Ухвала
від 06.07.2016 по справі 808/8387/15
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

і м е н е м У к р а ї н и

06 липня 2016 рокусправа № 808/8387/15 Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Шальєвої В.А.

суддів: Білак С.В. Олефіренко Н.А.

секретар судового засідання: Трахт К.О.

за участі представника відповідача ОСОБА_1,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судового засідання Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду за адресою: м. Дніпропетровськ, пр. імені Газети «Правда», 29, апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Статус Капітал» на постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 18.04.2016 р. в справі № 808/8387/15 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Статус Капітал» до управління Держземагентства у Запорізькому районі Запорізької області, управління Держгеокадастру у Запорізькому районі Запорізької області, третя особа на стороні відповідачів, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, - Запорізька міська рада, про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Статус Капітал» звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду з позовом до управління Держземагентства у Запорізькому районі Запорізької області про визнання протиправними дій в частині незастосування коефіцієнту функціонального використання Кф 0,5 при здійсненні розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки, кадастровий номер 2310100000:05:002:0284, площею 1,2963 га, для розташування багатофункціонального житлового комплексу, яка знаходиться за адресою: пр. Маяковського, 32 в м. Запоріжжі, яка знаходиться в оренді у позивача відповідно до договору оренди земельної ділянки, який зареєстровано у Запорізькій регіональній філії Державного підприємства «Центр Державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах», про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 28.12.2007 №040726101366; зобов'язання відповідача провести перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки кадастровий номер 2310100000:05:002:0284, площею 1,2963 га, для розташування багатофункціонального житлового комплексу, яка знаходиться за адресою: пр. Маяковського, 32 в м. Запоріжжя, із застосуванням коефіцієнту функціонального використання 0,5.

Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 08.12.2015 р. до участі в справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача залучено Запорізьку міську раду.

Ухвалою від 21.01.2016 р., постановленою без виходу до нарадчої кімнати, до участі в справі в якості другого відповідача залучено управління Держгеокадастру у Запорізькому районі Запорізької області.

Постановою Запорізького окружного адміністративного суду від 18.04.2016 р. в задоволенні позову відмовлено.

В апеляційній скарзі позивач просить скасувати постанову з підстав неповного з'ясування обставин, що мають значення для справи, порушення норм матеріального права, прийняти нове рішення про задоволення позову. Так, апелянтом зазначено про неврахування судом, що надана на підтвердження заперечень відповідачів довідка № 1071 від 07.04.2016 р. державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями форми № 6-зем по м. Запоріжжю станом 31.12.2015 р., хоча позивачем оскаржуються дії при визначенні розрахунку нормативної грошової оцінки земель у витязі з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки № 1467/1 від 28.04.2015 р., тобто відповідачем неправомірно визначена нормативно грошова оцінка спірної земельної ділянки у квітні 2015 р. на підставі форми № 6-зем станом на 31.12.2015 р. Також, на думку апелянта, є неправильним висновок суду першої інстанції, що необхідною умовою застосування Кф 0,5 є проведення дій з будівництва багатоквартирного житлового комплексу. Відповідно до п. 3.5 Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів умовою застосування Кф 0,5 є не лише проведення дій з будівництва багатоквартирного житлового комплексу, тобто поточне будівництво, а й наявність такої умови як відведення земельної ділянки під майбутнє будівництво.

До судового засідання представник позивача не з'явився. Директором позивача надано суду клопотання про відкладення розгляду справи у зв'язку із перебуванням спеціаліста, що представляє інтереси підприємства в суді, у відпустці, в якому також зазначено про неотримання судової повістки про розгляд справи. Колегія суддів вважає, що відповідно до приписів ст. ст. 33, 35 КАС України про дату час та місце апеляційного розгляду справи позивач повідомлений належним чином, про що свідчить повернення поштового відправлення на адресу позивача за закінченням терміну зберігання, у зв'язку з чим дійшла висновку про можливість апеляційного перегляду справі за відсутністю представника позивача.

Представник відповідача управління Держгеокадастру в судовому засіданні просив в задоволенні апеляційної скарги відмовити.

Представник третьої особи до судового засідання не з'явився, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлений належним чином, у зв'язку з чим колегія суддів визнала за можливе здійснити апеляційний перегляд справи за відсутністю представника третьої особи.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представника відповідача, перевіривши доводи апеляційної скарги матеріалами справи, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає з наступних підстав.

Судами першої та апеляційної інстанцій встановлено, що 24.09.2007 р. Головним управлінням архітектури та містобудування надано висновок № 8019 про відведення ТОВ «Статус Капітал» земельної ділянки та надання її в оренду строком на 10 років для розташування багатофункціонального житлового комплексу по проспекту Маяковського, 32 (р-н Прибережної автомагістралі) в Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя.

12.12.2007 р. рішенням Запорізької міської ради № 53/1 «Про передачу в оренду ТОВ «Статус Капітал» земельної ділянки по пр. Маяковського, 32 для розташування багатофункціонального житлового комплексу» позивачу передано в оренду терміном на 10 років земельну ділянку (кадастровий номер 2310100000:05:002:0284) загальною площею 1,2963 га (землі громадського призначення) по пр. Маяковського, 32 в межах згідно з планом, що додається, за рахунок земель Запорізької міської ради.

28.12.2007 р. між ТОВ «Статус Капітал» та Запорізькою міською радою укладено договір оренди землі, відповідно до п. 1 якого орендодавець Запорізька міська рада, відповідно до рішення сімнадцятої сесії п'ятого скликання Запорізької міської ради № 53/1 від 12.12.2007 р. надає, а орендар ТОВ «Статус Капітал» приймає в строкове платне користування земельну ділянку для розташування багатофункціонального житлового комплексу, яка знаходиться: м. Запоріжжя, пр. Маяковського, 32. Відповідно до п. 2 договору в оренду передається земельна ділянка загальною площею 1,2963 га. Згідно з п. 8 договору договір укладається на десять років.

Пункт 9 договору передбачає, що орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі 14153,00 грн. на протязі строку будівництва об'єкта (будівництво завершити в нормативний термін, визначений в проектній документації), у розмірі 25393,88 грн. з дня введення об'єкту до експлуатації, за календарний рік в цінах 2007 р.

Договір оренди містить примітку, відповідно до якої при не виконанні будівництва в термін, визначений в проектній документації, плата вноситься як за об'єкт, введений в експлуатацію.

28.12.2007 р. між ТОВ «Статус Капітал» та Запорізькою міською радою підписано акт прийому-передачі земельної ділянки за договором оренди землі від 28.12.2007 р. № 040726101366.

06.10.2008 р. управлінням земельних ресурсів у місті Запоріжжі видано витяг з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земель №1152-0, в якому зазначено функціональне призначення земельної ділянки - розташування багатофункціонального житлового комплексу; цільове призначення земельної ділянки - землі, зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво; коефіцієнт функціонального призначення (Кф) 0,50.

10.08.2009 р. між позивачем та Запорізькою міською радою укладено додаткову угоду до договору оренди землі від 28.12.2007 р. № 040726101366, в якій визначено, що договір укладається на строк 49 років.

20.04.2015 р. управлінням Держземагентства у Запорізькому районі Запорізької області складено витяг з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки № 1467/1, в якому зазначено категорію землі за функцією використання - землі житлової забудови; коефіцієнт функціонального призначення земельної ділянки (Кф) 1,0.

Відмовляючи у задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з правомірності застосування коефіцієнту, який характеризує функціональне використання земельної ділянки, наданої позивачу в оренду, на рівні 1,0, у зв'язку з чим дійшов висновку про необґрунтованість позовних вимог.

Колегія суддів вважає такий висновок обґрунтованим, з огляду на наступне.

Відповідно до ст. 201 Земельного кодексу України грошова оцінка земельних ділянок визначається на рентній основі. Залежно від призначення та порядку проведення грошова оцінка земельних ділянок може бути нормативною і експертною. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель тощо. Експертна грошова оцінка використовується при здійсненні цивільно-правових угод щодо земельних ділянок. Грошова оцінка земельних ділянок проводиться за методикою, яка затверджується Кабінетом Міністрів України.

Правові засади проведення оцінки земель, професійної оціночної діяльності у сфері оцінки земель в Україні, відносини, пов'язані з процесом оцінки земель, забезпечення проведення оцінки земель, інформаційного забезпечення оподаткування та ринку земель врегульовані Законом України «Про оцінку земель» (далі - Закон № 1378), згідно зі ст.1 якого нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Залежно від мети та методів проведення оцінка земель поділяється на такі види: бонітування ґрунтів, економічна оцінка земель, грошова оцінка земельних ділянок (ст. 5 Закону № 1378).

Відповідно до з п. 2 ч. 1 ст.13 Закону №1378 нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться, зокрема, у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

За результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель (ст. 20 Закону № 1378).

Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин (ч. 3 ст. 23 Закону № 1378).

Як встановлено ст. 204 Земельного кодексу України, державний земельний кадастр ведеться уповноваженим органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.

Центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів і правонаступником Державного комітету України із земельних ресурсів відповідно до п. 1 Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затвердженого Указом Президента України від 08.04.2011 р. № 445/2011, є Державне агентство земельних ресурсів України, яке входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин.

Відповідно до пунктів 1, 3, 4 Положення про управління (відділ) Держкомзему в місті (обласного та районного значення), затвердженого наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 17.06.2008 р. № 123, управління є територіальним органом Держкомзему, підзвітним та підконтрольним Держкомзему та відповідно Республіканському комітету із земельних ресурсів Автономної Республіки Крим, головному управлінню Держкомзему в області, одним з основних завдань управління є ведення державного земельного кадастру, і відповідно до покладених на нього завдань управління видає витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок.

Пунктом 1 Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 213 від 23.03.1995 р., (далі - Методика) визначено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок здійснюється з метою визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також під час розроблення показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Інформаційною базою для нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення є матеріали державного земельного кадастру (кількісна і якісна характеристика земель, бонітування ґрунтів, економічна оцінка земель), матеріали внутрігосподарського землевпорядкування, а земель населених пунктів - їх генеральні плани та проекти планування і забудови населених пунктів, матеріали економічної оцінки території (п. 2 Методики).

Нормативна грошова оцінка земель населених пунктів визначається за формулою, приведеною у п. 21 Методики, при цьому однією із складових формули є коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (під житлову та громадську забудову, для промисловості, транспорту тощо) (Кф).

За приписами п. 3.1 Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого наказом Держкомзему, Міністерства аграрної політики, Міністерства будівництва, архітектури та ЖКГ України, Української академії аграрних наук, Державного комітету України по водному господарству, Державного комітету лісового господарства № 18/15/21/11 від 27.01.2006 р., зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.04.2006 року за №388/12262 (далі - Порядок № 18/15/21/11), в основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його території та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ландшафтної та історико-культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель.

Населені пункти включають землі всіх категорій за основним цільовим призначенням, які розташовуються в їх адміністративних межах. Нормативна грошова оцінка населених пунктів для всіх категорій земель та земельних ділянок (за винятком сільськогосподарських угідь) визначається згідно з формулою 8 (п. 3.2 Порядку № 18/15/21/11).

Нормативна грошова оцінка одного квадратного метра земельної ділянки населених пунктів визначається за формулою, приведеною у п. 3.3 Порядку № 18/15/21/11. Однією із складових формули є коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (під житлову та громадську забудову, для промисловості, транспорту тощо) (Кф).

Пунктом 3.5 Порядку № 18/15/21/11 визначено, що коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) (додаток 1, табл. 1.1), ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності.

Віднесення земель до категорії земель за функціональним використанням провадиться згідно з Інструкцією з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми №№ 6-зем, 6а-зем, 6б-зем, 2-зем), затвердженою наказом Держкомстату України від 05.11.1998 р. № 377, зареєстрованим в Мін'юсті України 14.12.1998 р. за № 788/3228, відповідно до видів економічної діяльності, зазначених у довідках, що надають юридичним особам органи державної статистики (далі - Інструкція № 377).

Згідно з положеннями розділу II Інструкції № 377 звіт за формою №6-зем складається за станом на 1 січня кожного року.

Відповідно до Таблиці 1.1 додатку 1 до Порядку № 18/15/21/11 коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки (Кф) залежать від категорії земель за функцією використання.

Так, до складу категорії земель житлової забудови, зокрема, відносяться землі малоповерхової і багатоповерхової несадибної забудови, значення коефіцієнта Кф становить 1,0. До складу категорії інших земель, крім іншого, відносяться землі, зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво, значення коефіцієнта Кф - 0,5.

Відтак, нормативна грошова оцінка земельної ділянки в межах населеного пункту визначається на підставі затвердженої органом місцевого самоврядування технічної документації, яка вноситься до відповідного програмного комплексу. За допомогою програмних засобів уповноважений орган формує на видає витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки на підставі внесених даних технічної документації.

Тобто, є правильним зазначення судом першої інстанції, що управління Держземагентства не може розраховувати та не впливає на значення нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Матеріалами справи підтверджено, що спірна земельна ділянка надана в оренду позивачу для розташування багатофункціонального житлового комплексу.

Рішенням Запорізької міської ради від 03.03.2008 р. № 79 «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель м. Запоріжжя» затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Запоріжжя, виконаної Українським державним науково-дослідним інститутом проектування міст «Діпромісто», п. 3 якого затверджено базову вартість 1 кв. м. землі в розмірі 190,18 грн. із врахуванням індексації нормативної грошової оцінки станом на 01.01.2008 р.; п. 4 затверджено значення коефіцієнтів місцерозташування Км2 згідно з додатком 1 (для відповідної економіко-планувальної зони); п. 5 затверджено значення коефіцієнтів впливу локальних факторів Км3 згідно з додатком 2; п. 7 впроваджено оподаткування земель міста на підставі нової нормативної грошової оцінки з 01.03.2008 р.; п. 8 визнано рішення Запорізької міської ради від 15.06.2001 р. № 17 «Про затвердження грошової оцінки земель м. Запоріжжя», таким, що втратило чинність з моменту впровадження нової грошової оцінки.

Згідно з довідкою державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (форма №6-зем) по м. Запоріжжю станом на 31.12.2015 р. № 1071 від 07.04.2016 р. земельна ділянка по пр. Маяковського, 32 в м. Запоріжжі, кадастровий номер 2310100000:05:002:0284 зареєстрована в графі 36 - землі під житловою забудовою з трьома і більше поверхами.

У витязі з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки № 1467/1 від 28.04.2015 р. використано базову вартість 1 кв. м. землі у м. Запоріжжя: Б=190,18 грн. (затвердженої п.3 рішення Запорізької міської ради від 03.03.2008 №79), категорія земель за функцією використання - землі житлової забудови, коефіцієнт Кф - 1,0, тобто у відповідності до даних державної статистичної звітності з кількісного обліку земель.

Отже, є правильним висновок суду першої інстанції про відсутність в діях управління Держземагентства порушень при наданні витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки № 1467/1 від 28.04.2015 р. щодо застосування коефіцієнту, який характеризує функціональне використання земельної ділянки, на рівні 1,0.

При цьому, у 2011 р. після набрання чинності Податковим кодексом України та зміною порядку обчислення і сплати плати за землю, управлінням Держземагентства проведено нормативно грошову оцінку орендованої позивачем земельної ділянки, за результатами якої складено витяг з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земель від 14.03.2011 р. №1760о, в якому зазначено функціональне призначення земельної ділянки - землі житлової забудови та застосовано коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки, - 1,0.

Крім того, про правомірність застосування Кф 1,0 свідчить й той факт, що в договорі оренди землі від 28.12.2007 р. сторонами обумовлено, що при невиконанні будівництва в термін, визначений в проектній документації, плата вноситься, як за об'єкт введений до експлуатації, тобто застосовується коефіцієнт функціонального призначення 1,0 (землі житлової забудови), при цьому Кф входить до складової нормативно грошової оцінки земельної ділянки та безпосередньо впливає на розмір орендної плати.

Рішенням Запорізької міської ради від 12.12.2007 р. № 53/1 зобов'язано позивача завершити будівництво об'єкту в нормативний термін. Нормативний термін будівництва визначається в проектній документації на об'єкт. Починаючи з моменту укладання договору оренди земельної ділянки (2007 р.), й по теперішній час позивачем не розпочато будівництво багатофункціонального житлового комплексу, для будівництва якого надана в оренду спірна земельна ділянка, не затверджено проектну документацію на будівництво багатофункціонального житлового комплексу.

Відтак, з урахуванням примітки, яка міститься в договорі оренди (а.с. 21), з урахуванням того, позивачем не розпочато будівництво багатофункціонального житлового комплексу, до спірної земельної ділянки не може застосовуватись пільговий коефіцієнт Кф 0,5, який передбачений для земель зайнятих поточним будівництвом та земель відведених під майбутнє будівництво, оскільки для його застосування необхідною передумовою є використання земельної ділянки за функціональним та цільовим призначенням.

Доводи позивача про неврахування судом, що надана на підтвердження заперечень відповідачів довідка № 1071 від 07.04.2016 р. державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями форми № 6-зем по м. Запоріжжю станом 31.12.2015 р., хоча позивачем оскаржуються дії при визначенні розрахунку нормативної грошової оцінки земель у витязі з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки № 1467/1 від 28.04.2015 р., тобто відповідачем неправомірно визначена нормативно грошова оцінка спірної земельної ділянки у квітні 2015 р. на підставі форми № 6-зем станом на 31.12.2015 р., колегія суддів вважає необґрунтованими, оскільки положеннями розділу II Інструкції № 377 визначено, що звіт за формою №6-зем складається за станом на 1 січня кожного року.

Інші доводи апелянта спростовані приведеними вище висновками суду.

З урахуванням викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, постанова прийнята з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування постанови не вбачається.

Керуючись ст. ст. 8, 9, 10, 11, 159, 160, 195, 198, 200, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Статус Капітал» на постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 18.04.2016 р. в справі № 808/8387/15 залишити без задоволення.

Постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 18.04.2016 р. в справі № 808/8387/15 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Статус Капітал» до управління Держземагентства у Запорізькому районі Запорізької області, управління Держгеокадастру у Запорізькому районі Запорізької області, третя особа на стороні відповідачів, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, - Запорізька міська рада, про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня складання в повному обсязі.

Повний текст ухвали складений 07.07.2016 р.

Головуючий: В.А. Шальєва

Суддя: С.В. Білак

Суддя: Н.А. Олефіренко

СудДніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.07.2016
Оприлюднено13.07.2016
Номер документу58846298
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/8387/15

Ухвала від 06.07.2016

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 06.07.2016

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 08.06.2016

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 08.06.2016

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 08.12.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Семененко Марина Олександрівна

Ухвала від 08.12.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Семененко Марина Олександрівна

Ухвала від 08.12.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Семененко Марина Олександрівна

Ухвала від 08.12.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Семененко Марина Олександрівна

Ухвала від 26.10.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Семененко Марина Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні