Ухвала
від 16.06.2016 по справі 807/1425/15
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення апеляційної скарги без руху

16 червня 2016 р.Справа № 876/4327/16

Суддя Львівського апеляційного адміністративного суду Левицька Н.Г., перевіривши апеляційну скаргу Ужгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Закарпатській області на постанову Закарпатського окружного адміністративного суду від 10.05.2016р. у справі №807/1425/15 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю “Сіо-К” до Ужгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Закарпатській області про визнання протиправним та скасування наказу, -

ВСТАНОВИВ:

Постановою Закарпатського окружного адміністративного суду від 10.05.2016р. у справі №807/1425/15 адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю “Сіо-К” до Ужгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Закарпатській області про визнання протиправним та скасування наказу, – задоволено частково.

На зазначену постанову суду Ужгородською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Закарпатській області подано апеляційну скаргу.

Подана апеляційна скарга не відповідає вимогам ч.6 ст.187 КАС України, а саме: до апеляційної скарги не додано документ, що підтверджує сплату судового збору, тому апеляційна скарга, відповідно до вимог ч.1 ст.108 КАС України, має бути залишена без руху.

Зазначені недоліки апеляційної скарги мають бути усунені шляхом направлення до Львівського апеляційного адміністративного суду оригіналу квитанції про сплату судового збору в розмірі 80,39грн. на призначений для цього рахунок з наступними реквізитами:

“Отримувач коштів – УДКСУ у Галицькому районі м.Львова; код отримувача за ЄДРПОУ – 38007573; банк отримувача – ГУДКСУ у Львівській області; МФО – 825014; рахунок отримувача – 31219206781004; код класифікації доходів бюджету – 22030001; призначення платежу – судовий збір, код суду 34668371”.

Апелянтом було подано клопотання про відстрочення сплати судового збору, з приводу чого суд зазначає наступне:

Частиною 2 статті 88 КАС України встановлено, що суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Постановою Пленуму Вищого адміністративного суду України від 23.01.2015р. №2 “Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України від 8 липня 2011 року № 3674-VI “Про судовий збір” постановлено взяти до уваги та довести до відома суддів апеляційних, окружних адміністративних судів та місцевих загальних судів Довідку про результати вивчення та узагальнення практики застосування адміністративними судами положень Закону України “Про судовий збір”.

Так, Пленум Вищого адміністративного суду України у вказаній довідці зазначив, що визначення майнового стану сторони є оціночним та залежить від доказів, якими обґрунтовується рівень майнового стану сторони. Якщо залежно від рівня майнового стану сторона позбавлена можливості сплатити судовий збір, то такі обставини є підставою на відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення сторони від сплати. Таке ж право мають і бюджетні установи. Водночас якщо ці бюджетні установи діють як суб'єкти владних повноважень, то обмежене фінансування такої установи не є підставою для відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від сплати.

Колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України у своїй постанові від 25.09.2015р. зазначила, що відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України від 22 травня 2015 року №484-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору” зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.

За таких обставин, суддя приходить до висновку, що обмежене фінансування бюджетної установи не є підставою для відстрочення сплати судового збору, що узгоджується із позиціями Пленуму Вищого адміністративного суду України та Верховного Суду України.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст.108, 187, 189 КАС України, -

УХВАЛИВ:

1. Клопотання Ужгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Закарпатській області про відстрочення сплати судового збору за подання апеляційної скарги, - залишити без задоволення.

2. Апеляційну скаргу Ужгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Закарпатській області на постанову Закарпатського окружного адміністративного суду від 10.05.2016р. у справі №807/1425/15 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю “Сіо-К” до Ужгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Закарпатській області про визнання протиправним та скасування наказу, – залишити без руху.

3. Надати Ужгородській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Закарпатській області строк – 14 днів з дня отримання копії цієї ухвали для усунення недоліків апеляційної скарги.

4. Роз'яснити Ужгородській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Закарпатській області, що у разі не усунення зазначених недоліків апеляційної скарги, відповідно до вимог ст.108 КАС України, апеляційна скарга буде повернута скаржнику.

Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України шляхом подання касаційної скарги протягом двадцяти днів.

Суддя Н.Г. Левицька

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.06.2016
Оприлюднено22.06.2016
Номер документу58372266
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —807/1425/15

Постанова від 21.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 11.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 26.09.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Постанова від 05.09.2016

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Левицька Наталія Георгіївна

Ухвала від 11.07.2016

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Левицька Наталія Георгіївна

Ухвала від 16.06.2016

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Левицька Наталія Георгіївна

Ухвала від 22.07.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Ухвала від 22.07.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні