Постанова
від 21.06.2016 по справі 922/4971/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 715-77-21, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про визнання боржника банкрутом

"21" червня 2016 р.Справа № 922/4971/15

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Яризька В.О.

при секретарі судового засідання Солдатовій М.Ю.

розглянувши заявуКиївської ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області, як правонаступника ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області, м. Харків, про визнання банкрутом товариства з обмеженою відповідальністю "Спецбуд - Україна", м. Харків , код ЄДРПОУ 35597807 за участю :

представника розпорядника майна - ОСОБА_2 (дов.),

представника Київської ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області - Лисенка

С.О. (дов.),

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою господарського суду Харківської області від 07 жовтня 2015 року порушено провадження у справі за заявою ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області про банкрутство ТОВ "Спецбуд-Україна", визнані вимоги ініціюючого кредитора до боржника на загальну суму 425940,10 грн., введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; введено процедуру розпорядження майном та призначено розпорядника майна - арбітражного керуючого ОСОБА_3

Ухвалою суду від 16.02.2016р. затверджений реєстр грошових вимог конкурсних кредиторів на загальну суму 425940,10 грн. - основний борг перед ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області (третя черга), визнано вимоги кредиторів, що не були заявлені у місячний строк з моменту публікації оголошення, які рахуються за даними бухгалтерського обліку боржника такими, що не є конкурсними, в тому числі вимоги ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області в сумі 1110882,57 грн., такі вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; підсумкове засідання суду, на якому буде винесено ухвалу про санацію боржника чи постанова про визнання його банкрутом і відкрита ліквідаційна процедура, чи винесена ухвала про припинення провадження у справі про банкрутство або ухвала про продовження строку процедури розпорядження майном або відкладення підсумкового засідання суду призначено на 10.03.2016р.

У судовому засіданні 10.03.2016р. розпорядник майна повідомив, що збори кредиторів не відбулись через неявку представників кредиторів, ухвалою суду від 10.03.2016р. здійснено заміну ініціюючого кредитора ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області на правонаступника Київську ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області, у зв'язку з чим підсумкове засідання було відкладено на 22.03.2016р.

Київською ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області була подана апеляційна скарга на ухвалу господарського суду Харківської області від 10.03.2016р. про заміну кредитора - ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області на його правонаступника - Київську ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області.

Ухвалою ОСОБА_1 апеляційного господарського суду від 04.04.2016р. апеляційну скаргу повернуто скаржнику.

Київською ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області була подана касаційна скарга на ухвалу господарського суду Харківської області від 10.03.2016р. про заміну кредитора та на ухвалу ОСОБА_1 апеляційного господарського суду від 04.04.2016р.

Ухвалою Вищого господарського суду України від 12.05.2016р. відмовлено Київській ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області у прийнятті касаційної скарги в частині оскарження ухвали господарського суду Харківської області від 10.03.2016 року у справі № 922/4971/15, клопотання про звільнення від сплати судового збору за подання касаційної скарги залишено без задоволення, касаційну скаргу Київської ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області на ухвалу ОСОБА_1 апеляційного господарського суду від 04.04.2016 року у справі № 922/4971/15 повернуто заявнику.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 30.05.2016р. призначено підсумкове судове засідання на "21" червня 2016 р. та зобов’язано розпорядника майна відповідно до ст. 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" організувати та провести збори кредиторів та комітету кредиторів, на якому вирішити питання про відкриття ліквідаційної процедури або процедури санації боржника, призначення ліквідатора або керуючого санацією боржника.

Через канцелярію суду 21.06.2016р. від розпорядника майна надійшли звіт про виконання ним своїх повноважень та клопотання про визнання боржника банкрутом.

У судове засідання 21.06.2016р. з'явився представник розпорядника майна, який просить визнати боржника банкрутом та затвердити звіт розпорядника майна, зокрема щодо визначення йому суми винагороди в розмірі 23688,57 грн. та стягнення такої суми з ініціюючого кредитора.

Представник Київської ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області також просить визнати боржника банкрутом, але не погоджується зі стягненням суми винагороди розпорядника майна з Київської ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області.

Вислухавши учасників судового процесу, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.

Підставою для звернення з даною заявою до суду стало те, що органом податкової служби України, а саме ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області, здійснені можливі заходи для стягнення податкового боргу з боржника - ТОВ "Спецбуд - Україна", в ході здійснення яких встановлено відсутність у боржника розрахункових рахунків та майна, вжиті заходи не призвели до погашення боргу.

В процедурі розпорядження майном розпоряднику майна не вдалось встановити зв'язок з керівником боржника, на листи розпорядника, що були направлені на адресу керівника ТОВ "Спецбуд - Україна" про надання розпоряднику документів та проведення інвентаризації, відповіді не отримано.

Розпорядником зазначено, що ним отриманий витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, згідно якого в боржника відсутнє рухоме майно, яке було б обтяжене заставою. Через відсутність записів не вдалося отримати Інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо боржника.

На виконання вимог ухвали суду від 30.05.2016р. розпорядником майна надані протокол № 1 зборів кредиторів від 21.06.2016 р. та протокол № 1 зборів комітету кредиторів від 21.06.2016 р., на якому комітетом кредиторів прийнято рішення про звернення до суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом, оскільки фінансовий стан підприємства не поліпшився, підприємство неспроможне виконати грошові зобов'язання перед кредитором та не може відновити свою платоспроможність, а також призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого ОСОБА_4, яка надала згоду на таке призначення, подавши відповідну заяву до суду.

Відповідно до п. 8 ст. 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" до компетенції комітету кредиторів відноситься звернення до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Згідно ч. 1 ст. 27 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації, мирової угоди) або припиняється провадження у справі.

Відповідно до ч. 2 ст. 27 вказаного Закону до закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов’язані прийняти одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; відхилити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов’язання керуючого санацією підготувати план санації; подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов’язання керуючого санацією підготувати план санації у разі його неподання боржником; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; подати до господарського суду клопотання про укладення мирової угоди.

Згідно ч. 3 ст. 27 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень: ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому статтею 30 цього Закону; ухвалу про введення процедури санації та зобов’язання керуючого санацією підготувати план санації у разі відхилення плану санації боржника зборами кредиторів або неподання його боржником; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство; ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду в межах граничного строку, визначеного цим Законом.

Згідно з ч. 4 ст. 205 ГК України у разі неплатоспроможності суб’єкта господарювання через недостатність його майна для задоволення вимог кредиторів він може бути оголошений за рішенням суду банкрутом.

Суд, заслухавши доповідь представника розпорядника майна та надані суду документи, дослідивши рішення зборів комітету кредиторів, а також розглянувши надані суду протоколи загальних зборів та засідання комітету кредиторів, дійшов висновку, що фінансовий стан підприємства за час, що пройшов з моменту порушення провадження по справі і введення мораторію, не поліпшується, а задоволення вимог кредиторів можливо не інакше, як через застосування до боржника тільки ліквідаційної процедури.

Суд вважає, що на засіданні комітету кредиторів обґрунтовано прийшли до висновку про недоцільність санації боржника і про необхідність визнання боржника банкрутом, і відкриття ліквідаційної процедури.

За таких обставин суд визнає боржника банкрутом та відкриває ліквідаційну процедуру.

Рекомендований комітетом кредиторів арбітражний керуючий ОСОБА_4 у судове засідання не з'явився, проте надав письмову згоду на призначення його в якості ліквідатора боржника, в якій повідомив суд про те, що він не є зацікавленою особою щодо боржника та кредитора, а також не належить до жодної категорії осіб зазначених в ст. 97 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Інші пропозиції щодо кандидатури ліквідатора по справі суду не надані.

Розглянувши кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_4, враховуючи її досвід та показники роботи у попередніх справах, наявність у неї організаційних та технічних можливостей виконувати обов'язки ліквідатора, страхування відповідальності арбітражного керуючого та інші обставини, які свідчать про здатність його належним чином виконувати передбачені Законом обов'язки, приймаючи до уваги клопотання комітету кредиторів про призначення її ліквідатором боржника, суд вважає за необхідне призначити ліквідатором ТОВ "Спецбуд-Україна" арбітражного керуючого ОСОБА_4

На підставі вищенаведеного та керуючись ст. ст. 37-48, 114-115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 ГПК України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Припинити процедуру розпорядження майном боржника.

Визнати товариство з обмеженою відповідальністю "Спецбуд-Україна" (61057, м. Харків, вул. Чернишевського, буд. 13, код ЄДРПОУ 35597807) банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру.

З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:

господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо;

строк виконання всіх грошових зобов’язань банкрута вважається таким, що настав;

у банкрута не виникає жодних додаткових зобов’язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов’язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;

припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута;

відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю;

продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом;

скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається;

вимоги за зобов’язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред’являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі;

виконання зобов’язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених цим розділом;

припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв’язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.

Призначити ліквідатором товариство з обмеженою відповідальністю "Спецбуд-Україна" (код ЄДРПОУ 35597807) арбітражного керуючого ОСОБА_4 (м. Кривий ріг, вул. Орджонікідзе, буд. 80, оф. 28, ідентифікаційний код НОМЕР_1, свідоцтво про право здійснення діяльності арбітражного керуючого № 1167 від 02.07.2013р.).

Зобов'язати посадових осіб банкрута протягом п’ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов’язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України.

Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, текст якого додається.

Зобов'язати ліквідатора закрити всі рахунки банкрута в установах банку і відкрити або переоформити один основний рахунок для проведення розрахунків з кредиторами, виконати інші дії, передбачені ст.ст. 37-48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" і надавати комітету кредиторів і суду не рідше одного разу на місяць звіти про свою діяльність, інформацію про фінансове становище і майно боржника на день відкриття ліквідаційної процедури та при проведенні ліквідаційної процедури, використання коштів банкрута, а також іншу інформацію на вимогу комітету кредиторів.

Зобов’язати ліквідатора в строк до 21.06.2017 року виконати ліквідаційну процедуру та після завершення всіх розрахунків з кредиторами подати до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об’єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.

Постанову суду направити кредитору, боржнику, ліквідатору, Державному органу з питань банкрутства, державному реєстратору, Київському ВДВС міста Харків Головного територіального Управління юстиції у Харківській області, ОСОБА_1 районному відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Харківській області.

Суддя ОСОБА_5

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення21.06.2016
Оприлюднено01.07.2016
Номер документу58498747
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/4971/15

Постанова від 08.12.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Яризько В.О.

Ухвала від 23.11.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Яризько В.О.

Ухвала від 31.10.2016

Господарське

Вищий господарський суд України

Короткевич O.Є.

Ухвала від 24.10.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Яризько В.О.

Постанова від 31.08.2016

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Шутенко І.А.

Ухвала від 18.08.2016

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Шутенко І.А.

Ухвала від 01.08.2016

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Тарасова І. В.

Ухвала від 14.07.2016

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Лакіза В.В.

Постанова від 21.06.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Яризько В.О.

Ухвала від 21.06.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Яризько В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні