ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
19 жовтня 2010 р.Справа № 2-а-1786/09/2170
Категорія:6.9Головуючий в 1 інстанції: Хом'якова В.В.
Колегія суддів Одеського апеляційного адміністративного суду
у складі:
головуючого -Ступакової І.Г.,
суддів - Бітова А.І.
-ОСОБА_1
при секретарі -Конопляній М.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі адміністративну справу за апеляційною скаргою Херсонської обласної санітарно-епідеміологічної станції на постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 09 листопада 2009 року по справі за адміністративним позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Херсонській області до Херсонської обласної санітарно-епідеміологічної станції про стягнення економічних санкцій, -
В С Т А Н О В И Л А :
У березні 2007 року Державна інспекція з контролю за цінами в Херсонській області звернулася до суду з адміністративним позовом до Херсонської обласної санітарно-епідеміологічної станції про стягнення економічних санкцій у розмірі 356703 грн. 78 коп.
Постановою Херсонського окружного адміністративного суду від 09 листопада 2009 року адміністративний позов Державної інспекції з контролю за цінами в Херсонській області задоволений. Стягнуто з Херсонської обласної санітарно-епідеміологічної станції в дохід Державного бюджету 356703 грн. 78 коп. економічної санкції за порушення державної дисципліни цін.
В апеляційній скарзі Херсонської обласної санітарно-епідеміологічної станції ставиться питання про скасування судового рішення в зв'язку з тим, що воно постановлено з порушенням норм матеріального та процесуального права.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши доповідача, доводи апеляційної скарги Херсонської обласної санітарно-епідеміологічної станції, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з таких підстав.
Вирішуючи справу суд першої інстанції встановив, що Херсонська обласна санітарно-епідеміологічна станція є установою державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров'я України, зареєстрована рішенням Херсонського міськвиконкому від 24.02.1998 року № 5393, ЄДРПОУ 02010178, діє з метою охорони здоров'я населення і профілактики захворювання людей, здійснюючи свою діяльність на підставі статуту установи..
Державною інспекцією з контролю за цінами в Херсонській області прийнято рішення про застосування до Херсонської обласної санітарно-епідеміологічної станції економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін № 147 від 11.12.2006 відповідно до Закону України "Про ціни і ціноутворення", постанов КМУ від 27.08.2003 № 1351 та від 11.05.2006р. № 662 "Про затвердження тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та закладами державної санітарно-епідеміологічної служби", яким вирішено вилучити у Херсонської обласної санітарно-епідеміологічної станції у дохід державного бюджету 118901,26грн. безпідставно одержаної виручки, стягнути штраф у сумі 237802,52 гри. (200 % суми виручки).
Підставою прийняття рішення стали матеріали перевірки порядку дотримання дисципліни цін при формуванні та застосуванні тарифів на роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та закладами санітарно-епідеміологічної служби в обласній, Херсонській портовій та Херсонській міській санітарно-епідеміологічній станцій, за наслідками перевірок були складені акти від 14, 15 листопада 2006 року та 01 грудня 2006 року відповідно. Перевірками було встановлено недоліки порядку встановлення та застосування тарифів: при розрахунках із споживачами за платні санітарно-епідеміологічні послуги понад тарифів, встановлених постановою КМУ від 27.08.2003 №1351 "Про затвердження тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та закладами державної санітарно-епідеміологічної служби", нарахувалась непередбачена чинним законодавством націнка у розмірі 20% (у вигляді ГІДВ), застосування СЕС тарифів в період з 11.05 06 не у відповідності з вимогами Постанови КМУ № 662 від 11.05.06, яка набрала чинності з дня її прийняття Як встановила інспекція, на спецрахунок Херсонської портової СЕС надійшло надлишкові 29631 грн. 98 коп. , на рахунок міськСЕС 43154 грн. 49 коп., на рахунок облСЕС 46144 грн. 79 коп., усього - 118901 грн. 26 коп.
Херсонською обласною санітарно-епідеміологічною станцією було оскаржене рішення Державної інспекції з контролю за ціпами №147 від 1 1.12.2006р. Постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 27.03.09 по справі № 22а-2681/2008 було відмовлено в задоволенні позову Херсонської облСЕС та встановлено, що висновки акта Державної інспекції за цінами в частині встановлення порушень СЕС тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, визначених постановою КМУ №1351 відповідають чинному законодавству, дії ХОСЕС щодо включення податку на додану вартість до тарифів на роботи і послуги є неправомірними, а рішення Державної інспекції з контролю за цінами №147 від 11.12.2006 є правомірним.
Колегія суддів вважає, що висновок суду першої інстанції про задоволення адміністративного позову відповідає матеріалам справи та нормам матеріального і процесуального права, виходячи з наступного.
Згідно ст.14 Закону України «Про ціни та ціноутворення», вся необґрунтовано одержана підприємством, організацією, в тому числі і державними підприємствами, сума виручки в результаті порушення державної дисципліни цін стягується в дохід відповідного бюджету залежно від підпорядкованості підприємства, організації.
Відповідно до п.п.5 п.5 «Положення про Державну інспекцію з контролю за цінами», Інспекція має право приймати рішення про вилучення до відповідного бюджету сум всієї необґрунтовано одержаної підприємством, установою, організацією виручки у результаті порушення державної дисципліни цін та штрафу у двократному її розмірі, а також звертатись з позовами до судів про стягнення з підприємств, установ та організацій зазначених сум у разі невиконання ними рішень державних інспекцій з контролю за цінами.
Доводи апеляційної скарги щодо неправомірності застосування до відповідача економічних санкцій, на думку колегії суддів є такими, які не відповідають матеріалам справи та не спростовують висновків позивача в рішенні про застосування економічних санкцій щодо порушення відповідачем державної дисципліни цін, що раніше було встановлено рішенням апеляційного суду, на яке відповідно до вимог ст.72 КАС України обґрунтовано послався суд першої інстанції.
Інші доводи апеляційної скарги, колегія суддів до уваги не приймає та вважає їх не обґрунтованими та такими, які не спростовують законності винесеного судом першої інстанції рішення.
Враховуючи все вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи, порушень матеріального та процесуального права при вирішенні справи не допустив, а наведені в скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують. За таких обставин, апеляційна скарга задоволенню не підлягає.
Керуючись ст.ст. 195, 196; п.1 ч.1 ст. 198; ст. 200; п.1 ч.1 ст. 205; ст. 206; ч.5 ст. 254 КАС України, колегія суддів, -
У Х В А Л И Л А :
Апеляційну скаргу Херсонської обласної санітарно-епідеміологічної станції залишити без задоволення, а постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 09 листопада 2009 року залишити без змін.
Ухвала апеляційного суду набирає чинності негайно після її проголошення, але може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції.
Повний текст судового рішення виготовлений 20 жовтня 2010 року.
Головуючий:
Судді:
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.10.2010 |
Оприлюднено | 01.07.2016 |
Номер документу | 58532074 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Ступакова І.Г.
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Хом'якова Вікторія Валеріївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні