Ухвала
від 08.07.2016 по справі 9/185
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

У Х В А Л А

08 липня 2016 року № 9/185 Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Деревінської Л.В. розглянув справу № 9/185 за заявою

кредитора - управління Пенсійного фонду України в Маловисківському районі, Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Жовтнева, 62,

до боржника - управління житлово-комунального господарства Смолінської селищної ради, Кіровоградська обл., Маловисківський р-н, смт. Смоліно, вул. Козакова, 7,

про банкрутство

за участю представників:

від кредитора - відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Маловисківському районі - ОСОБА_1 , довіреність № 423/01-17 від 19.05.16р. ;

від кредитора - Маловисківський районний центр зайнятості - ОСОБА_2, довіреність № 24/541/-06 від 15.08.13р.;

від банкрута - ліквідатор, арбітражний керуючий ОСОБА_3

В засіданні суду 08.07.2016 року оголошено перерву до 14 год. 30 хв. 08.07.2016 року.

Після оголошеної перерви представники кредиторів участі в засіданні суду не приймали.

Господарський суд ВСТАНОВИВ наступне.

Постановою від 10.04.2007 року господарський суд визнав боржника - управління житлово-комунального господарства Смолінської селищної ради банкрутом, відкрив щодо банкрута ліквідаційну процедуру, призначив ліквідатором банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_4

Ухвалою від 29.04.2014 року господарський суд припинив повноваження арбітражного керуючого ОСОБА_4С та усунув її від виконання повноважень ліквідатора банкрута з 29.04.2014 року. Призначив ліквідатором управління житлово-комунального господарства Смолінської селищної ради арбітражного керуючого ОСОБА_3 Зобов'язав ліквідатора, після завершення усіх розрахунків з кредиторами подати господарському суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, що відповідають вимогам Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до набрання чинності Законом України від 22.12.2011 року № 4212-VI ( далі Закон ).

Ліквідатор арбітражний керуючий ОСОБА_3 20.11.2015р. подав до господарського суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута. ( а.с. 1- 257 т. 22 )

Ліквідатором арбітражним керуючим ОСОБА_3 20.11.2015 року до господарського суду подано звіт про оплату послуг на суму 26408 грн. 34 коп. та відшкодування витрат арбітражного керуючого на суму 17790 грн. 55 коп. за період здійснення повноважень ліквідатора банкрута з 29.04.2014р. по 24.03.2015р., а всього на суму в сумі 44 198, 89 грн., з клопотанням про його затвердження. ( а.с. 1-33 т. 23)

Ухвалою від 22.01.2016 року господарський суд в затверджені звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута відмовив. В задоволенні клопотання № 02-01/470 від 16.11.2015 року ліквідатора банкрута, арбітражного керуючого ОСОБА_3 та затвердженні звіту про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора банкрута, арбітражного керуючого ОСОБА_3 в сумі 44 198, 89 грн. відмовив.

Вказана ухвала господарського суду оскаржена ліквідатором, арбітражним керуючим ОСОБА_3 в апеляційному порядку.

Постановою Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 10.03.2016 року апеляційну скаргу арбітражного керуючого ОСОБА_3 задоволено частково. Ухвалу господарського суду Кіровоградської області від 22.01.2016 року у справі № 9/185 скасовано.

Справу № 9/185 передано для розгляду до господарського суду Кіровоградської області. Постанова апеляційного господарського суду від 10.03.2016 року відповідно до частини 3 статті 8 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" касаційному оскарженню не підлягає.

Ухвалою від 23.03.2016 року Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Коваленко Н.М. розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, а також звіту про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого призначив на 01.04.2016 року.

Ухвалою суду від 01.04.16 р. заявлений самовідвід судді Господарського суду Кіровоградської області Коваленко Н.М. у справі № 9/185 про банкрутство управління житлово-комунального господарства Смолінської селищної ради задоволено.

В зв'язку з прийняттям справи № 9/185 про банкрутство управління житлово-комунального господарства Смолінської селищної ради до свого провадження суддею Деревінською Л.В., господарський суд звіт ліквідатора, ліквідаційного балансу банкрута, а також звіту про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого призначив до розгляду у засідання господарського суду з повідомленням кредиторів та банкрута про дату, час та місце засідання суду.

Із змісту звіту ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_3 вбачається наступне.

Станом на дату відкриття ліквідаційної процедури на балансі УЖКГ Смолінської селищної ради обліковувались об'єкти житлового фонду та об'єкти комунальної інфраструктури, які відповідно до ст. 26 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та на виконання рішення Смолінської селищної ради "Про передачу житлового фонду Смолінського УЖКГ на баланс селищної ради" № 134 від 31.05.2007 року колишнім ліквідатором арбітражним керуючим ОСОБА_4 05.02.2008 року було передано на баланс Смолінської селищної ради, а саме:

- 49 житлових будинків, гуртожиток, уборна та 2 сарая, загальною кількістю 53 облікові інвентарні одиниці, що підтверджується Актами приймання-передачі житлового фонду Управління житлово-комунального господарства смт. Смоліно в комунальну власність Смолінської селищної ради від 05.02.2008 року, Авізо № 1 від 05.02.2008 року та Актом передачі житлових будинків Смолінській селищній раді від 05.02.2008 року.

- Ліфтове господарство в кількості 22 облікові інвентарні одиниці, що підтверджується Актом приймання-передачі житлового фонду Управління житлово-комунального господарства смт. Смоліно в комунальну власність Смолінської селищної ради від 05.02.2008 року та Авізо № 2 від 05.02.2008 року.

- Озеленення в кількості 4 інвентарних одиниць, що підтверджується Актом приймання-передачі житлового фонду Управління житлово-комунального господарства смт. Смоліно в комунальну власність Смолінської селищної ради від 05.02.2008 року та Авізо № 3 від 05.02.2008 року.

- Благоустрій в кількості 18 інвентарних облікових одиниць, що підтверджується Актом приймання-передачі житлового фонду Управління житлово-комунального господарства смт. Смоліно в комунальну власність Смолінської селищної ради від 05.02.2008 року та Авізо № 4 від 05.02.2008 року.

Вказане підтверджується оригіналами актів приймання-передачі та авізо (а.с.101-164 т.13).

До складу ліквідаційної маси банкрута на підставі даних інвентаризації майна банкрута було включено наступне майно: 1. згідно Акту включення майна до складу ліквідаційної маси банкрута від 17.06.2007 року: цілісний майновий комплекс, який складається з нерухомого майна та обладнання, що розташований по вул. Будівельників, 3а в смт. Смоліно Маловисківського району Кіровоградської області; незавершене будівництво п'ятиповерхового будинку, що розташоване по вул. Геологів, 75 в смт. Смоліно Маловисківського району Кіровоградської області; будинок побуту, що розташований по вул. Геологів, 65 в смт. Смоліно Маловисківського району Кіровоградської області; транспортний засіб ГАЗ 531401; транспортний засіб УАЗ -330301; матеріали та інвентар: дошка 0 1,3,4 м. куб., брус 0,853 м. куб., косарка бензинова, столи, стільці, комп'ютер, принтер; будівельні матеріали, отримані від демонтажу зруйнованої будівлі, що розташована по вул. Геологів в смт. Смоліно Маловисківського району Кіровоградської області; 2. згідно протоколу засідання ліквідаційної комісії банкрута від 20.07.2009 року: приміщення аптеки, що розташоване по вул. Геологів, 72 в смт. Смоліно Маловисківського району Кіровоградської області.

В процесі здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором УЖКГ Смолінської селищної ради арбітражним керуючим ОСОБА_4 було реалізовано майно за переліком (т. 22, а. с. 17-18) на загальну суму 335 393,25 грн. Загалом ліквідатором УЖКГ Смолінської селищної ради ОСОБА_4 в ході ліквідаційної процедури було отримано 593 941,07 грн., що включають 335 393,25 грн. отриманих від продажу майна, повернуту дебіторську заборгованість банкрута в сумі 120 395, 63 грн., надходження від оренди нерухомості в сумі 75 931, 74 грн., заборгованість за вивіз сміття в сумі 35 000, 00 грн., заборгованість по наданим комунальним послугам в сумі 23561,77 грн., залишок коштів на рахунку в сумі 3649,99 грн. та залишок коштів в касі в сумі 8,69 грн. Кошти отримані ліквідатором банкрута арбітражним керуючим ОСОБА_4 в ході ліквідаційної процедури в сумі 593 941,07 грн., розподілено наступним чином: 18952 грн. 02 коп. (18412,04 грн згідно ухвали суду від 20.02.2007р. та уточнені в ході ліквідпроцедури а.с. 222-224, 225, 226-254 т.22) направлено на погашення грошової компенсації за всі невикористані дні щорічної відпустки та додаткової відпустки працівникам та вихідної допомоги, належної працівникам у зв'язку з припиненням трудових відносин (1 черга); 1285 грн. 59 коп. заборгованос ті по аліментам; 145 597,04 грн. спрямовано на погашення вимог Управління Пенсійного фонду України в Маловисківському районі Кіровоградської області, з яких 378,00 грн. -1 черга, 145 219,04 грн. 2 черга; 12 614,42 грн. спрямовано на погашення вимог Маловисківського районного центру зайнятості (2 черга); 7 866,84 грн. направлено на погашення вимог Кіровоградського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (2 черга); 4 008,60 грн. спрямовано на погашення вимог Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Маловисківському районі (2 черга); 74 765,95 грн. направлено на погашення заборгованості по заробітній платі перед колишніми працівниками (2 черга); 331 864,75 грн. спрямовано на відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії.

26.05.2014 року ліквідатором арбітражним керуючим ОСОБА_3 було проведено інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів та розрахунків банкрута, про що свідчать інвентаризаційні відомості від 26.05.2014 року.

За наслідками проведеної інвентаризації ліквідатором було сформовано перелік майна банкрута від 26.05.2014 року, до складу якого включено приміщення аптеки, що розташоване по вул. Геологів, 72 в смт. Смоліно Маловисківського району Кіровоградської області та яке на час призначення ліквідатором арбітражного керуючого ОСОБА_3 та проведення інвентаризації майна залишилось не реалізованим.

26.05.2014 року з метою збереження майна ліквідатором арбітражним керуючим ОСОБА_3 було укладено Договір відповідального зберігання та за Актом № 1 приймання-передачі майно було передано на зберігання.

01.08.2014 року ліквідатором арбітражним керуючим ОСОБА_3 було укладено з Суб'єктом оціночної діяльності ФОП ОСОБА_5 Договір № 78 про проведення оцінки майна УЖКГ Смолінської селищної ради.

Суб'єктом оціночної діяльності ФОП ОСОБА_5 визначено ринкову вартість майна банкрута станом на 30.09.2014 року в розмірі 200 000,00 грн.

24.06.2014 року в обласній рекламно-інформаційній газеті "Кировоградские объявления" № 26 (564) розміщено оголошення про проведення 10.07.2014 року конкурсу з визначення організатора аукціонів з продажу майна банкрута та встановлено строк на прийняття заявок на участь у конкурсі.

За результатом проведеного конкурсу конкурсною комісією було визначено переможця конкурсу, який відповідає всім заявленим критеріям. Організатором аукціонів з продажу майна банкрута визначено Універсальну біржу "Південь" (протокол від 10.07.2014 року), з якою було укладено Договір № 34/14 на організацію продажу майна банкрута з аукціону.

Ухвалою господарського суду Кіровоградської області від 01.10.2014 року у даній справі Універсальну біржу "Південь" було визнано учасником провадження у справі про банкрутство УЖКГ Смолінської селищної ради.

На сайті Вищого господарського суду України та Міністерства юстиції України опубліковано оголошення про проведення 24.11.2014 року аукціону з продажу майна банкрута.

24.11.2014 року на сайті Вищого господарського суду України та 28.11.2014 року на сайті Міністерства юстиції України опубліковано повідомлення про визнання аукціону з продажу майна банкрута таким, що не відбувся у зв'язку з відсутністю бажаючих взяти участь в аукціоні 24.11.2014 року.

28.11.2014 року на сайті Вищого господарського суду України та 05.12.2014 року на сайті Міністерства юстиції України опубліковано повідомлення про проведення 29.12.2014 року повторного аукціону з продажу майна банкрута.

Аукціон з продажу майна банкрута, призначений на 29.12.2014 року не відбувся у зв'язку з відсутністю бажаючих взяти участь в аукціоні, про що на сайті Вищого господарського суду України та Міністерства юстиції України було опубліковано повідомлення.

05.01.2015 року на сайті Вищого господарського суду України та 14.01.2015 року на сайті Міністерства юстиції України було опубліковано повідомлення про проведення 16.02.2015 року другого повторного аукціону з продажу майна банкрута.

Згідно з протоколом № 363 проведення аукціону з продажу майна банкрута від 16.02.2015 року визначено переможця аукціону з продажу нерухомого майна банкрута, яким запропоновано ціну у розмірі 19 200,00 грн.

За актом про передання права власності від 19.02.2015 року право власності на придбане нерухоме майно передано переможцеві аукціону. Нотаріусом відповідно до статті 75 Закону видано покупцю Свідоцтво про придбання нерухомого майна на аукціоні від 11.06.2015 року.

Ліквідатором арбітражним керуючим ОСОБА_3 в ході реалізації майна банкрута було отримано кошти в розмірі 19 200,00 грн., які за винятком вартості послуг Організатора аукціону та інформаційних повідомлень в друкованих ЗМІ в сумі 3 497,00 грн., Універсальною біржею "Південь" було перераховано на основний рахунок банкрута.

Кошти в розмірі 15 703,00 грн. арбітражним керуючим ОСОБА_3 було спрямовано на задоволення вимог 1 черги часткове відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство:

- 1 200,00 грн. перераховано ФОП ОСОБА_5 в якості оплати послуг суб'єкта оціночної діяльності;

- 11 533,75 грн. перераховано ТОВ "СКМ" в якості оплати за зберігання майна банкрута за період з 26.05.2014 року по 19.02.2015 року;

- 2 969,25 грн. перераховано ФОП ОСОБА_3 в якості часткового відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство.

Рахунок, який використовувався в ліквідаційній процедурі УЖКГ Смолінської селищної ради закритий 24.03.2015 року ліквідатором арбітражним керуючим ОСОБА_3, що підтверджується довідкою ПАТ КБ «Приватбанк» № 08.7.0.0.0/1503241547201 від 24.03.2015 року. Печатка банкрута знищена, про що ліквідатором складено акт знищення печатки Управління житлово-комунального господарства Смолінської селищної ради від 24.03.2015 року.

Іншого належного банкруту майна не виявлено.

Обставини відсутності майна банкрута підтверджуються наявними матеріалами в справі, а саме:

довідками Головного управління Держземагентства у Харківській області № 33-20-9-7019/0/9-14 від 10.06.2014 року, Головного управління Держземагентства в Івано-Франківській області № 33-9-0.41-709/2-14 від 04.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у Дніпропетровській області № 33-4-0.2-4574/2-14 від 06.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у Херсонській області № 33-21-0.5-2800/2-14 від 04.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у Рівненській області № 33-17-0.41-1181/2-14 від 06.06.2014 року, Головного управління Держземагентства в Одеській області № 33-15-0.5-4552/2-14 від 06.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у м. Києві № 0-26-0.2-2862/2-15 від 06.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у Київській області № 33-10-0.32-3857/2-14 від 06.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у Тернопільській області № 21-19-0.61-1893/2-14 від 04.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у Чернігівській області № 33-25-0.21-3663/2-14 від 05.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у Чернівецькій області № 0-24-0.4-2233/2-14 від 06.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у Волинській області № 0-3-0.4-2374/2-14 від 06.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у Львівській області № 33-13-0.4-5175/2-14 від 06.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у Вінницькій області № 29-2-0.21-5252/2-14 від 06.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у Хмельницькій області № 33-22-0.42-3452/2-14 від 06.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у Закарпатській області № 33-7-0.4-3869/2-14 від 06.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у Донецькій області № 33-5-0.6-3547/2-14 від 06.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у Запорізькій області № 33-8-0.2-3783/2-14 від 06.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у Черкаській області № 33-23-0.42-2374/2-14 від 10.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у Миколаївській області № 33-14-0.31-3401/2-14 від 05.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у Полтавській області № 33-16-0.5-3187/2-14 від 06.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у Луганській області № 33-12-0.42-3742/2-14 від 06.06.2014 року, Головного управління Держземагентства у Кіровоградській області № 33-11-0.3-3237/2-14 від 10.06.2014 року, відповідно до яких за банкрутом відсутні зареєстровані земельні ділянки; довідкою № 03/27/883 від 03.06.2014 року Південно - Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, відповідно до якої інформація щодо володіння банкрутом цінними паперами відсутня; довідкою № 01-22-05/753 від 11.06.2014 року Територіального управління Держгірпромнагляду у Кіровоградській області, відповідно до якої за банкрутом відсутні зареєстровані технологічні транспортні засоби; довідкою № 8030 від 27.06.2014 року Відділу державної виконавчої служби Маловисківського РУЮ, відповідно до якої на виконанні у відділі відсутні виконавчі провадження про стягнення на користь банкрута та з банкрута грошових коштів: довідкою № 20.01.19-5876 від 28.05.2014 року Державної авіаційної служби України, відповідно до якої за банкрутом відсутні зареєстровані повітряні судна; архівною довідкою Смолінської дільниці ОКП «Кіровоградське ООБТІ» № 62 від 06.06.2014 року, відповідно до якої право власності на нерухоме майно в смт. Смоліно Маловисківського району Кіровоградської області за Управлінням житлово-комунального господарства Смолінської селищної ради не зареєстровано; Інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта № 34694126 від 10.03.2015 року, відповідно до якої у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Державному реєстрі іпотек, Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна відомості відсутні; Витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 46356180 від 16.02.2015 року, відповідно до якого інформація про обтяження рухомого майна банкрута відсутня; Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 20210869 від 05.03.2015 року, відповідно до якого у банкрута відсутні відокремлені підрозділи; Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 20211039 від 05.03.2015 року, відповідно до якого дані про корпоративні права банкрута відсутні; довідкою № 3354 від 19.01.2015 року Філії "Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг" ДП "Український інститут промислової власності", відповідно до якої за результатами пошуку, об'єктів промислової власності, що належать Управлінню житлово-комунального господарства Смолінської селищної ради, не виявлено; довідкою Державної фіскальної служби України № 3529/Б/99-99-24-02-01-15 від 16.04.2015 року, відповідно до якої, банкрут не перебуває на обліку в митницях ДФС та інформація щодо митного оформлення товарів відсутня.

Разом з тим, з матеріалів звіту ліквідатора та справи вбачається, що відповідно до довідки Держсільгоспінспекції в Кіровоградській області № 2521/05-06/1 від 11.06.2014 року, за УЖКГ Смолінської селищної ради зареєстрована одна одиниця сільськогосподарської техніки.

Згідно листа УДАІ УМВС України в Кіровоградській області № 10/1187 від 06.06.2014 року за банкрутом рахуються транспортні засоби у кількості 2-х одиниць.

Оскільки сільськогосподарська техніка та транспортні засоби відсутні і їх місцезнаходження невідоме, ліквідатором 07.08.2014 року направлено до Маловисківського РВ УМВС України в Кіровоградській області заяву № 02-01/422 про оголошення в розшук.

По факту відсутності зареєстрованих за банкрутом транспортних засобів та екскаватора, за заявою попереднього ліквідатора, Маловисківським РВ УМВС в Кіровоградській області було проведено перевірку та відмовлено в порушенні кримінальної справи, про що було винесено Постанову про відмову в порушенні кримінальної справи від 28.03.2009 року. В постанові про відмову в порушенні кримінальної справи зазначено, що в ході проведення перевірки встановлено, що у 2004 році автотранспортна техніка була списана без зняття її з реєстрації по обліках Маловисківського МРЕВ ДАІ та Держтехнагляду. Факт списання було встановлено КРВ Маловисківського району під час перевірки банкрута у 2004 році.

Оскільки транспортні засоби та екскаватор, які зареєстровані за банкрутом відсутні, під час проведення ліквідаційної процедури не виявлені, вжиті правоохоронними органами заходи щодо їх розшуку результатів не дали і їх місцезнаходження невідоме, ліквідатором 03.03.2015 року за погодженням з комітетом кредиторів (протокол зборів від 03.03.2015 року) прийнято рішення про вибракування та зняття з реєстраційного обліку у ВРЕР з обслуговування Новомиргородського та Маловисківського районів УДАІ УМВС України в Кіровоградській області транспортних засобів та про вибракування та зняття з реєстраційного обліку в Державній інспекції сільського господарства в Кіровоградській області машини, що зареєстровані за Управлінням житлово-комунального господарства Смолінської селищної ради.

03.03.2015 року транспортні засоби та сільськогосподарська техніка банкрута вибракувані, про що складено акти на вибраковку та списання.

На адресу ВРЕР з обслуговування Новомиргородського та Маловисківського районів УДАІ УМВС України в Кіровоградській області та Державної інспекції сільського господарства в Кіровоградській області ліквідатором направлено заяви від 16.03.2015 року про зняття з реєстраційного обліку транспортних засобів та про зняття з обліку списаної машини банкрута.

Відповідно до довідки № 424 від 04.06.2014 року КП «Маловисківський районний трудовий архів» на державне зберігання до трудового архіву передані книги наказів начальника УЖКГ Смолінської селищної ради з липня 1998 року по грудень 2005 року, книги обліку розрахунків по оплаті праці працівників УЖКГ Смолінської селищної ради за період з липня 1998 року по грудень 2007 року.

Рахунок, який використовувався в ліквідаційній процедурі УЖКГ Смолінської селищної ради закритий 24.03.2015 року ліквідатором, що підтверджується довідкою ПАТ КБ «Приватбанк» № 08.7.0.0.0/1503241547201 від 24.03.2015 року.

Печатка банкрута знищена, про що ліквідатором складено акт знищення печатки Управління житлово-комунального господарства Смолінської селищної ради від 24.03.2015 року.

Таким чином, майно, яке можливо було б включити до складу ліквідаційної маси на час складання звіту та ліквідаційного балансу у банкрута відсутнє. Майнові активи та грошові кошти для подальшого ведення фінансово-господарської діяльності у підприємства-банкрута відсутні, банкрут не має в своєму розпорядженні коштів чи інших активів для погашення кредиторських вимог.

За вказаних причин визнана ухвалою суду суду від 20.02.2007 року заборгованість банкрута та визнані ліквідатором в ході ліквідаційної процедури вимоги перед: Маловисківським об'єднаним управлінням Пенсійного фонду України Кіровоградської області в сумі 446097,16 грн.; ВАТ «Кіровоградобленерго» від імені якого діє Маловисківський РЕМ в сумі 237 грн.59 коп.; Відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Маловисківському районі Кіровоградської області в сумі 17360,62 грн.; Кіровоградським обласним відділенням Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в сумі 28173,97 грн.; Маловисківською міжрайонною державною податковою інспекцією в сумі 424833,57 грн.; Маловисківським районним центром зайнятості в сумі 35035,06 грн.; ВАТ «Укртелеком» в сумі 809,66 грн.; Комунальним підприємством «Енерговодоканал» в сумі 54885,80 грн., а також заборгованість із заробітної плати перед працівниками боржника (за даними обліку) в сумі 88598,63 грн. та невідшкодована арбітражному керуючому ОСОБА_4 затверджена судом 29.04.2014р. оплата послуг та витрати в сумі 52398,35 грн. не можуть бути сплачені за рахунок майна банкрута і відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вважається погашеною за відсутністю майна банкрута.

Інші кредитори банкрута з вимогами до банкрута не зверталися.

Крім того, комітет кредиторів на засіданні 24.03.2015 р. розглянув та затвердив звіт ліквідатора та ліквідбаланс банкрута і затвердив звіт про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора УЖКГ Смолінської селищної ради № 02-01/116 від 24.03.2015 р. на загальну суму 44198,89 грн.

Згідно частини 16 ст. 3-1 Закону, звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду.

Господарський суд ухвалою від 26.05.2015 р. затвердив арбітражному керуючому ОСОБА_3 розмір оплати послуг - дві мінімальні заробітні плати за кожен місяць здійснення ним повноважень ліквідатора у даній справі.

Перевіривши обґрунтованість звіту про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_3 за період з 29.04.2014 р. по 24.03.2015 р. на загальну суму 44198,89 грн., з яких 26408,34 грн. оплата послуг ліквідатора та 17790,55 грн. понесені витрати, відповідно до ч. 16 ст. 3-1 Закону, суд прийшов до висновку про те, що зазначений звіт ліквідатора підтверджений матеріалами справи та свідчить про проведення заходів в ліквідаційній процедурі банкрута і підлягає затвердженню господарським судом.

Разом з тим, Смолінська селищна рада 30.05.2016р. та 24.04.16 р. надала заперечення на затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, вказавши на те, що не погоджується з включенням до ліквідаційної маси банкрута приміщення аптеки, яке знаходиться по вул. Геологів, 72 в смт. Смоліне та подальшою його реалізацією на аукціоні від 16.02.2015р. (протокол № 36, лот 3363, акт про передання права власності на нерухоме майно від 19.02.2015р.) На підтвердження своєї позиції посилається на копії документів, які містяться в матеріалах справи, та свідчать, на думку селищної ради, про те, що приміщення аптеки є частиною будинку № 72 по вул. Геологів смт. Смоліне, а тому відповідно до ч. 1 ст. 42 Закону, житлові будинки не можуть входити до ліквідаційної маси банкрута.

Розглянувши заперечення Смолінської селищної ради від 30.05.16 р., 24.04.16 р., доводи на власну позицію ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_3 та досліджуючи питання правомірності включення до ліквідаційної маси банкрута приміщення аптеки, яке знаходиться по вул. Геологів, 72 в смт. Смоліне, а також щодо приналежності майна банкрута, а саме приміщення аптеки, до об'єктів комунальної інфраструктури, що виключає можливість його включення до складу ліквідаційної маси господарський суд виходить з наступного.

Відповідно до положень ст. 26 Закону відповідно до яких встановлено, що об'єкти житлового фонду, в тому числі гуртожитки, дитячі дошкільні заклади та об'єкти комунальної інфраструктури в разі банкрутства підприємства передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.

Законодавець даною нормою закону визначив перелік об'єктів які не підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, а саме об'єкти житлового фонду, окремо конкретизувавши гуртожитки, дитячі дошкільні заклади та об'єкти комунальної інфраструктури. Окремо житлові будинки даною нормою Закону законодавцем не конкретизовано, натомість, з її аналізу слідує, що суттєвим та визначальним фактором при формуванні ліквідаційної маси є встановлення статусу об'єкта нерухомості, відноситься чи не відноситься даний об'єкт до житлового фонду.

В пункті 1.1. Статуту УЖКГ Смолінської селищної ради встановлено, що підприємство є самостійним господарюючим суб'єктом, який має права юридичної особи та здійснює виробничу діяльність з метою одержання прибутку.

Пунктами 1.5. та 4.2. Статуту УЖКГ Смолінської селищної ради передбачено, що підприємство є комунальним госпрозрахунковим підприємством, заснованим на власності Смолінської селищної ради та майно якого належить УЖКГ Смолінської селищної ради на праві повного господарського відання.

Згідно з пунктом 4.3. Статуту УЖКГ Смолінської селищної ради джерелами формування майна підприємства, є зокрема, грошові та матеріальні внески засновника.

У відповідності із пунктом 4.1. Статуту УЖКГ ( в редакції 2005р. ) Смолінської селищної ради майно підприємства становлять основні та оборотні кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі.

На час відкриття ліквідаційної процедури УЖКГ Смолінської селищної ради на балансі банкрута знаходилось, зокрема, приміщення аптеки, залишковою балансовою вартістю 27 636,18 грн.

Таким чином, Статутом УЖКГ Смолінської селищної ради, який затверджений Головою Смолінської селищної ради 02.06.2005 року, передбачено, що майно підприємства належить йому на праві повного господарського відання. Закріплення майна комунальних підприємств на праві господарського відання на час прийняття Статуту УЖКГ Смолінської селищної ради було передбачено нормами законодавства України.

Так, частиною 1 статті 63 Господарського кодексу України передбачено існування комунальних підприємств, які діють на основі комунальної власності територіальної громади та відповідно до частини 2 статті 62 Господарського кодексу України можуть створюватись в організаційно-правових формах комерційних і некомерційних підприємств.

Відповідно до статті 78 Господарського кодексу України комунальне унітарне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління. Майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання (в разі якщо це є комерційним підприємством) та на праві оперативного управління (у випадку некомерційного підприємства).

У відповідності із частинами 1, 2 статті 52 Господарського кодексу України некомерційне господарювання - це самостійна систематична господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання, спрямована на досягнення економічних, соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку. Некомерційна господарська діяльність здійснюється суб'єктами господарювання державного або комунального секторів економіки у галузях (видах діяльності), в яких відповідно до статті 12 цього Кодексу забороняється підприємництво, на основі рішення відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування.

Згідно з частиною 3 статті 53 Господарського кодексу України у разі, якщо господарська діяльність громадян або юридичної особи, зареєстрованої як суб'єкт некомерційного господарювання, набуває характеру підприємницької діяльності, до неї застосовуються положення цього Кодексу та інших законів, якими регулюється підприємництво.

Відповідно до статті 42 Господарського кодексу України комерційна господарська діяльність (підприємництво) - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.

Як вбачається із довідки № 1926 від 09.07.1998 року Кіровоградського обласного управління статистики "Про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України" Управління житлово-комунального господарства Смолінської селищної ради належить до комунальної власності та здійснює такий вид діяльності як здавання під найм власної та державної нерухомості невиробничого призначення (т. 1, а. с. 12).

Також, згідно з листом Головного управління статистики у Кіровоградській області № 14-4493 від 14.10.2005 року в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України станом на 14.10.2005 року (тобто станом на час порушення провадження у справі про банкрутство) УЖКГ Смолінської селищної ради (форма власності - комунальна власність) значиться основний вид діяльності за КВЕД - здавання під найм власної та державної нерухомості невиробничого призначення (т. 1, а. с. 35).

Відповідно до пункту 6.1. Статуту УЖКГ Смолінської селищної ради основним показником фінансових результатів є прибуток.

Приміщення аптеки загальною площею 256,1 кв.м. має з житловим будинком №72 по вул. Геологів одну спільну стіну і відповідно до Національного стандарту № 2 «Оцінка нерухомого майна», затвердженого постановою КМУ від 28.10.2004 року №1442 являється прибудованим приміщенням, що підтверджується даними технічної інвентаризації.

Оскільки приміщення аптеки, прибудованої до житлового будинку №72 по вул. Геологів, використовувалося УЖКГ Смолінської селищної ради з метою, не пов'язаною з мешканням у ньому громадян, а в комерційній господарській діяльності з метою одержання прибутку (передавалось в строкове платне користування третім особам (в оренду), що підтверджується Договором оренди нерухомого майна № 18 від 15.08.2005 року, Договором оренди нерухомого майна № 8 від 10.09.2005 року, Договором оренди нерухомого майна № 40 від 22.06.2006 року та Договором оренди нерухомого майна від 03.01.2007 року), то являється нежитловим приміщенням (Додаток Б ДБН В.2.2-15-2005 Будинки і споруди. Житлові будинки. Основні положення) та згідно ст. 4 ЖК УРСР не входить до житлового фонду, а є самостійним об'єктом цивільно-правових відносин та підлягає включенню до складу ліквідаційної маси банкрута.

Крім того, на балансі банкрута житловий будинок № 72 по вул. Геологів (інвентарний номер 8507470) та аптека прибудована до 65-ти квартирного будинку № 72 по вул. Геологів (інвентарний номер 9907353), обліковувалися також як окремі самостійні об'єкти, про що свідчать дані аналітичного обліку та регістрів синтетичного обліку Управління житлово-комунального господарства Смолінської селищної ради (відомості основних засобів).

Враховуючи вище викладене, господарський суд приходить до висновку, що житловий будинок по вул. Геологів, 72 в смт. Смоліно загальною площею 3583,4 кв. м., будівельний об'єм якого 19627,0 куб. м. (інвентарний номер 8507470) та приміщення аптеки, прибудованої до житлового будинку по вул. Геологів, 72 в смт. Смоліно загальною площею 256,1 кв.м. (інвентарний номер 9907353) являються самостійними об'єктами цивільно-правових відносин, із яких житловий будинок входить до житлового фонду, в той час як приміщення аптеки, прибудованої до житлового будинку не входить до житлового фонду.

Під час проведення ліквідаційної процедури відповідно до ст. 26 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» житловий будинок по вул. Геологів, 72 смт. Смоліно 05.02.2008 року було передано з балансу УЖКГ на баланс селищної ради, що підтверджується Актом приймання-передачі житлового фонду Управління житлово-комунального господарства смт. Смоліно в комунальну власність Смолінської селищної ради від 05.02.2008 року, Авізо № 1 від 02.02.2008 року та Актом передачі житлових будинків Смолінській селищній раді від 05.02.2008 року. З даного акту приймання-передачі житлового фонду Управління житлово-комунального господарства смт. Смоліно в комунальну власність Смолінської селищної ради від 05.02.2008 року, вбачається що предметом приймання-передачі є одна облікова одиниця згідно з балансом - житловий будинок загальною площею 3583,4 кв. м., будівельний об'єм якого 19627,0 куб. м.

В подальшому даний житловий будинок по вул. Геологів, 72 в смт. Смоліно загальною площею 3583,4 кв.м. та будівельним об'ємом 19627,0 куб.м. Смолінською селищною радою було передано на баланс КП «Енерговодоканал», що підтверджується наданими суду КП «Енерговодоканал» за супровідним листом № 176 від 23.06.2016 року копіями акта приймання-передачі житлових будинків КП «Енерговодоканал» від 05.02.2008 року, авізо №1 від 05.02.2008 року та акта приймання передачі житлового фонду з балансу Смолінської селищної ради на баланс КП «Енерговодоканал».

Технічні характеристики житлового будинку по вул. Геологів 72 в смт. Смоліно, які зазначені в актах приймання-передачі та технічні характеристики, які зазначені в технічному паспорті на даний будинок (загальна площею 3583,4 кв. м. та будівельний об'єм 19627,0 куб. м.) співпадають.

Зазначеними матеріалами підтверджується також і той факт, що між УЖКГ Смолінської селищної ради та Смолінською Селищною радою, а в подальшому між Смолінською Селищною радою та КП «Енерговодоканал» під час приймання-передачі майна з балансу на баланс мали місце господарські відносини, об'єктом яких був житловий будинок № 72 по вул. Геологів в смт. Смоліно загальною площею 3583,4 кв. м., будівельним об'ємом 19627,0 куб. м. (інвентарний номер 8507470).

Натомість нежитлове приміщення аптеки, прибудованої до житлового будинку по вул. Геологів, 72, загальна площа якого складає 256,1 кв. м., та яке відповідно до ст. 4 ЖК УРСР не входить до житлового фонду та є самостійним об'єктом цивільних прав, на баланс Смолінської селищної ради не передавалось, а було включено до складу ліквідаційної маси, як це встановлено статтею 26 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та реалізовано з аукціону.

Будь-які скарги на дії ліквідатора від заінтересованих осіб щодо оскарження правомірності віднесення приміщення аптеки до ліквідаційної маси, як це встановлено ч. 4 ст. 25 Закону за весь період з дня включення даного майна до ліквідаційної маси, до суду не надходили.

Таким чином, підсумовуючи все вище зазначене, господарським судом встановлено факт правомірного включення ліквідатором арбітражним керуючим ОСОБА_3 приміщення аптеки, прибудованої до житлового будинку по вул. Геологів, 72 (ін.номер 9907353) до ліквідаційної маси банкрута відповідно до вимог ст. 26 Закону.

Заперечення з приводу затвердження звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу банкрута, а також звіту про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого від інших кредиторів до господарського суду не надходили.

На підставі викладеного, з врахуванням вимог статті 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню господарським судом, підприємство-банкрут має бути ліквідоване.

Провадження у даній справі підлягає припиненню відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Керуючись п. 1-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції після набрання чинності Законом України від 22.12.2011 року № 4212-VI, ст. ст. 3-1, 5, 26, 32, п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до набрання чинності Законом України від 22.12.2011 року № 4212-VI, ст. ст. 4-1, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,-

УХВАЛИВ:

1. Звіт про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_3 за період з 29.04.2014 р. по 24.03.2015 р. на загальну суму 44198,89 грн., з яких 26408,34 грн. оплата послуг ліквідатора та 17790,55 грн. понесених витрат затвердити.

2. Звіт ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_3 та ліквідаційний баланс банкрута управління житлово-комунального господарства Смолінської селищної ради затвердити.

3. Ліквідувати юридичну особу - банкрута управління житлово-комунального господарства Смолінської селищної ради, ідентифікаційний код - 24715979.

4. Провадження у справі припинити.

5. Ухвала суду набирає законної сили 08.07.2016р.

6. Ухвалу про припинення провадження у справі може бути оскаржено до Дніпропетровського апеляційного господарського суду в установленому законом порядку.

7. Примірники цієї ухвали направити кредиторам, грошові вимоги яких включені до реєстру вимог кредиторів (ухвала суду від 20.02.2007 року), крім УПФ України в Маловисківському районі, для якого направити його правонаступнику - Маловисківському об'єднаному управлінню Пенсійного фонду України Кіровоградської області (26200, м. Мала Виска, вул. Центральна, 62), банкруту, ліквідатору - арбітражному керуючому ОСОБА_3, Універсальній біржі "Південь" (вул. Садова, 3-в, м. Миколаїв, 54001), Смолінській селищній раді (26223, Кіровоградська область, Маловисківський район, смт. Смоліне, вул. Казакова, буд. 39), Головному управлінню статистики у Кіровоградській області, Маловисківській районній державній адміністрації Кіровоградської області для державного реєстратора (26200, м. Мала виска, вул. Центральна, 76).

Суддя Л. В. Деревінська

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення08.07.2016
Оприлюднено14.07.2016
Номер документу58872718
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —9/185

Ухвала від 04.01.2021

Господарське

Господарський суд Волинської області

Гарбар Ігор Олексійович

Ухвала від 04.01.2021

Господарське

Господарський суд Волинської області

Гарбар Ігор Олексійович

Ухвала від 28.12.2020

Господарське

Господарський суд Волинської області

Гарбар Ігор Олексійович

Ухвала від 21.12.2020

Господарське

Господарський суд Волинської області

Гарбар Ігор Олексійович

Судовий наказ від 11.10.2018

Господарське

Господарський суд Волинської області

Кравчук Антоніна Михайлівна

Ухвала від 11.10.2018

Господарське

Господарський суд Волинської області

Кравчук Антоніна Михайлівна

Ухвала від 11.10.2018

Господарське

Господарський суд Волинської області

Кравчук Антоніна Михайлівна

Ухвала від 03.10.2018

Господарське

Господарський суд Волинської області

Кравчук Антоніна Михайлівна

Ухвала від 03.10.2018

Господарське

Господарський суд Волинської області

Кравчук Антоніна Михайлівна

Ухвала від 05.01.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гоменюк З.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні