138 від 28.05.2015, по договору від 31.01.2015 року №12342-15 щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, було перераховано суму у розмірі 8 954,37 грн. що підтверджується платіжним дорученням №3139 від 29.05.2015, по договору від 31.01.2015 року № 12338-15 щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, було перераховано суму у розмірі 9020,70 грн., що підтверджується платіжним дорученням №3140 від 28.05.2015; по договору від 31.01.2015 року №12294-15 щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, було перераховано суму у розмірі 7428,81 грн., що підтверджується платіжним дорученням №3174 від 19.06.2015, по договору від 31.01.2015 року №12287-15 щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, було перераховано суму у розмірі 7660,96 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 3173 від 19.06.2015, по договору від 31.01.2015 року №12278-15 щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою, було перераховано суму у розмірі 9924,43 грн., що підтверджується платіжним дорученням №3197 від 01.07.2015.

В свою чергу, згідно з пунктом 2.2. договорів 31.01.2015 №12346-15, від 31.01.2015 року №12347-15, від 31.01.2015 року №12349-15, від 31.01.2015 року №12354-15, від 31.01.2015 року №12364-15, від 31.01.2015 року №12342-15, від 31.01.2015 року №12338-15, від 31.01.2015 року №12294-15, договору від 31.01.2015 року №12287-15, від 31.01.2015 року №12278-15. Відповідач зобов'язаний був видати Позивачу документ, що посвідчує факт сплати пайової участі (інформаційний талон).

Але не зважаючи на те, що Позивачем умови договорів були виконані, що підтверджується платіжними дорученнями щодо пайового внеску, Відповідач свої зобов'язання по договорам не виконав, як того вимагає пункт 2.2. Договору і не надав Позивачу інформаційні талони чим порушив умови договорів, що і стало причиною звернення позивача з даним позовом до суду.

Відповідно до Порядку, пайова участь (внесок) власників ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, власників (користувачів) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою міста Києва - внесок на фінансування заходів з благоустрою міста Києва (утримання, ремонт та будівництво об'єктів благоустрою), який сплачують до бюджету міста Києва власники ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, власники (користувачі) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства у грошовому виразі (гривнях) без ПДВ.

Як встановлено п 1.5 Порядку, обсяг Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою визначається за принципами: компенсації витрат бюджету міста на розширене відтворення об'єктів благоустрою (власники ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, власники (користувачі) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства мають компенсувати витрати бюджету міста на розширене відтворення об'єктів благоустрою, які виникають при встановленні (розміщенні) та експлуатації ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства); комплексного підходу до розвитку інфраструктури міста (рівномірний розвиток інфраструктури міста по всій території); сприяння залученню коштів на фінансування заходів з благоустрою міста Києва (визначення обсягу Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою з урахуванням соціально-економічного значення встановлених (розміщених) ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства має створювати сприятливі умови для фінансування заходів з благоустрою міста Києва (утримання, ремонт та будівництво об'єктів благоустрою тощо).

Відповідно до пп.2.1 - 2.5 ч.2 Порядку, цей Порядок регулює організаційні та економічні відносини, пов'язані із залученням і використанням Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою, у тому числі при укладенні договорів щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою.

У всіх питаннях щодо організації залучення Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) виступає в особі Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Відповідно до п. 2.9 Порядку за наявності всіх документів, передбачених пунктом 2.6 цього Порядку, а для засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі також за умови відповідності схемі розміщення та порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, затверджених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за поданням Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та погодженням Департаменту і Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затверджених в установленому порядку, Департамент протягом чотирьох робочих днів: здійснює геопросторове визначення місця розташування ТС, майданчика для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства; перевіряє місце розташування ТС, майданчика для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства на наявність заборон та обмежень; перевіряє функціональне призначення (спеціалізацію) ТС; перевіряє наявність скарг від громадян щодо розміщення або функціонування ТС, майданчика для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства (у разі наявності такої інформації у Департаменті); передає надані суб'єктом господарювання заяву та документи до відповідної районної в місті Києві державної адміністрації, а щодо майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства - до Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) через портал Містобудівного кадастру міста Києва для отримання протягом чотирьох робочих днів аргументованих пропозицій щодо розміщення ТС та майданчика для харчування біля стаціонарного закладу ресторанного господарства.

Районна в місті Києві державна адміністрація протягом чотирьох робочих днів: встановлює відповідність заявленого місця розташування ТС фактичному; перевіряє наявність факту неправомірного повторного встановлення (раніше демонтована ТС) після фіксації в матеріалах єдиної цифрової топографічної основи території міста Києва (станом на квітень 2013 року); перевіряє наявність скарг від громадян щодо розміщення або функціонування ТС.

У разі якщо районна в місті Києві державна адміністрація протягом чотирьох робочих днів не надала аргументованих пропозицій щодо розміщення ТС, застосовується принцип мовчазної згоди, тобто вважається, що районна в місті Києві державна адміністрація погодила укладання договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою.

У разі якщо Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протягом чотирьох робочих днів не надав аргументованих пропозицій щодо розміщення майданчика для харчування біля стаціонарного закладу ресторанного господарства, застосовується принцип мовчазної згоди, тобто вважається, що Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) погодив укладання договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою.

Договір щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою укладається із суб'єктами господарювання у разі: позитивних результатів розгляду документів, зазначених у пункті 2.6 цього Порядку; визначення відповідності намірів щодо місця розташування ТС у Комплексній схемі відповідно до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 N244, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за N 1330/20068; визначення суб'єкта господарювання переможцем інвестиційного конкурсу за його результатами та з яким укладено інвестиційний договір (у разі відповідності вимогам законодавчих актів України, державним будівельним нормам та стандартам).

За встановлених обставин справи, судом встановлено факт укладення договорів від 31.01.2015 №12346-15, від 31.01.2015 року №12347-15, від 31.01.2015 року №12349-15, від 31.01.2015 року №12354-15, від 31.01.2015 року №12364-15, від 31.01.2015 року №12342-15, від 31.01.2015 року №12338-15, від 31.01.2015 року №12294-15, договору від 31.01.2015 року №12287-15, від 31.01.2015 року №12278-15.

Відповідно до п. 2.10 Порядку після зарахування на рахунок Державної казначейської служби України 100 % відповідної суми пайової участі за договором щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою Департамент протягом одного робочого дня оформлює інформаційний талон у вигляді додатка до договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою та передає його до відділу (центру) надання адміністративних послуг апарату відповідної районної в місті Києві державної адміністрації. Відділ (центр) надання адміністративних послуг апарату відповідної районної в місті Києві державної адміністрації передає суб'єкту господарювання інформаційний талон разом з примірником підписаного у встановленому порядку сторонами договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою. Інформаційний талон про сплату пайової участі має бути розміщений на вітрині фронтальної частини ТС або на лобовому склі (фасаді) засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі чи на вході до закладу ресторанного господарства з забезпеченням зчитування спеціального коду інформаційного талона про сплату пайової участі.

Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків (ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України). Договір набирає чинності з моменту його укладення (ч. 2 ст. 631 Цивільного кодексу України).

Частиною 1 ст. 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Положення аналогічного змісту містяться й у Господарському кодексі України (ч. 2 ст. 180 вказаного нормативного акта).

Відповідно до статті 181 Господарського кодексу України, господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами. телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів.

Згідно з статтею 188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Частина друга цієї статті передбачає, що сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором.

Всупереч наведеним вимогам чинного законодавства та порушуючи умови Договору, Відповідач не виконав зобов'язання по договору не надав інформаційні талони, що посвідчують факт сплати пайової участі.

Відповідно до ст. 205 ЦК України правочин може вчинятися усно або в письмовій (електронній) формі. Сторони мають право обирати форму правочину, якщо інше не встановлено законом. Правочин, для якого законом не встановлена обов'язкова письмова форма, вважається вчиненим, якщо поведінка сторін засвідчує їхню волю до настання відповідних правових наслідків. У випадках, встановлених договором або законом, воля сторони до вчинення правочину може виражатися її мовчанням.

Відповідно до ч.1 ст. 207 ЦК України правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований в одному або кількох документах (у тому числі електронних), у листах, телеграмах, якими обмінялися сторони. Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою телетайпного, електронного або іншого технічного засобу зв'язку.

Відповідно до ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.

Частиною 2 ст. 11 Цивільного кодексу України передбачено, що підставами виникнення цивільних прав та обов'язків є договори та інші правочини.

Згідно з ч. 1 ст. 179 Господарського кодексу України господарсько-договірними зобов'язаннями є майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і не господарюючими суб'єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів. Частиною 7 вказаного Кодексу передбачено, що господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом У країни з урахуванням особливостей, передбачених цим кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.

Суду доведено факт порушення відповідачем умов договорів від 31.01.2015 №12346-15, від 31.01.2015 року №12347-15, від 31.01.2015 року №12349-15, від 31.01.2015 року №12354-15, від 31.01.2015 року №12364-15, від 31.01.2015 року №12342-15, від 31.01.2015 року №12338-15, від 31.01.2015 року №12294-15, договору від 31.01.2015 року №12287-15, від 31.01.2015 року №12278-15 в частині надання позивачу документа, що посвідчує факт сплати пайової участі (інформаційний талон), у зв'язку з чим позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Згідно зі статтею 33 ГПК України обов'язок доказування тих обставин, на які посилається сторона як на підставу своїх вимог і заперечень, покладається на цю сторону.

Відповідачем не спростовано належними засобами доказування обставин на які посилається позивач в обґрунтування своїх позовних вимог.

Витрати по оплаті судового збору згідно ст. 49 ГПК України покладаються на відповідача.

Керуючись ст.ст. 49, 82-85 ГПК України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позов задовольнити повністю.

Зобов'язати Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації (01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32, ідентифікаційний код 26345558) виконати умови договорів, а саме: видати Товариству з обмеженню відповідальністю «Фалькон-Девелопмент» (02225, м. Київ, вул. Оноре Де Бальзака, буд. 12, ідентифікаційний код 32157934) документ, що посвідчує факт сплати пайової участі (інформаційний талон) по договору від 31.01.2015 №12346-15, від 31.01.2015 року №12347-15, від 31.01.2015 року №12349-15, від 31.01.2015 року №12354-15, від 31.01.2015 року №12364-15, від 31.01.2015 року №12342-15, від 31.01.2015 року №12338-15, від 31.01.2015 року №12294-15, договору від 31.01.2015 року №12287-15, від 31.01.2015 року №12278-15.

Стягнути з Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації (01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32, ідентифікаційний код 26345558) на користь Товариства з обмеженню відповідальністю «Фалькон-Девелопмент» (02225, м. Київ, вул. Оноре Де Бальзака, буд. 12, ідентифікаційний код 32157934) 12 180 (дванадцять тисяч сто вісімдесят) грн. судового збору.

Накази видати відповідно до ст. 116 ГПК України.

Рішення набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 85 Господарського процесуального кодексу України.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку та в строки, встановлені ст. 93 Господарського процесуального кодексу України.

Повне рішення складено: 15.06.2016

Суддя І.І. Борисенко

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення09.06.2016
Оприлюднено21.06.2016
Номер документу58329884
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/28371/15

Ухвала від 21.03.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Ухвала від 21.03.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Ухвала від 06.03.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Ухвала від 06.03.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Постанова від 10.11.2016

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Гаврилюк О.М.

Ухвала від 19.10.2016

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Гаврилюк О.М.

Ухвала від 15.08.2016

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Федорчук Р.В.

Рішення від 09.06.2016

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Ухвала від 26.05.2016

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Ухвала від 25.12.2015

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Буравльов С.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні