ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1
У Х В А Л А
про закриття провадження у справі
11 липня 2016 року м. Київ№ 826/12725/15 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі колегії суддів: головуючого судді Арсірія Р.О., суддів Кузьменка В.А., Огурцова О.П., розглянувни у письмовому провадженні клопотання представника ТОВ «Ліон-95» про закриття провадження у справі в частині позовних вимог
За позовомТовариства з обмеженою відповідальністю «Ліон-95» до третя особаАнтимонопольного комітету України Державної установи «Держгідрографія» Товариство з обмеженою відповідальністю «Трейд Марін» провизнання протиправними та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії
ВСТАНОВИВ:
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліон-95» (далі - позивач або ТОВ «Ліон-95») з адміністративним позовом до Антимонопольного комітету України (далі - відповідач 1 або АКУ), Державної установи «Держгідрографія» (далі - відповідач 2 або ДУ «Держгідрографія»), за участю третьої особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Трейд Марін» (далі - третя особа або ТОВ «Трейд Марін»), в якому просило:
1. Визнати протиправним та скасування рішення постійно діючої комісії АКУ з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері державних закупівель №790-р/пк-ск від 28.06.2015 року (вимога 1).
2. Визнати протиправним та скасування рішення Комітету з конкурсних торгів ДУ «Держгідрографія» (код ЄДРПОУ 21720000) щодо з'ясування та відхилення пропозицій конкурсних торгів на закупівлю елементів живлення (код за ДК 016-2010 - 27.20.1: Елементи первинні, первинні батареї та частини до них) (ВДЗ від 27.02.2015 № 202 (27.02.2015), оголошення № 067895 (ТРП)) в частині відхилення пропозиції конкурсних торгів учасника ТОВ «ЛІОН-95» (код ЄДРПОУ 22461581), оформлене протоколом № 26/15 від 17.04.2015 року (вимога 2).
3. Зобов'язати ДУ «Держгідрографія» (код ЄДРПОУ 21720000) допустити до оцінки пропозицію учасника ТОВ «ЛІОН- 95» (код ЄДРПОУ 22461581), заявлену щодо конкурсних торгів на закупівлю товару («Елементи первинні, первинні батареї та частини до них», код ДК 016:2010-27.20.1), що була затверджена рішенням Комітету з конкурсних торгів Протокол № 3-05/15 від 24.02.2014 р. (вимога 3).
Через канцелярію суду 03.11.2015 року надійшло клопотання представника позивача про закриття провадження у справі в частині позовних вимог 2, 3, заявлених до ДУ «Держгідрографія», оскільки їх не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства України.
Також, через канцелярію суду 03.11.2015 року від ДУ «Держгідрографія» надійшли доповнення до заперечень проти позову, в яких зазначено, що ДУ «Держгідрографія» не являється суб'єктом владних повноважень рішення, дії чи бездіяльність якого підлягають оскарженню в адміністративному порядку. Рішення комітету з конкурсних торгів не є нормативно-правовим актом чи правовим актом індивідуальної дії, яке оскаржується в порядку адміністративного судочинства. У зв'язку з наведеним, керуючись статтями 2, 17, 52, 53 Кодексу адміністративного судочинства України, зазначено, що ТОВ «ЛІОН-95» безпідставно, з порушенням норм адміністративного судочинства, залучило ДУ «Держгідрографія» у якості відповідача по справі.
Представник відповідача проти задоволення клопотання позивача про закриття провадження у справі в частині позовних вимог не заперечував.
Суд, розглянувши матеріали справи, керуючись власним внутрішнім переконанням, дійшов висновку про наявність підстав для закриття провадження у даній справі в частині позовних вимог 2, 3, заявлених до ДУ «Держгідрографія», виходячи з наступного.
Відповідно до статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.
Згідно пунктів 1,7 частини 1 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України, справа адміністративної юрисдикції (далі - адміністративна справа) - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень; суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму.
Юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема:
1) спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності;
2) спори з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби;
3) спори між суб'єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень;
4) спори, що виникають з приводу укладання, виконання, припинення, скасування чи визнання нечинними адміністративних договорів;
5) спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України;
6) спори щодо правовідносин, пов'язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму.
З аналізу змісту позовних вимог 2,3 вбачається, що вони, фактично, заявлені до ДУ «Держгідрографія», яка не є суб'єктом владних повноважень у розумінні пункту 7 частини 1 статі 3 Кодексу адміністративного судочинства України та стосуються проведення господарюючим суб'єктом процедури закупівлі товарів, отже не підлягають розгляду в порядку адміністративного судочинства, оскільки виходять за межі повноважень адміністративного суду.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 157 Кодексу адміністративного судочинства України, суд закриває провадження у справі, якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
За правилами частини 2 статті 157 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо провадження у справі закривається з підстави, встановленої пунктом 1 частини першої цієї статті, суд повинен роз'яснити позивачеві, до юрисдикції якого суду віднесено розгляд таких справ.
Враховуючи вищенаведене, суд вважає за необхідне закрити провадження по даній справі в частині позовних вимог 2 та 3 до відповідача 2.
Приймаючий до уваги викладене у сукупності та керуючись пунктом 1 частини 1 статті 157, статтями 160, 165, Кодексу адміністративного судочинства, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
УХВАЛИВ:
1. Закрити провадження в адміністративній справі № 826/12725/15 в частині позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліон-95» до Державної установи «Держгідрографія» про:
визнання протиправним та скасування рішення Комітету з конкурсних торгів Державної установи «Держгідрографія» (код ЄДРПОУ 21720000) щодо з'ясування та відхилення пропозицій конкурсних торгів на закупівлю елементів живлення (код за ДК 016-2010 - 27.20.1: Елементи первинні, первинні батареї та частини до них) (ВДЗ від 27.02.2015 № 202 (27.02.2015), оголошення № 067895 (ТРП)) в частині відхилення пропозиції конкурсних торгів учасника ТОВ «ЛІОН-95» (код ЄДРПОУ 22461581), оформлене протоколом № 26/15 від 17.04.2015 року;
зобов'язання Державної установи «Держгідрографія» (код ЄДРПОУ 21720000) допустити до оцінки пропозицію учасника ТОВ «ЛІОН- 95» (код ЄДРПОУ 22461581), заявлену щодо конкурсних торгів на закупівлю товару («Елементи первинні, первинні батареї та частини до них», код ДК 016:2010-27.20.1), що була затверджена рішенням Комітету з конкурсних торгів Протокол № 3-05/15 від 24.02.2014 р.
2. Роз'яснити Товариству з обмеженою відповідальністю «Ліон-95», що позовні вимоги до Державної установи «Держгідрографія» можуть бути пред'явлені в порядку господарського судочинства.
3. Роз'яснити Товариству з обмеженою відповідальністю «Ліон-95», що повторне звернення з тими ж позовними вимогами до адміністративного суду не допускається.
Ухвала набирає законної сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими статей 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.
Головуючий суддя Р.О. Арсірій
Судді В.А. Кузьменко
О.П. Огурцов
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 11.07.2016 |
Оприлюднено | 14.07.2016 |
Номер документу | 58857674 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Арсірій Р.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні