Рішення
від 30.06.2016 по справі 922/1270/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 715-77-21, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"30" червня 2016 р.Справа № 922/1270/16

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Сальнікової Г.І.

при секретарі судового засідання Гончарові В.В.

розглянувши справу

за позовом Харківської міської ради (м. Харків) до Приватної фірми "Аврора-сервіс+" (м. Харків) про внесення змін до договору оренди за участю представників сторін:

позивача - ОСОБА_1 (дов. №08-11/7787/2-15 від 30.12.2015 року);

відповідача - ОСОБА_2 (дов. б/н від 11.05.2016 року)

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Харківська міська рада, звернувся до господарського суду Харківської області з позовною заявою до Приватної фірми "Аврора-сервіс+", в якій просить суд внести зміни до договору оренди землі від 11.01.2006 року №440667100001 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди землі у редакції визначеній в позовній заяві. Судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1378,00 грн. просить суд покласти на відповідача.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 20 квітня 2016 р. по справі № 922/1270/16 прийнято позовну заяву до розгляду, порушено провадження у справі та призначено її до розгляду у судовому засіданні на 12 травня 2016 р. об 11:50 год.

В судовому засіданні 12.05.2016 р. було задоволено клопотання представника відповідача про відкладення розгляду справи та оголошено перерву у судовому засіданні до 23 травня 2016 р. об 11:30 год.

Ухвалою суду від 23 травня 2016 р. продовжено строк розгляду спору по справі №922/1270/16 до 04 липня 2016 р., розгляд справи відкладено на 21 червня 2016 р. о 12:20 год.

21.06.2016 року до канцелярії суду (вх.№20507/16) від представника відповідача надійшло клопотання про призначення земельно-технічної експертизи.

Суд, дослідивши клопотання представника відповідача про призначення земельно-технічної експертизи наголошує на тому, що дане клопотання буде вирішено в процесі розгляду справи.

В судовому засіданні 21 червня 2016 р. було оголошено перерву у судовому засіданні до 23 червня 2016 р. о 11:30 год.

23.06.2016 року до канцелярії суду (вх№.20821) від представника позивача надійшли заперечення на клопотання представника відповідача про призначення земельно-технічної експертизи, яке надійшло до канцелярії суду 21.06.2016 року.

23.06.2016 року до канцелярії суду (вх№.20819) від представника позивача надійшли додаткові пояснення.

В судовому засіданні 23 червня 2016 р. було оголошено перерву у судовому засіданні до 30 червня 2016 р. о 10:30 год.

Представник позивача в судовому засіданні 30 червня 2016 р. наполягав на задоволенні позовних вимог, проти задоволення клопотання представника відповідача про призначення земельно-технічної експертизи заперечив.

Представник відповідача в судовому засіданні 30 червня 2016 р. проти позову заперечив, просив задовольнити клопотання про призначення земельно-технічної експертизи.

Суд, дослідивши клопотання представника відповідача про призначення земельно-технічної експертизи (вх.№20507/16 від 21.06.2016), зазначає наступне.

Невиконання вимог ухвали суду, нез'явлення в судове засідання без поважних причин, неподання або несвоєчасне подання стороною у справі доказів з неповажних причин спрямоване на штучне затягування судового процесу, суперечить, вимогам статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, 1950 року, учасником якої є Україна, стосовно права кожного на розгляд його справи судом упродовж розумного строку.

Суд, розглянувши клопотання представника відповідача про призначення земельно-технічної експертизи (вх.№20507/16 від 21.06.2016) відмовив в його задоволенні як необґрунтоване та вважає, що в матеріалах справи достатньо доказів для вирішення спору по суті.

Враховуючи те, що норми ст. 38 Господарського процесуального кодексу України, щодо обов`язку господарського суду витребувати у сторін документи і матеріали, необхідні для вирішення спору, кореспондуються з диспозитивним правом сторін подавати докази, п.4 ч.3 ст. 129 Конституції України визначає одним з принципів судочинства свободу в наданні сторонами суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, суд вважає, що господарським судом в межах наданих ним повноважень створені належні умови для надання сторонами доказів та здійснені всі необхідні дії щодо витребування додаткових доказів, та вважає, згідно ст.75 Господарського процесуального кодексу України, за можливе розгляд справи за позовною заявою позивача за наявними у справі і додатково наданими на вимогу суду матеріалами і документами.

Розглянувши матеріали справи, всебічно та повно з’ясувавши обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об’єктивно оцінивши в сукупності докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

На підставі рішення Харківської міської ради від 27.04.2005 №75/05 "Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для будівництва (реконструкції) та подальшої експлуатації об'єктів" 11.01.2006 між Харківською міською радою (позивач) та Приватним підприємством фірмою "Аврора-сервіс+" (відповідач) укладено Договір оренди землі (далі-Договір) (а.с. 16-18), відповідно до умов якого відповідачу передано в строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення - землі промисловості, яка знаходиться за адресою: м. Харків, вул. Плеханівська, 114.

Відповідно до п. 2 вищенаведеного Договору, в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,0365 га.

Цей договір зареєстровано 11.01.2006 року за №440667100001 у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" в Державному реєстрі земель.

В пункті 8 Договору сторони погодили, що його укладено строком: на період будівництва до 01.09.2007 року (але не пізніше прийняття об'єкту до експлуатації), на період експлуатації до 01.09.2030 року.

Відповідно до пункту 5 вказаного Договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки:

- на період будівництва згідно з довідкою №3285/05 від 18.10.2005 року становить 56682 гривень;

- на період експлуатації згідно з довідкою №3286/05 від 18.10.2005 року становить 283408 гривень.

Відповідно до Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 146 від 08.11.2013 року (а.с. 28) нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 731705 гривень.

Згідно з умовами пункту 9 Договору, розмір орендної плати в місяць за земельну ділянку становить:

- на період будівництва:

2005 рік: 131,29 гривень;

2006 рік: 193,29 гривень;

з 2007 року: 364,71 гривень;

- на період експлуатації:

з 01.09.2007 року: 1104,38 гривень.

Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції (пункт 10 Договору).

Пунктом 11 Договору сторонами визначено, що орендна плата за земельну ділянку вноситься орендарем (відповідачем) рівними частками щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Згідно з пунктом 13 Договору оренди землі розмір орендної плати переглядається у разі: а) зміни умов господарювання, передбачених договором; б) зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів; в) внаслідок інфляції щорічно; г) погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; д) в інших випадках передбачених законом.

Рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013р. №1209/13 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р.

Згідно п. 1.1. вказаного рішення затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 291,18 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013 та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.

Пунктом 2 рішення встановлено, що це рішення вводиться в дію з моменту оприлюднення в установленому порядку, а нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р. застосовується з 01 січня 2014 року.

Попередня вартість 1 кв. м землі у місті Харкові була визначена станом на 01.01.2007 р. на підставі рішення Харківської міської ради від 25.12.2007 р. № 335/07 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року", рішень Харківської міської ради від 27.02.2008 року № 42/08 "Про затвердження "Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року" та була введена в дію з 01.03.2008р.

Рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 р. № 1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станам на 01.01.2013" встановлено (п. 2, п. 3), що плата за землю на підставі даних "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013" вводиться в дію з 01.01.2014. Зміни до договорів оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі згідно з Порядком оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.

Пунктом 5 зазначеного рішення Департамент земельних відносин Харківської міської ради зобов'язано попередити всіх землекористувачів (орендарів) земельних ділянок, реєстрація яких у Державному земельному кадастрі не здійснена, про необхідність приведення розміру плати за землю відповідно до вимог чинного законодавства.

Нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору (постанова від 03.12.2013 № 5009/3430/12, Про доповнення Інформаційного листа ВГСУ від 15.03.2011 № 01-06/249 "Про постанови ВСУ, прийняті за результатами перегляду судових рішень господарських судів" від 20.05.2014р.).

Згідно із п. 2.19 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011р. №6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах що виникають із земельних відносин" у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування у встановленому законом порядку.

Рішенням Харківської міської ради від 29.12.2012р. № 960/12 затверджено Порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.

Відповідно до пункту 16.4 вказаного Порядку зміни до договору оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформляються додатковою угодою до договору оренди землі. Розмір орендної плати, передбачений договором оренди землі, підлягає перегляду у випадку, також зміни нормативної грошової оцінки землі.

03.06.2015 Департаментом земельних відносин Харківської міської ради рекомендованим поштовим відправленням направлено на адресу відповідача проект додаткової угоди до договору оренди землі 11.01.2006 року №440667100001, разом із листом-пропозицією від 03.06.2015 №3950/0/225-15 та від 05.11.2014 №11656/0/225-14, але відповідач додаткову угоду не підписав.

Відповідно до пункту 36 вказаного Договору оренди землі, зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв'язується у судовому порядку.

Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" № 309-VI від 03.06.08р. внесені зміни до частин 4, 5 статті 21 Закону України "Про оренду землі", згідно з якими річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, надходить до відповідних бюджетів, розподіляється і використовується відповідно до закону і не може бути меншою:

- для земель сільськогосподарського призначення розміру земельного податку, що встановлюється Законом України "Про плату за землю";

- для інших категорій земель трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим законом.

Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не може перевищувати 12 відсотків їх нормативної грошової оцінки. При цьому у разі визначення орендаря на конкурентних засадах може бути встановлений більший розмір орендної плати, ніж зазначений у цій частині. Вказаний закон набрав чинності з моменту опублікування 04.06.2008р.

У зв'язку з введенням в дію Податкового кодексу України з 01.01.2011р. Закон України "Про плату за землю" втратив чинність, а питання сплати податку на землю та оплати орендної плати за користування земельною ділянкою регулюється виключно цим Кодексом.

Згідно статті 288 Податкового кодексу України розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: - для земель сільськогосподарського призначення розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; - для інших категорій земель трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.

Мінімальний розмір річної орендної плати за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, передбачений Податковим кодексом України, що діє на час вирішення спору, повністю відповідає мінімальному розміру річної орендної плати, який передбачала стаття 21 Закону України "Про оренду землі", в редакції, що діяв до 01.01.2011 р.

Відповідно до статей 651, 652 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зокрема, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом; а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору.

Статтею 632 Цивільного кодексу України передбачено застосування у встановлених законом випадках цін (тарифів, ставок тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. При цьому зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Орендна плата за землю визначена у частині 1 статті 21 Закону України "Про оренду землі" як платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін.

Оскільки відповідно до частини першої статті 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, внесення змін до договору оренди землі у разі зміни ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів уповноваженим органом повинно здійснюватися з дотриманням порядку, визначеного вказаною нормою зазначеного Кодексу.

У разі не досягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Таким чином нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом, і оскільки укладений між сторонами договір передбачає можливість зміни розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленого умовами договору.

Враховуючи встановлені обставини, суд вважає доведеним наявність у позивача права вимагати від відповідача приведення договору оренди землі у відповідність до вимог законодавства шляхом внесення відповідних змін з метою усунення порушення сторонами договору вимог законодавства, обов'язкового для позивача і відповідача.

Аналогічна правова позиція суду знайшла своє відображення в постанові Вищого господарського суду України від 13.03.2012 у справі №60/287-10, в постанові Вищого господарського суду України від 03.07.2014 у справі №922/533/14, постанові Вищого господарського суду України від 18.02.2015 у справі №922/3871/14.

Відповідно до статті 44 Господарського процесуального кодексу, судові витрати складаються з судового збору, сум, що підлягають сплаті за проведення судової експертизи, призначеної господарським судом, витрат, пов'язаних з оглядом та дослідженням речових доказів у місці їх знаходження, оплати послуг перекладача, адвоката та інших витрат, пов'язаних з розглядом справи.

Вирішуючи питання розподілу судових витрат суд керується ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, відповідно до якої судовий збір покладається: у спорах, що виникають при укладанні, зміні та розірванні договорів, - на сторону, яка безпідставно ухиляється від прийняття пропозицій іншої сторони, або на обидві сторони, якщо господарським судом відхилено частину пропозицій кожної із сторін; у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, - на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог. Якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони, господарський суд має право покласти на неї судовий збір незалежно від результатів вирішення спору. Судовий збір, від сплати якого позивач у встановленому порядку звільнений, стягується з відповідача в доход бюджету пропорційно розміру задоволених вимог, якщо відповідач не звільнений від сплати судового збору. Стороні, на користь якої відбулося рішення, господарський суд відшкодовує мито за рахунок другої сторони і в тому разі, коли друга сторона звільнена від сплати судового збору. Суми, які підлягають сплаті за проведення судової експертизи, послуги перекладача, адвоката та інші витрати, пов'язані з розглядом справи, покладаються: при задоволенні позову - на відповідача; при відмові в позові - на позивача; при частковому задоволенні позову - на обидві сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, витрати зі сплати судового збору у розмірі 1378,00 грн. покладаються на відповідача, з вини якого виник даний спір, який доведено до суду.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 13, 144 Конституції України, ст.ст. 12, 93, 125, 126, 189 Земельного кодексу України, п. 12 Перехідних положень Земельного кодексу України, ст.ст. 179, 187, 284 Господарського кодексу України, ст.ст. 649, 651, 653, 654, 792 Цивільного кодексу України, ст. 2 Закону України "Про плату за землю", ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", керуючись ст.ст. 1, 4, 4-3, 12, 33, 43, 47, 49, 75, 82-85 ГПК України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Внести зміни до договору оренди землі від 11.01.2006 року №440667100001 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди землі в наступній редакції:

ДОДАТКОВА УГОДА

до договору оренди землі,

зареєстрованого "11" січня 2006 року за №440667100001

у Харківській регіональній філії Державного підприємства В«Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсахВ»

"___"


20

Харківська міська рада Харківської області (Орендодавець) в особі виконуючого повноваження Харківського міського голови, секретаря міської ради ОСОБА_3, який діє на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" і розпорядження міського голови від 27.05.2015 №816/2к, з одного боку та Приватна фірма "Аврора-сервіс+" (Орендар) в особі керівника


з другого боку, домовились про нижченаведене:

І. Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України "Про оренду землі", рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 "Про затвердження "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013", рішення 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 25.09.2013 № 1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013", рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008 № 41/08 "Про затвердження Положення про порядок визначення розміру орендної плати, плати за суперфіцій, земельний сервітут при наданні земельних ділянок у платне користування в місті Харкові" (з відповідними змінами та доповненнями), рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 19.12.2012 № 960/12 В«Про Порядок оформлення договорів оренди землі у місті ХарковіВ» , листа Державного агенства земельних ресурсів України від 14.01.2015 №6-28-0,22-215/2-15 пункти 1., 5., 9. та 16. договору оренди землі, зареєстрованого "11" січня 2006 року за №440667100001 та кадастровий номер в плані земельної ділянки, який є невід'ємною частиною договору оренди землі змінити, доповнити пункт 2. словами і викласти у такій редакції:

"1. Орендодавець на підставі рішення ХХХV сесії Харківської міської ради IV скликання від 27.04.2005 року №78/05 "Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для будівництва (реконструкції) та подальшої експлуатації" надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення - землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення, яка знаходиться м. Харків, вул. Плеханівська, 114."

"2. (редакція по договору). Кадастровий номер земельної ділянки 6310136900:01:050:0022."

"5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витягу з технічної документації №146 від 08.11.2013 становить 731705 грн. (сімсот тридцять одна тисяча сімсот п'ять гривень), а з урахуванням коефіціенту індексації за 2014 рік складає 913900 грн. (дев'ятсот тринадцять тисяч дев'ятсот гривень).

При змінах в нормативній грошовій оцінці земель за рішенням міської ради Орендар за свій рахунок виконує розрахунок оновленої грошової оцінки земельної ділянки і направляє один екземпляр відповідному органу державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки."

"9. Орендна плата за земельну ділянку вноситься Орендарем щомісячно у грошовій формі на рахунок управління Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.

Розмір орендної плати за земельну ділянку згідно з розрахунком №742/15 від 24.03.2015 на рік становить 5,6 % від її нормативної грошової оцінки і складає 51178,38 грн. (п'ятдесят одна тисяча сто сімдесят вісім гривень 38 копійок), або в місяць - 4264,87 грн. (чотири тисячі двісті шістдесят чотири гривні 87 копійок)."

"16. Цільове призначення земельної ділянки землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення."

В плані земельної ділянки кадастровий номер змінити, а саме:

"Кадастровий №6310136900:01:065:0022" змінити на "Кадастровий номер 6310136900:01:050:0022"

II. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору оренди землі, зареєстрованого "11" січня 2006 року за №440667100001 у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" і складена та підписана в трьох примірниках, один з яких залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.

ОРЕНДОДАВЕЦЬ

Харківська міська рада Харківської області, м. Харків, м-н Конституції, 7

код 04059243

В особі виконуючого повноваження Харківського міського голови, секретаря міської ради


О.М. ОСОБА_3

/ підпис/

ОРЕНДАР

Приватна фірма "Аврора-сервіс+"

61146, АДРЕСА_1

код 33068364

В особі керівника



/ підпис/ /ПІБ/

Стягнути з Приватної фірми "Аврора-сервіс+" (61146, АДРЕСА_1; код ЄДРПОУ 33068364) на користь Харківської міської ради (61003, м. Харків, пл. Конституції, 7; р/р 35417005032986, банк ГУ ДКСУ у Харківській обл., МФО 851011; код ЄДРПОУ 04059243) судовий збір в розмірі 1378,00 грн.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повне рішення складено 05.07.2016 р.

Суддя ОСОБА_4

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення30.06.2016
Оприлюднено11.07.2016
Номер документу58809031
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/1270/16

Рішення від 30.06.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Сальнікова Г.І.

Ухвала від 23.05.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Сальнікова Г.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні