ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30 листопада 2015 р. Справа № 804/14250/15 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіОСОБА_1 при секретаріОСОБА_2 за участю: представника позивача представника відповідача 1 ОСОБА_3 ОСОБА_4 розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Приватного підприємства "Кристал Люкс" до Державної податкової інспекції у Бабушкніському районі м.Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області; Реєстраційної служби Дніпропетровського міського управління юстиції Дніпропетровської області в особі: Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
Приватне підприємство «Кристал Люкс» звернулося до суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська ГУ ДФС у Дніпропетровській області, відділу державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців Реєстраційної служби Дніпропетровського міського управління юстиції з вимогами: зобов'язати Реєстраційну службу Дніпропетровського міського управління юстиції Дніпропетровської області в особі відділу державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про відсутність за місцезнаходженням Приватного підприємства «Кристал Люкс»; скасувати та визнати протиправним рішення Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровськ № 300 від 10.08.2015 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Приватного підприємства «Кристал Люкс»; зобов'язати Державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м.Дніпропетровськ забезпечити виключення з Реєстру платників податків на додану вартість відомостей про анулювання реєстрації платника ПДВ - Приватного підприємства «Кристал Люкс».
Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначає, що підставою для анулювання реєстрації підприємства як платника податку на додану вартість став внесений у Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис № 12241430030021627 від 10.08.2015 року про відсутність юридичної особи за її місцем знаходження, а нормативною підставою для прийняття оскаржуваного рішення став підпункт "ж" пункту 184.1 ст. 184 ПК України. Позивач не погоджується із рішенням про анулювання його статусу як платника податку на додану вартість, оскільки правових підстав для внесення до Реєстру запису про відсутність юридичної особи за її місцем знаходження не було. Тому і є незаконним рішення № 300 від 10.08.2015 року як похідне від внесеного у Реєстр запису.
У судовому засіданні представник позивача підтримав заявлений позов та просив його задовольнити у повному обсязі, адже на його думку податковий орган прийняв рішення, що суперечить законодавству, реальним обставинам справи та як наслідок - виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених законами України.
Представник Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровськ позов не визнав, надав в судовому засіданні пояснення аналогічні доводам викладеним у письмових запереченнях, відповідно до яких відповідач зазначає, що у зв'язку із внесенням Реєстраційною службою Дніпропетровського міського управління юстиції до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису № №12241430030021627 від 10.08.2015 року про відсутність Приватного підприємства «Кристал Люкс» за місцезнаходженням, Державною податковою інспекцією у Бабушкінському районі м.Дніпропетровськ правомірно було прийнято рішення № 300 від 10.08.2015 року про анулювання реєстрації платника ПДВ Приватного підприємства «Кристал Люкс», при цьому, відповідач вжив необхідних та достатніх заходів щодо встановлення місцезнаходження платника податків перед надісланням державному реєстратору повідомлення про відсутність Приватного підприємства «Кристал Люкс» за формою № 18-ОПП від 15.05.2015 року № 16635/10/04-62-18-02-56 для вжиття подальших заходів згідно з чинним законодавством.
В судовому засіданні у якості свідка було допитано ОСОБА_5 -головного державного інспектора сектору надання адміністративних послуг та ОСОБА_6 - головного державного інспектора відділу обліку платників та обробки податкової звітності ІТ та обліку платників, які у своїх поясненнях зазначили, що при здійсненні виходу за податковою адресою Приватного підприємства «Кристал Люкс» АДРЕСА_1, у посадових осіб не було можливості потрапити до квартири №8 зазначеного будинку, оскільки загальні двері будинку були зачинені. За цією адресою знаходяться офісні приміщення і інших фірм, в результаті візуального обстеження приміщення будинку №40 будь-яких вивісок з реквізитами Приватного підприємства «Кристал Люкс» не виявлено. В результаті чого, ними встановлено, що за податковою адресою Приватне підприємство «Кристал Люкс» не знаходиться.
Суд, заслухавши пояснення представників сторін, показання свідків, дослідивши матеріали адміністративної справи та докази надані сторонами у справі, встановивши фактичні обставини в справі, проаналізувавши законодавство, що регулює спірні правовідносини, дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню з наступних підстав.
Матеріалами справи підтверджено, що Приватне підприємство «Кристал Люкс» зареєстроване як юридична особа за адресою: Україна, 49000, АДРЕСА_2, перебуває на обліку як платник податків у Державній податковій інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровськ, було зареєстроване платником ПДВ.
14.05.2015 року за № 635 ОСОБА_5 -головним державним інспектором сектору надання адміністративних послуг, ОСОБА_6 - головним державним інспектором відділу обліку платників та обробки податкової звітності ІТ та обліку платників складено акт перевірки місцезнаходження Приватного підприємства «Кристал Люкс» за податковою адресою, з якого слідує, що за податковою адресою: 49000, АДРЕСА_2 Приватне підприємство «Кристал Люкс» не знаходиться.
14.05.2015 року до Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська направлено запит № 635/10/04-62-18-02-23 на встановлення місцезнаходження платника податків Приватного підприємства «Кристал Люкс» із зазначенням у ньому зареєстрованого місцезнаходження підприємства (49000, АДРЕСА_3), дані про керівників та їх контактні телефони.
На виконання зазначеного запиту Державною податковою інспекцією у Красногвардійському районі м.Дніпропетровськ складено довідку про встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків № 1924/7/07 від 15.05.2015 року, відповідно до якої: місцезнаходження Приватного підприємства «Кристал Люкс» за адресою: м.Дніпропетровськ, , АДРЕСА_4 не встановлено.
До відділу реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Дніпропетровського міського управління юстиції від Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська надійшло повідомлення про відсутність платника податків за місцезнаходженням за формою 18-ОПП. Згідно даного повідомлення реєстраційну службу повідомлено про те, що посадовими особами Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська за результатами проведених заходів щодо встановлення фактичного місце знаходження позивача встановлено відсутність юридичної особи - Приватного підприємства «Кристал Люкс» код ЄДРПОУ 33908034 за місцезнаходженням та фактичне місце знаходження юридичної особи або адреси, за якою здійснюється зв'язок не встановлено.
На підставі вказаного повідомлення, державним реєстратором на юридичну адресу позивача: 49000, АДРЕСА_5, рекомендованим поштовим відправленням надіслано повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу.
10.08.2015 року, на підставі повернення вказаного поштового відправлення на адресу реєстраційної служби, державним реєстратором до ЄДР внесено запис №12241430030021627 про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.
Державною податковою інспекцією у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська 10.08.2015 року на підставі вказаного запису державного реєстратора прийнято рішення № 300 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Приватного підприємства «Кристал Люкс». Зазначенні рішення одночасно являються предметом оскарження в даній справі.
Відповідно до підпункту "ж" пункту 184.1 статті 184 ПК України реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо: в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.
За приписами пункту 5.5 розділу V (Анулювання реєстрації платників податку на додану вартість) Положення про платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 14.11.2014 року № 1130 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 року за № 1456/26233), анулювання реєстрації за самостійним рішенням контролюючого органу може бути здійснене на підставах, визначених у підпунктах "б" - "з" пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу (підпункти "б" - "з" пункту 5.1 цього розділу). Контролюючі органи здійснюють постійний моніторинг платників ПДВ, включених до Реєстру, та приймають рішення про анулювання реєстрації платників ПДВ у разі існування відповідних підстав. Рішення про анулювання реєстрації за самостійним рішенням контролюючого органу приймаються за наявності відповідних підтвердних документів (відомостей). Такими документами є, зокрема, повідомлення державного реєстратора, відомості з Єдиного державного реєстру щодо наявності запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи - підприємця за місцезнаходженням (місцем проживання) або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу (підстава - підпункт "ж" пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу).
Пунктами 5.6, 5.7 розділу V (Анулювання реєстрації платників податку на додану вартість) цього ж Положення визначено, що рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ за самостійним рішенням контролюючого органу оформляється за формою № 6-РПДВ (додаток 5). Таке рішення складається у двох примірниках комісією, утвореною відповідно до розпорядження контролюючого органу, та підписується керівником контролюючого органу. У рішенні про анулювання реєстрації платника ПДВ обов'язково вказуються підстави (одна або декілька) для такого анулювання з посиланням на відповідні норми Кодексу. Дата підписання рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ уважається днем прийняття такого рішення. Рішення про анулювання реєстрації платників ПДВ у день підписання реєструються у журналі обліку рішень про анулювання реєстрації платників ПДВ за формою № 6-РЖ (додаток 6). Номер рішення відповідає порядковому номеру запису в цьому журналі. Один примірник рішення зберігається в обліковій справі (реєстраційній частині) платника податків. Документи чи копії документів, на підставі яких контролюючий орган прийняв рішення про анулювання реєстрації, мають бути додані до цього примірника рішення. Протягом трьох робочих днів після дня анулювання один примірник рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ надсилається контролюючим органом особі, реєстрацію якої анульовано, за місцезнаходженням або місцем проживання такої особи або за наявності відомостей про комісію з припинення (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію) або ліквідатора такої особи - за місцезнаходженням комісії. Примірник рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ уважається надісланим (врученим) платнику податків, якщо його надіслано листом з повідомленням про вручення або передано під розписку самому платнику податків - фізичній особі або відповідальній особі платника податків - юридичної особи чи будь-якій особі за наявності належним чином оформленої довіреності від платника податків.
Як передбачено абзацом другим частини дванадцятої статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" від 15.05.2003 року № 755-IV, у разі надходження (поштовим відправленням або в електронному вигляді в порядку взаємообміну) державному реєстратору від органу доходів і зборів повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.
Згідно із абзацом другим частини чотирнадцятої статті 19 цього ж Закону якщо державному реєстратору повернуто поштового відправлення, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.
Як вбачається із матеріалів справи, анулювання реєстрації Приватного підприємства «Кристал Люкс» як платника ПДВ на підставі підпункту "ж" пункту 184.1 статті 184 ПК України було зумовлено наявністю запису №12241430030021627 в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо відсутності юридичної особи за її місцезнаходженням, підставою для внесення якого слугувало повернення рекомендованого листа, надісланого позивачу відповідно до абзацу другого частини дванадцятої статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", на виконання повідомлення Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровськ від 15.05.2015 року за № 16635/10/04-62-18-02-56 про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (форма № 18-ОПП).
Разом з тим, процедура встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податку до направлення державному реєстратору податковим органом повідомлення встановленого зразка передбачена Порядком обліку платників податків і зборів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 року №1588, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 року за №503/25280.
Так, відповідно до пункту 12.4 розділу ХІІ (Встановлення місцезнаходження (місця проживання) платників податків) вказаного Порядку щодо кожного платника податків, стосовно якого виявлена відсутність його за місцезнаходженням (місцем проживання) та не з'ясоване його фактичне місцезнаходження (місце проживання), підрозділ контролюючого органу, який з'ясував зазначений факт, готує та передає підрозділам податкової міліції запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків за встановленою формою.
В силу приписів пункту 12.5 цього ж Порядку якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) контролюючого органу протягом трьох робочих днів приймає рішення про надсилання до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою № 18-ОПП (додаток 24) для вжиття заходів, передбачених частиною дванадцятою статті 19 Закону.
Згідно із пунктами 3.1, 3.2 розділу ІІІ (Організація роботи з підготовки та направлення структурними підрозділами органів ДПС запитів на встановлення місцезнаходження платника податків) Положення про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків, затвердженого наказом ДПА України від 17.05.2010 року № 336, щодо кожного платника податків, який відсутній за місцезнаходженням (місцем проживання) та місцезнаходження (місце проживання) якого не з'ясовано, структурні підрозділ органу ДПС проводить такі заходи: шляхом спілкування (телефон, пошта, факс, виїзд за місцезнаходженням тощо) із платником податків з'ясовує його фактичне місцезнаходження (місце проживання); за допомогою Єдиного банку даних платників податків встановлює місце проживання засновників і керівників платника податків та отримує інформацію стосовно інших платників податків, де зазначені особи є засновниками чи керівниками. У разі підтвердження відсутності платника податків за місцезнаходженням (місцем проживання) структурний підрозділ органу ДПС, який є ініціатором запиту, готує за відповідною формою запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків та направляє до підрозділу податкової міліції (додаток 1).
Як передбачено пунктами 4.2 - 4.5, 4.8 розділу IV (Дії підрозділів податкової міліції при отриманні запитів на встановлення місцезнаходження платника податків) цього ж Положення, підрозділ податкової міліції при прийнятті рішення про організацію заходів із встановлення місцезнаходження платника податків обов'язково здійснює вихід за його адресою. У разі незнаходження за адресою платника податків необхідно: якщо платник податків зареєстрований за адресою жилого приміщення (квартири), опитати власника такого приміщення (квартири) (за згодою) щодо місцезнаходження за вказаною адресою платника податків, а також місцезнаходження посадових осіб платника податків, та оформити відповідно такі заходи (пояснення або рапорт); якщо платник податків зареєстрований за адресою приміщення, в якому розташовано виробництво, офіси тощо, необхідно опитати власника приміщення-орендодавця (за згодою) щодо оренди та місцезнаходження платника податків, вказаного у запиті (пояснення або рапорт). За даними адресного бюро Міністерства внутрішніх справ України встановлюються місця реєстрації фізичних осіб та всіх посадових осіб, засновників платника податків (заходи оформити довідкою або рапортом). За необхідності співробітник податкової міліції звертається із письмовим запитом до відповідного структурного підрозділу органів ДПС про отримання інформації щодо джерел доходів засновників і керівників платника податків. За встановленими адресами здійснюються виїзди та опитуються засновники і керівники платника податків (за згодою) щодо фактичного місцезнаходження платника податків та документів фінансово-господарської діяльності (заходи оформити поясненням або рапортом). Кожний проведений захід оформлюється документально (довідкою або рапортом).
Враховуючи наведене, слід дійти висновку, що підрозділ органу державної фіскальної служби надсилає повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (форма № 18-ОПП) державному реєстратору для вжиття заходів, передбачених абзацом другим частини дванадцятої статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", лише після здійснення передбачених зазначеними Порядком та Положенням заходів для встановлення місцезнаходження юридичної особи.
Вказаний правовий висновок викладений також у постанові колегії суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України від 15.04.2014 року (справа № 21-4а14), та в силу приписів частини першої статті 244-2 КАС України має бути врахований при вирішенні цієї справи.
Відтак, при розгляді справи суд досліджував дотримання відповідачем встановленого законодавством порядку щодо здійснення заходів для встановлення місцезнаходження позивача.
Із довідки Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська про встановлення місцезнаходження платника податків №1924/7/07 від 15.05.2015 року на виконання запиту № 635/10/04 від 14.05.2015 року не можливо дійти висновку які саме проведено заходи із заходів передбачених пунктом 4.13 розділу ІV Положення.
Суд також бере до уваги покази свідків, які зазначили, що фактично при здійсненні виходу за податковою адресою позивача, вони не встановлювали знаходження представників Приватного підприємства «Кристал Люкс» саме у квартирі № 8.
Відтак, суд приходить до висновку, що перед направленням державному реєстратору повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (форма № 18-ОПП) передбачені Порядком обліку платників податків і зборів (затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 року № 1588) та Положенням про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків (затвердженим наказом ДПА України від 17.05.2010 року № 336) заходи із встановлення місцезнаходження Приватного підприємства «Кристал Люкс» у повному обсязі відповідачем вжиті не були (зокрема, не встановлені місця реєстрації всіх посадових осіб, за встановленими адресами не здійснені виїзди та не опитані керівники платника податків, щодо фактичного місцезнаходження платника податків, не опитано власника приміщення-орендодавця щодо оренди та місцезнаходження платника податків).
Крім того, доводи відповідача про відсутність позивача за адресою: 49000, АДРЕСА_6 спростовуються дослідженими в ході судового розгляду справи доказами.
Так, з матеріалів справи слідує, що за адресою: 49000, АДРЕСА_7, позивач орендує частину приміщення згідно із договором оренди № 1-ОФ укладеного 01.03.2015 року між Приватним підприємством «Кристал Люкс» та громадянкою ОСОБА_7
З урахуванням встановлених обставин справи та наведених норм чинного законодавства України, суд приходить до висновку, що відповідачем не було вжито всіх необхідних заходів для встановлення місцезнаходження позивача, а тому у нього були відсутні правові підстави для направлення державному реєстратору повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (форма № 18-ОПП) від 15.05.2015 року за № 16635/10/04-6-2-18-02-56 та анулювання реєстрації позивача як платника ПДВ згідно із оскаржуваним рішенням № 300 від 10.08.2015 року. Відтак, з наведених вище підстав, виходячи із наданих суду статтею 162 КАС України повноважень, позовні вимоги підлягають до часткового задоволення шляхом прийняття постанови про визнання протиправним та скасування оскаржуваного рішення та запису у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Відповідно до ст. 69 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.
Згідно ст. ст. 11, 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Згідно з ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
З урахуванням сукупності встановлених обставин справи, суд дійшов висновку, що визнання протиправним і скасування рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість та запису у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про відсутність за місцезнаходженням в судовому порядку являється, в даному випадку, достатнім і належним способом захисту порушених прав і інтересів позивача як платника податку та одночасно і підставою для їх відновлення.
З огляду на викладене, суд доходить висновку, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.
Керуючись ст.ст. 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити частково
Визнати протиправним та скасувати запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за №1 224 1430 030 021627 про відсутність за місцезнаходженням Приватного підприємства "Кристал Люкс" (код ЄДРПОУ 33908034).
Визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції у Бабушкніському районі м.Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про анулювання реєстрації платника подаку на додану вартість Приватного підприємства "Кристал Люкс" №300 від 10.08.2015р.
У задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової інспекції у Бабушкніському районі м.Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 39734820) частину судових витрат у розмірі 812, 00 грн. (вісімсот дванадцять гривень) та за рахунок бюджетних асигнувань Реєстраційної служби Дніпропетровського міського управління юстиції Дніпропетровської області в особі: Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (код ЄДРПОУ 33275904) частину судових витрат у розмірі 812, 00 грн. (вісімсот дванадцять гривень). на користь Приватного підприємства "Кристал Люкс" (код ЄДРПОУ 33908034).
Постанова суду набирає законної сили та може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду в порядку та строки, передбачені статтями 186 та 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Повний текст постанови складено 04 грудня 2015 року
Суддя ОСОБА_1
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.11.2015 |
Оприлюднено | 22.06.2016 |
Номер документу | 58367199 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Барановський Роман Анатолійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Барановський Роман Анатолійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні